Kan ook heel snel, even de quote-tags weghalen en de img tags terugzetten voor het plaatje.quote:
Ik denk het wel. Je kan het allicht proberen. Woon je er ver vandaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef daeri het volgende:
uhu ^^ maar bij postkantoor kan ik nog kaartjes halen dus?
van pinkpop? of van het postkantoor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Je kan het allicht proberen. Woon je er ver vandaan?
uiteraardquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kan ook heel snel, even de quote-tags weghalen en de img tags terugzetten voor het plaatje.
Postkantoor. Ik ben ruim een uur onderweg (heen en terug) om kaarten te halen, dan is het klote als het uitverkocht is. Gelukkig ben ik bijna dagelijks op het station van Alkmaar sinds ik in Alkmaar studeer, dus nu is het geen probleem meer.quote:
twee jaar terug wou ik naar Lowlands, maar mn moeder vond het geen goed idee omdat ik niemand had om mee te gaan dus moest ik weerst iemand zoeken (ik was toen 17) .. toen ben ik op de fiets gekropen, en heb n uur gefietst om n kaartje te halenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Postkantoor. Ik ben ruim een uur onderweg (heen en terug) om kaarten te halen, dan is het klote als het uitverkocht is. Gelukkig ben ik bijna dagelijks op het station van Alkmaar sinds ik in Alkmaar studeer, dus nu is het geen probleem meer.
placebo is echtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind Placebo ook meer een band om bij in slaap te vallen.
Het zal vast wel redelijk druk zijn, maar je hoeft natuurlijk niet helemaal vooraan te staan. Ik sta vaak liever wat verder van het podium, zodat ik een beetje ruimte heb. Ik zoek meestal gewoon een plekje met goed zicht en goed geluid, liefst dicht bij de bar. Tenzij het goede metal is, dan wil ik nog wel eens naar voren gaan.
tja..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef daeri het volgende:
[..]
placebo is echt... en als ik niet vooraan sta, zie ik geen bal.. XD en ik wil wel wat zien... natuurlijk ^^ en foto's maken..
Je zal maar een kaartje voor de vrijdag gekocht hebben, dan voel je je belazerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
tja..
En voor de rest best zonde om alleen op vrijdag te gaan voor Placebo... Pak er dan 2 dagen achteraan!![]()
zeg dat..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je zal maar een kaartje voor de vrijdag gekocht hebben, dan voel je je belazerd.
quote:
Ja wel, heb vandaag ook mijn zondag kaartje gekocht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef daeri het volgende:
uhu ^^ maar bij postkantoor kan ik nog kaartjes halen dus?
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik doe weer een rondje mee.
En Placebo is de band waar ik in de eerste instantie voor ging
*doet capuchon op en duikt de regen weer in*
zonde... tis echt zon goede band, zelfs livequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.
En ik kan ze toch niet zien, ik kom alleen op zondag.
Oh, dat is echt jammer! Without you I'm nothing en Sleeping with Ghosts zijn mijn favo albums (vooral de cover nummers op de special edition van Sleepingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.
En ik kan ze toch niet zien, ik kom alleen op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |