Jij keurt het iig goed zei ik...maar volgens de Russische wet zal het idd wel niet mogenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Terecht is hetzelfde als mogen?
Ik vrees dat ts ,de andere kant (pun intended) opgaat en een beetje gaat potenrammen in de hoop zijn gevoelens een beetje onder controle te houden.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef Sickie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel goed komt op het moment dat TS uit de kast komt. Wat een frust zeg.
ghehe .. hij gaat zijn argentijnse vriendin importeren via via .. EU en een achterdeur in de spaanse wet ..quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef Sickie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel goed komt op het moment dat TS uit de kast komt. Wat een frust zeg.
Lijkt me een verstandige zet om een 3e wereldbruidje te importeren. Een vrouw die kan verstaan welke peop hij praat, zal hem niet willen.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:00 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe .. hij gaat zijn argentijnse vriendin importeren via via .. EU en een achterdeur in de spaanse wet ..
dus dat zal het wel niet niet zijn .. misschien bi en niet durven zeggen ?
of hij voelt zich schuldig .. compensatiegedrag, lekker hard schoppen naar anderen zodat ze mij niet opmerken ?
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef error het volgende:
Lijkt me een verstandige zet om een 3e wereldbruidje te importeren. Een vrouw die kan verstaan welke peop hij praat, zal hem niet willen.
Daarnaast heeft zijn 3e wereldbruidje een snor, dan kan TS iig zijn homoseksuele gevoelens een beetje kwijt terwijl hij hier kan zeggen dat hij een "vrouw" heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef error het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandige zet om een 3e wereldbruidje te importeren. Een vrouw die kan verstaan welke peop hij praat, zal hem niet willen.
Nog even en je komt met de link naar de holocaust?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:14 schreef dVTB het volgende:
Twee partijen: een groep mensen die voor hun rechten opkomt en een groep neo-nazi's/skinheads die van discrimineren houden. In Rusland kiezen autoriteiten partij voor de laatste groep. En dan ook nog lieden als DiegoArmanoMaradona die het slechts toejuichen. Het getuigt van weinig historisch besef. Misschien met de tijdmachine maar eens terug naar het Duitsland van de jaren '30? Daar zou je je vast uitstekend thuisvoelen.
Ik geloof niet dat je doorhebt dat die Russische neo-nazi's hetzelfde gedachtengoed aanhangen als de nazi's in Duitsland of wel? Misschien moet je je eens in nieuws verdiepen? Dan had je ook geweten dat er onlangs ook al een aantal gekleurde mensen in Rusland door skinheads zijn aangevallen, alleen vanwege hun huidskleur. Deze keer (tot jouw vreugde) de homo's, de volgende keer weer een andere groep. Ze krijgen vrij spel, die neo-nazi's.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog even en je komt met de link naar de holocaust?
Je vroeg om een link met de holocaust, die heb je gekregen. Dat het voor jou confronterend is dat je verder niks meer weet te zeggen, tja, dat is jouw probleem. Jij wilt blind zijn voor mensenrechtenschendingen die in Rusland en al zijn (voormalige) deelstaten aan de orde van de dag zijn. Jij kiest liever de kant van neo-nazi's. Jouw keuze is duidelijk. En kom nou alsjeblieft niet WEER met een oneliner op de proppen, zoals al 10 keer eerder in dit topic.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien moet jij niet voor andere mensen gaan denken
Misschien moet jij gaan inzien dat je niet al te snugger en ontwikkeld bent....quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien moet jij niet voor andere mensen gaan denken
Inderdaad!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:58 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees dat ts ,de andere kant (pun intended) opgaat en een beetje gaat potenrammen in de hoop zijn gevoelens een beetje onder controle te houden.
Waar staat dat het deelstaten zijn? En waar is het verband met de rellen?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:00 schreef dVTB het volgende:
[..]
Je vroeg om een link met de holocaust, die heb je gekregen. Dat het voor jou confronterend is dat je verder niks meer weet te zeggen, tja, dat is jouw probleem. Jij wilt blind zijn voor mensenrechtenschendingen die in Rusland en al zijn (voormalige) deelstaten aan de orde van de dag zijn. Jij kiest liever de kant van neo-nazi's. Jouw keuze is duidelijk. En kom nou alsjeblieft niet WEER met een oneliner op de proppen, zoals al 10 keer eerder in dit topic.
Net nog weer op TV gezien: een aangrijpende reportage ter plekke, hoe de overheid van Azerbeidzjan actief verkiezingen vervalst, leden van de oppositie gewelddadig belaagt en zonder reden opsluit. Soortgelijke taferen zag we pas ook nog in Wit-Rusland, en daarvoor ook al in andere deelstaten. We sluiten onze ogen ervoor in het westen.
Wat stond er nog meer over? Behalve deze ene zin.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst, niet geheel tot mijn verrassing, gelezen dat het accepteren van homoseksualiteit één van de voorwaarden is tot intelligent gedrag (quest: red)
wat wil je meer dan die ene zin?quote:Op maandag 29 mei 2006 02:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat stond er nog meer over? Behalve deze ene zin.
ja klopt. het hele artikel moet je gaan kopen denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het hele artikel? Je las het in de quest?
Ik omschreef het nogal vaag netquote:Op maandag 29 mei 2006 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. het hele artikel moet je gaan kopen denk ik.
Je komt echt alleen maar met ontwijkend gelul zoals bovenstaand. Als je nou een beetje een vent was dan ging je de discussie aan; maar er komt alleen maar dom gelul uit je, terwijl je blijkbaar zelf het idee hebt dat je kundig aan het discussieren bent.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat het deelstaten zijn? En waar is het verband met de rellen?
Ik zou zeggen, lees je openingspost nog eens 3 keer goed door, en probeer 'm dit keer te begrijpen.quote:Op maandag 29 mei 2006 06:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zei ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |