Geslacht: Manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar gezellig body heaten![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1984-01-18
No way![]()
Hij is wat oud voor je, T_E?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1984-01-18
No way![]()
iemand kan toch nooit te jong zijn hahahahaquote:
Oh jongens toch, die gekke mensen uit Apeldoorn... wereldstad... oh nee toch niet! maareh ik heb je fotoboek toch even voor de zekerheid gecheckt en je kunt gerust ademen, echter niet van het bekende... enzo... dus... kun je nu weer gerust ademen?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Oh jongens toch, die gekke mensen uit Apeldoorn... wereldstad... oh nee toch niet! maareh ik heb je fotoboek toch even voor de zekerheid gecheckt en je kunt gerust ademen, echter niet van het bekende... enzo... dus... kun je nu weer gerust ademen?
ik ga koffie halen, ik moet nog 6 uur werken... pfffffffff![]()
Ja, dan kan jij wel lachen, maar zo leuk is dat helemaal niet! Zeker niet hier...quote:
Jij als ervaren 'echte' festivalganger zou dat soort zaken toch moeten wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
Zijn die parkeerplaatsen echt zo ver verwijderd van de campings? En zo ja, zijn er dan alternatieven ofzo? Is het mogelijk om eerst mn passagiers met bagage af te zetten bij de camping ofzo?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij als ervaren 'echte' festivalganger zou dat soort zaken toch moeten weten
Racoonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Placebo
Danko Jones
Franz Ferdinand
Skin
Ja je kunt mensen afzetten, deze plaatsen staan op de site van pinkpop aangegeven. De camping is best ver lopen vooral met bagage, tent etc..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
Zijn die parkeerplaatsen echt zo ver verwijderd van de campings? En zo ja, zijn er dan alternatieven ofzo? Is het mogelijk om eerst mn passagiers met bagage af te zetten bij de camping ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |