Nou daar kunnen we toch wel van uit gaan... we weten allemaal wel dat elke coureur op de hoogte gehouden wordt van z'n positie e.d.... en als Schumacher dan P1 heeft, met nog een ronde te gaan dan is het toch wel logisch dat hij wil weten wat Alonso aan het doen is..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
wie zegt dat ie dat over de boordradio te horen kreeg?
Niks want ferrari heeft het gedaan...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
maar oke, wat mochten de gevolgen zijn mocht de marshalls zijn geniale actie als opzettelijk bestempelen?
dan zou de FIA dat toch duidelijk aan moeten kunnen tonenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:34 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou daar kunnen we toch wel van uit gaan... we weten allemaal wel dat elke coureur op de hoogte gehouden wordt van z'n positie e.d.... en als Schumacher dan P1 heeft, met nog een ronde te gaan dan is het toch wel logisch dat hij wil weten wat Alonso aan het doen is..
eentje bij de start waardoor bijde renaults er uit vliegenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef Radegast het volgende:
Hoeveel keer code rood krijgen we morgen? Ik gok 3![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks want ferrari heeft het gedaan...
plusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef Radegast het volgende:
Hoeveel keer code rood krijgen we morgen? Ik gok 3![]()
hopelijk niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
eentje bij de start waardoor bijde renaults er uit vliegen
Ja natuurlijk, maar dat bewijst toch niks?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dan zou de FIA dat toch duidelijk aan moeten kunnen tonen
Nou ik noem het paranoïde dat er meteen geschreeuwd wordt over opzet dit opzet zus. Als je iets wilt denken kan je het er al gauw van maken. De bekende self-fulfilling prophecy's.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:30 schreef roelofjan het volgende:
Je noemde degenen die denken dat hij het misschien wel eens expres deed "paranoïde"... we zijn het er dus wel over eens dat het helemaal niet zo vreemd is om te denken dat het opzet was.
Hoeveel Safety Car situaties?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef Radegast het volgende:
Hoeveel keer code rood krijgen we morgen? Ik gok 3![]()
Wat een volslagen onzinnige vergelijking.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zoals mensen van mij ook mogen denken dat 9/11 opzet was en we nooit op de maan zijn geweest. Of ik daar in mee ga is een tweede.
Dan had Schumi Alonso eruit geramd en was dat ook opzetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Wordt nogal lastig om aan te tonen dat het expres was, ze gooien het dan ws. op "de achteruit". Maar Schumi heeft wel gelijk dat het op dat punt behoorlijk link is die te gebruiken. Dus moet 't allemaal nog zien.
En dan zo'n race als in 1996quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:36 schreef Gitanki het volgende:
[..]
plus
4 keer Safety-car
Kunnen we die regenzooi niet daarnaartoe brengen?
Het kan aan mij liggen hoor, maar sinds wanneer kan een Formule 1 auto achteruit rijden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan had Schumi Alonso eruit geramd en was dat ook opzet.
Het lijkt me ook vrij gevaarlijk om zo'n auto in het heetst van de strijd zomaar in zijn achteruit te zetten zeker in Monaco.
Dus als Alonso hem niet kan inhalen word hem dus een geintje geflikt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:43 schreef Xebber het volgende:
Ik denk dat Schumacher wat zwaarder was dan Alonso, en deze tactiek gebruikt heeft om hetzelfde geintje te flikken als 2/3 races geleden. Alonso wat ophouden tijdens de eerste stint, en als Alonso de pits in gaat, hij d'r een paar snelle rondes uit perst, zodat ie weer voor Alonso de pits uit komt.
Dat is denk ik ook voorlopig de enige manier om de verdomde Renault voor te blijven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:43 schreef Xebber het volgende:
Ik denk dat Schumacher wat zwaarder was dan Alonso, en deze tactiek gebruikt heeft om hetzelfde geintje te flikken als 2/3 races geleden. Alonso wat ophouden tijdens de eerste stint, en als Alonso de pits in gaat, hij d'r een paar snelle rondes uit perst, zodat ie weer voor Alonso de pits uit komt.
Kunnen ze allemaal al een tijdje. Mag geloofik niet in de race gebruikt wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar sinds wanneer kan een Formule 1 auto achteruit rijden?
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien.
Sinds de jaren 80 ofzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar sinds wanneer kan een Formule 1 auto achteruit rijden?
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien.
Inderdaad, als Schumacher zwaarder is, is Alonso kansloos. Vooral in Monte Carlo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:43 schreef Xebber het volgende:
Ik denk dat Schumacher wat zwaarder was dan Alonso, en deze tactiek gebruikt heeft om hetzelfde geintje te flikken als 2/3 races geleden. Alonso wat ophouden tijdens de eerste stint, en als Alonso de pits in gaat, hij d'r een paar snelle rondes uit perst, zodat ie weer voor Alonso de pits uit komt.
Nee, da's de tactiek van Ferrari, en is op zich geniaal te noemen. Alleen mocht hij expres zijn auto onderstuur toegebracht hebben, vind ik het op zijn minst een slinkse actie...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus als Alonso hem niet kan inhalen word hem dus een geintje geflikt?
Denk niet dat hij op Monaco opzettelijk zo'n geintje uithaalt, de kans dat zijn auto in de vangrail geparkeerd staat is daar te groot. Op een ander circuit kan ik er dan weer wel inkomen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, da's de tactiek van Ferrari, en is op zich geniaal te noemen. Alleen mocht hij expres zijn auto onderstuur toegebracht hebben, vind ik het op zijn minst een slinkse actie...
Het kan maar je ziet het zeer zelden, ik heb een paar jaar geleden in een race weleens gezien, volgens mij ook in monacoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar sinds wanneer kan een Formule 1 auto achteruit rijden?
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien.
Niet Kimi maar de McLaren valt tegenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Wel netjes trouwens derde tijd van Webber en Kimi valt toch (weer) een beetje tegen. Maar misschien is hij vrij zwaar.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef erikh het volgende:
Niet Kimi maar de McLaren valt tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |