Perongeluk de volume toch iets aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:00 schreef Tourniquet het volgende:
Aparte opvatting van "geen audio" hebben ze bij 3voor12
Is toch nog best goed te horen!
Het is me geluktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:30 schreef Gele_boskikker het volgende:
Zometeen Kaiser chiefs![]()
Ben nu aan het proberen toch nog een weekend kaart te vekrijgen om morgenochtend alvast te gaan, slaapplek staat al nu alleen nog het kaartje. "send/recieve" wordt hier vaak gedrukt![]()
Same here, ik wil maandag heel graag, maar heb nog geen kaartje én geen vervoer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:47 schreef sn7ke het volgende:
Leuke optredens tot nu toeVooral de Dresden Dolls!
Ik ga maandag naar Pinkpop. Ik heb alleen nog geen vervoer kunnen regelen!
Ik kom uit omgeving Den Haag....Mischien iemand die die kant opgaat?
Zo goed als uitverkocht.. ik zou de gok niet nemen om bij de kassa te halen.. maar vraag het na bij buro Pinkpop (www.pinkpop.nl bij contact)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:27 schreef Burdie het volgende:
Kan je ook kaartjes kopen bij de ingang? Het is niet uitverkocht toch?
Ok, kom uit Zoetermeer. Ik hoop het meest op dat we met iemand kunnen meerijden! Uiteraard bijdragend aan de bezine en parkeerkosten. ..quote:
Hoe laat is het afgelopen dan? Ik moet de volgende dag wel werkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef sn7ke het volgende:
[..]
Ok, kom uit Zoetermeer. Ik hoop het meest op dat we met iemand kunnen meerijden! Uiteraard bijdragend aan de bezine en parkeerkosten. ..
Anders wordt het met de trein, maar de laatste richitng Den Haag gaat al rond 22:00 ofzo....
23:00 uur... Ik kom uit Delft en ga maandag.. maar logeren daar in hotelletje ...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe laat is het afgelopen dan? Ik moet de volgende dag wel werken.
Als ik Morrissey maar kan zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef zoo het volgende:
[..]
23:00 uur... Ik kom uit Delft en ga maandag.. maar logeren daar in hotelletje ...![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:01 schreef zoo het volgende:
Mag je bij het station Landgraaf parkeren? Kan het nergens vinden...![]()
Waar op te halen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef soul114 het volgende:
http://grazforum.comfusion.nl/showthread.php?t=3876 nog kaartje te koop voor maandag: 25 euro!
http://ns.nl/servlet/Satellite?key=lg&cid=1072266052398&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FStationsvoorzieningen_nieuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |