WeebI | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:33 |
verder | |
WeebI | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:33 |
poleve? ![]() mod verander eens naar pole | |
TommyGun | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:33 |
P1 | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:33 |
poleve ja... | |
Googolplexian | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:33 |
deel 2 alweer? ![]() tvp | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:34 |
![]() de Ferrari rijdt daar op apex 1 en die auto verderop apex 2 | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:34 |
maar oke, wat mochten de gevolgen zijn mocht de marshalls zijn geniale actie als opzettelijk bestempelen? | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:34 |
quote:Nou daar kunnen we toch wel van uit gaan... we weten allemaal wel dat elke coureur op de hoogte gehouden wordt van z'n positie e.d.... en als Schumacher dan P1 heeft, met nog een ronde te gaan dan is het toch wel logisch dat hij wil weten wat Alonso aan het doen is.. | |
Fir3fly | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:34 |
Ik dacht dat dit deel 3 was ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:34 |
quote:Niks want ferrari heeft het gedaan... | |
Radegast | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:35 |
Hoeveel keer code rood krijgen we morgen? Ik gok 3 ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:35 |
quote:dan zou de FIA dat toch duidelijk aan moeten kunnen tonen | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:35 |
quote:eentje bij de start waardoor bijde renaults er uit vliegen ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:35 |
Wacht ff die bocht is bijna een bocht met 3 apexen ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:35 |
quote: ![]() | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:36 |
quote:plus 4 keer Safety-car Kunnen we die regenzooi niet daarnaartoe brengen? | |
WeebI | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:36 |
quote:hopelijk niet. | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:36 |
quote:Ja natuurlijk, maar dat bewijst toch niks? Het team zal bv. alleen geroepen hebben dat 'ie die laatste ronde moest pushen omdat Alonso snel onderweg is. | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:37 |
quote: | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:37 |
quote:Nou ik noem het paranoïde dat er meteen geschreeuwd wordt over opzet dit opzet zus. Als je iets wilt denken kan je het er al gauw van maken. De bekende self-fulfilling prophecy's. Als jij denkt dat het opzet is mag je dat denken. Zoals mensen van mij ook mogen denken dat 9/11 opzet was en we nooit op de maan zijn geweest. Of ik daar in mee ga is een tweede. | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:39 |
Wordt nogal lastig om aan te tonen dat het expres was, ze gooien het dan ws. op "de achteruit". Maar Schumi heeft wel gelijk dat het op dat punt behoorlijk link is die te gebruiken. Dus moet 't allemaal nog zien. | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:39 |
Hoe zat het eigenlijk met de ronde van Schumacher voor het 'incident'? | |
DarkShine | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:40 |
quote:Hoeveel Safety Car situaties? ![]() | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:40 |
quote:Wat een volslagen onzinnige vergelijking. | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:41 |
quote:Dan had Schumi Alonso eruit geramd en was dat ook opzet ![]() Het lijkt me ook vrij gevaarlijk om zo'n auto in het heetst van de strijd zomaar in zijn achteruit te zetten zeker in Monaco. | |
erikh | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:42 |
quote:En dan zo'n race als in 1996 ![]() | |
Xebber | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:43 |
Ik denk dat Schumacher wat zwaarder was dan Alonso, en deze tactiek gebruikt heeft om hetzelfde geintje te flikken als 2/3 races geleden. Alonso wat ophouden tijdens de eerste stint, en als Alonso de pits in gaat, hij d'r een paar snelle rondes uit perst, zodat ie weer voor Alonso de pits uit komt. | |
Xebber | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44 |
quote:Het kan aan mij liggen hoor, maar sinds wanneer kan een Formule 1 auto achteruit rijden? Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien. | |
DarkShine | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44 |
quote:Dus als Alonso hem niet kan inhalen word hem dus een geintje geflikt? | |
Fir3fly | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Dat is denk ik ook voorlopig de enige manier om de verdomde Renault voor te blijven. ![]() | |
skinny-nl | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Kunnen ze allemaal al een tijdje. Mag geloofik niet in de race gebruikt worden | |
Fir3fly | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Sinds de jaren 80 ofzo ![]() | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Inderdaad, als Schumacher zwaarder is, is Alonso kansloos. Vooral in Monte Carlo. | |
Xebber | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Nee, da's de tactiek van Ferrari, en is op zich geniaal te noemen. Alleen mocht hij expres zijn auto onderstuur toegebracht hebben, vind ik het op zijn minst een slinkse actie... | |
DarkShine | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:47 |
quote:Denk niet dat hij op Monaco opzettelijk zo'n geintje uithaalt, de kans dat zijn auto in de vangrail geparkeerd staat is daar te groot. Op een ander circuit kan ik er dan weer wel inkomen... | |
erikh | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:47 |
quote:Het kan maar je ziet het zeer zelden, ik heb een paar jaar geleden in een race weleens gezien, volgens mij ook in monaco | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:47 |
Wel netjes trouwens derde tijd van Webber en Kimi valt toch (weer) een beetje tegen. Maar misschien is hij vrij zwaar. | |
erikh | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:48 |
quote:Niet Kimi maar de McLaren valt tegen | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:49 |
quote:Daar heb je gelijk in. | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:49 |
Ook Barrichello zit er goed bij, vooral tov Button. Maar nu moet hij nog zien te voorkomen dat hij weer een kutrace rijdt. | |
Xebber | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:49 |
quote:Iemand die al 13/14 jaar in de hoogste klasse van de autosport rijdt, zal dat zeker kunnen. Juist in Monaco, omdat dat al een traag circuit is, en de remweg dus veel korter is. Bovendien was het de bocht na een bocht zeg maar, en reed ie dus niet harder dan een kilometertje of 60/70 denk ik. Ik zie Schumacher dit wel doen hoor. | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:49 |
quote:Sinds het verplicht is gok ik zo. ![]() Uit de regelementen: quote:Je ziet ze doorgaans niet echt vaak achteruit rijden nee, dat proberen ze zo veel mogelijk te voorkomen want je bent doorgaans eerder bij de finish als je gewoon vooruit blijft rijden. ![]() | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:50 |
quote:Hakkinen ![]() | |
erikh | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:52 |
quote:Ik dacht al dat het een mclaren was ja, was hij toen niet rechtdoor geschoten ergens | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:53 |
quote:Bij de Mirabeau bocht rechtdoor geschoten toen er wat olie lag ja. Maar Ralf Schumacher deed wat Big brother Schumacher nu deed een paar jaar terug ook in de race, moest ie ook achteruit rijden ![]() En dan vergeet ik Berger nog in de regen | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:53 |
Oef, deel 3 alweer.. Wat gaat het toch hard met een 'live-post' verslag van elke scheet die gelaten wordt in de Kwali hihi ![]() quote:Komt het woord 'toneelspelen' in je boekje voor? Want ik zie Schumi I er wel voor aan met al zijn ervaring dattie een bocht 'verkeerd' aansnijdt (komop! met AL die ervaring...) en 'm vervolgens 'net-niet' in de banden parkeren. quote:Helemaal mee eens, geniaal maar wel walgelijk onsportief. Ik mag die gozer gewoon niet. Om alle streken die hij en Ferrari uithalen en om z'n domme, arrogante kop al helemaal niet. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
erikh | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:54 |
quote:En Alonso kent het woord arrogant gelukkig niet eens ![]() | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:58 |
quote:Oooh, ook Alonso is geen heilige hoor. Maar die heeft tenminste niet zo'n arrogante uitstraling als MS ![]() ![]() Tuurlijk zal die wel eens wat uitvreten, net als DC die een paar jaar geleden MS een brake test gaf op (?)Silverstone(?)... Of wat te denken van die schuiver langs de wand die MS maakte in de tunnel van Monaco, volgens mij ook weer een paar jaar geleden. Ik weet niet meer wie daar de aanstichter van was, maar laat ik zeggen dat ik er niet rouwig om was.... [ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 27-05-2006 16:03:54 ] | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:59 |
quote:Dat met die tunnel was een of andere domme fout van Schumacher, die remde toen in de blinde bocht, waardoor Montoya hem raakte | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:02 |
Kan me nog een moment herinneren op Europa toen Alonso, Coulthard even de wedstrijd uitreed, dmv een leuke brake test. | |
DarkShine | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:03 |
quote:Of doel je op Spa, met dat ontzettende noodweer toen? Eerder in de race, bij de start, die megacrash en later in de race geeft DC Schumi een braketest midden op een recht stuk... | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:05 |
quote:Klopt, dat was een vies trucje van 'm Ik heb daar nog zo'n stukje van waar je Olav hoort: "Kimi raikkonen loopt door de pits, z'n teamgenoot is nog bezig, OWowowowowow David Culthard die daar echt een enorme brake test krijgt van Fernando Alonso! Trust me, da's een echte brake test, wauw! " | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:05 |
quote:Pas het afgelopen jaar heeft DC toegegeven dat het zijn fout was ![]() | |
DarkShine | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:07 |
quote:Zie je Schumi nog door die pits heen richting DC gaan? ![]() | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:08 |
quote:haha stukjes van olav, legendarisch. Ik haalde altijd het geluid uit de jaarfilmpjes om die vervolgens op mn mp3 te zetten. Kon ik vaak die hele stukken van hem meezeggen ![]() | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:08 |
quote:Was zijn fout, dat hij niet op tijd aan de kant ging?, want ik kan me niet voorstellen dat hij echt daar ging remmen, dan zou Schumi's "ARE YOU TRYING TO FUCKING KILL ME???" wel kloppen ja ![]() | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:09 |
quote:Om eerlijk te zijn was 2 jaar voor dat ik F1 ging volgen gebeurd. Maar uiteraard heb ik het daarna velen malen gezien. "Are you trying to kill me" of iets in die richting zei ie toch? quote:ja dus ![]() | |
Giem | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:11 |
Volgens mij had kimi 3 wel kunnen pakken in misschien ook wel pole al webber hem niet ophied.. maarja hij kon ook niet aan de kant.. gewoon risico van het vak, maar wel jammer. | |
Xebber | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:15 |
Ik ben trouwens wel benieuwd of Massa nou gelapped gaat worden door Schumacher. Dan ben je pas echt gepwnd! ![]() | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:15 |
quote:Spa ipv Silverstone? Dat zal wel. Ik kan me wel herinneren dat het somber was die dag maar die regen zie ik niet zo voor me (geen sprays in mijn herinnering). Maar het was idd DC die een appeltje had te schillen met MS... Het was in/vlak vóór een leuke chicane, het 'shot' in mijn gedachten. | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:18 |
edit: foutje, verkeerde knopje ![]() | |
-Hans- | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:19 |
Alonso: "Ik had zeker op pole gestaan" uuhhhm, vrees toch voor hem dat Schumacher er goed mee weg komt. ![]() | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:21 |
Ik als Schumi-fan vond het een geniale actie.. Netals toen op Monza.. Safety-car situatie..ik weet niet meer precies, maar hij maakte een brake-test & aangezien je niet mag inhalen onder de Safety Car.. ging iedereen dus op zijn remmen.. Button kon niet ontwijken en reed de vangrail in. ![]() | |
mcyodogg | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:22 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=hsfQScvC5oI&search=coulthard%20schumacher toch wel wat spray, vlak voor Pouhon dus de klap. quote:Dat was de tweede race sinds ik F1 begon te volgen. Ik wist niet wat ik zag. | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:31 |
Blegh, word weer pissig als ik dit zie zeg. Deze is daarentegen prachtig ![]() http://www.youtube.com/watch?v=LIaALb5CRsc&search=coulthard%20schumacher | |
TheGHunter | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:38 |
quote: ![]() | |
D. | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:38 |
hopelijk rijdt Alonso Schumi er morgen bij de eerst bocht uit ![]() | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:40 |
quote:Heerlijke droge Engelse humor ![]() | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:40 |
quote:"t liefst zie ik Alonso er eens afgaan, Raikkonnen winnen, Schumi tweede. Gewoon voor het kampioenschap. | |
D. | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:41 |
quote:nou vooruit, dan Alonso mét Schumi eraf, en Kimi mag idd winnen ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:43 |
quote:Nee, Kimi mag en gaat ook niet winnen. | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:44 |
Kimi moet winnen ![]() Ik ben benieuwd hoe Webber het gaat doen., Straks houdt hij iedereen op ![]() | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:52 |
Hij's lachuh! (http://www.youtube.com/watch?v=LIaALb5CRsc&search=coulthard%20schumacher) | |
WEST | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:57 |
quote:nee waarbij schumi eraf vliegt en dat de brandweer hem er uit moet knippen ![]() ![]() ![]() | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 16:57 |
quote:Inderdaad ![]() | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:02 |
quote:Schumacher gaf al braketests toen Alonso nog in z'n luier rondkroop. http://www.youtube.com/watch?v=VvWq29WjFOs&search=Hakkinen quote: ![]() | |
D. | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:02 |
quote:gun die jongen ook wat ![]() | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:09 |
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van Monza toen met Schumi en Button.. weet niet meer precies hoe het gingg | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:18 |
Ik heb er geen filmpje voor nodig, kan het me nog zo herinneren: Er was een Safety-car situatie, na die ronde zou de safety car naar binnen gaan Schumacher ging even vol op de rem staan op het rechte stuk, Hakkinen kon op tijd remmen, Villeneuve ook, maar Button knalde bijna op Villeneuve, ontweek en reed met z'n achterwiel tegen de vangrail en spinde de bocht verderop eraf. Maar in Monaco was veel stommer, om in de tunnel te remmen.. | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:30 |
Schumacher is gewoon een kankernazi, hij heeft ook Hill een keer genaaid, ging ie vol op de rem, in opwarmronde, Hill kon niet remmen, ging er voorbij, Hill gediskwalificeert. | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:35 |
quote:Wat lul jij, het is andersom, Schumi heeft Hill ooit ingehaald in de opwarmronde, toen is ie zelf gediskwalificeerd | |
-Hans- | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:35 |
Reactie van een user op het Verstappen forum, die is ook duidelijk niet gecharmeerd van de Schumacher actie.quote: | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:36 |
quote:En terecht, kutduitser. | |
Walter_Sobchak | zaterdag 27 mei 2006 @ 17:56 |
De inhaalactie van Hakkinen in Spa 2000 was prachtig, maar die van DC kon mijn oma ook nog wel doen. Altijd meerijden zonder te excelleren is natuurlijk van de zotte; als ie echt verstand had van F1 dan zou in 1998 het woordje strijd vermijden niet eens durven denken. Of in Spa 2000 waar Schumacher met waarschijnlijk meer druk op zijn schouders dan elke andere F1 racer uit de geschiedenis in de drie laatste races drie keer pole, drie keer snelste ronde en drie keer winst pakte. Dat is geen strijd vermijden. Strijd vermijden gebruik ik vooralsnog in een zin met het eerste WDC van Fernando Alonso. | |
mbn | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:03 |
Voor Schumacher wordt dit ook wel een rotsituatie. Als hij niet wordt gestraft zal dit incident weer het hele seizoen aan hem blijven kleven en mocht hij met een paar punten verschil kampioen worden, dan blijft het zelfs nog jaren aan hem hangen. Deze dubieuze situaties zijn precies de reden waarom Schumacher nooit in de rijtjes van grote sportkampioenen zal worden genoemd. | |
-Evert- | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:07 |
Iemand linkje naar het filmpje? | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:08 |
quote:Idd. Ik wil het nog wel x zien. | |
sooty | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:14 |
Incident involving car 5 under investigation. Nog even afwachten wat er beslist wordt. Wel leuk dat Webber vanaf p3 start. ![]() | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:17 |
quote:Jij bent echt behoorlijk triest bezig, als je de sport niet snapt moet je je er ook niet mee bemoeien. | |
Walter_Sobchak | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:18 |
Filmpje op Rapidshare Volgens F1-live staat Schumacher gewoon op pole en Alonso tweede. Kon niet zo snel achterhalen of het definitief is. | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:19 |
quote:Snap ik de sport niet? Mafkees, wat denk je wel niet, alsof je iets weet van mee, ik ken F1 als me handpalm, jij bent zo'n sukkeltje die alle F1 sites afgaat om als eerste te weten voor welk team Christijan Klien in 2013 rijd. | |
sooty | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:29 |
quote: quote:Heren, heren. Voetbal is oorlog. F1 is leuk. Laten we het zo houden. ![]() Handje, zoentje, klaar. ![]() | |
HPoi | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:33 |
Nog steeds geen officiele pole voor Schumi. (still under investigation) | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:35 |
quote:Wees niet bang, hij komt er wel weer mee weg... | |
Sidekick | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:38 |
Tsja, het leek mij overduidelijk een sluwe streek van Schumi, maar anderen moeten niet zeiken. Iedereen weet dat *dit* (een ongeluk oid) kan gebeuren waar je last van kan krijgen. Je moet het nooit op het laatste rondje laten aankomen. Alonso is toch geen beginneling meer? ![]() | |
Svensson | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:40 |
Schumachers actie onboard: http://users.pandora.be/g(...)umacher_incar_LQ.avi | |
sooty | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:41 |
quote:Dat vermoed ik ook. Maar zijn argumenten tijdens de persconferentie spraken tegen hem: "Ik kon de achteruit niet vinden ( ![]() Dit verdient niet de schoonheidsprijs. Alonso was met een veel snellere ronde bezig. | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:45 |
quote:Jawel, want je moet de stint beginnen met de hoeveelheid brandstof waar je de race mee begint, dus al die sjonnies gaan eerst alle brandstof eruit rijden om dan zo licht mogelijk de laatste ronde te kunnen rijden. | |
Googolplexian | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:49 |
quote: ![]() | |
MrBadGuy | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:55 |
quote:Lijkt me vrij duidelijk dat dit opzet is, maar ik vind het wel orgineel ![]() | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:56 |
Mijn MSN naam: Schumacher introduceert Duitse schwalbe in F1. | |
Fir3fly | zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57 |
quote:Duidelijk. Hij mist de eerste apex volledig, en besluit hem dan maar aan de kant te zetten. | |
Brahimov | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:00 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:06 |
Gewoon een fout van Schumacher. Het is soms net een mens. Ik zie niet echt opzet in het spel zitten. Hij is duidelijk gefrustreerd door zijn fout. Oh wacht hij wist natuurlijk dat de onboard camera aan stond en deed het expres. Dan lijkt het echter ![]() | |
cappp | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:11 |
quote:Die is even vergeten wat schumacher wel doet voor de sport. Verstappen forum he, zie je maar weer. | |
Sidekick | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:11 |
quote:Dat kan je ook 4 minuten voor het einde doen, zodat je twee of drie pogingen kan doen. In Monaco lijkt me dat een essentiele strategie. | |
TommyGun | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:28 |
quote: | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:31 |
Het is niet de eerste Schwalbe van hem ![]() In Oostenrijk 2000 toen hij in een startcrash zat, zette hij z'n bolide nog snel midden op de baan om een rode vlag uit te lokken. hij had toen de pech dat ze z'n auto nog op tijd weg konden takelen en alleen de safety-car even uit kwam.. | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:37 |
quote:Volgens mij wordt hij toch wel gezien als de belichaming van de Formule 1 de laatste jaren, en heeft hij ook al menig prijs gewonnen voor zijn sportprestaties. Dus hou alsjeblieft je bek ![]() | |
Rudy-F1 | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:42 |
Lastige situatie voor de Stewards. Als ze geen straf geven, kan een ander team het in de volgende Grand Prix's ook doen. (Albers, dit is dé kans om het een keer tot de 2e sessie te schoppen; zet je auto maar overdwars in de laatste chicane in Canada. ![]() Als ze wel een straf uitdelen, zullen ze met wel heel goede bewijzen aan moeten komen, omdat dit ook onder een 'stuurfoutje' kan vallen. En ja, ruzie met Ferrari wil de FIA natuurlijk niet........ Denk dat we pas morgenvroeg uitsluitsel krijgen.... Blijf er echter bij dat deze actie in 1 woord is samen te vatten: Schumi ![]() Stop ermee, liever nu nog dan aan het einde van het seizoen. ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:44 |
wat een problemen maken jullie ervan...hij is gewoon slimmer dan de rest van de coureurs en dat moet toch te accepteren zijn? | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:44 |
quote:Eens. | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:44 |
quote:Hij is zieliger. | |
Rudy-F1 | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:45 |
Super Aguri: "We hadden last van verkeer" ![]() ![]() ![]() Dit is echt de beste grap sinds jaren. ![]() | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:48 |
Hoewel ik denk dat Schumacher er mee weg komt, was het wel obvious: hoe dicht hij in de binnenbocht langs de vangrail reed, dan kun je bij de tweede apex gewoon niet meer goed insturen, omdat je dan de vangrail raakt. Zo'n stuurfout als je het "per ongeluk" doet dat zou een Ervaren 7 voudig f1 coureur niet mogen overkomen, zelfs een rookie niet. Ben benieuwd of dat schoonheidsfoutje in z'n plan 'm nog net nekt. | |
Gitanki | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:49 |
quote: ![]() ![]() | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:49 |
quote:Nee, dat kan niet. En nee, Alonso is geen beginneling meer.... A. De baan is op z'n allersnelst aan het einde van de sessie. Dat geldt voor elke baan, maar in Monaco is het extra erg omdat het een stratenciruit is. Op een dag als donderdag scheelde het al enkele seconden. Alex Wurz: quote:Wurz heeft het nu over donderdag, kwalificatie is op een zaterdag, circuit heeft al flink wat ronden gezien (ook door andere klassen) maar dat effect hou je altijd nog. Hoe later in de sessie, hoe sneller de baan, simpel zat. B. De auto is op z'n allersnelst aan het einde van de sessie. Ze moeten die laatste sessie beginnen met de hoeveelheid brandstof waarmee ze de race ook beginnen. Oftewel, die auto's zijn relatief zwaar en langzaam. Ze maken niet voor niets zoveel ronden (met zelfs korte pitstops), ze willen zo licht mogelijk worden. Heb jij de kwali gekeken? Alonso heeft echt niet al neuspeuterend in de pits gestaan, hij was ook gewoon z'n brandstof aan het oprijden. En natuurlijk pusht Alonso 5 minuten voor het eind van de sessie ook wel, maar hij zal normaal gesproken aan het eind van de sessie altijd sneller zijn. Zeggen dat Alonso een beginnersfout maakt, en dat 'ie maar wat harder had moeten rijden is onzin. | |
mitt | zaterdag 27 mei 2006 @ 19:53 |
deel 3 en pole ![]() | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 20:15 |
quote:Als je niet eens weet hoe Klien met zijn voornaam heet... Bedoel gewoon dat je geen rare beweringen moet doen als je je feiten niet eens op een rijtje hebt. Ben ook geen fan van bepaalde coureurs maar enigszins respect heb ik nog wel, anders zouden ze niet rondrijden in een F1-wagen. | |
