En wie provoceren ze dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die mee doen aan een gay-parade en mensen die er willen zijn om een statement te maken wel
Hoe zit het dan met niet homoseksuele Russen, provoceren zij homoseksuele Russen?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet homoseksuele Russen
Wie dan wel?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet homoseksuele Russen
Niet-Homoseksuele Russen had het moeten zijnquote:
Als je je uitspreekt voor de rechten voor homo's, spreek je je dan tegelijkertijd uit tegen de rechten van hetero's?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet-Homoseksuele Russen had het moeten zijn
Kun je me uitleggen waarin de door jouw aangehaalde provocatie te vinden is dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Omdat het een Duitse parlementarier is? Dat vind jij een reden om iemand tegen de vlakte te slaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moet je effe teruglezen. Ik ga niet 2 keer de zelfde vraag beantwoorden
Een Jood die met zijn dikke neus buiten over straat liep tussen 1940 en 1945 lokte het ook uit om vergast te worden. Ja, dan moet je maar binnen schuilen achter een boekenkast, want als je over straat gaat lopen als je gehaat wordt dan vraag je er toch echt zelf om. Die provocerende Joden tochquote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen toeval dat hij geslagen werd, oftewel hij lokte uit en provoceerde. Net zoals iedere gay-parade een provocatie is
Ik heb net die beelden gezien bij de NOS.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb de beelden gezien, als je nu de ARD of ZDF op zet zie je ze wel misschien
Ja, hij moet zich volgens jou richten op de problemen in Duitsland. Daarom mag ie op zijn waffel geslagen worden?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er stond nog meer en en er staat een andere onderbouwing
Dus homo's mogen niet demonstreren zoals het de bedoeling was: bloemen leggen bij een monument?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze niet mee doen aan een gay-parade niet
Waar zeg ik dat dat mag?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ja, hij moet zich volgens jou richten op de problemen in Duitsland. Daarom mag ie op zijn waffel geslagen worden?
Dat suggereer je wel in de openingspost al.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat mag?
Bedankt voor het leggen van woorden in mijn mond![]()
Het is mooi geweest
Je keurt het iig goed:quote:
quote:Hij kreeg een flinke knal voor zijn kop, wat mij betreft terecht.
Ik kom wel terug tegen de tijd dat hebt geleerd om je "standpunt" in een discussie te verdedigen. Het enige wat je doet is een beetje ronddraaien en daarna alles weer ontkennen wat je zegt. Je lijkt wel een puber die net heeft "geleerd" dat er zoiets als discussie bestaat. En ja, je hoeft me echt niet te vertellen dat ik moet lezen. Ik kan lezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat mag?
Bedankt voor het leggen van woorden in mijn mond![]()
Het is mooi geweest
Terecht is hetzelfde als mogen?quote:
kan iemand ff deze relnicht een klap voor z'n kop geven .. pretty plzquote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen toeval dat hij geslagen werd, oftewel hij lokte uit en provoceerde. Net zoals iedere gay-parade een provocatie is
Zoals jij het zegt wel. Hou toch op met al je "discussietechniekjes".quote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Terecht is hetzelfde als mogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |