staat in TRVquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:10 schreef Troel het volgende:
Linkje naar topic?
Dat zei ik dus steedsquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:21 schreef Troel het volgende:
Nou, die parijs actie is dus al vannacht van start gegaan in tegenstelling tot wat er eerst stond.
Peter, heb je ook contact met een diëtist? Dat lijkt in jouw geval echt wel wenselijk. Zij kan je praktische adviezen geven en morele steun.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:46 schreef Peter6000 het volgende:
Zo
Definitief besloten voorlopig mijn niet gevarieerde eetpatroon, met: volkoren brood, volkoren pasta, sinasappelsap, magere melk (een beetje voor de eiwitten, net als Viking), fruit, af en toe een blik groente, en relatief verantwoorde vleeswaren voort te zetten.
Dan maar eenzijdig en onverantwoord, maar over een aantal weken doe ik wel weer een variatiepoging.
De huidige is mislukt, 3 dagen lopen vreten (vooral `s avonds laat), en vanmorgen moeten overgeven (normaal deed ik dat nooit hoor, maar mijn lichaam was het blijkbaar niet meer gewend ofzo).
De huisdierenopvang gebeld dat ik een uurtje later kom, en vandaag denk ik niet dat ik veel eet.
Balen he Beessie-Jen, wij zijn al twee weken geleden gestoptquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
bedankt Isa
en dat van Peter klinkt erg slecht.... niet echt een goede methode om af te vallen lijkt me zo.
mijn volleybalseizoen zit er sinds gisteren definitef op21 augustus gaan we pas weer trainen....
en dat duurt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang!! ik wil gewoon door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |