En het is al bekend dat het dit jaar zeker ietsje omhoog gaat. Mede door de komst van RHCP, want die zullen wel een flinke bak geld willen hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Zal niet heel veel afwijken. Maar de prijs gaat regelmatig "ietsjes" omhoog......
En ze hebben niet eens lekkere tieten die RHCPquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
En het is al bekend dat het dit jaar zeker ietsje omhoog gaat. Mede door de komst van RHCP, want die zullen wel een flinke bak geld willen hebben.
Wie hebben dat dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ze hebben niet eens lekkere tieten die RHCP
* Sack_Blabbath zit nu de Sugababes te checken op TMF![]()
Sugababesquote:
Heb je die geproefd dan?quote:
Die van die nieuwe nog nietquote:
Post eens een plaatje dan.. dan weten we wat we missen (of niet)...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die van die nieuwe nog niet![]()
Ja, daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Post eens een plaatje dan.. dan weten we wat we missen (of niet)...
egoïst...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik te lui voor
anouk staat er al.. Krezip(jacqueline)?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
Maar er moeten toch wel een paar leuke dames komen optreden toch? Suggesties?
leuke dames... ik zei: leuke dames...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
anouk staat er al.. Krezip(jacqueline)?
Ik dacht meer aan Natalie Imbruglia.... dat kaliber... (qua uiterlijk dan, want qua muziek is ze niet echt geschikt voor PP)quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heather Nova of zo?
quote:
je moet ook niet alleen voor de line up gaan, ook voor de gezelligheid natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef manny het volgende:
mischien dat deze 30 jarige dan maar eens naar PP moet gaan. Ben er nog nooit geweest.... de line up van dit jaar ziet er goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |