Weet wel dat het een geintje was, maar nu zou het wel kunnen omdat ze WEL optreden en Witteman een hak zetten zou in dit geval eenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Siegfried het volgende:
Gorillaz was een geintje van mij
Omdat Witteman vorig jaar daarmee kwam.. Zou wel een mooie zet zijn
Madness zou wel een enorm feestje zijn
Die komen er bij mij ook nog bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer echo and the bunnymen gezien![]()
Maar ik heb nog van alles niet gezien wat ik graag ns zou willen bezoekeren hoor. Sommigen kan niet meer (doors met jim bijv.), anderen wordt moeilijk.
Ik ga eind maart in ieder geval naar depeche mode én simple minds.. dat zijn er weer twee uit mijn wishlist bij
Tears for Fears is ook al weer zolang uit de schijnwerpers.. ik zou het wel leuk vinden, vooral als ze hun beginmateriaal spelen dan (alhoewel ik dat misschien gewoon liever thuis draai af en toequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef peaceman het volgende:
Dus Tears For Fears is een optie.. Blur, Coldplay, Madness, Gorillaz..
Beautifull South wellicht?
Behalve Coldplay heb ik geen problemen met 1 van de anderen die ik noemde...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tears for Fears is ook al weer zolang uit de schijnwerpers.. ik zou het wel leuk vinden, vooral als ze hun beginmateriaal spelen dan (alhoewel ik dat misschien gewoon liever thuis draai af en toe)
Voor mij alles behalve Musequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Behalve Coldplay heb ik geen problemen met 1 van de anderen die ik noemde...
wel eens van www.pinkpop.nl gehoord?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef koenimex het volgende:
Wanneer wordt het programma nou precies bekend? En wat zijn de prijzen (Ticketservice doet t niet hier)? Jemig, newbie-vragen
Best een idee! 14.gifquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoop dat de Sugababes weer komen. Kan ik die nieuwe ff checken.
Mooi weg met dat gerucht!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zag Simple Plan er tussen staan in t geruchten lijstje, volgens de band zitten ze dan i/d studio voor het nieuwe album en doen ze geen festivals deze zomer...
Verrek interessante sitequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel eens van www.pinkpop.nl gehoord?
Supertje gezocht danquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef koenimex het volgende:
[..]
Verrek interessante site! Maar ik kan geen prijzen vinden
Dat zijn de prijzen van vorig jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Supertje gezocht dan
Prijsjes
Ik denk dat ik wel ga... Moet ff kijken wat er nog meer bij komt, maar het ziet er nu goed uit
Dat zou cool zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sonic Youth misschien?
Pinkpop veranderd ze prijzen toch niet elk jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn de prijzen van vorig jaar![]()
Zekers....quote:
't Zal niet heel veel afwijken. Maar de prijs gaat regelmatig "ietsjes" omhoog......quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef neggix het volgende:
[..]
Pinkpop veranderd ze prijzen toch niet elk jaarZal dit jaar wel weer het zelfde zijn.... is nu ook al een tijdje deze prijs
En het is al bekend dat het dit jaar zeker ietsje omhoog gaat. Mede door de komst van RHCP, want die zullen wel een flinke bak geld willen hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Zal niet heel veel afwijken. Maar de prijs gaat regelmatig "ietsjes" omhoog......
En ze hebben niet eens lekkere tieten die RHCPquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
En het is al bekend dat het dit jaar zeker ietsje omhoog gaat. Mede door de komst van RHCP, want die zullen wel een flinke bak geld willen hebben.
Wie hebben dat dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ze hebben niet eens lekkere tieten die RHCP
* Sack_Blabbath zit nu de Sugababes te checken op TMF![]()
Sugababesquote:
Heb je die geproefd dan?quote:
Die van die nieuwe nog nietquote:
Post eens een plaatje dan.. dan weten we wat we missen (of niet)...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die van die nieuwe nog niet![]()
Ja, daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Post eens een plaatje dan.. dan weten we wat we missen (of niet)...
egoïst...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik te lui voor
anouk staat er al.. Krezip(jacqueline)?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
Maar er moeten toch wel een paar leuke dames komen optreden toch? Suggesties?
leuke dames... ik zei: leuke dames...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
anouk staat er al.. Krezip(jacqueline)?
Ik dacht meer aan Natalie Imbruglia.... dat kaliber... (qua uiterlijk dan, want qua muziek is ze niet echt geschikt voor PP)quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heather Nova of zo?
quote:
je moet ook niet alleen voor de line up gaan, ook voor de gezelligheid natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef manny het volgende:
mischien dat deze 30 jarige dan maar eens naar PP moet gaan. Ben er nog nooit geweest.... de line up van dit jaar ziet er goed uit.
Ja idd hier zou je wel zeggen dat het dan (waarschijnlijk) om Coldplay gaat... ik had liever Belle & Sebastian gehad...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef Siegfried het volgende:
Mja dat filmpje had ik in het vorige topic al gepost, en daaruit blijkt wél dat er sowieso één grote Engelse act is..
Livestream
Download
Ja en dan wordt het weer een stuk lastiger.... dan ga ik weer sneller denken aan Madness... Maar misschien bedoelt hij ook weer niet zover terugkijken....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb geen geluid op deze pc dus kan even niet kijken, maar als hij aangeeft dat je dus flink in de geschiedenis moet duiken zal het wel niet coldplay zijn..
Dán gaan we samen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
En Smash Mouth graag.
Dan ben ik zeker weten van de partij.
Ook leuk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:40 schreef bloodymary het volgende:
Dan zal het wel Depeche Mode zijn, die komen uit de historie, doen deze zomer diverse festivals aan en hebben nog nooit op pinkpop gestaan.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef rubbereend het volgende:
Depeche Mode zou erg gaaf zijn
is de Blood Hound gang al zeker?![]()
weten we iig waar het publiek langzaam weg zal gaan tijdens het optreden.
hè, die ga ik 26 maart al zien... dan liever the cure. Heb ik gelijk twee van mijn allerfavorietste bands ooit gezien dit jaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:40 schreef bloodymary het volgende:
Dan zal het wel Depeche Mode zijn, die komen uit de historie, doen deze zomer diverse festivals aan en hebben nog nooit op pinkpop gestaan.
hmz, is dat een serieuze verspreking of een garpje van Jan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Siegfried het volgende:
Letterlijk:
Amerika?
"Nee, Ita.. uhh Sorry, uhh, uit Engeland."
We gaan zoeken!
"Ok!"
Dit gaat dan meer over het maken van nieuwe albums, maar maakt kans dat ze op pinkpop staan ook kleiner.. Weet niet of ze nog aan het touren zijn, en of ze nog lang bezig zijn daarmee..quote:COLDPLAY QUIT
By Jenny McQuaile
COLDPLAY are splitting up, they revealed last night.
Singer Chris Martin dropped the bombshell at the Brits - as they won awards for best single and best album.
The star, hinting the break would be temporary, said as he picked up the second gong: "This means so much to us, especially now. It's going to be a few years before you see us again."
And Chris, 28, added: "People are fed up with us - and so are we."
Mates say he is breaking up the band, famed for worldwide hits Yellow and Speed of Sound, to spend more time with wife Gwyneth Paltrow - expecting their second baby in April. The singer later told Brits host Chris Evans, who had a self-imposed TV exile: "You had a break, so are we."
The four-piece group met at university in London in 1997 and landed a record deal two years later. They have recorded three award-winning albums: Parachutes, A Rush of Blood to the Head and X&Y.
Klinkt te mooi om waar te zijn.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Proper_fucked het volgende:
Uit het coldplay topic:
[..]
Dit gaat dan meer over het maken van nieuwe albums, maar maakt kans dat ze op pinkpop staan ook kleiner.. Weet niet of ze nog aan het touren zijn, en of ze nog lang bezig zijn daarmee..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klinkt te mooi om waar te zijn.....
Is waarquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas is het tijdelijk...quote:
Heeft ie goed gezienquote:"People are fed up with us - and so are we."
Nee ... het is toch niet echt waar he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heeft ie goed gezienDerde album was er wéér één teveel
Klonk voor mij niet als een grapje, maar een serieuze versprekingquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmz, is dat een serieuze verspreking of een garpje van Jan?
(kan hier geen filmpjes bekijken op het moment)
Anders is het wel een dikke hint natuurlijk (niet dat ik dan al ideeën heb hoor...)
Is gewoon exclusief in Duitsland, dus niet op andere Duitse festivals. Depeche Mode staat ook gewoon op Werchter, dus Pinkpop is ook mogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:26 schreef Siegfried het volgende:
Over Depeche Mode: RaR/RiP claimen ze exclusief te hebben, dat betekend dus NIET op Pinkpop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |