Omdat we ter gelegenheid van het 100e dieettopic een chocoladeworkshop gaan doen op 1 juliquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef Viking84 het volgende:
nieuw deeltje. Waarom mag deeltje 100 pas over een maand komen?
dan doen jullie die workshop toch lekker eerder?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat we ter gelegenheid van het 100e dieettopic een chocoladeworkshop gaan doen op 1 juli
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Pandorah het volgende:
Hallo! Wat gaan jullie snel zeg!![]()
Teigan: gelukkig dat je moeder weer uit het ziekenhuis mag.
Ymke: wat zijn Rotterdammetje eigenlijk? Ik ken ze niet (gelukkig ook dus met al die calorieen!)
Superquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef teigan het volgende:
joepie!
ik heb morgen een afspraak om alles af te ronden!!!
Ja, en lekker vol van vetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eet![]()
Van die Bifi-achtige dingen? Nee dank uquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Ymke het volgende:
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eet![]()
Dan gaan we toch gewoon ter ere van ons 110-de topic naar de choco-meet? Ik vermoed namelijk dat we in dit tempo nog wel een aantal topics vol lullen voor 1 juli.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voorzie trouwens dat dit topic in recordtijd volloopt
woei, dat is wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:als 'betaling' voor de zwemlessen die ik ga geven, mag ik meedoen met trimzwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |