Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:21 schreef Sidekick het volgende:
Natuurlijk vond jij het terecht want je bent zelf een overduidelijke homohater.
Ik heb geen idee waar in het bericht of in de opname jij enige viezigheid ziet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef StefanP het volgende:
Ik wil het best wel zien
Het overgrote deel van de mensheid is nog altijd tegen die viezigheid, dat de doorgeschoten tolerantie van de Nederlanders er inmiddels voor heeft gezorgd dat men daar homosexualiteit () de normaalste zaak van de wereld vindt, zegt meer over NL dan de rest.
Ik gun het die mensen trouwens wel hoor, maar houd het dan binnensdeurs. Zodra je buiten komt en die viezigheid ten toon gaat spreiden kun je verwachten dat je vroeg of laat geconfronteerd wordt door mensen die dat helemaal niet willen zien...
Waarom?quote:
Het is er altijd al geweest en het is door hoger ontwikkelde beschavingen geaccepteerd. (bijvoorbeelde door de oude grieken)quote:Het overgrote deel van de mensheid is nog altijd tegen die viezigheid, dat de doorgeschoten tolerantie van de Nederlanders er inmiddels voor heeft gezorgd dat men daar homosexualiteit () de normaalste zaak van de wereld vindt, zegt meer over NL dan de rest.
Je gunt het ze wel, maar ze moeten zich er vooral niet naar gedragen en thuisblijven.quote:Ik gun het die mensen trouwens wel hoor, maar houd het dan binnensdeurs. Zodra je buiten komt en die viezigheid ten toon gaat spreiden kun je verwachten dat je vroeg of laat geconfronteerd wordt door mensen die dat helemaal niet willen zien...
Nee, dat moet niet, maar het is toch van de zotten dat hij -als hij dat wel doet- daar een bloedneus aan over houdt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daar moet een Groene Duitse relnicht gaan protesteren?
Jep, best wel moedig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daar moet een Groene Duitse relnicht gaan protesteren?
Please.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep, best wel moedig eigenlijk.
Een stap verder zou Iran zijn, maar dat doet hij zichzelf waarschijnlijk niet aan.
Het gaat er toch helemaal niet om waarom hij daar is, maar het gaat juist over de intolerantie van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan zich beter bezig houden met de problemen in Duitsland, wordt ie nog voor betaalt ook
Je hebt het over een "relnicht" wanneer iemand protesteert tegen homohaat in een ander land. Protesteren tegen geweld in een ander land vind jij aanleiding om er maar op los te meppen, wat duidelijk jouw motief laat zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Het kan ook zijn dat je tegen demonstraties bent, wat je fascistisch maakt. Of ben je het allebei?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je ziet verbanden die er niet zijn
Oneens. Ik heb namelijk niks tegen homo's of mensen die willen demonstreren op een vredige wijze. Waarom ben jij voor als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de beelden gezien van de fractieleider van de Duitse Groenen die aan het protesteren was tegen homohaat in Moskou?
Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht. Had hij maar niet naar Rusland moeten gaan om te gaan protesteren
Mee eens?
Iemand protesteert vreedzaam en krijgt een knal voor zijn kop. En dat vind jij terecht?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de beelden gezien van de fractieleider van de Duitse Groenen die aan het protesteren was tegen homohaat in Moskou?
Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht. Had hij maar niet naar Rusland moeten gaan om te gaan protesteren
Mee eens?
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mee eens?
Provoceert in plaats van protesteert en je moet echt eerst de OP lezen voor je reageertquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef error het volgende:
[..]
Iemand protesteert vreedzaam en krijgt een knal voor zijn kop. En dat vind jij terecht?
Dan ben je ofwel een fascist ofwel je spoort in het algemeen niet.
En dat staat helemaal los van de reden van de protesten.
Waaruit blijkt dat hij provoceert?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Provoceert in plaats van protesteert en je moet echt eerst de OP lezen voor je reageert
De OP vermeldt protesteren. En het is sowieso niet terecht om iemand te slaan, of hij nou protesteert tegen homohaat, kindermishandeling, anti-hoofddoeken, whatever.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Provoceert in plaats van protesteert en je moet echt eerst de OP lezen voor je reageert
Hij is erquote:
quote:
Dat kan elke randdebiel!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik opende een topic
Misschien sex, drugs and rock&roll.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft een fractievoorzitter van een Duitse politieke partij te zoeken in Moskou?
Hoe weet jij dat hij het uitgelokt heeft?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen toeval dat hij geslagen werd, oftewel hij lokte uit en provoceerde. Net zoals iedere gay-parade een provocatie is
Onzin. Waarom zou hij geen deel mogen nemen aan een dergelijke demonstratie?quote:
Ja en? Sinds wanneer ben je gebonden aan de grenzen van je land wanneer je een politieke functie vervult?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij een fractievoorzitter is van een Duitse PP
Ik snap nog steeds niet waarom de persoon in kwestie in jouw ogen klappen verdient.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet janken dan als je een knal voor je kop krijgt
Wellicht. Ik krijg uit je bijdragen de indruk dat je simpelweg een schijthekel hebt aan homo's en iedereen die het voor ze opneemt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moeilijk he lezen?
Demonstrerende homo's zijn per definitie relnichten?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De term relnicht was niet zomaar gekozen
En wie provoceren ze dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die mee doen aan een gay-parade en mensen die er willen zijn om een statement te maken wel
Hoe zit het dan met niet homoseksuele Russen, provoceren zij homoseksuele Russen?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet homoseksuele Russen
Wie dan wel?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet homoseksuele Russen
Niet-Homoseksuele Russen had het moeten zijnquote:
Als je je uitspreekt voor de rechten voor homo's, spreek je je dan tegelijkertijd uit tegen de rechten van hetero's?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet-Homoseksuele Russen had het moeten zijn
Kun je me uitleggen waarin de door jouw aangehaalde provocatie te vinden is dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Omdat het een Duitse parlementarier is? Dat vind jij een reden om iemand tegen de vlakte te slaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moet je effe teruglezen. Ik ga niet 2 keer de zelfde vraag beantwoorden
Een Jood die met zijn dikke neus buiten over straat liep tussen 1940 en 1945 lokte het ook uit om vergast te worden. Ja, dan moet je maar binnen schuilen achter een boekenkast, want als je over straat gaat lopen als je gehaat wordt dan vraag je er toch echt zelf om. Die provocerende Joden tochquote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen toeval dat hij geslagen werd, oftewel hij lokte uit en provoceerde. Net zoals iedere gay-parade een provocatie is
Ik heb net die beelden gezien bij de NOS.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb de beelden gezien, als je nu de ARD of ZDF op zet zie je ze wel misschien
Ja, hij moet zich volgens jou richten op de problemen in Duitsland. Daarom mag ie op zijn waffel geslagen worden?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er stond nog meer en en er staat een andere onderbouwing
Dus homo's mogen niet demonstreren zoals het de bedoeling was: bloemen leggen bij een monument?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze niet mee doen aan een gay-parade niet
Waar zeg ik dat dat mag?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ja, hij moet zich volgens jou richten op de problemen in Duitsland. Daarom mag ie op zijn waffel geslagen worden?
Dat suggereer je wel in de openingspost al.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat mag?
Bedankt voor het leggen van woorden in mijn mond![]()
Het is mooi geweest
Je keurt het iig goed:quote:
quote:Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht.
Ik kom wel terug tegen de tijd dat hebt geleerd om je "standpunt" in een discussie te verdedigen. Het enige wat je doet is een beetje ronddraaien en daarna alles weer ontkennen wat je zegt. Je lijkt wel een puber die net heeft "geleerd" dat er zoiets als discussie bestaat. En ja, je hoeft me echt niet te vertellen dat ik moet lezen. Ik kan lezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat mag?
Bedankt voor het leggen van woorden in mijn mond![]()
Het is mooi geweest
Terecht is hetzelfde als mogen?quote:
kan iemand ff deze relnicht een klap voor z'n kop geven .. pretty plzquote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals jij het zegt wel. Hou toch op met al je "discussietechniekjes".quote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Terecht is hetzelfde als mogen?
Jij keurt het iig goed zei ik...maar volgens de Russische wet zal het idd wel niet mogenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Terecht is hetzelfde als mogen?
Ik vrees dat ts ,de andere kant (pun intended) opgaat en een beetje gaat potenrammen in de hoop zijn gevoelens een beetje onder controle te houden.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef Sickie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel goed komt op het moment dat TS uit de kast komt. Wat een frust zeg.
ghehe .. hij gaat zijn argentijnse vriendin importeren via via .. EU en een achterdeur in de spaanse wet ..quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef Sickie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel goed komt op het moment dat TS uit de kast komt. Wat een frust zeg.
Lijkt me een verstandige zet om een 3e wereldbruidje te importeren. Een vrouw die kan verstaan welke peop hij praat, zal hem niet willen.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:00 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe .. hij gaat zijn argentijnse vriendin importeren via via .. EU en een achterdeur in de spaanse wet ..
dus dat zal het wel niet niet zijn .. misschien bi en niet durven zeggen ?
of hij voelt zich schuldig .. compensatiegedrag, lekker hard schoppen naar anderen zodat ze mij niet opmerken ?
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef error het volgende:
Lijkt me een verstandige zet om een 3e wereldbruidje te importeren. Een vrouw die kan verstaan welke peop hij praat, zal hem niet willen.
Daarnaast heeft zijn 3e wereldbruidje een snor, dan kan TS iig zijn homoseksuele gevoelens een beetje kwijt terwijl hij hier kan zeggen dat hij een "vrouw" heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef error het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandige zet om een 3e wereldbruidje te importeren. Een vrouw die kan verstaan welke peop hij praat, zal hem niet willen.
Nog even en je komt met de link naar de holocaust?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:14 schreef dVTB het volgende:
Twee partijen: een groep mensen die voor hun rechten opkomt en een groep neo-nazi's/skinheads die van discrimineren houden. In Rusland kiezen autoriteiten partij voor de laatste groep. En dan ook nog lieden als DiegoArmanoMaradona die het slechts toejuichen. Het getuigt van weinig historisch besef. Misschien met de tijdmachine maar eens terug naar het Duitsland van de jaren '30? Daar zou je je vast uitstekend thuisvoelen.
Ik geloof niet dat je doorhebt dat die Russische neo-nazi's hetzelfde gedachtengoed aanhangen als de nazi's in Duitsland of wel? Misschien moet je je eens in nieuws verdiepen? Dan had je ook geweten dat er onlangs ook al een aantal gekleurde mensen in Rusland door skinheads zijn aangevallen, alleen vanwege hun huidskleur. Deze keer (tot jouw vreugde) de homo's, de volgende keer weer een andere groep. Ze krijgen vrij spel, die neo-nazi's.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog even en je komt met de link naar de holocaust?
Je vroeg om een link met de holocaust, die heb je gekregen. Dat het voor jou confronterend is dat je verder niks meer weet te zeggen, tja, dat is jouw probleem. Jij wilt blind zijn voor mensenrechtenschendingen die in Rusland en al zijn (voormalige) deelstaten aan de orde van de dag zijn. Jij kiest liever de kant van neo-nazi's. Jouw keuze is duidelijk. En kom nou alsjeblieft niet WEER met een oneliner op de proppen, zoals al 10 keer eerder in dit topic.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien moet jij niet voor andere mensen gaan denken
Misschien moet jij gaan inzien dat je niet al te snugger en ontwikkeld bent....quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:58 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees dat ts ,de andere kant (pun intended) opgaat en een beetje gaat potenrammen in de hoop zijn gevoelens een beetje onder controle te houden.
Waar staat dat het deelstaten zijn? En waar is het verband met de rellen?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:00 schreef dVTB het volgende:
[..]
Je vroeg om een link met de holocaust, die heb je gekregen. Dat het voor jou confronterend is dat je verder niks meer weet te zeggen, tja, dat is jouw probleem. Jij wilt blind zijn voor mensenrechtenschendingen die in Rusland en al zijn (voormalige) deelstaten aan de orde van de dag zijn. Jij kiest liever de kant van neo-nazi's. Jouw keuze is duidelijk. En kom nou alsjeblieft niet WEER met een oneliner op de proppen, zoals al 10 keer eerder in dit topic.
Net nog weer op TV gezien: een aangrijpende reportage ter plekke, hoe de overheid van Azerbeidzjan actief verkiezingen vervalst, leden van de oppositie gewelddadig belaagt en zonder reden opsluit. Soortgelijke taferen zag we pas ook nog in Wit-Rusland, en daarvoor ook al in andere deelstaten. We sluiten onze ogen ervoor in het westen.
Wat stond er nog meer over? Behalve deze ene zin.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst, niet geheel tot mijn verrassing, gelezen dat het accepteren van homoseksualiteit één van de voorwaarden is tot intelligent gedrag (quest: red)
wat wil je meer dan die ene zin?quote:Op maandag 29 mei 2006 02:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat stond er nog meer over? Behalve deze ene zin.
ja klopt. het hele artikel moet je gaan kopen denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het hele artikel? Je las het in de quest?
Ik omschreef het nogal vaag netquote:Op maandag 29 mei 2006 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. het hele artikel moet je gaan kopen denk ik.
Je komt echt alleen maar met ontwijkend gelul zoals bovenstaand. Als je nou een beetje een vent was dan ging je de discussie aan; maar er komt alleen maar dom gelul uit je, terwijl je blijkbaar zelf het idee hebt dat je kundig aan het discussieren bent.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat het deelstaten zijn? En waar is het verband met de rellen?
Ik zou zeggen, lees je openingspost nog eens 3 keer goed door, en probeer 'm dit keer te begrijpen.quote:Op maandag 29 mei 2006 06:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zei ik dat?
Ja daaaa-haagquote:Op maandag 29 mei 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar staat dat het deelstaten zijn? En waar is het verband met de rellen?
Je stelt hier duidelijk dat je het TERECHT vindt, dat iemand die tegen homohaat protesteert, een knal voor zijn kop krijgt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de beelden gezien van de fractieleider van de Duitse Groenen die aan het protesteren was tegen homohaat in Moskou? Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht. Had hij maar niet naar Rusland moeten gaan om te gaan protesteren. Mee eens?
Je stelt hier dat de man in kwestie een 'relnicht' is, zonder dat je de man kent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of die rel nicht zou ook gewoon niet kunnen gaan
Je stelt in dit bericht dat die fractieleider niet protesteerde, maar provoceerde. We wachten nog altijd op bronnen waaruit op te maken valt dat hij provoceerde.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nogmaals dezelfde stelling, zonder onderbouwing. Het ging hier overigens niet om een parade, maar om een demonstratie.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.... is je antwoord op de vraag of demonstrerende homo's per definitie relnichten zijn. Je antwoordt nee, maar je bedoelt eigenlijk ja. Want elke demonstratie is per definitie het maken van een statement. Draai er nou niet omheen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die mee doen aan een gay-parade en mensen die er willen zijn om een statement te maken wel
Je hebt je goedkeuring uitgesproken, door het gebruik van het woord TERECHT in je openingspost. Zo liggen de feiten.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zeg ik dat dat mag? Bedankt voor het leggen van woorden in mijn mond![]()
Het is mooi geweest.
Was je antwoord op mijn verhaal over twee kampen: skinheads/neo-nazi's en mensen die opkomen voor mensenrechten. Ik wacht nog steeds op je antwoord tot welk kamp je wilt behoren. Je bent wel goed in om de hete brij heen draaien, of niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies. Spijker op z'n kop.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:18 schreef error het volgende:
Je komt echt alleen maar met ontwijkend gelul zoals bovenstaand. Als je nou een beetje een vent was dan ging je de discussie aan; maar er komt alleen maar dom gelul uit je, terwijl je blijkbaar zelf het idee hebt dat je kundig aan het discussieren bent.
Het gaat erom dat jij het goedkeurt (waar staat dat dan?) dat iemand die voor mensenrechten demonstreert (waar staat dat dan?) op zijn bek wordt geslagen (waar staat dat dan?) omdat hij door jou als een provocateur (waar staat dat dan?) wordt gezien.
Hey, ontdek ik hier nou een stukje humor in een verder kansloos relaas?quote:Op maandag 29 mei 2006 06:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zei ik dat?
de meeste homo's zijn schoner dan jij heurquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef StefanP het volgende:
Ik wil het best wel zien
Het overgrote deel van de mensheid is nog altijd tegen die viezigheid, dat de doorgeschoten tolerantie van de Nederlanders er inmiddels voor heeft gezorgd dat men daar homosexualiteit () de normaalste zaak van de wereld vindt, zegt meer over NL dan de rest.
Ik gun het die mensen trouwens wel hoor, maar houd het dan binnensdeurs. Zodra je buiten komt en die viezigheid ten toon gaat spreiden kun je verwachten dat je vroeg of laat geconfronteerd wordt door mensen die dat helemaal niet willen zien...
Alleen het feit dat je het 'iemands smerigheid' noemt duidt al op intolerantiequote:Op maandag 29 mei 2006 20:32 schreef StefanP het volgende:
Tuurlijk, als iemand je smerigheid niet hoeft te zien dan is het natuurlijk intolerantieAls ik jou een klap voor je kop geef en je daarop begint te klagen, houd dat dan ook maar in gedachten... je bent gewoon intolerant.
Je kunt ook je kop de andere kant opdraaien.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Als ik op straat loop en twee kerels in leer lopen daar te vozen, ja dat vind ik smerigheid. Dat doen ze maar thuis waar ze anderen er niet mee confronteren.
jij ziet elke dag jongens zoenen? lijkt me heel stug, aangezien jongens door mensen als jij het niet eens meer zouden durven...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Als ik op straat loop en twee kerels in leer lopen daar te vozen, ja dat vind ik smerigheid. Dat doen ze maar thuis waar ze anderen er niet mee confronteren.
ach, hij wil daarmee gewoon zijn eigen misgenoegen kenbaar maken. zo van: als ik het zie, kan ik er over klagen en kan ik laten zien dat mijn misgenoegen en minachting voor bepaalde mensen duidelijk is...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kunt ook je kop de andere kant opdraaien.
uhm .. en wat doe je als dat nou toevallig 2 dames zijn .. ernaast staan kwijlen ?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Leren broeken in het openbaar (zonder motor) zijn sowieso fout, en dat weten homo's ookquote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Ik zie liever 2 kerels vozen dan dat ik jouw verbale diarree moet lezen; dat is pas smerig!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Al die mensen zijn vaak vooral bang voor de homoseksualiteit in zichzelf. Degenen die het hardste schreeuwen hebben vaak het meeste te verbergen, vooral voor zichzelf.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
al die mensen die bang zijn van homoseksualiteit, zijn natuurlijk eigenlijk mensen die niet zelfstandig kunnen denken over de kewestie en daardoor misschien wat dommig overkomen. zou dat kunnen?
Happy to oblige. Dat je je nog veel mag irriteren aan me.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Ik zie liever 2 kerels vozen dan dat ik jouw verbale diarree moet lezen; dat is pas smerig!![]()
Waarom heb je een plaatje van Brokeback Mountainquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef StefanP het volgende:
Fijn voor je dan mannetje.
Thanks! Gaat wel lukken denk ik!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Happy to oblige. Dat je je nog veel mag irriteren aan me.
Dat plaatje komt uit C'era una volta il west, 1968.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom heb je een plaatje van Brokeback Mountain![]()
Hoe kom je eigenlijk aan die opvattingen dat homoseksuelen smerig zijn?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat plaatje komt uit C'era una volta il west, 1968.
je kijkt ook vast nooit porno waar de 2 dames met elkaar en het mannetje bezig zijn ..quote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef StefanP het volgende:
Nee, dat vind ik even vies.
Ik vind het gewoon smerig en walg ervan. Puur instinct dus. Maar binnenshuis doen ze maar waar ze zin in hebben, daar heb ik geen moeite mee. In het openbaar wil ik er echter niet mee geconfronteerd worden, daar houden ze het maar voor zich.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die opvattingen dat homoseksuelen smerig zijn?
Hij vraag waar het vandaan komt, hij wilde niet nog een keer horen dat je er van walgt. Instinct verhaaltje is stierenpoep want de mens handelt als lang niet meer puur uit instinct.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon smerig en walg ervan. Puur instinct dus. Maar binnenshuis doen ze maar waar ze zin in hebben, daar heb ik geen moeite mee. In het openbaar wil ik er echter niet mee geconfronteerd worden, daar houden ze het maar voor zich.
Wat is dit nou weer voor stompzinnig gebrabbel. Volgens mij heb je ergens heel ver weg een klok horen luiden, maar duurt het nog 10 jaar voordat je weet waar de klepel hangt. Je neemt gewoon wat woorden uit andermans zinnen, husselt die door elkaar en komt tot volslagen belachelijke vergelijkingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:32 schreef StefanP het volgende:
Tuurlijk, als iemand je smerigheid niet hoeft te zien dan is het natuurlijk intolerantieAls iemand jou een klap voor je kop geef en je daarop begint te klagen, houd dat dan maar in gedachten: je bent gewoon intolerant tegenover hem.
overal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heb ik me precies vast laten lullen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heb ik me precies vast laten lullen?
Verder alles in orde in Staphorst?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Nee.quote:Je bent wel goed in om de hete brij heen draaien, of niet?
Ben je altijd zo kort van stof?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee.
Nu mag jij mijn vraag beantwoorden
nah .. dat hoort bij de strategie geloof ik .. of hij mag maar zoveel uur per week achter de computer, dat kan natuurlijk ook .. maar over het algeheel komt er na een tijdje toch weer een of andere oneliner met een vage opmerking over een net even andere boeg, waarna het topic weer een tijdje doorkabbelt .. en dat gaat zich herhalen tot een mod denkt dat het nou wel mooi is geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:47 schreef dVTB het volgende:
... als die DiegoArmandoMaradona, die zich niet meer laat zien, omdat hij is klemgezet met z'n eigen oneliners.
Je bent zo zielig dat het bijna aandoenlijk is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Reageer voor de grap (gewoon voor de leuk) eens inhoudelijk dan. Met iets meer woorden als 'ja, nee, je leest niet goed, je snapt het niet, etc' .quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Wat wil je dat ik onderbouw bij die 2 vragen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Reageer voor de grap (gewoon voor de leuk) eens inhoudelijk dan. Met iets meer woorden als 'ja, nee, je leest niet goed, je snapt het niet, etc' .
Kom op jong doe je best, je kunt 't![]()
Ik ben het volkomen met je eens. We hebben het hier over iemand die doelbewust provocerende, treiterende opmerkingen plaatst en vervolgens elke vorm van discussie vermijdt. Alleen jammer dat -ie zich dan zo'n slecht verliezer toont als -ie is klemgezet met z'n eigen onzin.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:00 schreef moussie het volgende:
nah .. dat hoort bij de strategie geloof ik .. of hij mag maar zoveel uur per week achter de computer, dat kan natuurlijk ook .. maar over het algeheel komt er na een tijdje toch weer een of andere oneliner met een vage opmerking over een net even andere boeg, waarna het topic weer een tijdje doorkabbelt .. en dat gaat zich herhalen tot een mod denkt dat het nou wel mooi is geweest
In mijn belevingswereld heb je jezelf al klemgezet bij de OP. Maar hey dat is mijn belevingswereld he.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ben ik nu klemgezet in jou belevingswereld?
Onderhand de kast al uitgerold?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me knap lullig voor je. Sterkte
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:13 schreef moussie het volgende:
da's nou gewoon iets waar ik niet bij kan met m'n pet .. hoe kan je het veroordelen als 2 mensen van elkaar houden en dat ook tonen maar het toejuichen dat een ander voor zijn mening in elkaar wordt geslagen ..
hmz .. ik hou het maar op fobieën die door de machthebbenden in stand worden gehouden en bij tijd en wijle gestimuleerd .. een mensheid die onderling verdeeld is is zoveel makkelijker te manipulerenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:14 schreef NanKing het volgende:
Het is natuurlijk gewoon het *past niet in straatje* verhaal.
Ga er maar even vanuit dat ik niet zo snel van geest ben, en ook nog wel een beetje dom, maar kan je me nou eens haarfijn uitleggen waarom je het terecht vindt dat iemand die opkomt voor de rechten van een minderheid in een klap krijgt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ben ik nu klemgezet in jou belevingswereld?
Sorry, maar het "argument" dat hij dan maar niet naar Rusland had moeten komen is gewoon een schijtargument. Hieruit blijkt wel dat je eigenlijk je hele mening dus niet wil (of kan) onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, dat kan je lezen in de OP
In de OP staat 'had 'ie maar niet naar Rusland moeten gaan'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, dat kan je lezen in de OP
"Had ze maar niet naar de VS moeten gaan", gaat dan niet op ofzo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
door diegenen die de organisatie hebben georganiseerd neem ik aan om er wat meer aandacht voor te genereren ... althans zo gaat dat meestalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom en door wie?
dat kan Hirshi Ali ookquote:Verder kun je een uitnodiging afslaan
Die vraag is echt honderd procent ontopic. Ik ga verder niet meer met jou in dicussie en laat het aan de moderators over om te bepalen of jouw 'discussiegedrag' in dit topic acceptabel is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die vraag is off-topic. Verder heeft het totaal niks met het onderwerp te doen. Of wil je gaan praten over de prijs van thee in India?
Met die jongen kan je alleen inhoudelijk discussieren over het smokkelen van geld en andere minder legale zaken. Dat was toch al langer bekend?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef dVTB het volgende:
Ik bewonder mensen als sp3c, Sidekick, sigme en Tha_Erik die hier proberen om een inhoudelijke discussie aan te gaan met DiegoArmandoMaradona. Het is namelijk volstrekt zinloos.
Waar je een ban-request leest, is mij een raadsel. Als ik een dergelijk verzoek had, dan zou ik dat wel duidelijk uitspreken. Ik draai namelijk niet zo om de zaken heen als jij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ban-request
De topic gaat over een Duits parlementslid voor de Groenen die in Moskou gaat demonstreren. Voor het geval je het nog niet wist. Alles wat jij er bij haalt is off-topic.
yup .. en een baan MOET je aannemen .. echt waar hoor, kan echt niet andersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom en door wie? Verder kun je een uitnodiging afslaan
Welke homorechten zijn in het geding?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef dVTB het volgende:
[..]
Waar je een ban-request leest, is mij een raadsel. Als ik een dergelijk verzoek had, dan zou ik dat wel duidelijk uitspreken. Ik draai namelijk niet zo om de zaken heen als jij.
Dit topic gaat over schending van homorechten (en dus mensenrechten), waarvoor neo-nazi's en christenfundamentalisten verantwoordelijk zijn. En het speelt zich nota bene ook nog af in Rusland, voorzitter van de Raad van Europa, die juist voor de mensenrechten dient op te komen.
Dat jij de feiten niet onder ogen wilt zien, is jouw probleem. Aangezien je antwoord weigert te geven, houd ik het er maar op dat je het probleem bagatelliseert en daarmee je goedkeuring uitspreekt voor het gedrag van de christen-fundi's en neo-nazi's. Immers: wie zwijgt, stemt toe. En kom nu alsjeblieft niet *weer* met een onliner als 'waar schrijf ik dat?', want ik reageer er echt niet meer op.![]()
Zoals ik eerder al zei, te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke homorechten zijn in het geding?
ja he! jammer dat dat de mensen zijn die denken de wijsheid in pacht te hebben. ach ja, voor zijn dertigste afgeschreven, dus maak je er geen zorgen om, het kotm toch wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, te dom om te poepen.![]()
Nog even gewoon een vraag (ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk een antwoord krijg), maar keur jij homoseksualiteit af?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke homorechten zijn in het geding?
Maar je vind het wel ok als andere mensen het afkeuren? En je vind het wel ok als er iemand geslagen wordt omdat hji opkomt voor homorechten? Of is een voorwaarde dat je je alleen mag bemoeien emt de zaken in eigen land?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Je maakt een hele grote fout om een homo demonstratie in Rusland te vergelijken met canal pride in Amsterdam. Dat is totaal niet te vergelijken en heeft niets met relnichten te maken. Al betwijfel ik of relnichten bij de canalpride wel een goede benaming isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag 1: Nee
Vraag 2: Ligt eraan hoe
Vraag 3: Nee, maar als je toch wil gaan als relnicht moet je ook niet gaan janken als je een schuine neus hebt
Vraag 4: Omdat het een sukkel is die gewoon zichzelf met zijn eigen zaken moet bezig houden
Vraag 5: Er is wel meer niet terecht. Als jij een irritant ventje bent en ligt uit te dagen in de kroeg en ik sla jou op jouw neus, dan mag dat niet maar dan is het toch erg terecht
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Is een homo die opkomt voor andere homo's per definitie een relnicht?
Dan is het dus niet terecht dat hij geslagen werd (en ik vind dat iemand slaan eigenlijk nooit terecht is).quote:
Het was een gay pride paradequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je maakt een hele grote fout om een homo demonstratie in Rusland te vergelijken met canal pride in Amsterdam. Dat is totaal niet te vergelijken en heeft niets met relnichten te maken. Al betwijfel ik of relnichten bij de canalpride wel een goede benaming is
Stel er loopt iemand op straat en ziet dat iemand een propje op straat gooit, die persoon zegt er wat van en wordt doodgeslagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk wel, had hij maar niet moeten komen![]()
![]()
Le-zenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was een gay pride parade
Bron: nu.nlquote:MOSKOU - De Russische politie, militante orthodoxe christenen en neofascisten hebben zaterdag een betoging voor homorechten in Moskou met geweld afgebroken. Volgens de autoriteiten werden circa honderd betogers en relschoppers opgepakt wegens openlijke geweldpleging of deelname aan een verboden demonstratie. (...) Aanvankelijk was zaterdag een GayPride-parade gepland in Moskou. Het gemeentebestuur besloot vorige week echter die te verbieden. De werkgroep voor de rechten van homo's in het Europees Parlement noemde het verbod "een lelijke smet" op het mensenrechtenblazoen van Rusland, dat sinds vorige week voorzitter is van de Raad van Europa. Dat is een organisatie van Europese landen die opkomt voor de bescherming van de mensenrechten.
Was je er bij?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was verboden, maar dat hield de relnichten niet tegen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was verboden, maar dat hield de relnichten niet tegen
op deze manier kun je ook een islamitische bomaanslag op vrijwel elk westerse regeringscentrum goedpraten ... of het doodslaan van de relschopper die deze Duitser in zijn gezicht heeft geslagenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag 1: Nee
Vraag 2: Ligt eraan hoe
Vraag 3: Nee, maar als je toch wil gaan als relnicht moet je ook niet gaan janken als je een schuine neus hebt
Vraag 4: Omdat het een sukkel is die gewoon zichzelf met zijn eigen zaken moet bezig houden
Vraag 5: Er is wel meer niet terecht. Als jij een irritant ventje bent en ligt uit te dagen in de kroeg en ik sla jou op jouw neus, dan mag dat niet maar dan is het toch erg terecht
Hahaha, Engels begrijpt hij ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was een gay pride parade
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een bomaanslag ga je dus vergelijken met een klap?
Had hij daar maar niet moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
als de vergelijking niet klopt hoor ik graag argumenten waarom niet
essentie dude, essentie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat een bomaanslag en een klap niet met elkaar te vergelijken zijn
het effect niet, het uitgangspunt is hetzelfdequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het uitgangspunt dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:55 schreef moussie het volgende:
[..]
het effect niet, het uitgangspunt is hetzelfde
intolerantie jegens een ander...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het uitgangspunt dan?
Het ene soort intolerantie is erger dan het andere. En het ene wordt wel uitgelokt en het andere nietquote:
Maar waarom in 1 concrete zin een direct antwoord, waarom heeft hij het uitgelokt? Waar blijkt uit dat hij het uitgelokt heeft? Behalve dat hij daar was, wat heeft hij gedaan om een knal te verdienen? Enlighten me plz.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het ene soort intolerantie is erger dan het andere. En het ene wordt wel uitgelokt en het andere niet
Dat vraag ik niet stuk infantiel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was daar. Voldoende reden voor mij om een knal te geven. Moet ie maar lekker in Berlijn blijven
Wat een ongelooflijk schijtargument! Bah, ik heb echt geprobeerd om je te begrijpen, maar het enige wat jij weet te melden is dat het zijn eigen schuld was, en hij niet naar het buitenland mag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was daar. Voldoende reden voor mij om een knal te geven. Moet ie maar lekker in Berlijn blijven
dus als jij er was en je kreeg een knal, dan was dat dus ook terecht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat begrijp je niet aan mensenrechtenschending, wat begrijp je niet aan demonstratie, wat begrijp je niet aan discriminatie, en last but not least wat begrijp je niet aan beargumteren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als ik er ben om een statement te maken en er niks te zoeken heb zoals die mongool
Precies hetzelfde kan gezegd worden over Hirsi Ali. Als ze vanuit Kenia of waar dan ook, hier heen gaat met haar provocerende praatjes, dan kan ze verwachten dat ze bedreigd wordt. En een knal tegen haar bek (en meer) kan ze ook verwachtenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alles begrijp ik en beargumenteer ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mensenrechtenschending, wat begrijp je niet aan demonstratie, wat begrijp je niet aan discriminatie, en last but not least wat begrijp je niet aan beargumteren.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles begrijp ik en beargumenteer ik
Ja, met één (schijt)argumentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Maar waarom in 1 concrete zin een direct antwoord, waarom heeft hij het uitgelokt? Waar blijkt uit dat hij het uitgelokt heeft? Behalve dat hij daar was, wat heeft hij gedaan om een knal te verdienen? Enlighten me plz
ik kan wel beamen dat je humor hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat argument is nu ongeveer uit je gekomen alsof het diareé is, maar waarom heb je nog steeds niet verteld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij lokte geweld uit omdat hij daar was om een statement te maken
Fout. Hij wilde iets onder de aandacht brengen, iets ter discussie stellen. Dát lokte hij uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij lokte geweld uit omdat hij daar was om een statement te maken
blijkbaar... en dat is zondequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sommige mensen denken daar anders over
En dan mag je er met de vuist op gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sommige mensen denken daar anders over
ghehe .. met dat soort logica mag donnetje wel opletten .. hij irriteerd nl heel wat mensen geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan mag je er met de vuist op gaan.
Logisch, enzo...
Ja, ik vind het best dat hij er een andere mening en visie op nahoudt dan ik, maar dan verwacht ik wel dat hij het goed kan onderbouwen en niet bij één minimaal "argument" blijft hangen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe .. met dat soort logica mag donnetje wel opletten .. hij irriteerd nl heel wat mensen geloof ik![]()
Het is dat ik uit principe niet aan doodverwensingen doequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet zinloos, die Mof komt nooit meer de held uithangen in Moskou
"die mof", en eerder noemde je 'm ookal mongool. Respect is niet aan jouw besteedt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet zinloos, die Mof komt nooit meer de held uithangen in Moskou
Tollerant tot aan de deur dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is dat ik uit principe niet aan doodverwensingen doe [afbeelding]
De verleiding wordt erg groot, ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is dat ik uit principe niet aan doodverwensingen doe
Hij is de fractievoorzitter van de Groenen en Homoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"die mof", en eerder noemde je 'm ookal mongool. Respect is niet aan jouw besteedt.
.
Nee hoor want ik deed het uit principe nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tollerant tot aan de deur dus
En wat wil je híer mee zeggen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is de fractievoorzitter van de Groenen en Homo
Dat hij En homo en fractievoorzitter is van de Groenenquote:
DUS??!?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat hij En homo en fractievoorzitter is van de Groenen
Ja, en van het mannelijk geslacht en kalend. Heb je nog een punt wat hoort bij die feitjes die je nu opnoemt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh hij is ook Duitser
en een duitser kan niet opkomen voor mensenrechten ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh hij is ook Duitser
Nee, daarom noemde ik hem een Mof en je begreep me primaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:47 schreef moussie het volgende:
[..]
en een duitser kan niet opkomen voor mensenrechten ?
Waarom noem je 'm een mof? Je weet toch zeker wel dat dat een beledigende term is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, daarom noemde ik hem een Mof en je begreep me prima
Heb je nou iets tegen Duitsers, homo's of Duitse homo's?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sue me
die mof kan dat anders beter dan jij zo te zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, daarom noemde ik hem een Mof en je begreep me prima
Duh! Hij heeft een voetballer als nick, hoe kan je dan enige intelligentie van de arme ziel verwachten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
Jongen echt je spreekt zó dom dat ik me niet kan voorstellen dat je het allemaal meent.
Foei ik houd ook van voetbalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:05 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Duh! Hij heeft een voetballer als nick, hoe kan je dan enige intelligentie van de arme ziel verwachten?![]()
het bezetten van Afghanistan en Irak is dan ook niet te vergelijken met het aanwezig zijn bij een demonstratie voor homo'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |