abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:17:59 #151
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38358393
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ben ik nu klemgezet in jou belevingswereld?
Ga er maar even vanuit dat ik niet zo snel van geest ben, en ook nog wel een beetje dom, maar kan je me nou eens haarfijn uitleggen waarom je het terecht vindt dat iemand die opkomt voor de rechten van een minderheid in een klap krijgt?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38358451
Ja, dat kan je lezen in de OP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:28:18 #153
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38358466
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorry, maar het "argument" dat hij dan maar niet naar Rusland had moeten komen is gewoon een schijtargument. Hieruit blijkt wel dat je eigenlijk je hele mening dus niet wil (of kan) onderbouwen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38358477
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de OP staat 'had 'ie maar niet naar Rusland moeten gaan'.

Dus het meppen op Russische homo's wijs je wel af?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38358576
Ik lig er niet wakker van maar die bemoeien zich in elk geval wel met hun eigen zaak. Laat het ze lekker zelf uitzoeken in Rusland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:40:55 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38358583
Is het ook terecht als Hirsi Ali in de VS in elkaar wordt gemept wanneer ze gaat 'provoceren'?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38358614
Nee
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:44:39 #158
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38358629
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 08:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
"Had ze maar niet naar de VS moeten gaan", gaat dan niet op ofzo?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38358654
Nee, ze krijgt een baan aangeboden daar
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 09:55:40 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38360087
net zoals deze duitser zeer hoogstwaarschijnlijk is uitgenodigd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_38360123
Waarom en door wie? Verder kun je een uitnodiging afslaan
pi_38361048
nee
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 10:53:32 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38361990
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom en door wie?
door diegenen die de organisatie hebben georganiseerd neem ik aan om er wat meer aandacht voor te genereren ... althans zo gaat dat meestal

ik heb geen flauw idee of hij is uitgenodigd net zoals ik geen flauw idee heb of Ayaan is benaderd voor een baan of zelf heeft gesolliciteerd
quote:
Verder kun je een uitnodiging afslaan
dat kan Hirshi Ali ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_38362183
Ik bewonder mensen als sp3c, Sidekick, sigme en Tha_Erik die hier proberen om een inhoudelijke discussie aan te gaan met DiegoArmandoMaradona. Het is namelijk volstrekt zinloos. Dit topic heeft -ie alleen geopend om z'n gal te spuwen, inhoudelijk argumenteren *kan* -ie niet eens, laat staan dat -ie het wil.

Er zijn feiten die hij doodleuk negeert omdat die niet in z'n straatje passen (zoals het gegeven dat Rusland momenteel voorzitter is van de Raad van Europa, die juist voor mensenrechten opkomt, zoals het gegeven dat neo-nazi's in Rusland vrij spel hebben, wat toch op z'n minst zorgwekkend is te noemen) en hij weigert vragen te beantwoorden. Zo wacht ik nog steeds op antwoord op mijn vraag tot welk kamp DiegoArmandoMaradona wenst te behoren: dat van de mensen die voor mensenrechten opkomen, of dat van de neo-nazi's.
pi_38362388
Die vraag is off-topic

Verder heeft het totaal niks met het onderwerp te doen. Of wil je gaan praten over de prijs van thee in India?
pi_38362925
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die vraag is off-topic. Verder heeft het totaal niks met het onderwerp te doen. Of wil je gaan praten over de prijs van thee in India?
Die vraag is echt honderd procent ontopic. Ik ga verder niet meer met jou in dicussie en laat het aan de moderators over om te bepalen of jouw 'discussiegedrag' in dit topic acceptabel is.
pi_38363052
Ban-request

De topic gaat over een Duits parlementslid voor de Groenen die in Moskou gaat demonstreren. Voor het geval je het nog niet wist. Alles wat jij er bij haalt is off-topic
pi_38363252
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef dVTB het volgende:
Ik bewonder mensen als sp3c, Sidekick, sigme en Tha_Erik die hier proberen om een inhoudelijke discussie aan te gaan met DiegoArmandoMaradona. Het is namelijk volstrekt zinloos.
Met die jongen kan je alleen inhoudelijk discussieren over het smokkelen van geld en andere minder legale zaken. Dat was toch al langer bekend?
pi_38363523
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ban-request

De topic gaat over een Duits parlementslid voor de Groenen die in Moskou gaat demonstreren. Voor het geval je het nog niet wist. Alles wat jij er bij haalt is off-topic.
Waar je een ban-request leest, is mij een raadsel. Als ik een dergelijk verzoek had, dan zou ik dat wel duidelijk uitspreken. Ik draai namelijk niet zo om de zaken heen als jij.

Dit topic gaat over schending van homorechten (en dus mensenrechten), waarvoor neo-nazi's en christenfundamentalisten verantwoordelijk zijn. En het speelt zich nota bene ook nog af in Rusland, voorzitter van de Raad van Europa, die juist voor de mensenrechten dient op te komen.

Dat jij de feiten niet onder ogen wilt zien, is jouw probleem. Aangezien je antwoord weigert te geven, houd ik het er maar op dat je het probleem bagatelliseert en daarmee je goedkeuring uitspreekt voor het gedrag van de christen-fundi's en neo-nazi's. Immers: wie zwijgt, stemt toe. En kom nu alsjeblieft niet *weer* met een onliner als 'waar schrijf ik dat?', want ik reageer er echt niet meer op.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 11:41:02 ]
pi_38363965
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom en door wie? Verder kun je een uitnodiging afslaan
yup .. en een baan MOET je aannemen .. echt waar hoor, kan echt niet anders
ennnuh .. euh .. vieze homo"s mag je slaan, buitenlanders mogen niet trouwen en als regeringen maatregelen nemen die je niet aanstaan mogen die ook aangepakt, ze hebben immers ook hun niet bestaande leger ingezet (zie morales topic, lachen ) .. tss

discusseren is er echt niet bij met deze jonge man, dat kan hij blijkbaar niet, zo blijkt alweer ..
bashen daarentegen ..
pleased to meet you
pi_38364332
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef dVTB het volgende:

[..]

Waar je een ban-request leest, is mij een raadsel. Als ik een dergelijk verzoek had, dan zou ik dat wel duidelijk uitspreken. Ik draai namelijk niet zo om de zaken heen als jij.

Dit topic gaat over schending van homorechten (en dus mensenrechten), waarvoor neo-nazi's en christenfundamentalisten verantwoordelijk zijn. En het speelt zich nota bene ook nog af in Rusland, voorzitter van de Raad van Europa, die juist voor de mensenrechten dient op te komen.

Dat jij de feiten niet onder ogen wilt zien, is jouw probleem. Aangezien je antwoord weigert te geven, houd ik het er maar op dat je het probleem bagatelliseert en daarmee je goedkeuring uitspreekt voor het gedrag van de christen-fundi's en neo-nazi's. Immers: wie zwijgt, stemt toe. En kom nu alsjeblieft niet *weer* met een onliner als 'waar schrijf ik dat?', want ik reageer er echt niet meer op.
Welke homorechten zijn in het geding?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:17:10 #172
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_38365028
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei, te dom om te poepen.
Say your prayers
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:21:03 #173
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38365199
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei, te dom om te poepen.
ja he! jammer dat dat de mensen zijn die denken de wijsheid in pacht te hebben. ach ja, voor zijn dertigste afgeschreven, dus maak je er geen zorgen om, het kotm toch wel goed .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:23:40 #174
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38374244
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nog even gewoon een vraag (ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk een antwoord krijg), maar keur jij homoseksualiteit af?
Hoogachtend,
Erik.
pi_38374298
Nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')