Hierna komt 99A, 99B, 99Cquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:12 schreef pluisje het volgende:
Dus over dit topic gaan jullie een maand doen?
Ah, de vraag blijft natuurlijk of je je aan zult melden voor de Broadway meet en wanneer en met welke smoes je je zult afmelden. Mag ik er een poll voor aanmakenquote:
En dan krijg je 99AA, 99ABquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:13 schreef teigan het volgende:
dan kunnen we door tot 99Z vrees ik, het gaat zo snel de laatste tijd...
Excel gaat tot IR, IS, IT, IU, IVquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:15 schreef teigan het volgende:
Oh, dan kunnen we dus nog wel even door tot 99ABCDEFZ oid...
Geen drop?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:
- patatje met
- frikadel speciaal
- verse boterham met filet american of pindakaas
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS![]()
Je zult er vast een hoop van hebben geleert.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:
Het volgende deeltje was alweer dicht![]()
Om nog even op mijn verhaal door te borduren, het meeste wat hier tegenvalt is het vinden van werk. We horen steeds dat we overopgeleid zijnDe eerste keer hadden we daar geen last van
Nu heb ik gelukkig geen hekel aan Nederland en heb er ook weer geen droombeeld van. Heb er tenslotte 27 jaar gewoond
![]()
@Levitation: te gek dat je gaat reizen door Nieuw-Zeeland, qua natuur is het echt een paradijs![]()
Hoe lang ga je?
Ik heb trouwens absoluut geen spijt van ons avontuur, heb hier zoveel geleerd, ben zoveel veranderd. Dit was nooit in Nederland gebeurdEn we hebben het toch maar gedaan!
Heb een schaamteloos lange lijst van dingen die ik erg graag wil eten als we weer terug zijn![]()
- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:23 schreef teigan het volgende:
hebben ze geen Ben en Jerry's in Nieuw Zeeland dan??
en ook geen pindakaas?
jeetje, valt dat even tegen..
Ik ga vier weken op vakantie, maar dat zijn uiteindelijk maar 22 dagen NZ. We hebben een 2 daagse stop-over in Hong Kong (lekker ommetjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:
Het volgende deeltje was alweer dicht![]()
Om nog even op mijn verhaal door te borduren, het meeste wat hier tegenvalt is het vinden van werk. We horen steeds dat we overopgeleid zijnDe eerste keer hadden we daar geen last van
Nu heb ik gelukkig geen hekel aan Nederland en heb er ook weer geen droombeeld van. Heb er tenslotte 27 jaar gewoond
![]()
@Levitation: te gek dat je gaat reizen door Nieuw-Zeeland, qua natuur is het echt een paradijs![]()
Hoe lang ga je?
Ik heb trouwens absoluut geen spijt van ons avontuur, heb hier zoveel geleerd, ben zoveel veranderd. Dit was nooit in Nederland gebeurdEn we hebben het toch maar gedaan!
Heb een schaamteloos lange lijst van dingen die ik erg graag wil eten als we weer terug zijn![]()
- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS![]()
Is dat net zoiets als Pepsi Max? Die Zero hebben we hier niet nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef poohy het volgende:
Heb je in Nederland trouwens ook Coca Cola Zero? Dit is hier 'nieuw' en ik vind het eigenlijk een nutteloze aanvulling want je hebt ook Light. Toch vind ik de zero variant lekkerderVolgens het blikje zit er zero suiker in en heeft het een real taste
![]()
Omdat we ter gelegenheid van het 100e dieettopic een chocoladeworkshop gaan doen op 1 juliquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef Viking84 het volgende:
nieuw deeltje. Waarom mag deeltje 100 pas over een maand komen?
dan doen jullie die workshop toch lekker eerder?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat we ter gelegenheid van het 100e dieettopic een chocoladeworkshop gaan doen op 1 juli
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Pandorah het volgende:
Hallo! Wat gaan jullie snel zeg!![]()
Teigan: gelukkig dat je moeder weer uit het ziekenhuis mag.
Ymke: wat zijn Rotterdammetje eigenlijk? Ik ken ze niet (gelukkig ook dus met al die calorieen!)
Superquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef teigan het volgende:
joepie!
ik heb morgen een afspraak om alles af te ronden!!!
Ja, en lekker vol van vetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eet![]()
Van die Bifi-achtige dingen? Nee dank uquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Ymke het volgende:
Dat zijn van die lekkere knapperige worstjes ,die je zo makkelijk uit de hand eet![]()
Dan gaan we toch gewoon ter ere van ons 110-de topic naar de choco-meet? Ik vermoed namelijk dat we in dit tempo nog wel een aantal topics vol lullen voor 1 juli.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voorzie trouwens dat dit topic in recordtijd volloopt
woei, dat is wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:als 'betaling' voor de zwemlessen die ik ga geven, mag ik meedoen met trimzwemmen
Ah, oefenen voor de openingswals op dequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik heb me gisteren samen met Bert opgegeven voor dansles
Ik haal karnemelk en een appel 's morgens, en voor 's middags neem ik meestal yoghurt en fruit mee. Niemand die er raar van opkijkt hoor. Er zitten ook vaak mensen brood of fruit te eten om me heen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:10 schreef poohy het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens met eten op het werk?
Ik ben namelijk kantoorslaaf en ik heb elke keer het gevoel dat mijn collega's mij aankijken als ik weer wat in mijn mond stop![]()
Vandaag heb ik behoorlijk zitten bikken en op een gegeven moment zelfs stiekum gaan eten omdat ik bang was voor de reacties![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef octopussy het volgende:
maar ik heb de zwemtechniek van de slagen niet echt onder de knie en ik heb altijd het idee dat ik voor gek zwem en heel veel energie verbruik om de slagen te maken (ik heb wel leren zwemmen als kind, maar daar leer je meer om niet te verzuipen. Echt goed de slagen doen heb ik niet geleerd).
Ik heb op een gegeven moment gevraagd of de trainster mij een beetje de juiste slagen kon leren, maar ze verwees me door naar het leszwemmen![]()
Hier nog zo eenquote:
ja, het zal zelfs nog wel beter zijn dan gewoon zwemmen, want ik spartel er als een gek op losquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef Iksje het volgende:
Ik heb niet eens een zwemdiploma
Schoolslag lukt nog net zoals het hoort (denk ik toch, met hoofd in en uit het water), maar de crawl en vlinderslag etc...
zwemmen is heel goed voor je figuur, ook al doe je het niet helemaal goed
1 waterschoentje aantrekken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, het zal zelfs nog wel beter zijn dan gewoon zwemmen, want ik spartel er als een gek op losSchaam me zelfs een beetje in het zwembad, al lijkt het niemand op te vallen. Die verzwaring is inderdaad wel een idee misschien. Kijken mensen dan niet raar?
god, ik trek me veel te veel aan van wat mensen wel zullen zeggen
Ja, hij's fijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
Goede topickiller Troel!
wat een mooie tvp he?!
Ik heb maat 44 nu en ik heb ook een broek van Espritquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gekocht bij Esprit, maat 42! Ik liep altijd met een boog om die winkel omdat ik dacht dat toch niets zou passen en dat ze net als zoveel winkels maar hele kleine maatjes verkochten, maar het valt dus reuze mee.
Ik leid trouwens ook aan het 'ik ben nog net zo dik maar de weegschaal gaat om een of andere reden omlaag en de kledingmaten worden steeds groter'-syndroom.
hangt er vanaf hoe groot je bakje is. Heb je geen weegschaaltje? Je pakt gewoon de zak erbij. Hoeveel zit erin? Stel dat er 400 gram in zo'n zak zit en je eet zo'n zak leeg, dan vermenigvuldig je dus het aantal kcal met 4 om te weten hoeveel je hebt leeggeten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Marloes het volgende:
Ja.. Maarja, hoeveel is 100 gram dan? Ik heb daar echt 0,0 verstand van, hoeveel gram zit er in een bakje?
AH zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:49 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo lekker aan de galiameloen
niet helemaal natuurlijkmaar ze waren zo zacht
Donequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Maeghan het volgende:
Viking, edit die grandioze spelfout even uit je quote van mij ajb =P Ik schaam me dood.
quote:
Helaas eet ik al een week of twee niet meer zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik haal karnemelk en een appel 's morgens, en voor 's middags neem ik meestal yoghurt en fruit mee. Niemand die er raar van opkijkt hoor. Er zitten ook vaak mensen brood of fruit te eten om me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |