Hierna komt 99A, 99B, 99Cquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:12 schreef pluisje het volgende:
Dus over dit topic gaan jullie een maand doen?
Ah, de vraag blijft natuurlijk of je je aan zult melden voor de Broadway meet en wanneer en met welke smoes je je zult afmelden. Mag ik er een poll voor aanmakenquote:
En dan krijg je 99AA, 99ABquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:13 schreef teigan het volgende:
dan kunnen we door tot 99Z vrees ik, het gaat zo snel de laatste tijd...
Excel gaat tot IR, IS, IT, IU, IVquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:15 schreef teigan het volgende:
Oh, dan kunnen we dus nog wel even door tot 99ABCDEFZ oid...
Geen drop?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:
- patatje met
- frikadel speciaal
- verse boterham met filet american of pindakaas
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS![]()
Je zult er vast een hoop van hebben geleert.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:
Het volgende deeltje was alweer dicht![]()
Om nog even op mijn verhaal door te borduren, het meeste wat hier tegenvalt is het vinden van werk. We horen steeds dat we overopgeleid zijnDe eerste keer hadden we daar geen last van
Nu heb ik gelukkig geen hekel aan Nederland en heb er ook weer geen droombeeld van. Heb er tenslotte 27 jaar gewoond
![]()
@Levitation: te gek dat je gaat reizen door Nieuw-Zeeland, qua natuur is het echt een paradijs![]()
Hoe lang ga je?
Ik heb trouwens absoluut geen spijt van ons avontuur, heb hier zoveel geleerd, ben zoveel veranderd. Dit was nooit in Nederland gebeurdEn we hebben het toch maar gedaan!
Heb een schaamteloos lange lijst van dingen die ik erg graag wil eten als we weer terug zijn![]()
- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:23 schreef teigan het volgende:
hebben ze geen Ben en Jerry's in Nieuw Zeeland dan??
en ook geen pindakaas?
jeetje, valt dat even tegen..
Ik ga vier weken op vakantie, maar dat zijn uiteindelijk maar 22 dagen NZ. We hebben een 2 daagse stop-over in Hong Kong (lekker ommetjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:
Het volgende deeltje was alweer dicht![]()
Om nog even op mijn verhaal door te borduren, het meeste wat hier tegenvalt is het vinden van werk. We horen steeds dat we overopgeleid zijnDe eerste keer hadden we daar geen last van
Nu heb ik gelukkig geen hekel aan Nederland en heb er ook weer geen droombeeld van. Heb er tenslotte 27 jaar gewoond
![]()
@Levitation: te gek dat je gaat reizen door Nieuw-Zeeland, qua natuur is het echt een paradijs![]()
Hoe lang ga je?
Ik heb trouwens absoluut geen spijt van ons avontuur, heb hier zoveel geleerd, ben zoveel veranderd. Dit was nooit in Nederland gebeurdEn we hebben het toch maar gedaan!
Heb een schaamteloos lange lijst van dingen die ik erg graag wil eten als we weer terug zijn![]()
- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS![]()
Is dat net zoiets als Pepsi Max? Die Zero hebben we hier niet nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef poohy het volgende:
Heb je in Nederland trouwens ook Coca Cola Zero? Dit is hier 'nieuw' en ik vind het eigenlijk een nutteloze aanvulling want je hebt ook Light. Toch vind ik de zero variant lekkerderVolgens het blikje zit er zero suiker in en heeft het een real taste
![]()
Omdat we ter gelegenheid van het 100e dieettopic een chocoladeworkshop gaan doen op 1 juliquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef Viking84 het volgende:
nieuw deeltje. Waarom mag deeltje 100 pas over een maand komen?
dan doen jullie die workshop toch lekker eerder?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat we ter gelegenheid van het 100e dieettopic een chocoladeworkshop gaan doen op 1 juli
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Pandorah het volgende:
Hallo! Wat gaan jullie snel zeg!![]()
Teigan: gelukkig dat je moeder weer uit het ziekenhuis mag.
Ymke: wat zijn Rotterdammetje eigenlijk? Ik ken ze niet (gelukkig ook dus met al die calorieen!)
Superquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef teigan het volgende:
joepie!
ik heb morgen een afspraak om alles af te ronden!!!
Ja, en lekker vol van vetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eet![]()
Van die Bifi-achtige dingen? Nee dank uquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Ymke het volgende:
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eet![]()
Dan gaan we toch gewoon ter ere van ons 110-de topic naar de choco-meet? Ik vermoed namelijk dat we in dit tempo nog wel een aantal topics vol lullen voor 1 juli.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voorzie trouwens dat dit topic in recordtijd volloopt
woei, dat is wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:als 'betaling' voor de zwemlessen die ik ga geven, mag ik meedoen met trimzwemmen
Ah, oefenen voor de openingswals op dequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik heb me gisteren samen met Bert opgegeven voor dansles
Ik haal karnemelk en een appel 's morgens, en voor 's middags neem ik meestal yoghurt en fruit mee. Niemand die er raar van opkijkt hoor. Er zitten ook vaak mensen brood of fruit te eten om me heen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:10 schreef poohy het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens met eten op het werk?
Ik ben namelijk kantoorslaaf en ik heb elke keer het gevoel dat mijn collega's mij aankijken als ik weer wat in mijn mond stop![]()
Vandaag heb ik behoorlijk zitten bikken en op een gegeven moment zelfs stiekum gaan eten omdat ik bang was voor de reacties![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef octopussy het volgende:
maar ik heb de zwemtechniek van de slagen niet echt onder de knie en ik heb altijd het idee dat ik voor gek zwem en heel veel energie verbruik om de slagen te maken (ik heb wel leren zwemmen als kind, maar daar leer je meer om niet te verzuipen. Echt goed de slagen doen heb ik niet geleerd).
Ik heb op een gegeven moment gevraagd of de trainster mij een beetje de juiste slagen kon leren, maar ze verwees me door naar het leszwemmen![]()
Hier nog zo eenquote:
ja, het zal zelfs nog wel beter zijn dan gewoon zwemmen, want ik spartel er als een gek op losquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef Iksje het volgende:
Ik heb niet eens een zwemdiploma
Schoolslag lukt nog net zoals het hoort (denk ik toch, met hoofd in en uit het water), maar de crawl en vlinderslag etc...
zwemmen is heel goed voor je figuur, ook al doe je het niet helemaal goed
1 waterschoentje aantrekken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, het zal zelfs nog wel beter zijn dan gewoon zwemmen, want ik spartel er als een gek op losSchaam me zelfs een beetje in het zwembad, al lijkt het niemand op te vallen. Die verzwaring is inderdaad wel een idee misschien. Kijken mensen dan niet raar?
god, ik trek me veel te veel aan van wat mensen wel zullen zeggen
Ja, hij's fijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
Goede topickiller Troel!
wat een mooie tvp he?!
Ik heb maat 44 nu en ik heb ook een broek van Espritquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gekocht bij Esprit, maat 42! Ik liep altijd met een boog om die winkel omdat ik dacht dat toch niets zou passen en dat ze net als zoveel winkels maar hele kleine maatjes verkochten, maar het valt dus reuze mee.
Ik leid trouwens ook aan het 'ik ben nog net zo dik maar de weegschaal gaat om een of andere reden omlaag en de kledingmaten worden steeds groter'-syndroom.
hangt er vanaf hoe groot je bakje is. Heb je geen weegschaaltje? Je pakt gewoon de zak erbij. Hoeveel zit erin? Stel dat er 400 gram in zo'n zak zit en je eet zo'n zak leeg, dan vermenigvuldig je dus het aantal kcal met 4 om te weten hoeveel je hebt leeggeten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Marloes het volgende:
Ja.. Maarja, hoeveel is 100 gram dan? Ik heb daar echt 0,0 verstand van, hoeveel gram zit er in een bakje?
AH zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:49 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo lekker aan de galiameloen
niet helemaal natuurlijkmaar ze waren zo zacht
Donequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Maeghan het volgende:
Viking, edit die grandioze spelfout even uit je quote van mij ajb =P Ik schaam me dood.
quote:
Helaas eet ik al een week of twee niet meer zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik haal karnemelk en een appel 's morgens, en voor 's middags neem ik meestal yoghurt en fruit mee. Niemand die er raar van opkijkt hoor. Er zitten ook vaak mensen brood of fruit te eten om me heen.
Dat had ik laatst ook op de verjaardag van mijn oudersquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gisteren schandalig veel vet gegeten op de verjaardag van mijn moeder. Daarbij schaamde ik me nogal omdat ik de hele dag complimentjes over mijn figuur moest aanhorenEn een idiote tante die zei: "Oh Sas, je moet niet meer afvallen hoor! Zo ben je mooi!" Ja, met 15 kg overgewicht
Dus het 'je moet niet meer afvallen hoor' begint nù al...
En ik wilde nog iets zeggen, maar ik ben het vergeten![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu mon chou taart en een stukje appeltaart als ontbijt. Maar ik ontbijt wel!
Botquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En Pluisje, ik kreeg ook commentaar op mijn gesnoep"En je bent zo mooi afgevallen!"
Tai-bo lijkt me ook leuk, maar ik kan vanavond in ieder geval niet (moet nog boodschappen doen, naar Wassenaar om een tanktas te zoeken van mijn schoonouders, eten en naar de duikclub)quote:
Na een paar weken merk je vanzelf het resultaat. En dat voelt goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:50 schreef Faithy het volgende:
ik heb heel lang niet meer echt gesportdus ben benieuwd hoe ik het ga trekken
maar wil wel met ingang van maandag gaan Tai Bo-en
en morgen zwemmen
![]()
er MOET daar toch wel verbetering door komen? toch?
Nee, mannen zijn eigenwijs en denken het zelf wel te kunnen en doen het dan vaak op zeer onverantwoorde wijze met veel stoer gewichtsheffen, fanatiek hardlopen en crashdieten, ofwel ze hebben eigenlijk gewoon een superhoge verbranding maar eten en drinken zoveel dat ze alleen hun bier en chips hoeven te laten staan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat het geklets over ongesteldheid, chocolade, borsten, leuke kleren etc afschrikt
En voor je huid heb ik alleen de tips: zo jong mogelijk zijn en niet al te snel willen afvallen. Verder is er bar weinig te doen. Je kan wel gaan smeren (maakt niet uit met wat, het gaat om de insmeerbeweging), maar ook dat schijnt weinig echte zoden aan de dijk te zetten.
Lush helpt bij het afvallen!quote:
je zou inderdaad denken dat kaas, boter, melk e.d. dan ook niet mogen. Chocola ook niet, maar dat heeft een andere directe redenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
Wat ik mij afvraag he.
ALs melk dus niet nodig is en juist ongezond zou zijn, hoe zit het dan met al die melkproducten?
In een heleboel producten zitten melkonderdelen, zijn die dan ook per definitie ongezond? Moet je die ook laten staan?
lekker gevoel dat je ervan af bentquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef teigan het volgende:
lush is best lekker, alleen ik heb er niet zoveel van... moet weer eens wat geld over hebben, mag ik me weer te buiten gaan...
ik heb mijn onderzoeksstage nabesproken, ik ben daar dus anderhalf jaar bezig geweest, en krijg nu voor 4 maanden studiepunten en als cijfer een 6....... ergens wel jammer, het heeft me zoveel bloed, zweet en tranen gekost, maarja, ik ben er nu wel helemaal vanaf!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef Troel het volgende:
Nee, het gaat juist de goede kant op als je inderdaad nu wel gewoon gehakt eet.
chocolade douchegel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Lush helpt bij het afvallen!![]()
![]()
Het schijnt dat als je je doucht met producten die naar voedingsmiddelen ruiken, dat je dan minder behoefte hebt ze daadwerkelijk op te eten! Ik heb chocoladedouchegel van Lush =P (eh, ik gebruik het niet dagelijks, dus daarom werkt het nog niet)
hoiquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:50 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ben nu ook ongesteld en had gister zo'n zin in snoep dat ik een zakje heb gehaald![]()
Vorige week dorpsfeest gehad en toen flink gezopen. Het snacken wat we de voorgaande jaren best veel deden kon ik nu beperken op alleen zaterdag een frietje en later op de avond nog een halve kip (NJUM!!).
Wat een lol gehad die dagenKep overal blauwe plekken, vraag me niet waar die vandaan komen
drank
hmm, in zo'n situatie zou ik ook nog verzeild kunnen raken, dus ik houd m'n hart vastquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef teigan het volgende:
Viking84, mijn begeleidster vond dat het allemaal te moeizaam en te traag ging.... En dat ik niet zelfstandig genoeg was... dus ondanks dat ze het wel heel goed vond dat ik het afgemaakt heb(omdat ik dus toen al niet lekker in mijn vel dat, en tussendoro nog een halfjaar in de deeltijdbehandeling voor een eetstoornis heb gezeten) moest ze me toch net zoals andere studenten beoordelen, en dan was het niet meer dan een 6 waard..
maar ik heb het toch niet nodig voor het onderwijs verder, dus ik ben gewoon maar blij dat ik er vanaf heb
mij nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef ymme het volgende:
Ik ga jullie allemaal lekker maken.![]()
Ik ga zo rauwe andijvie stampot met spekjes eten![]()
![]()
![]()
Daar verheug ik me elke week weer op, echt waar![]()
En al iemand lekker gemaakt![]()
*melige modus uit zet*
ik zit net in je tobias logs te lezen/kijken. Wat een schatjequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:30 schreef pluisje het volgende:
-
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zit net in je tobias logs te lezen/kijken. Wat een schatje
Ooow Teiganquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef teigan het volgende:
ik heb mijn onderzoeksstage nabesproken, ik ben daar dus anderhalf jaar bezig geweest, en krijg nu voor 4 maanden studiepunten en als cijfer een 6....... ergens wel jammer, het heeft me zoveel bloed, zweet en tranen gekost, maarja, ik ben er nu wel helemaal vanaf!
Bahbahbahquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef teigan het volgende:
Kwam ik er vanmiddag, had ze het dus nog steeds niet gelezen, en ze had er ook geen tijd voor zei ze...
Vreselijk irritant zeg zo'n begeleidster! Blij dat je daar vanaf bent!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef teigan het volgende:
nee, inderdaad....
En zij heeft al vaker dingen laten liggen, ze leest geen mail van mij, en dan aan het eind klagen dat ik zo niet zelfstandig was...
Men, driekwart van de tijd was zij niet bereikbaar als ik vragen had, was zij er geweest, dan was het allemaal een stuk sneller gegaan..
ik heb dus ook alles niet helemaal netjes achtergelaten, ze zoeken het maar uit...
staat in TRVquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:10 schreef Troel het volgende:
Linkje naar topic?
Dat zei ik dus steedsquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:21 schreef Troel het volgende:
Nou, die parijs actie is dus al vannacht van start gegaan in tegenstelling tot wat er eerst stond.
Peter, heb je ook contact met een diëtist? Dat lijkt in jouw geval echt wel wenselijk. Zij kan je praktische adviezen geven en morele steun.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:46 schreef Peter6000 het volgende:
Zo
Definitief besloten voorlopig mijn niet gevarieerde eetpatroon, met: volkoren brood, volkoren pasta, sinasappelsap, magere melk (een beetje voor de eiwitten, net als Viking), fruit, af en toe een blik groente, en relatief verantwoorde vleeswaren voort te zetten.
Dan maar eenzijdig en onverantwoord, maar over een aantal weken doe ik wel weer een variatiepoging.
De huidige is mislukt, 3 dagen lopen vreten (vooral `s avonds laat), en vanmorgen moeten overgeven (normaal deed ik dat nooit hoor, maar mijn lichaam was het blijkbaar niet meer gewend ofzo).
De huisdierenopvang gebeld dat ik een uurtje later kom, en vandaag denk ik niet dat ik veel eet.
Balen he Beessie-Jen, wij zijn al twee weken geleden gestoptquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
bedankt Isa
en dat van Peter klinkt erg slecht.... niet echt een goede methode om af te vallen lijkt me zo.
mijn volleybalseizoen zit er sinds gisteren definitef op21 augustus gaan we pas weer trainen....
en dat duurt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!! ik wil gewoon door...
dat is idd een verademing, al heb je nog wel zoiets: vandaag een rok of een broek, een colbertje of een overgooier..quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef octopussy het volgende:
Hey Faithy, het lijkt me wel makkelijk om niet elke dag voor je werk weer te bedenken wat je aan moet doen. Ziet er wel netjes uit.
Ohquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:33 schreef Faithy het volgende:
ik werk bij de ABN Amro
en ik eet nu lekker een biologische rijstewafel met kaas
Ghe, ik ben sinds gister klaar met mijn stage bij dat energiebedrijf dat jij niet mag noemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik werk bij een energiebedrijf dat ik gelukkig niet mag noemen
En ik zit op school, en ze hebben hier alleen van die vette troepquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je vast trek van, van zo'n stofzuiger
Ik heb salade gegeten met Monchou met tonijnZaaaaaaaaaaaalig!
Monchou vermengen met uitgelekte tonijn en dan een fikse scheut zwarte peper erdoor, voor de zelfdoeners
verpleegster? ik?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je verpleegster was ofzo
vond al dat je een vreemd pakje aan had voor een verpleegster
je mag trouwens geen reclame maken he"Ik werk bij een bank die ik niet mag noemen"
Dat komt door Isabeau, want die zei dat ze ook zo'n pakje heeft en volgens mij doet zij iets medischquote:
really? Lievquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Isabeau is zo'n schattig blond verpleegstertje op hoge hakken
*wacht op reactie van Isaquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Dat doe ik dus gewoon wél he. Ik heb nog iets liggen met deadline 21 april, maar agz ik m'n cijfers van blok 2 van die docent nog niet gehad heb, vind ik niet dat ik me moet haasten met opdrachten voor blok 3 eigenlijk. Ok, het was niet de planning om uit te lopen, maar het gebeurt toch.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bahbahbah
Moet je als student eens proberen:
Ja, ik heb het nog niet af hoor, beetje druk geweest met andere dingen en ik dacht: u leest het toch niet, dus laat maar.
Lukt dus mooi niet
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Maar of ik blond ben en hoge hakken heb is zo natuurlijk niet echt te beoordelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef teigan het volgende:
je kijkt heel schattig hoor..
Nee dus. Ik zit hier gewoon nog te wachten tot ukkie zich eens aandient. Inmiddels dus zwaar overtijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:04 schreef Iksje het volgende:
Hoe zou het zijn met Jojogirl? Dat ukje moet er ondertussen toch uit zijn, nee?
Aha, okéquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee dus. Ik zit hier gewoon nog te wachten tot ukkie zich eens aandient. Inmiddels dus zwaar overtijd.
* Jojogirl post trouwens wel in OUD, maar onder een andere nick omdat er irl mensen zijn die deze nick en Fok! kennen en omdat ik toen niet bij 5 weken zwangerschap al wilde dat irl iedereen het wist.
Lekker bloederigquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rechterbovenhoek![]()
edit: vaag dat photobucket het zo klein maakt...
als je het tegen mij had; ja die linker ben ik idd.... alleen is die foto al wel een poos geleden en was ik toen nog maar halverwege mijn afvalavontuur...quote:
I knew it!!! Herkende je opeensquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee dus. Ik zit hier gewoon nog te wachten tot ukkie zich eens aandient. Inmiddels dus zwaar overtijd.
* Jojogirl post trouwens wel in OUD, maar onder een andere nick omdat er irl mensen zijn die deze nick en Fok! kennen en omdat ik toen niet bij 5 weken zwangerschap al wilde dat irl iedereen het wist.
Hmmm, ik volg OUD eig niet, dus herkenning is nihilquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef pluisje het volgende:
[..]
I knew it!!! Herkende je opeens
Succes joh, nog heeeeeel even
We missen nog diëtisten en personal trainersquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef octopussy het volgende:
Wat hebben we hier eigenlijk veel medici zitten zeg![]()
WLS ervaringsdeskundigequote:
en moederkloek....quote:
Ik overweeg specialisatie in medisch vertalen, vanwege mijn interesse in neurologie =) Mag ik ook vast in het panel? Die kennis komt later wel, maar ik wil er ook bijhoren *snif*quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We missen nog diëtisten en personal trainers
ik weet niet hoe ik het zou doen als dietiste Wij als dikke mensen of mensen die dik zijn geweest weten wel hoe moeilijk het is en hoe het is om af te vallen. Ik ben met mijn 10 jaar ook naar een dietiste gestuurd. En deed niks als mopperen op mij en mijn moeder kijk dat zou ik dan anders doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef teigan het volgende:
ik denk niet dat ik overtuigend over zou komen als dietiste...
maareh, als leraar ben je misschien ook wel een beetje personal trainer toch??
Hier laten ze je als alles OK is en je het nog volhoudt lopen tot 42 weken en soms dus nog wel langer, mits kindje het goed maakt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Iksje het volgende:
[..]
Hmmm, ik volg OUD eig niet, dus herkenning is nihil![]()
Maar als je zo lang overtijd bent, word je dan uiteindelijk niet ingeleid? (Hier kennen we een schaamteloze inleidcultuur, na een week overtijd wordt standaard ingeleid lijkt wel, en heel veel in ziekenhuisen bevallen)
Veel succes met de laatste loodjes!
Ik had ook ooit zo'n kreng. Ik moest een verslag meenemen van wat ik at. Was mijn moeder onverwacht in het ziekenhuis opgenomen, ik had dropjes voor haar gekocht en er zelf ook 2 (!) gegeten. Kreeg ik toch op mijn donder!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever een te dikke diëtiste die weet waar ze over praat dan zo'n bonenstaak.
ja lullig is dat he ik was ook een keer zelf jarig moest ik kiezen tussen een bakje chips en een stukje taart nou ik was 10 jaar en ik had het lekker allebei opgegetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had ook ooit zo'n kreng. Ik moest een verslag meenemen van wat ik at. Was mijn moeder onverwacht in het ziekenhuis opgenomen, ik had dropjes voor haar gekocht en er zelf ook 2 (!) gegeten. Kreeg ik toch op mijn donder!Nou, dat motiveert hoor
![]()
Ja erg hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:23 schreef Iksje het volgende:
Op je verjaardag moeten kiezen tussen die twee dingen![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef Riann het volgende:
ik ga trouwens niet eerder dan dit topic vol is al ben ik best moemaar ik wil gewoon die nieuwe openen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |