Dat had ik laatst ook op de verjaardag van mijn oudersquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gisteren schandalig veel vet gegeten op de verjaardag van mijn moeder. Daarbij schaamde ik me nogal omdat ik de hele dag complimentjes over mijn figuur moest aanhorenEn een idiote tante die zei: "Oh Sas, je moet niet meer afvallen hoor! Zo ben je mooi!" Ja, met 15 kg overgewicht
Dus het 'je moet niet meer afvallen hoor' begint nù al...
En ik wilde nog iets zeggen, maar ik ben het vergeten![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu mon chou taart en een stukje appeltaart als ontbijt. Maar ik ontbijt wel!
Botquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En Pluisje, ik kreeg ook commentaar op mijn gesnoep"En je bent zo mooi afgevallen!"
Tai-bo lijkt me ook leuk, maar ik kan vanavond in ieder geval niet (moet nog boodschappen doen, naar Wassenaar om een tanktas te zoeken van mijn schoonouders, eten en naar de duikclub)quote:
Na een paar weken merk je vanzelf het resultaat. En dat voelt goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:50 schreef Faithy het volgende:
ik heb heel lang niet meer echt gesportdus ben benieuwd hoe ik het ga trekken
maar wil wel met ingang van maandag gaan Tai Bo-en
en morgen zwemmen
![]()
er MOET daar toch wel verbetering door komen? toch?
Nee, mannen zijn eigenwijs en denken het zelf wel te kunnen en doen het dan vaak op zeer onverantwoorde wijze met veel stoer gewichtsheffen, fanatiek hardlopen en crashdieten, ofwel ze hebben eigenlijk gewoon een superhoge verbranding maar eten en drinken zoveel dat ze alleen hun bier en chips hoeven te laten staan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat het geklets over ongesteldheid, chocolade, borsten, leuke kleren etc afschrikt
En voor je huid heb ik alleen de tips: zo jong mogelijk zijn en niet al te snel willen afvallen. Verder is er bar weinig te doen. Je kan wel gaan smeren (maakt niet uit met wat, het gaat om de insmeerbeweging), maar ook dat schijnt weinig echte zoden aan de dijk te zetten.
Lush helpt bij het afvallen!quote:
je zou inderdaad denken dat kaas, boter, melk e.d. dan ook niet mogen. Chocola ook niet, maar dat heeft een andere directe redenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
Wat ik mij afvraag he.
ALs melk dus niet nodig is en juist ongezond zou zijn, hoe zit het dan met al die melkproducten?
In een heleboel producten zitten melkonderdelen, zijn die dan ook per definitie ongezond? Moet je die ook laten staan?
lekker gevoel dat je ervan af bentquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef teigan het volgende:
lush is best lekker, alleen ik heb er niet zoveel van... moet weer eens wat geld over hebben, mag ik me weer te buiten gaan...
ik heb mijn onderzoeksstage nabesproken, ik ben daar dus anderhalf jaar bezig geweest, en krijg nu voor 4 maanden studiepunten en als cijfer een 6....... ergens wel jammer, het heeft me zoveel bloed, zweet en tranen gekost, maarja, ik ben er nu wel helemaal vanaf!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef Troel het volgende:
Nee, het gaat juist de goede kant op als je inderdaad nu wel gewoon gehakt eet.
chocolade douchegel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Lush helpt bij het afvallen!![]()
![]()
Het schijnt dat als je je doucht met producten die naar voedingsmiddelen ruiken, dat je dan minder behoefte hebt ze daadwerkelijk op te eten! Ik heb chocoladedouchegel van Lush =P (eh, ik gebruik het niet dagelijks, dus daarom werkt het nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |