Het ene soort intolerantie is erger dan het andere. En het ene wordt wel uitgelokt en het andere nietquote:
Maar waarom in 1 concrete zin een direct antwoord, waarom heeft hij het uitgelokt? Waar blijkt uit dat hij het uitgelokt heeft? Behalve dat hij daar was, wat heeft hij gedaan om een knal te verdienen? Enlighten me plz.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het ene soort intolerantie is erger dan het andere. En het ene wordt wel uitgelokt en het andere niet
Dat vraag ik niet stuk infantiel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was daar. Voldoende reden voor mij om een knal te geven. Moet ie maar lekker in Berlijn blijven
Wat een ongelooflijk schijtargument! Bah, ik heb echt geprobeerd om je te begrijpen, maar het enige wat jij weet te melden is dat het zijn eigen schuld was, en hij niet naar het buitenland mag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was daar. Voldoende reden voor mij om een knal te geven. Moet ie maar lekker in Berlijn blijven
dus als jij er was en je kreeg een knal, dan was dat dus ook terecht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat begrijp je niet aan mensenrechtenschending, wat begrijp je niet aan demonstratie, wat begrijp je niet aan discriminatie, en last but not least wat begrijp je niet aan beargumteren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als ik er ben om een statement te maken en er niks te zoeken heb zoals die mongool
Precies hetzelfde kan gezegd worden over Hirsi Ali. Als ze vanuit Kenia of waar dan ook, hier heen gaat met haar provocerende praatjes, dan kan ze verwachten dat ze bedreigd wordt. En een knal tegen haar bek (en meer) kan ze ook verwachtenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alles begrijp ik en beargumenteer ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mensenrechtenschending, wat begrijp je niet aan demonstratie, wat begrijp je niet aan discriminatie, en last but not least wat begrijp je niet aan beargumteren.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles begrijp ik en beargumenteer ik
Ja, met één (schijt)argumentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Maar waarom in 1 concrete zin een direct antwoord, waarom heeft hij het uitgelokt? Waar blijkt uit dat hij het uitgelokt heeft? Behalve dat hij daar was, wat heeft hij gedaan om een knal te verdienen? Enlighten me plz
ik kan wel beamen dat je humor hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat argument is nu ongeveer uit je gekomen alsof het diareé is, maar waarom heb je nog steeds niet verteld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij lokte geweld uit omdat hij daar was om een statement te maken
Fout. Hij wilde iets onder de aandacht brengen, iets ter discussie stellen. Dát lokte hij uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij lokte geweld uit omdat hij daar was om een statement te maken
blijkbaar... en dat is zondequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sommige mensen denken daar anders over
En dan mag je er met de vuist op gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sommige mensen denken daar anders over
ghehe .. met dat soort logica mag donnetje wel opletten .. hij irriteerd nl heel wat mensen geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan mag je er met de vuist op gaan.
Logisch, enzo...
Ja, ik vind het best dat hij er een andere mening en visie op nahoudt dan ik, maar dan verwacht ik wel dat hij het goed kan onderbouwen en niet bij één minimaal "argument" blijft hangen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe .. met dat soort logica mag donnetje wel opletten .. hij irriteerd nl heel wat mensen geloof ik![]()
Het is dat ik uit principe niet aan doodverwensingen doequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet zinloos, die Mof komt nooit meer de held uithangen in Moskou
"die mof", en eerder noemde je 'm ookal mongool. Respect is niet aan jouw besteedt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet zinloos, die Mof komt nooit meer de held uithangen in Moskou
Tollerant tot aan de deur dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is dat ik uit principe niet aan doodverwensingen doe [afbeelding]
De verleiding wordt erg groot, ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is dat ik uit principe niet aan doodverwensingen doe
Hij is de fractievoorzitter van de Groenen en Homoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"die mof", en eerder noemde je 'm ookal mongool. Respect is niet aan jouw besteedt.
.
Nee hoor want ik deed het uit principe nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tollerant tot aan de deur dus
En wat wil je híer mee zeggen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is de fractievoorzitter van de Groenen en Homo
Dat hij En homo en fractievoorzitter is van de Groenenquote:
DUS??!?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat hij En homo en fractievoorzitter is van de Groenen
Ja, en van het mannelijk geslacht en kalend. Heb je nog een punt wat hoort bij die feitjes die je nu opnoemt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh hij is ook Duitser
en een duitser kan niet opkomen voor mensenrechten ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh hij is ook Duitser
Nee, daarom noemde ik hem een Mof en je begreep me primaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:47 schreef moussie het volgende:
[..]
en een duitser kan niet opkomen voor mensenrechten ?
Waarom noem je 'm een mof? Je weet toch zeker wel dat dat een beledigende term is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, daarom noemde ik hem een Mof en je begreep me prima
Heb je nou iets tegen Duitsers, homo's of Duitse homo's?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sue me
die mof kan dat anders beter dan jij zo te zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, daarom noemde ik hem een Mof en je begreep me prima
Duh! Hij heeft een voetballer als nick, hoe kan je dan enige intelligentie van de arme ziel verwachten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
Jongen echt je spreekt zó dom dat ik me niet kan voorstellen dat je het allemaal meent.
Foei ik houd ook van voetbalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:05 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Duh! Hij heeft een voetballer als nick, hoe kan je dan enige intelligentie van de arme ziel verwachten?![]()
het bezetten van Afghanistan en Irak is dan ook niet te vergelijken met het aanwezig zijn bij een demonstratie voor homo'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat een bomaanslag en een klap niet met elkaar te vergelijken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |