abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:52:22 #101
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38398782
Ik heb gisteren chocoladecashews ontdekt. Wat zijn die dingen lekker. Ik was in de supermarkt en normaal loop ik gewoon langs dit soort lekkers, maar opeens lag het in mijn mandje. Tijdens het koken ben ik begonnen met snoepen en eind van de avond hadden vriend en ik het doosje leeg. Zo lekker...

Goede nieuws is dat mijn gewicht (eindelijk) niet meer stijgt, 't is de laatste week zelfs weer voorzichtig aan het dalen. Als ik nu gewoon de chococashews in de winkel laat staan komt 't vast allemaal weer goed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:54:40 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38398828
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen

Ik heb gisteren schandalig veel vet gegeten op de verjaardag van mijn moeder. Daarbij schaamde ik me nogal omdat ik de hele dag complimentjes over mijn figuur moest aanhoren En een idiote tante die zei: "Oh Sas, je moet niet meer afvallen hoor! Zo ben je mooi!" Ja, met 15 kg overgewicht Dus het 'je moet niet meer afvallen hoor' begint nù al...

En ik wilde nog iets zeggen, maar ik ben het vergeten
Dat had ik laatst ook op de verjaardag van mijn ouders

Allemaal tantes die maar door bleven gaan over hoe goed het was dat ik zoveel was afgevallen, en hoe ik dat nou toch voor elkaar had gekregen.
'Nou, gewoon, wat minder eten en nauwelijks snoepen', antwoordde ik, terwijl ik net een enorme punt advocaatvlaai naar binnen zat te werken

En inderdaad, ik kreeg ook al te horen dat té dun ook niet ok was (ok, heb wel gezond BMI nu, maar echt dun wil ik mezelf ook weer niet noemen hoor).
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 mei 2006 @ 09:03:20 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38399003
Verkapte jaloezie? Mijn moeder presteert het de laatste tijd te vragen of ik soms weer aangekomen ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:04:38 #104
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 mei 2006 @ 09:06:48 #105
13151 crew  Rewimo
pi_38399059
Erg hè? En als ik zeg dat dat niet kan begint ze te sputteren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:09:21 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38399104
Ik krijg vooral te horen dat ik niet mag aankomen als ik eenmaal mijn trouwjurk heb uitgezocht...dat veel afvallen dan ook niet echt meer de bedoeling is zeggen ze er dan weer niet bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 mei 2006 @ 09:13:38 #107
13151 crew  Rewimo
pi_38399196
Zoek gewoon een wijdvallende trouwjurk
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:49:51 #108
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38400049
heb eindelijk mn bedrijfskleding

en heb alles maat 42 en stiekem is de helft daarvan een beetje te groot

Doei.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:14:38 #109
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38400688
Wat goed Faithy Echt heerlijk!
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2006 @ 10:16:46 #110
43556 miss_dynastie
pi_38400749
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu mon chou taart en een stukje appeltaart als ontbijt. Maar ik ontbijt wel!

pi_38400985
Is het ook een beetje mooi, Faithy? (foto! )

En Pluisje, ik kreeg ook commentaar op mijn gesnoep "En je bent zo mooi afgevallen!" Ik heb maar gezegd dat die taart hoogstens 200 gram woog en dat ik 200 gram vet op mijn heupen nog wel aankon
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:36:34 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38401307
Wat een snoepkonten hier.
Over 2 weken gaat mijn broer trouwen en ik zal me van tevoren maar even wegen, want er komt dat weekend (we gaan een weekend in een vakantie huisje met de familie) vast wel wat aan

Gisteren had Mark pizza en ik braaf chili con carne. Hij was namelijk vergeten eten voor zichzelf mee te nemen, terwijl hij nota bene nog mee was naar de winkel Zoiets zou mij nou nooit overkomen

Heb een klein stukje van zijn pizza gehad, maar daar zaten pepers op, dus ik had er gauw genoeg van Maar beter ook
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2006 @ 10:38:27 #113
43556 miss_dynastie
pi_38401355
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En Pluisje, ik kreeg ook commentaar op mijn gesnoep "En je bent zo mooi afgevallen!"
Bot
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 mei 2006 @ 10:39:51 #114
13151 crew  Rewimo
pi_38401387
Geef mij die pizza maar Ik hou niet van peulvruchten, dus chili is aan mij niet besteed

Ik ben net terug van de orthopedisch schoenmaker: mijn voeten zijn bijna in alle richtingen (de lengte niet natuurlijk) 1 cm of zelfs meer gekrompen Geen wonder dat mijn schoenen te ruim zitten...
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:41:22 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38401441
nou ik heb ook al TE lang niets meer laten horen. heb het ook erg druk gehad... mijn scriptie moest af (*check), Presentatie geven (*check), ECG-toets (*check) stage hartbewaking (*check) en nu ben ik sinds gister weer terug op de IC en heb ik weer een beetje minder stress en een beetje meer beweging.
Met het afvallen gaat het niet echt super. ZIt al 3 maanden op hetzelfde gewicht en heb de neiging om tussendoor nog wat te snoepen, omdat het me frustreert dat ik niet meer afval....niet goed dus. Maar ga proberen die tussendoortjes nu weer te schrappen...
aan de andere kant ben ik wel weer opgelucht dat ik dus wel een stabiel gewicht heb en de kilos er niet meer aan vliegen, ook al heb ik de laatste tijd door alle stress me niet aan mijn dieet gehouden (lees veel te veel slechte dingen gegeten enzo) ....

maar nu gaan we dus voor de laatste 10 kg... inmiddels pas ik weer maat 42 en daar ben ik al heel erg trots op.
Ook sporten gaat steeds beter met minder gewicht. Ik mag komend seizoen een team hoger spelen en speel dan weer op een leuk niveau en daar heb ik nu al weer heel erg veel zin in.
De laatste 3 weken dus ook dubbelop getraind, met mijn oude en met mijn nieuwe team...dus die lichaamsbeweqing zal het niet aan liggen haha

nou ik zal ook proberen weer wat meer te gaan posten.

allemaal succes met afvallen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:41:59 #116
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38401459
is het mooi, tsja..

zal als ik thuis ben 's kijken of de webcam 't een beetje doet
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 mei 2006 @ 10:42:32 #117
13151 crew  Rewimo
pi_38401469
BJ, ik vind het in elk geval heel knap dat je stabiel gebleven bent!
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:45:29 #118
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38401560
Precies, stabiel blijven is ook hartstikke lastig als je steeds gewend bent om danwel aan te komen, danwel af te vallen
Ben er zelf ook erg blij mee dat dat hier lukt, dat alle moeite niet voor niks is geweest.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:51:36 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38401770
ja daar hebben jullie ook wel gelijk in... heb blijkbaar de balans gevonden voor als ik straks op mijn streef ben...
maar nu wil ik toch die laatste kilos er nog wel af hebben...

sommige mensen vinden het vreemd dat ik nog 10 kg wil afvallen... die vinden dat ik er nu goed uitzie..."is toch niet nodig?" " NOG 10 kilo?" dat soort reacties....
maar ik heb nog een BMi van 26 en wil een gezond BMI en een beetje speling, zodat ik nooit meer een ongezond gewicht ga hebben...
vinden jullie dit nou ook een vreemde gedachtegang van mij?
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:53:41 #120
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38401833
ik had gisteren dus de voorliichting van de politie gehad.

Ontzettend gaaf, en ik ga hier echt voor

nu moet ik dus vanaf vandaag puur conditie gaan trainen, sporten
Ik denk dat ik 1 keer per week ga tae-boen, een avond hardlopen en 1 avond zwemmen
misschien twee avonden zwemmen, als octo en ik overeen kunnen komen wat betreft aquaspinnen of octo moet ook willen Tae Bo-en
Doei.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:53:54 #121
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38401840
Nee hoor, ik wil er eik ook nog wel een kilo of 5 vanaf hebben, terwijl mijn BMI nu onder de 25 zit
Maar nu ik merk dat het gewoon effe niet lukt heb ik er voor gekozen om dan gewoon de zomer (met al haar ijsjes enzo ) met een stabiel gewicht door te komen en daarna weer te proberen wat af te vallen. En als dat dan niet mocht lukken... tja jammer, dan maar stabiel blijven
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:09:48 #122
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38403298
Nou B-J en pluisje, ik vind het knap van jullie hoor.
Van iedereen hier eigenlijk. Soms lees ik verhalen, en dan denk ik bij mezelf, ja maar ik zal dat nooit volgehouden hebben.
Ik heb gisteren bijvoorbeeld een heerlijk softijsje op met chocolade. Hij was heerlijk. En ach één softijsje in de zoveel tijd kan echt geen kwaad.
Mijn update is al weer lang geleden Volgende week moet ik echt weer eens gaan

Vorige week een broek gekocht maatje 42, maar in andere winkels kan ik weer 44 aandoen. En sommige dan weer 42, die maten kloppen vaak niet. Niet goed voor je ego
pi_38406059
dat had ik ook
kan meestal maat 42 aan maar moest een paar weken geleden toch weer een broek 44 kopen
maar goed nieuws is dat ie nou weer te groot is (nou niet echt goed nieuws omdat ie nou niet meer mooi zit maarja)
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:05:39 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38406595
over die maten. Ja ik draag altijd maat 44, maar soms pas ik daar niet in en moet ik ineens maat 46 Terwijl ik echt maat 44 heb die nog ruim zit ook.
Ik heb een hekel aan kleren kopen dus ik loop ook altijd in oude verlopen truien en vale spijkerbroeken Pas als ik goed afgevallen ben, mag ik van mezelf weer mooie nieuwe kleren kopen. Maar eerst wil ik in mijn Levi's passen, die is maat 40 volgens mij en daar paste ik van m'n 17e tot ongeveer m'n 20e in
Niet meer actief op Fok!
pi_38406685
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:
Voor Octopussy
Tai-bo lijkt me ook leuk, maar ik kan vanavond in ieder geval niet (moet nog boodschappen doen, naar Wassenaar om een tanktas te zoeken van mijn schoonouders, eten en naar de duikclub)

Je moet maar zeggen wat je het beste uitkomt, in principe komt maandagavond voor mij het beste uit.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:31:29 #127
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38407449
maandag komt mij ook het beste uit dan heb ik namelijk nog niets

op donderdag dag ga ik zwemlesgeven / zwemmen
Doei.
pi_38409688
hoi
pi_38409899
Tja, mensen die gaan zeuren over hoeveel je afgevallen bent, nog wilt afvallen en hoeveel, dat is zo irritant. Of van die mensen die met een vingertje gaan zwaaien als je wat lekkers koopt. Van de week sloeg alles. Ik zei dat ik niet afviel terwijl ik nu zo veel sport, zegt een collega 'ja, dat is ook niet zo gek, je hebt van de week nog een bros op'. Eén bros! HALLO!!! Tot dat punt had ik ook verder nog geen ander snoep op. Inmiddels wel hoor, dus ik verwacht nu inderdaad niet dat ik afval, maar ik stond echt perplex. Mag ik niets eten dan als ik af wil vallen? Moet ik een half jaar geen enkel snoepje tussendoor nemen of zo? Kom nou toch.

Ondertussen begin ik trouwens echt wel meer spieren te krijgen van het sporten dus ik geloof nu wel dat het toch wat uithaalt terwijl ik niet afval. Ik ga me er dan ook niet meer druk om maken. Ik zie duidelijk spieren op m'n armen die er eerst niet zaten en heb gisteren met niet al te veel moeite gewoon een hele track lang buikspieroefeningen gedaan, wat ik eerst echt niet had gekund. Eerst kreeg ik na 20 situps best wel last van krampen, terwijl ik er nu gewoon veel meer heb gedaan. M'n gezicht is ietsjes smaller geworden en m'n buik is steviger en anders van vorm dan voor ik ging sporten, het valt ietsjes in onder m'n ribben nu. M'n bovenbenen en kuiten veranderen ook langzaam van vorm. Toch vind ik het opvallend, omdat iedereen zegt dat bij vrouwen de spieren niet zo snel aanzetten, maar ik vind dit toch best snel gaan. Ik merk de afgelopen twee, drie weken echt per week vooruitgang in spierkracht en coordinatie.

Helaas heb ik wel last van m'n rug bij bepaalde oefeningen, waar ik normaal nooit pijn heb (en heb sinds m'n 13e rugklachten, dus dat zegt wat...). Volgens de instructeur is het een spier, maar het voelt alsof er iets klem zit. als ik rechtop sta en dan m'n been naar achteren gestrekt optil, voelt het zeg maar van de overgang van onder naar bovenrug precies middenop m'n ruggengraat en rechts er net naast alsof het klem zit en ik heb het alleen als ik het rechts doe, of als ik achterover buig (bijv. in Cobra yogapositie). Vaag. Toch maar effies de huisarts bellen en evt. naar de fysio denk ik.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:50:31 #130
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38410353
ik heb heel lang niet meer echt gesport dus ben benieuwd hoe ik het ga trekken maar wil wel met ingang van maandag gaan Tai Bo-en en morgen zwemmen

er MOET daar toch wel verbetering door komen? toch?
Doei.
pi_38411088
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:50 schreef Faithy het volgende:
ik heb heel lang niet meer echt gesport dus ben benieuwd hoe ik het ga trekken maar wil wel met ingang van maandag gaan Tai Bo-en en morgen zwemmen

er MOET daar toch wel verbetering door komen? toch?
Na een paar weken merk je vanzelf het resultaat. En dat voelt goed
pi_38411426
Ik loop nu vijf weken (ma-woe-do) en ik vind het steeds leuker. Hierna hoop ik dat ik kan gaan fitnessen. En ook blijven lopen natuurlijk 1-2 x per week.

Sommige vrouwen hebben trouwens wel een natuurlijke aanleg om snel spieren aan te zetten. Mijn zusje bvb, fitnesst nu een tijdje (+- 1j) en in het begin zag je het bij haar heel snel gaan, vooral aan haar armen en schouders. Dus daar heeft ze moeten afbouwen, anders was het niet mooi meer voor een meisje.
Het kan, Maeghan, en wees dus blij want spieren verbranden meer. (dan mag je 2 Bros'en per week ipv 1 )
pi_38412013
Ja, ik ben qua gedrag ook een halve vent, dus ik zal hormonaal wel een beetje verkeerd in elkaar zitten =P Mijn bovenbenen blazen altijd verschrikkelijk op. Op m'n bovenbenen zit er nu al twee centimeter bij volgens mij.

Nieuwe foto, met m'n nieuwe spijkerbroek. Als ik het zo zie, dan valt het eigenlijk best mee. Nu snap ik ook wel waarom mensen zeggen dat ze me niet zo dik vinden, want ik ben ook niet echt uit verhouding of zo. Ik ben gewoon in z'n geheel wel dik, maar het valt minder op dan bijv. iemand met een hele dikke kont of alleen een heel dik bovenlijf (heeft m'n oma, en dan hele dunne benen eronder). Alleen voor m'n gevoel ben ik wel veel dikker.

[ Bericht 32% gewijzigd door Maeghan op 31-05-2006 15:47:51 ]
pi_38412759
Haha Maeghan, jij bent best een knappe meid Ik moet wel zeggen hoe langer ik hier berichten lees hoe meer het me begint op te vallen dat hier toch vooral vrouwen zitten in dit topic

Verder had ik nog een vraagje. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, en de vraag is ook vooral gericht naar de mensen die meer dan 20 kg moeten/willen of zijn afgevallen. Maar wat kan je ertegen doen dat je huid zo optimaal mogelijk terug in elkaar krimpt (als je hier iets voor kan doen ten minste). Enige tips?
pi_38412972
Misschien dat het geklets over ongesteldheid, chocolade, borsten, leuke kleren etc afschrikt

En voor je huid heb ik alleen de tips: zo jong mogelijk zijn en niet al te snel willen afvallen. Verder is er bar weinig te doen. Je kan wel gaan smeren (maakt niet uit met wat, het gaat om de insmeerbeweging), maar ook dat schijnt weinig echte zoden aan de dijk te zetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38413063
Zure melkproducten gebruiken en je huid goed insmeren en daarbij lekker masseren. En vooral niet te snel af willen vallen. Meer kun je er niet aan doen eigenlijk en als je niet al te hard afvalt, valt het ook wel mee met de slapheid denk ik. Ligt er natuurlijk aan hoe oud je ook en ook is het wel aanleg denk ik. Ik ben natuurlijk pas 22 en val erg langzaam af, dus ik heb nergens last van, maar ik probeer sowieso mijn huid in goede conditie te houden. Mijn huid is niet al te best, erg zacht, rekbaar en kwetsbaar, dus ik smeer me iedere dag wel in met Lush Dreamcream en gebruik regelmatig een scrub/body butter (Lush Buffy the Backside Slayer - echt geniaal, wordt m'n huid zo soepel van...). Voor m'n decolleté gebruik ik verstevigende crème (ok, eigenlijk neck cream, ook al van Lush) maar dat is meer voor het idee dat ik er dan iig alles aan gedaan heb (en dat is meer vanwege mijn slappe bindweefsel dan vanwege het afvallen, maar het kan sowieso geen kwaad). Je kan natuurlijk moeilijk zeggen of iets helpt want je kan het niet vergelijken met de situatie zonder. Het maakt in principe niet zo uit waarmee je smeert, wonderproducten bestaan niet echt.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:09:44 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_38413326
Lush moet in het Lushtopic Maeghan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38413395
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat het geklets over ongesteldheid, chocolade, borsten, leuke kleren etc afschrikt

En voor je huid heb ik alleen de tips: zo jong mogelijk zijn en niet al te snel willen afvallen. Verder is er bar weinig te doen. Je kan wel gaan smeren (maakt niet uit met wat, het gaat om de insmeerbeweging), maar ook dat schijnt weinig echte zoden aan de dijk te zetten.
Nee, mannen zijn eigenwijs en denken het zelf wel te kunnen en doen het dan vaak op zeer onverantwoorde wijze met veel stoer gewichtsheffen, fanatiek hardlopen en crashdieten, ofwel ze hebben eigenlijk gewoon een superhoge verbranding maar eten en drinken zoveel dat ze alleen hun bier en chips hoeven te laten staan.

Nee, ff serieus: mannen zijn sowieso al minder vaak te zwaar en sowieso op lagere leeftijd ook minder, omdat ze een hogere verbranding hebben. Verder worden mannen niet zwanger, dus dat scheelt ook al. Daarnaast denk ik dat ze minder behoefte hebben erover te praten en ik denk ook dat het voor hun minder een issue is. Veel mannen lopen toch ongegeneerd met een dikke bierbuik rond en krijgen daar ook minder commentaar op. Vaak gaan ze er pas wat aan doen als iemand anders zegt dat ze eens wat moeten doen aan die buik. Heb ik toch echt al vaker om me heen gezien, dat pas als moeder of vriendin zegt dat het geen gezicht meer is of dat ze risico lopen op diabetes e.d. dat er eens wat gaat gebeuren. En dan nog is het vaak de vriendin die dan iedere keer moet zeggen 'laat die chips staan', 'moet die hamburger nu per se', etc.?
pi_38413455
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
Lush moet in het Lushtopic Maeghan
Lush helpt bij het afvallen!
Het schijnt dat als je je doucht met producten die naar voedingsmiddelen ruiken, dat je dan minder behoefte hebt ze daadwerkelijk op te eten! Ik heb chocoladedouchegel van Lush =P (eh, ik gebruik het niet dagelijks, dus daarom werkt het nog niet )
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2006 @ 16:12:57 #140
43556 miss_dynastie
pi_38413472
Ik tegen mister_d: 'Zie je nou wel schat, Lush heb ik nodig om fatsoenlijk af te vallen'
pi_38413651
lush is best lekker, alleen ik heb er niet zoveel van... moet weer eens wat geld over hebben, mag ik me weer te buiten gaan...

ik heb mijn onderzoeksstage nabesproken, ik ben daar dus anderhalf jaar bezig geweest, en krijg nu voor 4 maanden studiepunten en als cijfer een 6....... ergens wel jammer, het heeft me zoveel bloed, zweet en tranen gekost, maarja, ik ben er nu wel helemaal vanaf!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38413722
Nou ik ben 21 en man dus is nog vrij jong neem ik aan ik denk dat ik ongeveer 5 kg per maand afval. Ik weet eigenlijk niet of dat snel is of niet, denk dat het vrij normaal is.

Ik zal dus vanaf nu mijn huid goed gaan verzorgen en masseren
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:25:31 #143
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38413973
Als ik spullen ruik die naar chocolade ruiken dan wil ik ze vooral opeten eik
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:27:44 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_38414064
Wat ik mij afvraag he.

ALs melk dus niet nodig is en juist ongezond zou zijn, hoe zit het dan met al die melkproducten?
In een heleboel producten zitten melkonderdelen, zijn die dan ook per definitie ongezond? Moet je die ook laten staan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:42:36 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38414687
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
Wat ik mij afvraag he.

ALs melk dus niet nodig is en juist ongezond zou zijn, hoe zit het dan met al die melkproducten?
In een heleboel producten zitten melkonderdelen, zijn die dan ook per definitie ongezond? Moet je die ook laten staan?
je zou inderdaad denken dat kaas, boter, melk e.d. dan ook niet mogen. Chocola ook niet, maar dat heeft een andere directe reden

het wil er bij mij eigenlijk niet in dat melk nu zo ongezond is. Ik drink toch wel een glas melk per dag, al is het maar om m'n noodzakelijke eiwitten binnen te krijgen, aangezien ik zelden vlees eet.
Gisteren had ik chili con carne en pas op het moment dat het goed en wel in de magnetron zat, realiseerde ik me dat er gehakt in zit en dat ik het eigenlijk niet 'mag' hebben Heb nog een hoop te leren
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:44:23 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38414769
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef teigan het volgende:
lush is best lekker, alleen ik heb er niet zoveel van... moet weer eens wat geld over hebben, mag ik me weer te buiten gaan...

ik heb mijn onderzoeksstage nabesproken, ik ben daar dus anderhalf jaar bezig geweest, en krijg nu voor 4 maanden studiepunten en als cijfer een 6....... ergens wel jammer, het heeft me zoveel bloed, zweet en tranen gekost, maarja, ik ben er nu wel helemaal vanaf!
lekker gevoel dat je ervan af bent . Maar niet zo goed gescoord helaas . Weet je ook hoe het komt?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:44:29 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_38414772
Nee, het gaat juist de goede kant op als je inderdaad nu wel gewoon gehakt eet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:46:09 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38414846
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef Troel het volgende:
Nee, het gaat juist de goede kant op als je inderdaad nu wel gewoon gehakt eet.
. Ik eet geen gehakt. Niet omdat het vet is, hoor, kan altijd mager gehakt nemen, maar omdat ik de smaak ervan niet eens mis als ik geen gehakt eet in gerechten waar normaal wel gehakt in zit. Dus ja, waarom zou ik het doen?

Ik ben dus vega, maar niet geheel consequent
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:48:33 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38414958
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Lush helpt bij het afvallen!
Het schijnt dat als je je doucht met producten die naar voedingsmiddelen ruiken, dat je dan minder behoefte hebt ze daadwerkelijk op te eten! Ik heb chocoladedouchegel van Lush =P (eh, ik gebruik het niet dagelijks, dus daarom werkt het nog niet )
chocolade douchegel?

Misschien is het nieuwe mobieltje, genaamd 'Chocolate' ook wat voor jou?
Waarom zet jij eigenlijk =P achter sommige zinnen? Moet ik me daar een ':P' bij voorstellen?
Niet meer actief op Fok!
pi_38415046
Ik ben nu ook ongesteld en had gister zo'n zin in snoep dat ik een zakje heb gehaald

Vorige week dorpsfeest gehad en toen flink gezopen. Het snacken wat we de voorgaande jaren best veel deden kon ik nu beperken op alleen zaterdag een frietje en later op de avond nog een halve kip (NJUM!!).
Wat een lol gehad die dagen Kep overal blauwe plekken, vraag me niet waar die vandaan komen drank
pi_38415082
Viking84, mijn begeleidster vond dat het allemaal te moeizaam en te traag ging.... En dat ik niet zelfstandig genoeg was... dus ondanks dat ze het wel heel goed vond dat ik het afgemaakt heb(omdat ik dus toen al niet lekker in mijn vel dat, en tussendoro nog een halfjaar in de deeltijdbehandeling voor een eetstoornis heb gezeten) moest ze me toch net zoals andere studenten beoordelen, en dan was het niet meer dan een 6 waard..

maar ik heb het toch niet nodig voor het onderwijs verder, dus ik ben gewoon maar blij dat ik er vanaf heb
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:52:14 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38415129
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:50 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ben nu ook ongesteld en had gister zo'n zin in snoep dat ik een zakje heb gehaald

Vorige week dorpsfeest gehad en toen flink gezopen. Het snacken wat we de voorgaande jaren best veel deden kon ik nu beperken op alleen zaterdag een frietje en later op de avond nog een halve kip (NJUM!!).
Wat een lol gehad die dagen Kep overal blauwe plekken, vraag me niet waar die vandaan komen drank
hoi krijg jij zin in snoep als je ongesteld bent? Dat heb ik nu helemáál niet
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:53:44 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38415201
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef teigan het volgende:
Viking84, mijn begeleidster vond dat het allemaal te moeizaam en te traag ging.... En dat ik niet zelfstandig genoeg was... dus ondanks dat ze het wel heel goed vond dat ik het afgemaakt heb(omdat ik dus toen al niet lekker in mijn vel dat, en tussendoro nog een halfjaar in de deeltijdbehandeling voor een eetstoornis heb gezeten) moest ze me toch net zoals andere studenten beoordelen, en dan was het niet meer dan een 6 waard..

maar ik heb het toch niet nodig voor het onderwijs verder, dus ik ben gewoon maar blij dat ik er vanaf heb
hmm, in zo'n situatie zou ik ook nog verzeild kunnen raken, dus ik houd m'n hart vast Ik probeer nu ook echt een onderwerp te vinden waarmee ik zelf prima aan de slag kan, want als mensen je echt gaan beoordelen op hoeveel hulp je vraagt van hen, dan moet je echt zien dat je zoveel mogelijk zelf weet uit te vogelen
Niet meer actief op Fok!
pi_38415402
Ik ga jullie allemaal lekker maken.

Ik ga zo rauwe andijvie stampot met spekjes eten

Daar verheug ik me elke week weer op, echt waar

En al iemand lekker gemaakt

*melige modus uit zet*
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:59:14 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38415456
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef ymme het volgende:
Ik ga jullie allemaal lekker maken.

Ik ga zo rauwe andijvie stampot met spekjes eten

Daar verheug ik me elke week weer op, echt waar

En al iemand lekker gemaakt

*melige modus uit zet*
mij niet

andijvie

Ik ga grieks aardappel roerbakidee eten met een javaanse burger erbij en nu ga ik eerst naar de winkel om kauwgom te kopen en scheergel want er groeit een oerwoud op m'n benen
Niet meer actief op Fok!
pi_38415509
mijn vriendje gaat beslissen wat we eten vanavond... Er zijn iig nog gehaktballetjes over van gisteren...

Wat erbij komt is een verrassing
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:30:47 #157
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38416579
Ik heb net een heerlijke camembert-aardappelschotel gegeten

Echt een aanrader

http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?ingredient=camembert&id=151580&offset=0
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:32:29 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38416639
camembert.

staat wel 'bij uitzondering' op de lijst van m'n diëtist

Ik heb een zakje drop gekocht . De eerste keer dat ik iets te snoepen koop sinds ik m'n eetpatroon heb aangepast (nou ja op een snickers na dan ). Gelukkig ben ik heel snel zat van drop, dus dat scheelt. Gaat nu de kast in en dan ga ik koken
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:33:43 #159
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38416679
Er zitten veel tomaten en courgettes in die schotel om te compenseren
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:35:39 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38416746
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:30 schreef pluisje het volgende:
-
ik zit net in je tobias logs te lezen/kijken. Wat een schatje
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:39:11 #161
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38416844
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik zit net in je tobias logs te lezen/kijken. Wat een schatje
pi_38419280
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef teigan het volgende:
Ooow Teigan dat is balen zeg... een 6 voor al die moeite!

Maar, bekijk het idd van de positieve kant

je bent er vanaf
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_38419383
Bij mij ist einde echt in zicht! Scriptie is af!

Vanavond nog puntjes op de i zetten in de bijlages... en de printdocumenten gereed maken

en dan morgen printen & vrijdag inleveren

en dan feestje bouwen
pi_38419611
Fijn Knuzzel, ik hoop dat je niet zo lang op je cijfer hoeft te wachten als ik..
Mijn begeleidster stelde het steeds uit, ze moest mijn verslag nog eens doorlezen....
Kwam ik er vanmiddag, had ze het dus nog steeds niet gelezen, en ze had er ook geen tijd voor zei ze...

Ik ben gewoon blij dat ik ermee klaar ben.
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2006 @ 19:17:35 #165
43556 miss_dynastie
pi_38419965
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef teigan het volgende:
Kwam ik er vanmiddag, had ze het dus nog steeds niet gelezen, en ze had er ook geen tijd voor zei ze...
Bahbahbah
Moet je als student eens proberen:
Ja, ik heb het nog niet af hoor, beetje druk geweest met andere dingen en ik dacht: u leest het toch niet, dus laat maar.
Lukt dus mooi niet
pi_38420046
nee, inderdaad....
En zij heeft al vaker dingen laten liggen, ze leest geen mail van mij, en dan aan het eind klagen dat ik zo niet zelfstandig was...
Men, driekwart van de tijd was zij niet bereikbaar als ik vragen had, was zij er geweest, dan was het allemaal een stuk sneller gegaan..

ik heb dus ook alles niet helemaal netjes achtergelaten, ze zoeken het maar uit...
pi_38420984
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef teigan het volgende:
nee, inderdaad....
En zij heeft al vaker dingen laten liggen, ze leest geen mail van mij, en dan aan het eind klagen dat ik zo niet zelfstandig was...
Men, driekwart van de tijd was zij niet bereikbaar als ik vragen had, was zij er geweest, dan was het allemaal een stuk sneller gegaan..

ik heb dus ook alles niet helemaal netjes achtergelaten, ze zoeken het maar uit...
Vreselijk irritant zeg zo'n begeleidster! Blij dat je daar vanaf bent!

Mijn begeleider is ook niet ideaal.. maar hij heeft mn concept gelezen en goedgekeurd...
en hij krijgt gewoon niet veel tijd voor het doorlezen van mijn scriptie aangezien half juni mijn afstudeerzitting is, en dan moet ie het wel gelezen hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door Knuzzel op 31-05-2006 19:50:28 (typfoutjes) ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 mei 2006 @ 19:45:24 #168
13151 crew  Rewimo
pi_38421017
teigan, bedenk maar gewoon dat je er lekker vanaf bent
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:57:55 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38421548
hmm mijn collega en ik hebben dus ook onze scriptie af en onze presentatie voltooid : onze beoordeling van de scriptie:

Kwaliteitsniveau

Het niveau van de paper is goed, dat wil zeggen op het niveau dat verwacht mag worden van een ic-verpleegkundige.

Vormtechnische aspecten

De paper ziet er netjes uit, mooie voorkant, goede lay-out, duidelijk lettertype, juiste hoofdstukindeling.

en de presentatie:
10 x een A
(je kon A, B, C krijgen en A was het hoogst)

erg blij en opgelucht natuurlijk!
pi_38421952
Super goed Beessie - Jen!
  donderdag 1 juni 2006 @ 07:21:00 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425140
Nou, die parijs actie is dus al vannacht van start gegaan in tegenstelling tot wat er eerst stond.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 juni 2006 @ 07:24:29 #172
13151 crew  Rewimo
pi_38425161
Dat meen je niet! Dan mogen we wel opschieten...
  donderdag 1 juni 2006 @ 07:25:10 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425166
Nou, onze datum kunnen we wel vergeten. De site ligt half plat en voor de 8e waren er al geen kaarten meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38425225
Ik ben ook al aan het proberen. Er zijn nog goedkope tickets op de datum waarop ik wil, alleen gooit dat ding me er de hele tijd uit.
  donderdag 1 juni 2006 @ 07:40:08 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425231
Bij ons is de terugreis nog goedkoop, maar die kan ik niet bestellen in combinatie met een 53 euro ticket
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 juni 2006 @ 07:51:05 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425287
DIe 53 euro kan alleen heen en terug. Maarja, dat kost dan dus bijna 100 euro per persoon meer

Ik vind het maar een kutactie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38425304
kun je nou ook gewoon geen kaartjes voor 10 euro krijgen voor heen? Of heb ik gewoon de verkeerde datum?
  donderdag 1 juni 2006 @ 07:58:41 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425333
Dan zijn ze al op voor die datum
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38425346
en toen had ik zoiets ik kijk wel ff naar een andere datum, maar nu kom ik er niet meer in...
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:05:16 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425376
Ik vind het werkelijk gewoon weer pruts van de NS dat ze gewoon al begonnen zijn. Ga dan niet eerst zeggen 1 op 2 juni.

Ik heb dus echt gewoon zin om de NS te bellen om goedkope kaartjes te eisen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:07:44 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38425394
In een ander topic is het mensen wel gelukt. Via Thalys.com of TGV.com, maar op die laatste zie ik nu niets meer staan
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:10:00 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425408
Linkje naar topic?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:11:57 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_38425426
Thalys werkt inderdaad beter en sneller!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:33:07 #184
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38425666
Ik krijg helemaal zin in Parijs als ik dit lees
Mijn vriend is er nog nooit geweest dus ik zou heel graag met hem er naar toe willen
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 08:46:36 #185
128220 Peter6000
pi_38425832
Zo

Definitief besloten voorlopig mijn niet gevarieerde eetpatroon, met: volkoren brood, volkoren pasta, sinasappelsap, magere melk (een beetje voor de eiwitten, net als Viking), fruit, af en toe een blik groente, en relatief verantwoorde vleeswaren voort te zetten.
Dan maar eenzijdig en onverantwoord, maar over een aantal weken doe ik wel weer een variatiepoging.

De huidige is mislukt, 3 dagen lopen vreten (vooral `s avonds laat), en vanmorgen moeten overgeven (normaal deed ik dat nooit hoor, maar mijn lichaam was het blijkbaar niet meer gewend ofzo).

De huisdierenopvang gebeld dat ik een uurtje later kom, en vandaag denk ik niet dat ik veel eet.
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:55:19 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38425989
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:10 schreef Troel het volgende:
Linkje naar topic?
staat in TRV
Niet meer actief op Fok!
pi_38426166
Hoe zou het zijn met Jojogirl? Dat ukje moet er ondertussen toch uit zijn, nee?
pi_38426220
Iksje, inderdaad Jojogirl
Ik ga eens neuzen bij OUD, misschien dat daar iets bekent is over Jojogirl
pi_38426496
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 07:21 schreef Troel het volgende:
Nou, die parijs actie is dus al vannacht van start gegaan in tegenstelling tot wat er eerst stond.
Dat zei ik dus steeds Maar ik moest weer zo nodig naar jullie luisteren...
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:22:46 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_38426555
Nou, uiteindelijk heb ik dus alleen nog maar dure kaartjes kunnen vinden voor het weekendje dat Rewimo en ik weg wilden

Wel voor Bert en mij begin augustus goedkoop kunnen boeken, van vrijdag tot en met zondag, maarja, dat kwam ook omdat ik echt gewoon moest en zou en zo.
Nu gaan we gewoon kijken of we "ons" weekend ergens anders leuk kunnen vieren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38426623
Peter6000, zelden iemand gezien die zo vreemd probeert af te vallen. Met gezondheid heeft het niet veel te maken.

Beessie-Jen gefeliciteerd met je superbeoordeling
pi_38427018
[quote]Op donderdag 1 juni 2006 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Peter6000, zelden iemand gezien die zo vreemd probeert af te vallen. Met gezondheid heeft het niet veel te maken.
[quote]

Mee eens. Ik dacht er juist net zo over.
Heel vreemd allemaal.
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:52:24 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38427313
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:46 schreef Peter6000 het volgende:
Zo

Definitief besloten voorlopig mijn niet gevarieerde eetpatroon, met: volkoren brood, volkoren pasta, sinasappelsap, magere melk (een beetje voor de eiwitten, net als Viking), fruit, af en toe een blik groente, en relatief verantwoorde vleeswaren voort te zetten.
Dan maar eenzijdig en onverantwoord, maar over een aantal weken doe ik wel weer een variatiepoging.

De huidige is mislukt, 3 dagen lopen vreten (vooral `s avonds laat), en vanmorgen moeten overgeven (normaal deed ik dat nooit hoor, maar mijn lichaam was het blijkbaar niet meer gewend ofzo).

De huisdierenopvang gebeld dat ik een uurtje later kom, en vandaag denk ik niet dat ik veel eet.
Peter, heb je ook contact met een diëtist? Dat lijkt in jouw geval echt wel wenselijk. Zij kan je praktische adviezen geven en morele steun.
Zoals je nu bezig bent is echt niet goed. Dit houd je niet vol. Het afvallen is op deze manier een lijdensweg voor jou die je continue mag blijven herhalen, omdat je op deze wijze niet blijvend afvalt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:52:55 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38427327
bedankt Isa

en dat van Peter klinkt erg slecht.... niet echt een goede methode om af te vallen lijkt me zo.

mijn volleybalseizoen zit er sinds gisteren definitef op 21 augustus gaan we pas weer trainen....
en dat duurt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!! ik wil gewoon door...
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 juni 2006 @ 09:59:16 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38427526
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
bedankt Isa

en dat van Peter klinkt erg slecht.... niet echt een goede methode om af te vallen lijkt me zo.

mijn volleybalseizoen zit er sinds gisteren definitef op 21 augustus gaan we pas weer trainen....
en dat duurt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!! ik wil gewoon door...
Balen he Beessie-Jen, wij zijn al twee weken geleden gestopt Maar we beginnen wel weer begin augustus gelukkig

@Peter6000, ga een langs de huisarts voor een doorverwijzing. Je bent hard op weg een eetprobleem te kweken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:02:01 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38427623
hmmm ja ik baal er echt van... vind volleybal gewoon echt lekker om te doen en moet nu voor mezelf dus 2.5 maand wat anders doen...
nou probeer ik nog ergens beachvolleybaltraining te gaan doen. dat is misschien ook wel leuk...en anders ga ik een poging tot hardlopen doen met vriendlief....

heb nu al zin in komend seizoen!
pi_38427716
Ik wilde ook weer gaan hardlopen, maar ik heb momenteel bar weinig zelfdiscipline, Beessie-Jen
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:07:41 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38427831
nou ik ben gewoon ook nog eens niet goed in hardlopen haha.....dus moet maar eens zien of dat wel echt een optie is. zal nog eens nadenken wat verdere opties zijn...
pi_38428195
Irritatie
Ik had vorige week maandag (!) met de drukker afgesproken dat ik vandaag om 10:00 langs zou komen om mijn scriptie te printen...

kom ik daar net aan... kijkt ie me aan: ja ik heb nu geen tijd waarom zijn jullie studenten altijd zo laat? En waarom heb je er niet 1 rapport van gemaakt?

HALLO waarom ik vorige week bij je geweest om alles uit te leggen en een afspraak te maken
maar goed... mag nu om 13:00 terugkomen...

*sorry dat moest ik echt ff kwijt!
pi_38428742
op verzoek:

Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')