Borkydude | zaterdag 27 mei 2006 @ 20:19 |
quote:Stil.......................... | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 20:26 |
Michael's dodgy pole![]() quote:Amen. | |
Sidekick | zaterdag 27 mei 2006 @ 20:30 |
quote:Natuurlijk kan dat wel, en verscheidene rijders hebben dan ook gedaan. Ik geloof dat Schumi zelfs 5-6 minuten voor het einde begon met zijn snelle laps. Hij heeft twee keer nieuwe banden gehaald en hij was niet de enige. Kwestie van tactiek. quote:Leuk, maar een strategie bestaat uit A tot en met Z. En ook onderdeel daarvan in Monaco is meer drukte en de hogere kans op een crash op het eind. En of die crash wel of niet expres is, is dan niet zo relevant. | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 20:40 |
quote:Ah ok, het was gewoon een domme tactische fout van Renault. Neem eens contact op met Favio zou ik zeggen, ze kunnen blijkbaar nog veel van je leren. ![]() | |
Sidekick | zaterdag 27 mei 2006 @ 20:46 |
quote:Een fout wil ik het niet noemen want Alonso had al een snelle ronde gemaakt. Maar je moet niet zeiken wanneer het onvermijdelijke gebeurd puur vanwege het feit dat je nog sneller had kunnen zijn. Noem dan gewoon man en paard door de actie van Schumi te bekritiseren. Zometeen gaat hij na de race zeggen dat hij niet voorbij een voorligger kon komen en daarmee veel tijd heeft verloren. Dat zijn gewoon de standaard dingen die altijd gebeuren op Monaco die ervaren coureurs niet meer als excuus moeten gaan opdreunen. | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 22:45 |
quote:Allemaal acties van een paar jaar geleden... Ja, het is al weer 6 jaar geleden dat het 2000 was... Ik ben het met de user van het Verstappen-forum eens. Het is nu meer een kat-en-muisspel geworden in de bandenstrategie, de snelste raceronde neerzetten, in de tweede kwali sessie proberen om als 11e te eindigen, waarmee dan weer de volgende strategie is geboren: de brandstofstrategie (wat weer de pitstopstrategie laat ontstaan)... Alsof ze een Generaal in een veldslag zijn. Maar dan zonder het vechten...................... Allemaal leuk en aardig, maar het publiek zit er niet op te wachten. Thuis is nog niet zo erg, maar je betaalt grof geld om 'live' aanwezig te zijn op een circuit. En daar gaaaaaan ze dan in een treintje: tis net elastiek.... Dat is toch Zonde? (met een Hoofdletter) | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 22:51 |
quote:Sorry hoor maar als je met de gedachte "dikke inhaalacties te zien" op een tribune gaat zitten ben je ook niet smart. De kans dat zoiets dan nog voor je neus afspeelt is zo klein. Als je de race het beste wilt volgen zit je voor de buis nog altijd het beste. Naar het circuit ga je juist om de auto's voorbij te zien (en zeker te horen ![]() | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 22:55 |
quote:Nee dank je, ik vind het geluid op tv al erg genoeg ![]() ![]() En nee, die DIKKE inhaalacties hoeft nou ook weer niet. Dunne die lukken zijn ook heel leuk. | |
PsychoDude_666 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:03 |
quote: ![]() ![]() Nee, maar goed wat wil je dan? Schumi is persoonlijk niet verantwoordelijk voor hoe de F1 op het moment in elkaar steekt. Dus dat over die tactieken enz. is gewoon onzin. | |
TommyGun | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:07 |
Schumacher teruggezet naar laatste startplaats http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14106 Bij deze zeg ik dus bye bye zwaai zwaai tegen een eventuele verandering in het seizoen. Alonso wordt dus voor de 2e keer wereldkampioen | |
MrX1982 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:10 |
Wow zware straf ![]() Benieuwd naar de reden(en). | |
mbn | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:10 |
quote:Hmm, ik hoop dat er een goede onderbouwing voor is. Maar welke beslissing er ook wordt/ werd genomen, het blijft waarschijnlijk dubieus en dus kut. | |
Dos37 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:11 |
Goeie zaak TT change ![]() | |
mitt | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:12 |
Voor zover ik heb gelezen(niks gezien), een goede beslissing. Maar wel een beetje te opvallend eigenlijk. | |
Rudy-F1 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sally | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:18 |
Gerechtigheid. | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:21 |
quote: ![]() Daar gaat de spanning idd. ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:21 |
Schumacher teruggezet naar 8e startplaats volgens dit bericht. Ze zullen zijn snelste tijd dus wel afgepakt hebben. | |
WEST | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:22 |
gerechtigheid en 100% terecht ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:23 |
quote:Da's een beetje hetzelfde, hè? ![]() | |
D. | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:26 |
laatste? ![]() da's wel een erg zware straf, maar da's z'n eigen schuld ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:26 |
quote:"Back of the grid" is laatste, zou je zeggen. Hmmm... onduidelijk... | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:27 |
En terecht, was overduidelijk dat hij dit expres gedaan heeft. | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:28 |
quote:Mwah, niet echt... overstuur. ![]() | |
mitt | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:28 |
zijn hier ook nog Schumi fans die het terecht vinden? | |
Walter_Sobchak | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:29 |
Tja...ik vraag me af hoe ze beslist hebben of ie het expres heeft gedaan. | |
Bruce117 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:29 |
Actie was twijfelachtig, maar de straf is wel erg zwaar | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:29 |
http://www.youtube.com/watch?v=3NNeDgiANfw Nog een compilatie van alle achterlijke dingen die meneer schumacher in zijn F1 career heeft gedaan. ![]() | |
mbn | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:29 |
Zo te zien stamt het bericht voorlopig van Autosport-Atlas. Helaas heb ik er geen abonnement op, maar normaal gesproken zijn ze zeer betrouwbaar. Hun titel: Schumacher sent to the back of the grid. | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:30 |
quote:Die 1e correctie die hij doet was overstuur... daarna had ik hem onder controle en stuurde naar links. | |
Bruce117 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:32 |
quote:Deze reactie was te verwachten ![]() | |
mbn | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:32 |
Zie http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=119504 voor de reden van de stewards en dus echt achteraan. edit: De onderbouwing is dus: quote: | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:33 |
quote:Volgens de titel wel naar achteren, volgens het bericht niet.. Schumacher dumped to the back of the grid Michael Schumacher has been dumped to eighth on the grid for the incident at the end of qualifying. The FIA Stewards decided after seven and a half hours. | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:33 |
http://formule1.info/pagina_nieuws.php?id=9446quote:Achteraan, niet 8e. ![]() | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:35 |
quote:Duidelijk. Beide Ferrari's achteraan. ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:35 |
quote:Inderdaad. ![]() | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:36 |
Wat een onziin dit zeg.. het is toch racen..? & geen potje korfbal.? Mag hij nu eigk nu een andere strategie kiezen ( Minder Benzine). Anders word het morgen echt 5 x niks. | |
Bruce117 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:38 |
quote:Nee, hoeveelheid benzine van schumacher is vastgesteld voordat de laatste 20 minuten van de kwalificatie begon | |
gbm | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:40 |
quote:mja, hij heeft geen tijden meer in kwalificatie en is dus gewoon 22e geworden in kwali... dan lijkt 't me dat ie em gewoon vol mag gooien? | |
Der_Michael | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:42 |
Op de site van de FIA staat ie gelukkig nog op pole....... De officiele uitspraak is pas morgen ochtend. Ferrari heeft nog tijd om in beroep te gaan (dacht ik en hoop ik) Word dus flink duimen vanacht en morgen vroeg haha ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:42 |
quote:Zou je denken, ja... aan de andere kant komt er niemand van de laatste 6 uitvallers bij de eerste 10 zodat ze niks mogen veranderen. | |
Bruce117 | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:43 |
quote:Weet niet precies hoe dat zit, het F1-regelementen boek is best wel dik. | |
-Hans- | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:43 |
FIA ![]() ![]() | |
Der_Michael | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:45 |
Heb nu al zere vingers va het duimen ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:45 |
quote:Retedik. ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:46 |
Wat een belachelijk zware straf ![]() Mocht het expres zijn is het prima dat Schumacher een straf krijgt, maar dit slaat nergens op. dag spanning in het Kampioenschap ![]() | |
Der_Michael | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:46 |
http://www.fia.com/sport/(...)naco/qualifying.html hoopvol ;-) | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:47 |
quote:Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan. ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:48 |
quote:Ik hoop het, want om iemand terug te zetten naar P22 is belachelijk. Zet hem dan terug naar P10 ofzo, aangezien hij daarvoor aan het rijden was in het laatste deel van de kwalificatie. | |
mbn | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:48 |
quote:Ik vraag het me af. In de berichtgeving valt te lezen: quote: | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:49 |
quote:Volgens dat bericht van f1racing kan hij dus niet in beroep gaan.. Hier nog een filmpje, van boven: http://www.youtube.com/watch?v=Kb0tyPCGWKY&search=schumacher%20monaco | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:49 |
Veel te dik ![]() Ik ben voor helemaal niemand in F1 die tijd heb ik wel een beetje gehad... Ik gunde schumacher die pole echt wel, maar dit was echt overduidelijk niet nodig. 1x corrigeren was voldoende waardoor hij weer op juiste spoor zat.... Is dat nou zo moeilijk te zien? ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:49 |
quote:Da's duidelijk taal idd. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50 |
En Kimi staat nu aan de betere kant. ![]() | |
DatMeenJeNiet | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50 |
KutFIA ![]() ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50 |
quote:Boehoehoe. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50 |
quote: ![]() | |
Der_Michael | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:51 |
Wat nou als ie hem in zijn achteruit had gekregen en vol in de neus van Alonso had geboort........was dit dan wel goed geweest? | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:52 |
quote:Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht. Dat dat z'n kampioenschapskansen verneukt is dan z'n eigen schuld, of moeten ze daar rekening mee houden wil je zeggen? "Schumacher deed het met opzet, maar we zetten hem niet terug op de grid, want dat is zo jammer voor het kampioenschap..." ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:52 |
quote:Precies, áls... | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:54 |
quote:Kom op er is geen als ![]() | |
Zorro | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:54 |
Nog mensen die zeggen dat het per ongeluk gebeurde ![]() ![]() ![]() | |
Arcee | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55 |
quote:Hij kon makkelijk ook echt de snelste worden. ![]() Waarom dan zo'n actie? En hij lag toch al goed... | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55 |
quote:En degenen die er over gaan hebben besloten dat 'ie het wel met opzet deed. ![]() Maar kijk eens naar die beelden, had hij die bocht echt niet kunnen halen? ![]() | |
Der_Michael | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55 |
Zou er net zoveel ophef gemaakt worden als het Alosno was? Of kimi? | |
-Hans- | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55 |
quote: Eindelijk toont de FIA ruggegraat, hulde! | |
Fir3fly | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:56 |
Belachelijk. | |
_Administr8or_ | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:56 |
quote:Je hebt gelijk, met het kampioenschap moeten ze inderdaad geen rekening houden. Maar deze straf is echt veel te zwaar, als je hem terug zet naar P10 is het al erg. P22 is echt overdreven. | |
roelofjan | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:57 |
quote:Die zouden net zo goed naar achteren gezet worden. Het zou wel minder aandacht krijgen, maar Michael heeft dan ook een verleden wat dit soort dingen betreft.. | |
Der_Michael | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:59 |
Das misschien wel waar, maar zal toch altijd achter hem blijven staan | |
BaraCuda | zaterdag 27 mei 2006 @ 23:59 |
quote:Alonso zat 3 tiende onder zijn tijd in de 2e sectie die was er 110% zeker onderdoor gegaan. Kijk even voor de gein naar de history van schumacher en zijn acties... http://www.youtube.com/watch?v=cQG9_bfjd5Q Hier had hakkinen genoeg aan P2 om kampioen te worden dat jaar, een brake test midden op het rechte stuk.... http://www.youtube.com/watch?v=3NNeDgiANfw Hier nog een aantal compilatie waar ook wel duidelijk is dat hij niet goed tegen zijn verlies kan. Nogmaals ik heb niks tegen schumacher, maar ik als outdoorkarter ![]() ![]() | |
mbn | zondag 28 mei 2006 @ 00:01 |
quote:Gezien de redenering van de stewards had ik het logischer gevonden als ze alleen de tijd van het laatste kwalificatiedeel zouden hebben afgepakt, waardoor hij op plaats 10 terecht zou zijn gekomen. Reële straf en het houdt de race spannender. Maar Michael zal ongetwijfeld nu morgen extra gemotiveerd zijn om naar voren te rijden, dus ik vlak hem voor een plaats in de punten nog niet uit. | |
YellowLedbetter | zondag 28 mei 2006 @ 00:03 |
![]() Deze straf is onterecht, en mocht deze la terecht zijn geweest dan moest deze niet zo zwaar zijn ![]() | |
WEST | zondag 28 mei 2006 @ 00:03 |
quote:en dat is nog nooit voorgekomen in de historie van ferrari ![]() | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:05 |
Ik wacht maar op het beroep, want het lijkt me niet meer dan redelijk dat Ferrari dat gaat doen. Trouwens, ik neem aan dat Schumacher nu gewoon zijn auto helemaal volgooit en alsnog wat punten gaat proberen te pakken? | |
YellowLedbetter | zondag 28 mei 2006 @ 00:07 |
quote:ze zijn al een keer eerder succesvol in beroep gegaan dus tja, maar als ie echt achteraan moet starten is het kampioenschap gestreden. Dank je FIA ![]() | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:10 |
quote:Dat is een beetje overdreven, misschien kan Schumi nog 1 of 2 puntjes pakken, dan loopt Alonso maar 8 of 9 punten uit. Dat valt mee. | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:10 |
Watskeburt? Geen straf? | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:11 |
quote:Schumacher terug naar P22. | |
Arcee | zondag 28 mei 2006 @ 00:11 |
quote:Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek. ![]() | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:12 |
quote:Kankerstoer van de FIA, serieus, kankerbruut ![]() | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:13 |
quote:Lekker voor hem, kkduitser. | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:13 |
quote:Nee, belachelijk. | |
Bruce117 | zondag 28 mei 2006 @ 00:13 |
quote:Waar kan ik dit laten vertalen ![]() | |
MiLalaa | zondag 28 mei 2006 @ 00:13 |
potverdikkie ik heb weer wat gemist. Moet ik nog voor aanvang van de race SBS gaan kijken ![]() [ Bericht 50% gewijzigd door MiLalaa op 28-05-2006 00:23:14 ] | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:13 |
quote:Hoezo? | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:13 |
Was vanavond weg, lees net pas het bericht en toch wel een ![]() | |
Der_Michael | zondag 28 mei 2006 @ 00:14 |
![]() ![]() | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:15 |
quote:Laten we kanker leuk houden | |
roelofjan | zondag 28 mei 2006 @ 00:15 |
quote:Het is een zware straf, maar lijkt mij wel terecht. Vergelijk het met dat akkefietje tussen Villeneuve en Fisico, daarbij werden de 3 snelste ronden van Villeneuve afgenomen. Schumacher zet z'n auto bewust stil op het circuit en zorgt daarmee voor een gele vlag situatie zodat niemand zijn tijd kan verbeteren. Als Villeneuve dan voor het ophouden van Fisichella 3 ronden krijgt, dan vind ik dan Schumacher in vergelijking een veel zwaardere straf moet krijgen... en die heeft 'ie dus ook gekregen. | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:16 |
quote:Meteen al zijn kwali tijden afpakken slaat nergens op. ![]() | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:16 |
quote:Schumi fan? | |
YellowLedbetter | zondag 28 mei 2006 @ 00:17 |
quote:ja, en dan is alle spanning weg omdat alonso toch alleen maar voor de punte gaat rijden dan wat ie nu ook al doet ![]() | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:18 |
quote:Toevallig wel ja, maar ik vind dit een overdreven straf. | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:20 |
quote:Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden. | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:23 |
Punt is gewoon, als je 1 coureurs ronde verneukt wordt je snelste ronde afgenomen, nu heeft hij die van 8 coureurs ofzo verknalt. bovendien was het ook niet helemaal ongevaarlijk. | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:23 |
quote:Dat heeft hier niets mee te maken. Ik wacht gewoon op het beroep van Ferrari, misschien dat dat nog wat uithaalt. | |
WEST | zondag 28 mei 2006 @ 00:24 |
quote:Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen. | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:25 |
quote:Adelaide 1994 crashte ie toch? Monaco 2004 reed Trulli hem van de baan geloof ik... En Spa 1998 was gruwelijk ![]() | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:26 |
quote:Ja, om vervolgens Hill een beuk te geven waardoor Schumi kampioen werd. Monaco 2004 gaf ie Montoya een flinke schok. | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:27 |
En Spa 1998 was gruwelijk ![]() | |
gbm | zondag 28 mei 2006 @ 00:30 |
quote:volgens mij nix behalve tegen DC aanrijden die ineens remt op een recht stuk in de stromende regen... (terwijl DC op een ronde wordt gezet) | |
Kyara | zondag 28 mei 2006 @ 00:30 |
quote:Adelaide 1994: Domme fout van Hill Spa 1998: Domme fout van Coulthard (wat hij later zelf notabene toegaf) Monza 2000: ???? Monaco 2004: ???? Alleen in Jerez 1997 zat Schumacher fout, maar ook toen stond er een wereldtitel direct op het spel. Dan liggen de grenzen verder. En in dit geval wordt hij gestraft voor een remfout. Te bizar voor woorden, maar goed. Massa maakte ook een remfout waardoor anderen hun ronde moesten afbreken? Het is dat Massa nog geen tijd had staan, want anders was hij die tijd met de redenatie van de stewards ook kwijt geweest. | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:31 |
Ja maar, Coulthard ging toen op een recht stuk van zn gas af. Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken, maar het was niet zijn fout, hij was niet unfair ofzo. | |
gbm | zondag 28 mei 2006 @ 00:32 |
quote:uhm, je gaat niet in de stromende regen (waarbij je door de spray bijna nix ziet) van je gas op de racelijn... DC heeft later ook toegegeven dat 't zijn fout was | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:34 |
quote:Het wa sook zeker DC fout, zal ik niet ontkennen. Maar om nou in de regen in iemands slipstream te gaan zitten is ook niet helemaal slim. Maar inderdaad, het was Coulthards fout. Dat ie dat zelf toegegeven had heb ik nota bene zelf twee pagina's terug aangegeven. | |
Legolas_Greenleaf | zondag 28 mei 2006 @ 00:35 |
quote:Als je de regels nu eens had gelezen die al hier ergens staan; is het duidelijk dat Ferrari niet in beroep kan gaan als de stewards de tijd van Schumi hebben geschrapt. Kan je niet tegen in beroep; staat zo in de regels. | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 00:36 |
quote:Ik dacht ergens te lezen dat dat wel mogelijk was? ![]() Nou ja, zoek ik morgen wel uit, ben nu te moe ![]() | |
gbm | zondag 28 mei 2006 @ 00:37 |
quote: quote: ![]() | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:38 |
quote:Domme fout van Hill ![]() Hij had er wat slimmer mee kunnen omgaan, door af ter remmen, maar wie verwacht er nou dat je zo uit de race wordt gereden. Monza 2000 deed ie tricky bij een herstart na een safety car waardoor het Button exit was. Onervarenheid van Button laten we maar zeggen. En Monaco 2004 was dat tunnel incident. | |
Borkydude | zondag 28 mei 2006 @ 00:38 |
Maar die stewards, dat zijn toch gewoon die belastingambtenaren die 2x per jaar worden opgetrommeld om langs de baan met zo'n vlaggetje te zwaaien? En die mogen daarover beslissen? | |
roelofjan | zondag 28 mei 2006 @ 00:38 |
quote:Nah, hij had geen zicht in de spray van Coulthard... quote:Eeuwenoude discussie, ja als Hill nagedacht had dan had hij niet geprobeerd om Schumacher direct voorbij te gaan, maar Schumacher ramt hem er wel gewoon opzettelijk af natuurlijk. En Schumacher wordt niet gestraft voor een remfout. Na die remfout had 'ie gewoon zonder schade door kunnen rijden, maar nee, hij zet z'n bolide stil op de baan. Daar straffen ze hem voor, niet voor een remfout. ![]() | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:38 |
quote:Ja die eerste quote sloeg op Schumacher | |
gbm | zondag 28 mei 2006 @ 00:41 |
quote:ow valt me weer mee, 't was niet unfair van schumacher om op DC te knallen die van z'n gas ging omdat ie op een ronde werd gezet ![]() ![]() | |
Bonobo11 | zondag 28 mei 2006 @ 00:42 |
Zeer terecht, zet die prutser achteraan ![]() | |
Bonobo11 | zondag 28 mei 2006 @ 00:43 |
lama | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:43 |
Ja, was een kwestie van 'stating the obvious', omdat WEST Spa 1998 in zijn 'unfair Schumacher' lijst stopte. | |
Kyara | zondag 28 mei 2006 @ 00:48 |
quote:Nee, Schumacher stuurt een bocht in, op weg naar zn eerste wereldtitel. Hill komt van ver en propt zijn Williams in een gat dat er of niet meer is, of heel spoedig niet meer zal zijn. Maar goed, Hill ramt vervolgens Schumacher er in Silverstone 1995 en Monza 1995 vanaf en nog wordt Schumacher met pijnlijke overmacht wereldkampioen. Over lapzwans Hill moesten we het maar niet hebben. quote:Is dat zo? Ik zie in de uitspraak nergens dat de stewards tot de conclusie komen dat Schumacher vanuit gestrande positie door had kunnen rijden. Vooruit was niet mogelijk, achteruit te gevaarlijk. De stewards concluderen (met zoveel woorden) dat Schumacher de bocht op normale wijze naderde, maar dat hij harder remde dan normaal. Kortom, een remfout. De vraag is of Schumacher die remfout met opzet maakte en met dat opzet de bedoeling had zijn Ferrari in gestrande positie te brengen om op die manier een gele of rode vlagsituatie te creeeren. Ik vind het nogal ver gaan dat de stewards, ondanks Schumachers eigen verklaring, op basis van de telemetriegegevens een remfout kunnen constateren, maar die constatering, zonder enig nader bewijs, doortrekken tot de conclusie dat Schumacher met opzet handelde en dat dat opzet gericht was op het hinderen van andere deelnemers, zodat hij de pole positie veilig kon stellen. Helaas voor Schumacher en het team is in dit geval geen beroep mogelijk. Wat Ferrari rest is zich terugtrekken uit deze poppenkast. | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 00:49 |
quote:Vermeldt er ook even bij dat Schumacher een bocht instuurde, nadat ie zichzelf de wedstrijd had uitgereden en eigenlijk gewoon aan de kant moest. | |
Kyara | zondag 28 mei 2006 @ 00:55 |
quote:een paar meter daarvoor had Schumacher de muur geraakt, maar het was maar zeer de vraag of dat betekende dat hij de race niet kon voortzetten. Als er al een probleem door ontstaan zou zijn, dan zou hij op zijn minst proberen de pits te bereiken. Wat denk je nou? Dat Schumacher de muur raakt en denkt: "Oh jee, dr kan wel wat stuk zijn. Nou Hill, kom er maar langs, en pak de wereldtitel die eigenlijk voor mij is (Schumacher werd in dat jaar voor drie races geschorst en van 1 race gediskwalificeerd), want HET ZOU MOGELIJKERWIJS, EVENTUEEL, zo kunnen zijn dat mijn auto kapot is." Nee he, ik denk het ook niet. | |
-Hans- | zondag 28 mei 2006 @ 00:58 |
Het gaat morgen een heerlijke race worden! Alonso en Kimi vooraan en twee gefrustreerde Ferrari coureurs die helemaal achteraan staan. De Super Aguri en Midlands kom je in Monaco lastig voorbij, ik wens de Ferrari coureurs veel sterkte toe! | |
BernieEcclestone | zondag 28 mei 2006 @ 00:58 |
Schumi op de 22 startplaats ![]() ik voorzie een Coulthard vs Bernoldi probleem voor Ferrari | |
-Hans- | zondag 28 mei 2006 @ 00:59 |
quote:hahaha ja daar moest ik ook aan denken. ![]() | |
APK | zondag 28 mei 2006 @ 01:01 |
quote:Hopelijk mooie beelden bij een normaal gesproken dodelijk saaie optocht. ![]() | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 01:06 |
quote:Het gaat er mij niet zozeer om in hoeverre Schumacher zijn titel wilde redden, het gaat er mij om hoe fair het is om zoeits te flikken. Nou, als je net met je wiel tegen de muur geknalt bent, is het in mij ogen niet helemaal fair om je tegenstander zo af te snijden, er was ruimte genoeg om met zn tweeen door die bocht te gaan. | |
WEST | zondag 28 mei 2006 @ 01:11 |
quote:Adelaide 1994: Schumacher maakte een fout en knalde tegen een muur wist dat het einde wedstrijd was, Damon Hill wilde ervoorbij maar schumi gooide op een manier de deur dicht (quote van olav mol : ' Tis en blijft een Duitser') waardoor Damon Hill uitviel met een kapotte wielophanging en schumi daar alsnog wereldkampioen werd. Spa 1998 schumacher moet beter uit kijken je ziet de spray en je denkt ok daar kan wel eens een rijder zitten. Monza 2000 achter de SC schumacher warmt zijn remmen op en doet een ordinaire braketest achter de SC waardoor het hele veld op elkaar klapt en jenson button daarbij het haasje is. Monaco 2004 schumacher doet wederom achter de SC een braketest zo genaamd om je remmen op te warmen hij doet dat op een punt waarbij het gevaarlijk is in de tunnel uiteindelijk raakt schumacher zijn wagen zelf inde prut. ik was Spa 2000 vergeten toen schumi nog eens ff met 300+ hakkinen zowat het gras in duwde. en in dit geval is hij gewoon fout en massa niet omdat die onderstuurde en schumi bewust dat deed. | |
DeeBee | zondag 28 mei 2006 @ 01:15 |
fantastisch ook dat niemand het nu heeft over het feit dat door deze maatregelr het WK al weer voorbeslist wordt ![]() ![]() maar nee, nu is het alleen maar weer helemaal fantastisch omdat die 'kk Duitser' naar achter gezet wordt en 'hij dit verdient omdat hij altijd zo rijdt in z'n carriere' ![]() ![]() | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 01:17 |
Spa 1998 is niet unfair van Schuamcher, slechts een beetje dom. Oja, aan je lijstje: Canada 1998 ![]() Schumacher komt uit de pits en drukt Heinz-Harald Frentzen van de baan. (van hem blijf je af ja ![]() Quote van Schumacher na de wedstrijd "Als ik hem gehinderd heb, spijt me dat " ![]() | |
WEST | zondag 28 mei 2006 @ 01:18 |
quote:daar heb ik net nog beelden van gezien | |
APK | zondag 28 mei 2006 @ 01:34 |
Todt : Schumacher zonder bewijs schuldig verklaard. zondag 28 mei 2006 om 01:15 - Jean Todt heeft zich zaterdagavond heel laat teleurgesteld verklaard met het oordeel van de wedstrijdleiding. Waar Ferrari als team niet wilde reageren voordat het oordeel geveld is brengt het team vannacht alsnog een persbericht uit met een korte verklaring van teambaas Jean Todt. “Ferrari heeft met groot ongenoegen kennis genomen van het besluit van de wedstrijdleiding om alle tijden, gereden door Michael Schumacher, ongeldig te verklaren", herhaalt Todt het besluit met als consequentie dat beide Ferrari's de laatste startrij bezetten. "We zijn het er volledig mee oneens. Zo'n besluit creëert een serieus precedent waarin geen plaats meer is voor rijdersfouten. Michael was bezig in zijn laatste snelle ronde en wilde zonder twijfel de eerste plaats behouden. Dat bleek ook uit de rondetijd waarin hij een snelle eerste sector reed. Zonder keihard bewijs hebben de stewards hem schuldig bevonden", sloot de teambaas af. | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 01:49 |
Bah bah en nog eens bah. Nu maar hopen dat Alonso in de muur belandt tijdens de race. | |
Argento | zondag 28 mei 2006 @ 01:49 |
quote:Dat Schumacher wist dat het einde wedstrijd was, maak jij ervan. Ik vind het bizar dat Hill denkt dat hij dat kleine gaatje kan benutten voor een geslaagde inhaalmanoeuvre, terwijl hij weet dat de titel direct op het spel staat. quote:Schumacher zat zelfs al een aantal ronden achter DC. DC was druk met het negeren van blauwe vlaggen. Dan nog hoef je natuurlijk niet te verwachten dat DC, zonder welke aankondiging dan ook, OP de racelijn van zijn gas afgaat. Deze discussie is ook behoorlijk academisch geworden, nu DC zijn fout zelf al heeft toegegeven. quote:Dat is dan eerder dom van Button, niet? Of is je remmen opwarmen tegenwoordig ook al valsspelen? quote:Je remmen opwarmen is niet verboden en de eerste wagen achter SC mocht op dat moment het tempo bepalen. Wie was de eerste wagen? Precies. quote:Noch jij, noch de stewards, zullen ooit weten of Schumacher dat bewust deed. Dat maakt het zo bizar dat hij daar wel voor gestraft is. | |
Tee_F1 | zondag 28 mei 2006 @ 01:55 |
quote:Je hersens gebruiken wanneer een auto een paar meter achter je zit in een onoverzichtelijke smalle tunnel is ook niet verboden.. | |
allsystemshalt | zondag 28 mei 2006 @ 01:56 |
quote:Heb je poep in je ogen ![]() ![]() ![]() Dat was een misselijke streek van Michael om Damon z'n auto te slopen zodat hij onterecht kampioen werd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
mcyodogg | zondag 28 mei 2006 @ 01:58 |
quote:Damon ![]() | |
allsystemshalt | zondag 28 mei 2006 @ 01:59 |
[ Bericht 100% gewijzigd door allsystemshalt op 28-05-2006 02:00:03 ] | |
allsystemshalt | zondag 28 mei 2006 @ 02:00 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Argento | zondag 28 mei 2006 @ 02:08 |
quote:haha, in 1994 werd Schumacher voor drie races geschorst en bij 1 race (die hij in beginsel gewonnen had) uit de uitslag geschrapt, en nog pakt Damon de titel niet. Nee sorry, Damon had nooit of te nimmer recht op die titel. Tenminste, niet als je uitgaat van de opvatting dat de beste moet winnen. Daarnaast nodig ik je uit nogmaals de beelden te bestuderen. Er was no way dat Hill die inhaalmanoeuvre met succes zou voltooien. Ten eerste omdat de ruimte er niet was ten tweede omdat Schumacher tot het uiterste zou verdedigen. De titel stond met die manoeuvre immers op het spel. Iedereen weet dat, behalve Hill, terwijl hij gezien MOEST hebben dat Schumacher's auto de muur had geraakt en dus naar alle waarschijnlijkheid niet meer optimaal was. Maar nee, Hill moest weer ns totale gebrek aan raceinzicht tonen en er voor gaan. Zulke coureurs verdienen verbogen wielophangingen, en dat is dus ook wat ie kreeg. Als je het wil hebben over ordinaire ramacties, verwijs ik je graag naar Silverstone 1995 en Monza 1995. | |
Argento | zondag 28 mei 2006 @ 02:12 |
quote:Montoya-moet-afstand-bewaren-en-uit-zn-doppen-kijken-er-was-immers-nog-steeds-sprake-van-een-SCsituatie. Zo ingewikkeld is het spelletje niet. | |
Tee_F1 | zondag 28 mei 2006 @ 02:22 |
quote:Je kan wel werkelijk alle controversiele Schumacher acties proberen te verdedigen, maar wanneer je op een relatief recht stuk plotseling vol in de remmen gaat is dat niet verstandig. Afstand bewaren is niet verplicht tijdens safety car, wanneer schumi zn banden of remmen wil opwarmen moet hij afstand NEMEN. | |
APK | zondag 28 mei 2006 @ 02:26 |
Heeft Schumacher niet een eigen topic waar de cijferneukertjes kunnen bekvechten ![]() | |
DarkShine | zondag 28 mei 2006 @ 04:21 |
quote:En DC versus MSC op Spa | |
Googolplexian | zondag 28 mei 2006 @ 04:37 |
Godzijdank is dit gebeurd ![]() EINDELIJK wordt Schumi eens bestraft. Van mij mogen de stewards ook echt wel harder worden maar dan wel graag gelijke rechten en straffen. Wat Schumi deed was gewoon opzet. Het hele verhaal klopt voor geen meter, namelijk. Een team als Ferrari dat een ronde lang niets over de boordradio zegt en Schumi die moet vragen wat zijn positie is?! Maar de verbinding was wel open genoeg om te horen dat "Schumacher vloektte over de radio". Die meldingen worden dus WEL gedaan (stel je voor ... je krijgt 0,0 info over je kwali-positie maar bij een fout: knop indrukken en schelden ![]() Verder ben ik echt van mening dat je die bocht NOOIT zo kan nemen (langs de vangrail blijven rijden). Ik ben dus geen F1 coureur en ik heb ook nooit op dat betreffende stuk asfalt gereden maar iedereen die wel eens een race-simulatie speelt van Monaco weet dat de Rascasse als één afremmende doordraaier genomen dient te worden en niet als twee afzonderlijke bochten. Remmen op het punt dat Schumi zg. overstuur gevolgd door onderstuur kreeg is gewoon niet slim (niet Schumi). Je komt na een hoge-snelheids combinatie remmend aan... wat moet er dan gebeuren als je als meest ervaren coureur EN je rempunt mist voor apex 1 maar er wel doorheen komt (vangrail blijft rechts dus van doorschieten is geen sprake ... KNAP!) EN de fout maakt in apex 2 (met bijsturen ![]() Ik ben me er ook wel van bewust dat je een MR auto door middel van rechtsturen uit een OVERstuur kan halen maar in apex 2 van Rascasse beweert Schumi last te hebben gehad van ONDERstuur .... waarom dan nog recht sturen om te corrigeren? Een dot gas met TC-override had 'm recht gekregen (maar da's wel een beetje een helden-actie als je eenmaal in die situatie zit ![]() In MIJN optiek kan het niet anders dan dat Schumi dit expres deed (heel makkelijk lullen voor mij nu de straf al is uitgedeeld, hoor ... eensch). Maar waar ik nog veel blijer mee ben is dat de FIA zich nu eens niet lijkt te scharen achter Ferrari. Nu kunnen andere teams daar niet meer over klagen en wordt de sport leuker om naar te kijken (laten we wel wezen ... de afgelopen jaren werd de link FIA en Ferrari wel overduidelijk met uitspraken als "Zonder Ferrari kijkt niemand meer F1" ... okay; dat was Bernie maar dat zegt niet zoveel ![]() Just my thoughts ... Ferrari MOET deze mentale slag te boven komen willen ze nog een kans maken op de titel maar ik denk dat ze nu ook wel inzien dat Massa hun niet gaat helpen met de contructeurstitel en dat de kans op een rijderskampioenschap wel erg klein wordt zo ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 28-05-2006 04:48:17 ] | |
sanger | zondag 28 mei 2006 @ 07:51 |
Je verhaal is wel logisch Googol, nietemin is het wel een erg zware straf. Fisi wordt maar 5 plaatsen teruggezet vanwege verzieken van de quali. We zullen zien hoe het uitpakt, maar denk dat FA alvast weer de chmpagne kan pakken. Niet goed voor het kampioenschap trowuens, dit soort beslissingen. Dat ze straffen oke, maar dan moet wel onomstotelijk vaststaan dat iemand het bewust gedaan heeft. | |
Arcee | zondag 28 mei 2006 @ 09:10 |
Die dumbo's van de FIA-site laten Schumacher gewoon op P1 staan. ![]() | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 09:52 |
Helemaal, maar dan ook echt helemaal mee eens Googol. ![]() De reactie van Villeneuve toch ook wel cool hoor. Ook al is het totaal niet het probleem van Jacques, en doet hij dit ongetwijfeld alleen maar om Schumacher weer zwart te maken: quote: ![]() | |
Arcee | zondag 28 mei 2006 @ 09:58 |
quote:En nog even een sneer naar Ide. ![]() | |
cappp | zondag 28 mei 2006 @ 10:03 |
Leuk, ook geweldig voor het kampioenschap, moge Alonso zichzelf de haven in rijden met zijn rotkop. | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 10:19 |
quote:Psst; dat is ook de officiële uitslag van de kwalificatie. Daar veranderd niets aan; de grid is alleen een beetje anders dan de uitslag van de kwalificatie. ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 28 mei 2006 @ 10:28 |
Eerlijk gezegd vind ik het een gevaarlijke beslissing: het interesseert me weinig wat de straf is maar er wordt nu achteraf door niet-rijders bepaald wat een fout is. En Ferrari kennende zullen ze dit precedent waar mogelijk gaan uitbuiten. Impliciet stellen ze natuurlijk ook dat Schumacher geen fouten kan maken ![]() | |
firecow | zondag 28 mei 2006 @ 10:34 |
is trouwens ergents op het internet formule 1 te kijken straks ?? Des noods via 1 of ander progje... Heb storingsdienst ![]() Dus als er iemand mij heeel blij kan maken met een leuke url oid ![]() | |
cappp | zondag 28 mei 2006 @ 10:44 |
Ik hoef de GP niet eens meer te zien. De FIA heeft de angel uit de wedstrijd gehaald ![]() | |
PsychoDude_666 | zondag 28 mei 2006 @ 10:46 |
www.f1.com, dan livetiming. Voor de rest is er echt niet iets wat het uitzend. Anders wordt je volgens mij zooo hard uitgekleed dat je je de rest van je leven voor Bernie zit te werken ![]() En Villeneuve staat ook een beetje bekend om onmogelijke acties hé, van die rare inhaalpogingen terwijl je van 3 km kan zien dat dat niet gaat lukken. Beetje cheap om Schumi dan van "fouten" te betichten. | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 10:53 |
quote:De angel van de wedstrijd zit nu juist in de staart van het veld. 2 Ferrari's achteraan, daarvoor beide Super-ram-Alles en daarvoor weer de 2 Midlands. Kan best wel eens leuke situaties gaan opleveren, denk idd aan het Coulthard - Bernoldi verhaal. Daarnaast beide McLarens op de 2e startrij, wie weet kunnen die het tempo van Alonso wel goed volgen. Daarnaast gok ik op heel wat safety-carsituaties, doordat het veld zo competatief is. En natuurlijk omdat we voor het eerst in Monaco die Super-ram-Alles erbij hebben natuurlijk. ![]() | |
PsychoDude_666 | zondag 28 mei 2006 @ 10:58 |
DC-Bernoldi gaan we niet zien aangezien de twee Ferrari-coureurs niet van die mietjes zijn als DC ![]() | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 10:59 |
Official provisional Grid by FIAquote: | |
Joene | zondag 28 mei 2006 @ 11:01 |
Bah jammer, dit kan aan het eind van het seizoen net ff het verschil maken ![]() | |
Kwarkie | zondag 28 mei 2006 @ 11:03 |
Albers' beste kwalificatie dit seizoen? | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 11:08 |
quote:Nee, in Maleisië stond hij 15e. | |
Sidekick | zondag 28 mei 2006 @ 11:12 |
Ik denk dat Alonso gaat uitvallen. | |
cappp | zondag 28 mei 2006 @ 11:14 |
quote: ![]() | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 11:21 |
quote:= ik denk dat Sato gaat winnen. ![]() | |
Joene | zondag 28 mei 2006 @ 11:22 |
quote:Ik hoop dat schumacher hem eruit bonkt ![]() | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 11:24 |
Als Schumacher niet snel naar voren komt in het veld, dan maakt hij dezelfde 'fout' van gisteren, om aan te tonen dat hij het echt niet expres had gedaan. ![]() | |
Joene | zondag 28 mei 2006 @ 11:31 |
Ik lees net dat ferrari heeft besloten schumacher een nieuwe motor te geven , en helemaal vol te tanken en vervolgens te starten vanuit de pitlane. | |
cappp | zondag 28 mei 2006 @ 11:35 |
quote:Gelijk hebben ze, die super augurken knallen toch op iets, dat scheelt een paar plaatsen. | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 11:35 |
quote:Misschien kan ie nog een punt pakken. | |
Joene | zondag 28 mei 2006 @ 11:36 |
We zullen het wel zien straks ![]() | |
Joene | zondag 28 mei 2006 @ 11:36 |
quote:Ik dat het enige waar hij op hoopt is dat alonso uitvalt . | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 11:37 |
Heel slim om dat al zo vroeg bekend te maken; ga ik lachen als alle teams die voor hem staan nu ook over gaan op een 1-stopper. ![]() | |
Gitanki | zondag 28 mei 2006 @ 11:38 |
Voor hun zit er inderdaad niets anders op, voltanken en hopen op een paar safety car - fases | |
Joene | zondag 28 mei 2006 @ 11:39 |
quote:alsof ze dat zelf nu niet al hadden kunnen bedenken gisteravond ![]() | |
DjRex89 | zondag 28 mei 2006 @ 11:40 |
hmm, ik kan me een race herhinneren dat MS ook achteraan moest starten en alsnog in de top3 terecht kwam, dit was misschien wel in een van zijn topjaren maar onderschat Ferrari niet. Ikzelf ben een Ferrari fan (dus niet specifiek MS of Massa) en dit word alleen maar leuker qua race. Zoveel plekken om in te halen zijn er niet en MS is niet echt iemand die achteraan blijft rijden en geen risico's neemt. Kan dus nog een mooie race worden vanmiddag! | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 11:40 |
quote:Inderdaad je, de safety-car kan wel eens wat helpen. Ik reken er sowieso op dat er wel een paar de muur in gaan. | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 11:42 |
quote:Haha; goeie grap. In Monaco -> no way!! | |
WEST | zondag 28 mei 2006 @ 11:42 |
quote:dan hoop ik dat schumacher geschorst wordt tot het einde van het seizoen = einde carriere gelijk | |
DjRex89 | zondag 28 mei 2006 @ 11:43 |
quote:Nieuwe motor + 1 pitstop minder.. We zullen zien | |
WEST | zondag 28 mei 2006 @ 11:44 |
quote:wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet. | |
DjRex89 | zondag 28 mei 2006 @ 11:45 |
quote: quote:Zegt genoeg? | |
Fir3fly | zondag 28 mei 2006 @ 11:45 |
quote:Tuurlijk wel, hij heeft immers geen tijd neergezet in de kwalificatie. | |
Rudy-F1 | zondag 28 mei 2006 @ 11:45 |
quote:Daarom start hij vanuit de pits........ | |
mbn | zondag 28 mei 2006 @ 11:45 |
quote:Wel door vanuit de pitstraat te starten. Zodra de lichten gedoofd zijn mag het team dan gaan tanken. |