abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:23:09 #281
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_38269716
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:21 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil, je kan het met z'n actie eens zijn en je kan z'n actie (er vanuitgaande dat het deels bewust is gedaan) veroordelen maar de eindconclusie is hoe dan ook dat hij geniaal is in dit spelletje.
Het (niet bewezen) moedwillig afnemen van de snelste ronde van een andere coureur heeft Villeneuve een paar weken geleden zijn kwalificatietijd gekost... Als men deze sanctie niet bij Schumi uitvoert weet ik niet waarom er nog langer regels zijn.
pi_38269720
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben geen Schumi fan maar ben gelukkig niet zo paranoïde als sommigen hier .
Ja, nee want Schumacher zou natuurlijk nóóit zo'n truc uithalen!

Komop, Schumacher heeft meerdere malen bewezen hij als er wat op het spel staat niet altijd even sportief is (om het maar zachtjes uit te drukken).

En nu stond 'ie op P1 in Monaco waar de pole ontzettend belangrijk is, en kreeg hij via z'n boordradio al te horen dat Alonso achter hem een stuk sneller onder weg was...

Het is natuuurlijk nooit objectief vast te stellen dat hij het expres doet, maar ieder normaal mens zet hier toch wel vraagtekens bij...
pi_38269733
Laten we even wachten hoe het onderzoek door de stewards afloopt, voordat we Schumacher geniaal in deze gaan noemen. Al verwacht ik er vrij weinig van.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_38269734
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
Moet je F1 coureur zijn om te weten hoe bochten en een racelijn werken?
Enige vorm van praktijk ervaring lijkt me makkelijk als je dit soort uitspraken doet.

Beste stuurlui staan aan wal.
pi_38269739
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja dus? Hij had onderstuur, kwam te ver naar buiten en zette hem toen gewoon maar neer.
Na dat was bull, nadat hij z'n overstuur had gecorrigeerd zat hij gewoon op goede lijn om de bocht te vervolgen. z'n wielen stonden ook de juiste richting op en daarna stuurt hij gewoon richting de muur.
pi_38269764
wie zegt dat ie dat over de boordradio te horen kreeg?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38269805
Slimme sluwe hufter is het ook, die Schumi.

Hulde voor Coulthard vind ik. Goede kwali weer van hem op Monaco.
pi_38269819
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef MonoSynth het volgende:
Het (niet bewezen) moedwillig afnemen van de snelste ronde van een andere coureur heeft Villeneuve een paar weken geleden zijn kwalificatietijd gekost... Als men deze sanctie niet bij Schumi uitvoert weet ik niet waarom er nog langer regels zijn.
Was dat niet de keer dat Villeneuve ontzettend lang voor iemand bleef rijden waarna de achteropkomende coureur achteraf nog ontzettend uitviel tegenover Villeneuve ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38269820
Dat tekent een goede coureur (niet dat ik Schum- fan ben, want dat moet je er schijnbaar altijd bijzeggen )

Goed rijden, maar ook goed zijn in trucjes en psychologische foefjes, oorlogen.

Hill werd vaak genaaid door Schumacher, zeker omdat Hill hem de oorlog verklaarde en Hill niet goed tegen de druk kon, Hill heeft WK 1995 verloren door domme fouten, zelfs 1996 nog moeilijk.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38269836
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef Gitanki het volgende:
Dat tekent een goede coureur (niet dat ik Schum- fan ben, want dat moet je er schijnbaar altijd bijzeggen )

Goed rijden, maar ook goed zijn in trucjes en psychologische foefjes, oorlogen.

Hill werd vaak genaaid door Schumacher, zeker omdat Hill hem de oorlog verklaarde en Hill niet goed tegen de druk kon, Hill heeft WK 1995 verloren door domme fouten, zelfs 1996 nog moeilijk.
Hill dan noem je er ook een op
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:26:55 #291
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38269856
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Enige vorm van praktijk ervaring lijkt me makkelijk als je dit soort uitspraken doet.

Beste stuurlui staan aan wal.
Wat voor een uitspraken? Dat dat een bocht is met dubbele apex?
Hoe zie jij die bocht dan?

Sorry ... beetje verwarrend dit
Calm down, please!
pi_38269861
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef roelofjan het volgende:
Ja, nee want Schumacher zou natuurlijk nóóit zo'n truc uithalen!

Komop, Schumacher heeft meerdere malen bewezen hij als er wat op het spel staat niet altijd even sportief is (om het maar zachtjes uit te drukken).

En nu stond 'ie op P1 in Monaco waar de pole ontzettend belangrijk is, en kreeg hij via z'n boordradio al te horen dat Alonso achter hem een stuk sneller onder weg was...

Het is natuuurlijk nooit objectief vast te stellen dat hij het expres doet, maar ieder normaal mens zet hier toch wel vraagtekens bij...
Ik zeg toch ook nergens dat Schumacher het toonbeeld is van sportiviteit net zoals ik dat van andere coureurs ook niet zeg. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als Schumi. Je eigen glazen in gooien is toch het stomste wat je kunt doen. Hij maakt een fout en maakt dan gebruik van de situatie. Waarom niet.
pi_38269868
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

je moet gewoon niet zo de wijsneus uithangen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:28:50 #294
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38269902
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

ge-wel-dig

pikkie
Calm down, please!
pi_38269922
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Hill dan noem je er ook een op
tja.. maar die haalde ik ook ff aan, toen hij in 1994 tegen Schumacher knalde, iedereen riep dat Schumacher het expres deed (maar om moedwillig tegen een muur te knallen en daarna goed door te kunnen rijden en op Hill te wachten moet je wel heel goed zijn ), maar Hill gooide z'n auto ook in een gat waar niemand heel door kon.

Villeneuve was anders, die haalde 'm in, waarop Schumacher ineens scherp instuurde en hem raakt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38269931
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:28 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ge-wel-dig

pikkie
ik er een ja, jij niet
pi_38269940
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een bocht met dubbele apex
pi_38269949
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Googolplexian het volgende:

quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
Die bocht is een dubbele apex bijna onmogelijk om er DAAR en op die manier af te gaan ... of je moet heel, heel, heel erg onervaren zijn.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:30:45 #299
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38269978
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat Schumacher het toonbeeld is van heiligheid net zoals ik dat van andere coureurs ook niet zeg. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als Schumi. Je eigen glazen in gooien is toch het stomste wat je kunt doen. Hij maakt een fout en maakt dan gebruik van de situatie. Waarom niet.
Je noemde degenen die denken dat hij het misschien wel eens expres deed "paranoïde"... we zijn het er dus wel over eens dat het helemaal niet zo vreemd is om te denken dat het opzet was.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:30:54 #301
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38269980
Vol
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')