Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:21 schreef Sidekick het volgende:
Natuurlijk vond jij het terecht want je bent zelf een overduidelijke homohater.
Ik heb geen idee waar in het bericht of in de opname jij enige viezigheid ziet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef StefanP het volgende:
Ik wil het best wel zien
Het overgrote deel van de mensheid is nog altijd tegen die viezigheid, dat de doorgeschoten tolerantie van de Nederlanders er inmiddels voor heeft gezorgd dat men daar homosexualiteit () de normaalste zaak van de wereld vindt, zegt meer over NL dan de rest.
Ik gun het die mensen trouwens wel hoor, maar houd het dan binnensdeurs. Zodra je buiten komt en die viezigheid ten toon gaat spreiden kun je verwachten dat je vroeg of laat geconfronteerd wordt door mensen die dat helemaal niet willen zien...
Waarom?quote:
Het is er altijd al geweest en het is door hoger ontwikkelde beschavingen geaccepteerd. (bijvoorbeelde door de oude grieken)quote:Het overgrote deel van de mensheid is nog altijd tegen die viezigheid, dat de doorgeschoten tolerantie van de Nederlanders er inmiddels voor heeft gezorgd dat men daar homosexualiteit () de normaalste zaak van de wereld vindt, zegt meer over NL dan de rest.
Je gunt het ze wel, maar ze moeten zich er vooral niet naar gedragen en thuisblijven.quote:Ik gun het die mensen trouwens wel hoor, maar houd het dan binnensdeurs. Zodra je buiten komt en die viezigheid ten toon gaat spreiden kun je verwachten dat je vroeg of laat geconfronteerd wordt door mensen die dat helemaal niet willen zien...
Nee, dat moet niet, maar het is toch van de zotten dat hij -als hij dat wel doet- daar een bloedneus aan over houdt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daar moet een Groene Duitse relnicht gaan protesteren?
Jep, best wel moedig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daar moet een Groene Duitse relnicht gaan protesteren?
Please.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep, best wel moedig eigenlijk.
Een stap verder zou Iran zijn, maar dat doet hij zichzelf waarschijnlijk niet aan.
Het gaat er toch helemaal niet om waarom hij daar is, maar het gaat juist over de intolerantie van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan zich beter bezig houden met de problemen in Duitsland, wordt ie nog voor betaalt ook
Je hebt het over een "relnicht" wanneer iemand protesteert tegen homohaat in een ander land. Protesteren tegen geweld in een ander land vind jij aanleiding om er maar op los te meppen, wat duidelijk jouw motief laat zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Het kan ook zijn dat je tegen demonstraties bent, wat je fascistisch maakt. Of ben je het allebei?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je ziet verbanden die er niet zijn
Oneens. Ik heb namelijk niks tegen homo's of mensen die willen demonstreren op een vredige wijze. Waarom ben jij voor als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de beelden gezien van de fractieleider van de Duitse Groenen die aan het protesteren was tegen homohaat in Moskou?
Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht. Had hij maar niet naar Rusland moeten gaan om te gaan protesteren
Mee eens?
Iemand protesteert vreedzaam en krijgt een knal voor zijn kop. En dat vind jij terecht?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al de beelden gezien van de fractieleider van de Duitse Groenen die aan het protesteren was tegen homohaat in Moskou?
Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht. Had hij maar niet naar Rusland moeten gaan om te gaan protesteren
Mee eens?
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mee eens?
Provoceert in plaats van protesteert en je moet echt eerst de OP lezen voor je reageertquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef error het volgende:
[..]
Iemand protesteert vreedzaam en krijgt een knal voor zijn kop. En dat vind jij terecht?
Dan ben je ofwel een fascist ofwel je spoort in het algemeen niet.
En dat staat helemaal los van de reden van de protesten.
Waaruit blijkt dat hij provoceert?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Provoceert in plaats van protesteert en je moet echt eerst de OP lezen voor je reageert
De OP vermeldt protesteren. En het is sowieso niet terecht om iemand te slaan, of hij nou protesteert tegen homohaat, kindermishandeling, anti-hoofddoeken, whatever.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Provoceert in plaats van protesteert en je moet echt eerst de OP lezen voor je reageert
Hij is erquote:
quote:
Dat kan elke randdebiel!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik opende een topic
Misschien sex, drugs and rock&roll.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft een fractievoorzitter van een Duitse politieke partij te zoeken in Moskou?
Hoe weet jij dat hij het uitgelokt heeft?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen toeval dat hij geslagen werd, oftewel hij lokte uit en provoceerde. Net zoals iedere gay-parade een provocatie is
Onzin. Waarom zou hij geen deel mogen nemen aan een dergelijke demonstratie?quote:
Ja en? Sinds wanneer ben je gebonden aan de grenzen van je land wanneer je een politieke functie vervult?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij een fractievoorzitter is van een Duitse PP
Ik snap nog steeds niet waarom de persoon in kwestie in jouw ogen klappen verdient.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet janken dan als je een knal voor je kop krijgt
Wellicht. Ik krijg uit je bijdragen de indruk dat je simpelweg een schijthekel hebt aan homo's en iedereen die het voor ze opneemt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moeilijk he lezen?
Demonstrerende homo's zijn per definitie relnichten?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De term relnicht was niet zomaar gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |