Zeg je krijgt een biertjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
En je wilt ze niet eens aan mij geven![]()
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schemaquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schema![]()
hoe kom je aan backstage pasje dan? en wat moet je ermee? optredens zijn ONstage en kijken doe je vanaf FRONTstage... en artiesten zitten niet te wachten op allemaal mensen die daar komen hangen volgens mij...quote:
Ik wil ook komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schema![]()
Interviews met de artiesten hebben misschien? en daarbij zie ik de artiesten ook wel van uit het FRONT maar goed er zijn gewoon bepaalde dingen je maar beter BACKstage kan besprekenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
hoe kom je aan backstage pasje dan? en wat moet je ermee? optredens zijn ONstage en kijken doe je vanaf FRONTstage... en artiesten zitten niet te wachten op allemaal mensen die daar komen hangen volgens mij...
Geef je nummer ff aan iemand en het moet goed komen.quote:
oke, jij doet het dan neem ik aan voor je werk?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Interviews met de artiesten hebben misschien? en daarbij zie ik de artiesten ook wel van uit het FRONT maar goed er zijn gewoon bepaalde dingen je maar beter BACKstage kan bespreken
Ik heb je een mail gestuurd op je msn e-mail adresquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef je nummer ff aan iemand en het moet goed komen.
Peaceman ding die heeft die van mij
Verdomd zeg ik zie hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Dafar het volgende:
[..]
Ik heb je een mail gestuurd op je msn e-mail adres![]()
Wat vreemd, dat had ik nou totaal niet verwachtquote:
Krijgen wij ook nog resultaten te zien van je werk? Je hebt me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ja het is voor mijn werk ja
Ach sommige bands zijn zo relaxt. Paar jaar geleden met Pharell een biertje gedaan in zijn toko achter de main en Met muse. Daarbij heb ik Franz Ferdinand inmiddels al een aantal keer gezien dus komt goed
za+zo zo'n 30.000 en maandag rond de 60.000quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:28 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat had ik nou totaal niet verwacht![]()
Hoe groot zijn eigenlijk de groepen waarmee iedereen gaat?
Wij zijn met 12 ongeveer![]()
Peaceman en ik gaan met zn tweetjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:28 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat had ik nou totaal niet verwacht![]()
Hoe groot zijn eigenlijk de groepen waarmee iedereen gaat?
Wij zijn met 12 ongeveer![]()
Dan moeten we elkaar gezellig body heatenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
koude nachten?is de verwarming bij ons thuis uitgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |