Mag ook wel een keertje....quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Feli..
Ik hoop morgen te horen te krijgen dat ik mijn VWO diploma eindelijk heb binnengehaald![]()
Me 2.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoop morgen te horen te krijgen dat ik mijn VWO diploma eindelijk heb binnengehaald![]()
Tnx, jij ook. Ik doe Natuur & Techniek, ben waarschijnlijk wel geslaagd, alleen hopen dat ik natuurkunde niet te erg verneukt heb.quote:
Op het randje van de afgrond is dus best okay?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:52 schreef iefow het volgende:
hij heeft wel gelijk xD het heeft mij ook gebracht waar ik nu benOW YEAH!
Wat dacht je van mij, ik krijg mn uitslag pas om 19.00.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat wachten..
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK BEN GESLAAGD!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK BEN GESLAAGD!
Gabez deed VWO?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh en jij deed er net zo goed 7 jaar over dus STFU![]()
Ik vind diequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup..
7 jaar over de HAVO doen is nog kanslozer
maar vanwaar de
Ja, ik dacht dat je die sjieke woorden gewoon uit het woordenboek haaldequote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:59 schreef Gabez het volgende:
verrassend zeker Ramsie ? xD
Das wel normaal...meestal eerste keer bij Picciotto ofzo maar bij DM gaat het ranken toch sneller? Dan jat je ook later een auto, naar ik aanneem.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Justsa00 het volgende:
De Deathmatch slaat nergens op, ik ben nu al Shoplifter 20+procent en ik heb nog echt geen één auto kunnen stelen, echt frustrerend!
Heeft nog iemand dit probleem?
Edit: op 42+procent shoplifter heb ik een auto weten te stelen!
Jij ownedquote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef jorryt het volgende:
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) ?
Ik had net 10 piraten achter me aan met LineAge
De Fok! Familie (ontstaan uit Fok in ieder geval maar na 2 versies allang geen Fok meer) is al tijden weg...de mensen die hier nog komen spelen op een enkeling na ook helemaal niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Agiath het volgende:
Ik ben pickpocket en ik krijg binnenkort donatie code
Is er geen Fok! familie waarbij ik kan joinen?
ah okequote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
De Fok! Familie (ontstaan uit Fok in ieder geval maar na 2 versies allang geen Fok meer) is al tijden weg...de mensen die hier nog komen spelen op een enkeling na ook helemaal niet meer.
Wel zitten we nog allemaal regelmatig op IRC -> ircownsyou.barafranca.com -> #vaffanculo
Ook op de oude server nog trouwens -> irc.barafranca.com, maar die gaat er deze week uit.
Good Afternoon.. I'm legendary anchorman, Ron Burgundy. I'm sitting here in my akward jet 9000, and have my usual meal of STEAK, WAFELS, FRENCH FRIES and offcourse SCOTCH.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef jorryt het volgende:
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) ?
Ik had net 10 piraten achter me aan met LineAge
17quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
En hoe oud word je dan ook alweer tommyboy
Hehe idd, wat een faler:quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi Roeland poste onder zijn oude nick ^^
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Gabez het volgende:
Tom praat eens Nederlands dan wordt je mama boos
wordt* <- zie je ik heb et toch goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Gabez het volgende:
Tom praat eens Nederlands dan wordt je mama boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |