Dat vertel ik niet, anders staat half FOK! straks om handtekeningen voor de deurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef Blackletter het volgende:
haha okegeen idee ben niet zo goed in dat soort dingen, zolang heb ik er ook niet gewoond
waar heb jij gewoond?
ok kom ik je morgen ff aanrakenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat vertel ik niet, anders staat half FOK! straks om handtekeningen voor de deur
Nieuwenhagen, bij de flitspaal in de buurt
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:15 schreef Blackletter het volgende:
en vooral veel lege statiegeld flessen laten liggen (er zijn altijd veel scholieren --> voornamelijk brugklasdie ze ophalen en wegbrengen
)
Nieuwenhagen Oude Heide, nabij de Brunsumerheide... je zou het Landgraaf-Noord kunnen noemenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:18 schreef Blackletter het volgende:
welke flitspaal t zijn er zoveel, en k weet niet waar nieuwenhagen is he
![]()
Leuk en spannend zeg... heel veel succesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Juweel het volgende:
Zo, ik ben me een party zenuwachtig! Ik en mijn zus gaan op Pinkpop bij Jamie Lidell backgroundvocals doen..... slik......
Ach, daar gaat toch niemand naar kijken joh, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Juweel het volgende:
Zo, ik ben me een party zenuwachtig! Ik en mijn zus gaan op Pinkpop bij Jamie Lidell backgroundvocals doen..... slik......
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, daar gaat toch niemand naar kijken joh, maak je geen zorgen.
Nee, we weten immers toch niet wie je bent... dus er zal vast geen commentaar over volgen na PPquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie is Jamie Lidell?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Juweel het volgende:
Hoe laat zijn die wedstrijden?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef BoontjeB het volgende:
Zouden ze trouwens aankomende zondag de finale van het Nederlands elftal onder 21 + oefenwedstrijd tegen Australië uitzenden op een scherm??
Ik heb er hoe dan ook zin in![]()
Ik denk het niet eerlijk gezegd.... mijn tas is ook gepakt... heb er zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef BoontjeB het volgende:
Zouden ze trouwens aankomende zondag de finale van het Nederlands elftal onder 21 + oefenwedstrijd tegen Australië uitzenden op een scherm??
Ik heb er hoe dan ook zin in![]()
Ik kreeg er vandaag toch echt weer vertrouwen in! Het was hier gewoon warm, ik heb nog lekker in het zonnetje op een terrasje gezetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hopen op een lekker zonnetje...
Ik voel me al een stuk beter, thanksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |