Graag gedaan. En succes.quote:
quote:Aanstaande maandag sluiten de Red Hot Chili Peppers Pinkpop 2006 af. Dat zal voor niemand nieuws zijn, de kaartverkoop is ouderwets hard gegaan. Wat is dan wel nieuws?
Tegen alle verwachtingen in zal het optreden op TV worden uitgezonden bij de NPS op Nederland 3!
Daarnaast staan op Pinkpop-zaterdag Flea en Antony op de Cover van TV Weekeinde bij de Telegraaf in een oplage van ruim 850.000 exemplaren.
"Stadium Arcadium", het nieuwste album van de Peppers, bezet al voor de 4e week de #1 positie in de album chart en is ruim 40.000 keer verkocht!
ik ga iedere dag naar huisquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:54 schreef morgane het volgende:
ben blij dat ik niet op de camping hoef te pitten!![]()
Dat is ook de reden waarom wij nog hier postenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga iedere dag naar huisde camping is voor paupers
![]()
en twee bands uit Zitterd vandaag, support your localsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom wij nog hier posten
waar haal ik eigelijk bandje in de hofstraat ofzo of gewoon bij de kassa?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom wij nog hier posten
ok dank je en anders vraag ik het wel aan zo'n stadswachtjosti die 1x voor security mag spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, dat is bij de hoofdingang zie ik op de kaart
[afbeelding]
Niet op de vlaggetjes letten
Regen..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef postmortum het volgende:
trouwens hoort het niet te regenen en teringweer te zijn tijdens pinkpop![]()
dan lig ik lekker thuis in mijn bed met de verwarming op 20 gradenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef zoo het volgende:
[..]
Regen..![]()
Gaat mogelijk wel beetje vriezen..
zondag 04 juni tot en met donderdag 08 juni 2006
Vrij koel Pinksteren. In de nacht van zondag op maandag is er een kleine kans op vorst aan de grond. Zowel het weekeinde als ook een paar dagen er na af en toe zon en droog. Later in de week wordt het zonniger en warmer. aldus het KNMI
En ik in mijn hotelletje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan lig ik lekker thuis in mijn bed met de verwarming op 20 graden![]()
quote:
Ach met paar truien aan en een dekentje extra zal het best aardig slapen zijn op een dun matrasje...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
laat de kids maar lekker op de camping liggen te creperen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |