Gaan jullie tubgirl immiteren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nog niet witte!
waarschijnlijk over 2 daagjes wel![]()
Ik wist niet dat Amsterdam gewild was onder de touristenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef DaFan het volgende:
Echt hea...jullie zitten ffs in Turkije. Ga onbeperkt eten, aan het strand liggen en neuken...allesbehalve hier posten
naaktzwemmen doen ze er ook veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef DaFan het volgende:
Echt hea...jullie zitten ffs in Turkije. Ga onbeperkt eten, aan het strand liggen en neuken...allesbehalve hier posten
Het zal me benieuwen. Zal wel weer een naakte vent zijn net als vorige keer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij is gister op de post gedaan..
Het duurt in Turkije alleen minstens 2 a 3 weken
en vaak raken ze ook nog eens kwijt.. maar ik heb hem echt geschreven en opgestuurd![]()
![]()
Je kijkt teveel MTV.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef skive het volgende:
ik ben voor Togo
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef skive het volgende:
[..]
Ik heb niet eens MTV op m'n tv ingesteld
Voor mijn ontspanning kijk ik www.barafranca.com![]()
Kom s op IRC danG !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef SMutzskii het volgende:
Omerta deel Soicante Neuf: Geil!
?![]()
sommige iig![]()
En krijg ik dit kutkleurtjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef teh-Rammie het volgende:
Doe mij maar zwart aangezien ik voor Duitsland ben![]()
hoe zou dat nou komen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Antonieau het volgende:
ja en dan zie ik een een rode hand omdat ik een ip banG heb![]()
(reactie op Skive's post)
Un- G-line die jongen nou maar gewoon, hij is heel lief hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:13 schreef skive het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen ?![]()
Genio heeft nog nachtmerries![]()
gebeurdquote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Gabez het volgende:
Hmm mijn telefoon geeft aan dat ik niet meer zo veel belminuten heb :S
iemand een idee wat er mee gebeurt is ?
Neukzequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo het zwembadje staat klaar in de tuin, water is precies de goede temperatuur en Gabez is onderweg dus ik ben loesoe
Mag ook wel een keertje....quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Feli..
Ik hoop morgen te horen te krijgen dat ik mijn VWO diploma eindelijk heb binnengehaald![]()
Me 2.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoop morgen te horen te krijgen dat ik mijn VWO diploma eindelijk heb binnengehaald![]()
Tnx, jij ook. Ik doe Natuur & Techniek, ben waarschijnlijk wel geslaagd, alleen hopen dat ik natuurkunde niet te erg verneukt heb.quote:
Op het randje van de afgrond is dus best okay?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:52 schreef iefow het volgende:
hij heeft wel gelijk xD het heeft mij ook gebracht waar ik nu benOW YEAH!
Wat dacht je van mij, ik krijg mn uitslag pas om 19.00.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat wachten..
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK BEN GESLAAGD!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK BEN GESLAAGD!
Gabez deed VWO?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh en jij deed er net zo goed 7 jaar over dus STFU![]()
Ik vind diequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup..
7 jaar over de HAVO doen is nog kanslozer
maar vanwaar de
Ja, ik dacht dat je die sjieke woorden gewoon uit het woordenboek haaldequote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:59 schreef Gabez het volgende:
verrassend zeker Ramsie ? xD
Das wel normaal...meestal eerste keer bij Picciotto ofzo maar bij DM gaat het ranken toch sneller? Dan jat je ook later een auto, naar ik aanneem.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Justsa00 het volgende:
De Deathmatch slaat nergens op, ik ben nu al Shoplifter 20+procent en ik heb nog echt geen één auto kunnen stelen, echt frustrerend!
Heeft nog iemand dit probleem?
Edit: op 42+procent shoplifter heb ik een auto weten te stelen!
Jij ownedquote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef jorryt het volgende:
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) ?
Ik had net 10 piraten achter me aan met LineAge
De Fok! Familie (ontstaan uit Fok in ieder geval maar na 2 versies allang geen Fok meer) is al tijden weg...de mensen die hier nog komen spelen op een enkeling na ook helemaal niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Agiath het volgende:
Ik ben pickpocket en ik krijg binnenkort donatie code
Is er geen Fok! familie waarbij ik kan joinen?
ah okequote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
De Fok! Familie (ontstaan uit Fok in ieder geval maar na 2 versies allang geen Fok meer) is al tijden weg...de mensen die hier nog komen spelen op een enkeling na ook helemaal niet meer.
Wel zitten we nog allemaal regelmatig op IRC -> ircownsyou.barafranca.com -> #vaffanculo
Ook op de oude server nog trouwens -> irc.barafranca.com, maar die gaat er deze week uit.
Good Afternoon.. I'm legendary anchorman, Ron Burgundy. I'm sitting here in my akward jet 9000, and have my usual meal of STEAK, WAFELS, FRENCH FRIES and offcourse SCOTCH.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef jorryt het volgende:
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) ?
Ik had net 10 piraten achter me aan met LineAge
17quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
En hoe oud word je dan ook alweer tommyboy
Hehe idd, wat een faler:quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi Roeland poste onder zijn oude nick ^^
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Gabez het volgende:
Tom praat eens Nederlands dan wordt je mama boos
wordt* <- zie je ik heb et toch goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Gabez het volgende:
Tom praat eens Nederlands dan wordt je mama boos
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
pff ik wist niet dat je zo nat kon worden van een dagje efteling
Met een emmer water is het ook zo gedaan hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
pff ik wist niet dat je zo nat kon worden van een dagje efteling
ja het is idd knap van je dat je je veters kan strikkenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef hipkiller het volgende:
pfffff, ik ben wel knap
en ik was toch al niet van plan om te komen
Ssst....quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:35 schreef Gabez het volgende:
[..]
ja het is idd knap van je dat je je veters kan strikken![]()
DaFan is ziek ! die staat om half 4 op om te ranken en 2 uur later weer !
Dan zullen we maandag dan wel s zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet dat dan?
Als ik neuk dan doe ik pas mijn best!
Dat*quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan zullen we maandag dan wel s zien.
Ik ken jou nog welquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Bestaat dit spel nog steeds?
Heb het heeeel lang geleden gespeeld.
Hij ziet er wel uit als een beer ja, maar dat knuffelen....quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:52 schreef Gabez het volgende:
is die gekke wabbit nou nog steeds zo'n rooie knuffelbeer
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaaf lekker feesten met Dafanen Gabez
Hij is nu weer aangepastquote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis met haar sig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |