Ga er maar even vanuit dat ik niet zo snel van geest ben, en ook nog wel een beetje dom, maar kan je me nou eens haarfijn uitleggen waarom je het terecht vindt dat iemand die opkomt voor de rechten van een minderheid in een klap krijgt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ben ik nu klemgezet in jou belevingswereld?
Sorry, maar het "argument" dat hij dan maar niet naar Rusland had moeten komen is gewoon een schijtargument. Hieruit blijkt wel dat je eigenlijk je hele mening dus niet wil (of kan) onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, dat kan je lezen in de OP
In de OP staat 'had 'ie maar niet naar Rusland moeten gaan'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, dat kan je lezen in de OP
"Had ze maar niet naar de VS moeten gaan", gaat dan niet op ofzo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
door diegenen die de organisatie hebben georganiseerd neem ik aan om er wat meer aandacht voor te genereren ... althans zo gaat dat meestalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom en door wie?
dat kan Hirshi Ali ookquote:Verder kun je een uitnodiging afslaan
Die vraag is echt honderd procent ontopic. Ik ga verder niet meer met jou in dicussie en laat het aan de moderators over om te bepalen of jouw 'discussiegedrag' in dit topic acceptabel is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die vraag is off-topic. Verder heeft het totaal niks met het onderwerp te doen. Of wil je gaan praten over de prijs van thee in India?
Met die jongen kan je alleen inhoudelijk discussieren over het smokkelen van geld en andere minder legale zaken. Dat was toch al langer bekend?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef dVTB het volgende:
Ik bewonder mensen als sp3c, Sidekick, sigme en Tha_Erik die hier proberen om een inhoudelijke discussie aan te gaan met DiegoArmandoMaradona. Het is namelijk volstrekt zinloos.
Waar je een ban-request leest, is mij een raadsel. Als ik een dergelijk verzoek had, dan zou ik dat wel duidelijk uitspreken. Ik draai namelijk niet zo om de zaken heen als jij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ban-request
De topic gaat over een Duits parlementslid voor de Groenen die in Moskou gaat demonstreren. Voor het geval je het nog niet wist. Alles wat jij er bij haalt is off-topic.
yup .. en een baan MOET je aannemen .. echt waar hoor, kan echt niet andersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom en door wie? Verder kun je een uitnodiging afslaan
Welke homorechten zijn in het geding?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef dVTB het volgende:
[..]
Waar je een ban-request leest, is mij een raadsel. Als ik een dergelijk verzoek had, dan zou ik dat wel duidelijk uitspreken. Ik draai namelijk niet zo om de zaken heen als jij.
Dit topic gaat over schending van homorechten (en dus mensenrechten), waarvoor neo-nazi's en christenfundamentalisten verantwoordelijk zijn. En het speelt zich nota bene ook nog af in Rusland, voorzitter van de Raad van Europa, die juist voor de mensenrechten dient op te komen.
Dat jij de feiten niet onder ogen wilt zien, is jouw probleem. Aangezien je antwoord weigert te geven, houd ik het er maar op dat je het probleem bagatelliseert en daarmee je goedkeuring uitspreekt voor het gedrag van de christen-fundi's en neo-nazi's. Immers: wie zwijgt, stemt toe. En kom nu alsjeblieft niet *weer* met een onliner als 'waar schrijf ik dat?', want ik reageer er echt niet meer op.![]()
Zoals ik eerder al zei, te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke homorechten zijn in het geding?
ja he! jammer dat dat de mensen zijn die denken de wijsheid in pacht te hebben. ach ja, voor zijn dertigste afgeschreven, dus maak je er geen zorgen om, het kotm toch wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, te dom om te poepen.![]()
Nog even gewoon een vraag (ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk een antwoord krijg), maar keur jij homoseksualiteit af?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke homorechten zijn in het geding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |