abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57:26 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38276833
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef Svensson het volgende:
Schumachers actie onboard:
http://users.pandora.be/g(...)umacher_incar_LQ.avi
Duidelijk. Hij mist de eerste apex volledig, en besluit hem dan maar aan de kant te zetten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:00:35 #103
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_38276978
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Mijn MSN naam:

Schumacher introduceert Duitse schwalbe in F1.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_38277210
Gewoon een fout van Schumacher. Het is soms net een mens. Ik zie niet echt opzet in het spel zitten.

Hij is duidelijk gefrustreerd door zijn fout. Oh wacht hij wist natuurlijk dat de onboard camera aan stond en deed het expres. Dan lijkt het echter .
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:11:18 #105
102466 cappp
Ondertitel
pi_38277376
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef -Hans- het volgende:
Reactie van een user op het Verstappen forum, die is ook duidelijk niet gecharmeerd van de Schumacher actie.
[..]
Die is even vergeten wat schumacher wel doet voor de sport. Verstappen forum he, zie je maar weer.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:11:32 #106
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38277384
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:45 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Jawel, want je moet de stint beginnen met de hoeveelheid brandstof waar je de race mee begint, dus al die sjonnies gaan eerst alle brandstof eruit rijden om dan zo licht mogelijk de laatste ronde te kunnen rijden.
Dat kan je ook 4 minuten voor het einde doen, zodat je twee of drie pogingen kan doen. In Monaco lijkt me dat een essentiele strategie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:28:28 #107
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38277996
quote:
Fisichella bestraft na kwalificatie Monaco

Giancarlo Fisichella is na afloop van de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco bestraft door de wedstrijdleiding. De coureur van Renault zou David Coulthard in de bolide van Red Bull Racing te lang hebben gehinderd terwijl deze bezig was met een snelle ronde. De drie snelste ronden zullen van de Italiaan af worden genomen, waarmee hij terugvalt van een vijfde naar een tiende startpositie. De nummers zes tot en met tien zullen hiermee één plek omhoog schuiven.

Vlak na afloop van de kwalificatie gaf de wedstrijdleiding al aan twee onderzoeken te starten. Het eerste onderzoek zou gaan over DC en Fisico, de ander betreft Michael Schumacher. Terwijl er eerst van uit werd gegaan dat het onderzoek naar Coulthard en Fisichella kwam omdat de heren te snel zouden hebben gereden onder de gele vlag, kwam Red Bull-teambaas Horner al snel met een andere reden. “Coulthard leek alsof hij in staat was om zich in de top vijf of zes te kwalificeren. Helaas werd hij geblokkeerd door Fisichella tijdens zijn snelle ronde en dat heeft hem enorm veel tijd gekost”, aldus de Brit tegenover Reuters.

Een uitspraak in het onderzoek rond Michael Schumacher is nog niet gedaan.

http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14103
pi_38278124
Het is niet de eerste Schwalbe van hem

In Oostenrijk 2000 toen hij in een startcrash zat, zette hij z'n bolide nog snel midden op de baan om een rode vlag uit te lokken.
hij had toen de pech dat ze z'n auto nog op tijd weg konden takelen en alleen de safety-car even uit kwam..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38278320
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef mbn het volgende:
dubieuze situaties zijn precies de reden waarom Schumacher nooit in de rijtjes van grote sportkampioenen zal worden genoemd.
Volgens mij wordt hij toch wel gezien als de belichaming van de Formule 1 de laatste jaren, en heeft hij ook al menig prijs gewonnen voor zijn sportprestaties. Dus hou alsjeblieft je bek
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38278505
Lastige situatie voor de Stewards.

Als ze geen straf geven, kan een ander team het in de volgende Grand Prix's ook doen. (Albers, dit is dé kans om het een keer tot de 2e sessie te schoppen; zet je auto maar overdwars in de laatste chicane in Canada. )

Als ze wel een straf uitdelen, zullen ze met wel heel goede bewijzen aan moeten komen, omdat dit ook onder een 'stuurfoutje' kan vallen. En ja, ruzie met Ferrari wil de FIA natuurlijk niet........

Denk dat we pas morgenvroeg uitsluitsel krijgen....
Blijf er echter bij dat deze actie in 1 woord is samen te vatten: Schumi .
Stop ermee, liever nu nog dan aan het einde van het seizoen.
pi_38278552
wat een problemen maken jullie ervan...hij is gewoon slimmer dan de rest van de coureurs en dat moet toch te accepteren zijn?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38278561
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef Rudy-F1 het volgende:
Blijf er echter bij dat deze actie in 1 woord is samen te vatten: Schumi .
Stop ermee, liever nu nog dan aan het einde van het seizoen.
Eens.
pi_38278571
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
wat een problemen maken jullie ervan...hij is gewoon slimmer dan de rest van de coureurs en dat moet toch te accepteren zijn?
Hij is zieliger.
pi_38278587
Super Aguri: "We hadden last van verkeer"

Dit is echt de beste grap sinds jaren.
pi_38278725
Hoewel ik denk dat Schumacher er mee weg komt,
was het wel obvious: hoe dicht hij in de binnenbocht langs de vangrail reed, dan kun je bij de tweede apex gewoon niet meer goed insturen, omdat je dan de vangrail raakt.
Zo'n stuurfout als je het "per ongeluk" doet dat zou een Ervaren 7 voudig f1 coureur niet mogen overkomen, zelfs een rookie niet.
Ben benieuwd of dat schoonheidsfoutje in z'n plan 'm nog net nekt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38278765
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:45 schreef Rudy-F1 het volgende:
Super Aguri: "We hadden last van verkeer"

Dit is echt de beste grap sinds jaren.
Dat is net zoiets als Nissany die binnen kwam omdat hij teveel grip had
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38278771
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat kan je ook 4 minuten voor het einde doen, zodat je twee of drie pogingen kan doen. In Monaco lijkt me dat een essentiele strategie.
Nee, dat kan niet.

En nee, Alonso is geen beginneling meer....

A. De baan is op z'n allersnelst aan het einde van de sessie.

Dat geldt voor elke baan, maar in Monaco is het extra erg omdat het een stratenciruit is. Op een dag als donderdag scheelde het al enkele seconden. Alex Wurz:
quote:
Well, the track usually starts off very slippery here in Monaco so actually we are just vacuum-cleaners for the other guys here, so they have fun on the rubbered-in circuit whereas we are sliding around a lot. I remember from last year the first session is really slow and you have to be very aware of this. One is always really tempted to push but the circuit is getting so much quicker. Every time you come into the pits and you wait five minutes the other guys go one or two seconds quicker in the first session so that makes it a bit tricky because all the time you want to go out and be quickest, of course. But you have to be aware that the moment to set the best lap time is always at the end of the Thursday, and then it's going be really hectic out there. I believe everyone is aware that many drivers are a bit afraid of qualifying but in my situation I don't have that problem. I'm afraid of not having enough free track on Thursday afternoon.
Wurz heeft het nu over donderdag, kwalificatie is op een zaterdag, circuit heeft al flink wat ronden gezien (ook door andere klassen) maar dat effect hou je altijd nog.

Hoe later in de sessie, hoe sneller de baan, simpel zat.

B. De auto is op z'n allersnelst aan het einde van de sessie.

Ze moeten die laatste sessie beginnen met de hoeveelheid brandstof waarmee ze de race ook beginnen. Oftewel, die auto's zijn relatief zwaar en langzaam. Ze maken niet voor niets zoveel ronden (met zelfs korte pitstops), ze willen zo licht mogelijk worden. Heb jij de kwali gekeken? Alonso heeft echt niet al neuspeuterend in de pits gestaan, hij was ook gewoon z'n brandstof aan het oprijden.

En natuurlijk pusht Alonso 5 minuten voor het eind van de sessie ook wel, maar hij zal normaal gesproken aan het eind van de sessie altijd sneller zijn. Zeggen dat Alonso een beginnersfout maakt, en dat 'ie maar wat harder had moeten rijden is onzin.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:53:10 #118
30919 mitt
Michael Corleone
pi_38278869
deel 3 en pole
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_38279649
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Snap ik de sport niet? Mafkees, wat denk je wel niet, alsof je iets weet van mee, ik ken F1 als me handpalm, jij bent zo'n sukkeltje die alle F1 sites afgaat om als eerste te weten voor welk team Christijan Klien in 2013 rijd.
Als je niet eens weet hoe Klien met zijn voornaam heet...
Bedoel gewoon dat je geen rare beweringen moet doen als je je feiten niet eens op een rijtje hebt. Ben ook geen fan van bepaalde coureurs maar enigszins respect heb ik nog wel, anders zouden ze niet rondrijden in een F1-wagen.
pi_38279830
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Als je niet eens weet hoe Klien met zijn voornaam heet...
Bedoel gewoon dat je geen rare beweringen moet doen als je je feiten niet eens op een rijtje hebt. Ben ook geen fan van bepaalde coureurs maar enigszins respect heb ik nog wel, anders zouden ze niet rondrijden in een F1-wagen.
Stil..........................
pi_38280108
Michael's dodgy pole

quote:
There is a restaurant in old Monaco called Pinocchio's and one can only wonder if Michael Schumacher will be dining there on Saturday evening as there were more than a few people in the Formula 1 paddock who think that Michael's pole was growing on his face.

They did not believe a word he said in the post-qualifying press conference after he locked up at Rascasse on his final flying lap, steered wide and came to a stop without hitting the barrier. This left him the Ferrari half-blocking the track and yellow flags being waved. And then he stalled. The drivers behind him could not complete their fast laps and there is no doubt at all that if the laps had been finished Fernando Alonso would have been on pole position. Mark Webber might even have stolen second place.

Schumacher said later he had made a mistake. Nobody in the Media Centre believed him. This may be because of his history of doing unsporting things at important moments. One thinks of Adelaide 1994 when he drove into Damon Hill. One thinks of Jerez in 1997 when he drove into Jacques Villeneuve.

The fact is that in such matters Michael has a track record and whenever there are question marks over an incident it is inevitable that his motives will be questioned. This is the tragedy of Michael Schumacher and why he will never be thought of as a champion in the same league of the greatest names of the sport. Statistics mean nothing because there are always going to be people who will remember the other stuff.

But let us return to the big issue. Was this "a professional foul"? There is no shortage of evidence to back up the theory. Alonso and Webber were both on flying laps behind him and both had to abort their runs. The cynical fellows in the F1 Media Centre reacted immediately and it was good to see that the FIA also thought that this was a subject worth investigating.

Certainly Alonso was not a happy man and while he did not say what everyone was thinking, he made it clear that he felt he had been robbed.

"I was three-tenths quicker," he said. "I do my maximum in the car and the car was performing OK. I dominated all weekend and to lose the last lap because of an accident is not a good moment."

Fernando's face said it all.

"I have my opinion and I am not going to say it here," he said, trying to be diplomatic.

Sporting even.

When the press began asking nasty questions - the word "cheating" was even used - Michael crawled on to the moral high ground and said that no-one would ask a question if they had been driving around the track.

No journalist can ever argue that one.

But let us be charitable.

Michael made a mistake. He is a world class driver who made himself look like a rank amateur. If he prefers the world to see him in this light and he wins the race on Sunday, then so be it. If he was being underhand, which a lot of people seemed to think was the reality, let us hope that his apparent incompetence returns on Sunday and he crashes and clears the way for people who appreciate the true meaning of the word sport.

Winning is not everything. It is how you do it that matters.

"Whatever you do your enemies believe one thing and your supporters believe another," Schumacher said. "Some people may not believe this but that is the world we live in."

There was not much else to talk about in the sessions. Felipe Massa had messed up early on in Q1 and shunted and so was out of the picture for the race. At the end of that session Massa was joined by Christijan Albers, Tiago Monteiro, Scott Speed, Takuma Sato and Franck Montagny. Kimi Raikkonen was fastest with Alonso on his tail.

The second session took care of Ralf Schumacher, Christian Klien, Tonio Liuzzi, Jenson Button, Jacques Villeneuve and Nick Heidfeld. Raikkonen was fastest, a tenth ahead of Alonso.

And so we went into the final 10 run-off with pole up for grabs and several teams in the hunt. It bwas very tight between Ferrari, McLaren and Renault and even the Williams looked to be quick enough on this occasion to give a shock.

Schumacher led the way at the beginning but it was Montoya who made the first serious charge and Michael could not match that. There wasa pause and Raikkonen sliced 1.5secs off the time. Michael beat that by a tenth and Alonso got within a few hundredths and the stage was set for the final runs with Michael leading the way and the others flat out in his wake.

There is no question that Schumacher would have been beaten but for his incident.

End of story.
Amen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 20:30:39 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38280248
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.
Natuurlijk kan dat wel, en verscheidene rijders hebben dan ook gedaan. Ik geloof dat Schumi zelfs 5-6 minuten voor het einde begon met zijn snelle laps. Hij heeft twee keer nieuwe banden gehaald en hij was niet de enige. Kwestie van tactiek.
quote:
A. De baan is op z'n allersnelst aan het einde van de sessie.
B. De auto is op z'n allersnelst aan het einde van de sessie.
Leuk, maar een strategie bestaat uit A tot en met Z. En ook onderdeel daarvan in Monaco is meer drukte en de hogere kans op een crash op het eind. En of die crash wel of niet expres is, is dan niet zo relevant.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38280585
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel, en verscheidene rijders hebben dan ook gedaan. Ik geloof dat Schumi zelfs 5-6 minuten voor het einde begon met zijn snelle laps. Hij heeft twee keer nieuwe banden gehaald en hij was niet de enige. Kwestie van tactiek.
[..]

Leuk, maar een strategie bestaat uit A tot en met Z. En ook onderdeel daarvan in Monaco is meer drukte en de hogere kans op een crash op het eind. En of die crash wel of niet expres is, is dan niet zo relevant.
Ah ok, het was gewoon een domme tactische fout van Renault. Neem eens contact op met Favio zou ik zeggen, ze kunnen blijkbaar nog veel van je leren.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 20:46:58 #124
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38280808
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:40 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ah ok, het was gewoon een domme tactische fout van Renault. Neem eens contact op met Favio zou ik zeggen, ze kunnen blijkbaar nog veel van je leren.
Een fout wil ik het niet noemen want Alonso had al een snelle ronde gemaakt. Maar je moet niet zeiken wanneer het onvermijdelijke gebeurd puur vanwege het feit dat je nog sneller had kunnen zijn. Noem dan gewoon man en paard door de actie van Schumi te bekritiseren.

Zometeen gaat hij na de race zeggen dat hij niet voorbij een voorligger kon komen en daarmee veel tijd heeft verloren. Dat zijn gewoon de standaard dingen die altijd gebeuren op Monaco die ervaren coureurs niet meer als excuus moeten gaan opdreunen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38285357
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De inhaalactie van Hakkinen in Spa 2000 was prachtig, maar die van DC kon mijn oma ook nog wel doen.

Altijd meerijden zonder te excelleren is natuurlijk van de zotte; als ie echt verstand had van F1 dan zou in 1998 het woordje strijd vermijden niet eens durven denken. Of in Spa 2000 waar Schumacher met waarschijnlijk meer druk op zijn schouders dan elke andere F1 racer uit de geschiedenis in de drie laatste races drie keer pole, drie keer snelste ronde en drie keer winst pakte. Dat is geen strijd vermijden.

Strijd vermijden gebruik ik vooralsnog in een zin met het eerste WDC van Fernando Alonso.
Allemaal acties van een paar jaar geleden... Ja, het is al weer 6 jaar geleden dat het 2000 was... Ik ben het met de user van het Verstappen-forum eens. Het is nu meer een kat-en-muisspel geworden in de bandenstrategie, de snelste raceronde neerzetten, in de tweede kwali sessie proberen om als 11e te eindigen, waarmee dan weer de volgende strategie is geboren: de brandstofstrategie (wat weer de pitstopstrategie laat ontstaan)... Alsof ze een Generaal in een veldslag zijn. Maar dan zonder het vechten......................

Allemaal leuk en aardig, maar het publiek zit er niet op te wachten. Thuis is nog niet zo erg, maar je betaalt grof geld om 'live' aanwezig te zijn op een circuit.

En daar gaaaaaan ze dan in een treintje: tis net elastiek.... Dat is toch Zonde? (met een Hoofdletter)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_38285631
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef Sally het volgende:

[..]

Allemaal acties van een paar jaar geleden... Ja, het is al weer 6 jaar geleden dat het 2000 was... Ik ben het met de user van het Verstappen-forum eens. Het is nu meer een kat-en-muisspel geworden in de bandenstrategie, de snelste raceronde neerzetten, in de tweede kwali sessie proberen om als 11e te eindigen, waarmee dan weer de volgende strategie is geboren: de brandstofstrategie (wat weer de pitstopstrategie laat ontstaan)... Alsof ze een Generaal in een veldslag zijn. Maar dan zonder het vechten......................

Allemaal leuk en aardig, maar het publiek zit er niet op te wachten. Thuis is nog niet zo erg, maar je betaalt grof geld om 'live' aanwezig te zijn op een circuit.

En daar gaaaaaan ze dan in een treintje: tis net elastiek.... Dat is toch Zonde? (met een Hoofdletter)
Sorry hoor maar als je met de gedachte "dikke inhaalacties te zien" op een tribune gaat zitten ben je ook niet smart. De kans dat zoiets dan nog voor je neus afspeelt is zo klein. Als je de race het beste wilt volgen zit je voor de buis nog altijd het beste. Naar het circuit ga je juist om de auto's voorbij te zien (en zeker te horen ) gaan.
pi_38285830
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je met de gedachte "dikke inhaalacties te zien" op een tribune gaat zitten ben je ook niet smart. De kans dat zoiets dan nog voor je neus afspeelt is zo klein. Als je de race het beste wilt volgen zit je voor de buis nog altijd het beste. Naar het circuit ga je juist om de auto's voorbij te zien (en zeker te horen ) gaan.
Nee dank je, ik vind het geluid op tv al erg genoeg Dus ik zit voor de buis, behalve morgen *ongeveer de leukste race in het seizoen, en ik ga 'm vrijwillig missen: dat wordt de video aanzetten*

En nee, die DIKKE inhaalacties hoeft nou ook weer niet. Dunne die lukken zijn ook heel leuk.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_38286164
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Sally het volgende:

[..]

Nee dank je, ik vind het geluid op tv al erg genoeg Dus ik zit voor de buis, behalve morgen *ongeveer de leukste race in het seizoen, en ik ga 'm vrijwillig missen: dat wordt de video aanzetten*

En nee, die DIKKE inhaalacties hoeft nou ook weer niet. Dunne die lukken zijn ook heel leuk.
...

Nee, maar goed wat wil je dan? Schumi is persoonlijk niet verantwoordelijk voor hoe de F1 op het moment in elkaar steekt. Dus dat over die tactieken enz. is gewoon onzin.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:07:14 #129
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38286297
Schumacher teruggezet naar laatste startplaats
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14106

Bij deze zeg ik dus bye bye zwaai zwaai tegen een eventuele verandering in het seizoen.

Alonso wordt dus voor de 2e keer wereldkampioen
pi_38286441
Wow zware straf .

Benieuwd naar de reden(en).
pi_38286451
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef TommyGun het volgende:
Schumacher teruggezet naar laatste startplaats
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14106
Hmm, ik hoop dat er een goede onderbouwing voor is. Maar welke beslissing er ook wordt/ werd genomen, het blijft waarschijnlijk dubieus en dus kut.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:11:18 #132
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38286485
Goeie zaak

TT change
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:12:53 #133
30919 mitt
Michael Corleone
pi_38286545
Voor zover ik heb gelezen(niks gezien), een goede beslissing.

Maar wel een beetje te opvallend eigenlijk.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_38286583


FIA
pi_38286758
Gerechtigheid.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:21:22 #136
862 Arcee
Look closer
pi_38286887
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef TommyGun het volgende:
Schumacher teruggezet naar laatste startplaats
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14106

Bij deze zeg ik dus bye bye zwaai zwaai tegen een eventuele verandering in het seizoen.

Alonso wordt dus voor de 2e keer wereldkampioen


Daar gaat de spanning idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38286906
Schumacher teruggezet naar 8e startplaats volgens dit bericht. Ze zullen zijn snelste tijd dus wel afgepakt hebben.
Calmer than you are
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:22:27 #138
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38286922
gerechtigheid en 100% terecht
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:23:32 #139
862 Arcee
Look closer
pi_38286958
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:22 schreef WEST het volgende:
gerechtigheid en 100% terecht
Da's een beetje hetzelfde, hè?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zaterdag 27 mei 2006 @ 23:26:10 #140
18653 crew  D.
pi_38287050
laatste?

da's wel een erg zware straf, maar da's z'n eigen schuld
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:26:57 #141
862 Arcee
Look closer
pi_38287072
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher teruggezet naar 8e startplaats volgens dit bericht. Ze zullen zijn snelste tijd dus wel afgepakt hebben.
"Back of the grid" is laatste, zou je zeggen. Hmmm... onduidelijk...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38287078
En terecht, was overduidelijk dat hij dit expres gedaan heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:28:06 #143
862 Arcee
Look closer
pi_38287111
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
En terecht, was overduidelijk dat hij dit expres gedaan heeft.
Mwah, niet echt... overstuur.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:28:49 #144
30919 mitt
Michael Corleone
pi_38287148
zijn hier ook nog Schumi fans die het terecht vinden?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_38287161
Tja...ik vraag me af hoe ze beslist hebben of ie het expres heeft gedaan.
Calmer than you are
pi_38287168
Actie was twijfelachtig, maar de straf is wel erg zwaar
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_38287179
http://www.youtube.com/watch?v=3NNeDgiANfw

Nog een compilatie van alle achterlijke dingen die meneer schumacher in zijn F1 career heeft gedaan.

pi_38287186
Zo te zien stamt het bericht voorlopig van Autosport-Atlas. Helaas heb ik er geen abonnement op, maar normaal gesproken zijn ze zeer betrouwbaar. Hun titel: Schumacher sent to the back of the grid.
pi_38287220
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Mwah, niet echt... overstuur.
Die 1e correctie die hij doet was overstuur...
daarna had ik hem onder controle en stuurde naar links.
pi_38287278
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:22 schreef WEST het volgende:
gerechtigheid en 100% terecht
Deze reactie was te verwachten
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_38287279
Zie http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=119504 voor de reden van de stewards en dus echt achteraan.

edit: De onderbouwing is dus:
quote:
"Having compared all relevant data, the stewards can find no justifiable reason for the driver to have braked with such undue, excessive and unusual pressure at this part of the circuit, and are therefore left with no alternatives but to conclude that the driver deliberately stopped his car on the circuit in the last few minutes of qualifying, at a time at which he had thus far set the fastest laptime."
pi_38287306
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher teruggezet naar 8e startplaats volgens dit bericht. Ze zullen zijn snelste tijd dus wel afgepakt hebben.
Volgens de titel wel naar achteren, volgens het bericht niet..

Schumacher dumped to the back of the grid

Michael Schumacher has been dumped to eighth on the grid for the incident at the end of qualifying. The FIA Stewards decided after seven and a half hours.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:33:14 #153
862 Arcee
Look closer
pi_38287308
http://formule1.info/pagina_nieuws.php?id=9446
quote:
Zware straf voor Michael Schumacher na zijn ’Schwalbe’ vanmiddag in de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco. De stewards hebben de Duitser na acht uur van beraad al zijn tijden afgenomen. De zevenvoudig wereldkampioen moet de race zondag vaanf de laatste startrij aanvangen.
Achteraan, niet 8e.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38287373
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:32 schreef mbn het volgende:
Zie http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=119504 voor de reden van de stewards en dus echt achteraan.
Duidelijk.

Beide Ferrari's achteraan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:35:59 #155
862 Arcee
Look closer
pi_38287406
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Duidelijk.

Beide Ferrari's achteraan.
Inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:36:51 #156
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_38287439
Wat een onziin dit zeg.. het is toch racen..? & geen potje korfbal.?

Mag hij nu eigk nu een andere strategie kiezen ( Minder Benzine).

Anders word het morgen echt 5 x niks.
pi_38287496
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een onziin dit zeg.. het is toch racen geen potje korfbal.

Mag hij nu eigk nu een andere strategie kiezen ( Minder Benzine).

Anders word het morgen echt 5 x niks.
Nee, hoeveelheid benzine van schumacher is vastgesteld voordat de laatste 20 minuten van de kwalificatie begon
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:40:41 #158
8783 gbm
Estd. 2001
pi_38287587
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:38 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Nee, hoeveelheid benzine van schumacher is vastgesteld voordat de laatste 20 minuten van de kwalificatie begon
mja, hij heeft geen tijden meer in kwalificatie en is dus gewoon 22e geworden in kwali... dan lijkt 't me dat ie em gewoon vol mag gooien?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:42:24 #159
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_38287664
Op de site van de FIA staat ie gelukkig nog op pole....... De officiele uitspraak is pas morgen ochtend. Ferrari heeft nog tijd om in beroep te gaan (dacht ik en hoop ik) Word dus flink duimen vanacht en morgen vroeg haha
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:42:59 #160
862 Arcee
Look closer
pi_38287685
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef gbm het volgende:

[..]

mja, hij heeft geen tijden meer in kwalificatie en is dus gewoon 22e geworden in kwali... dan lijkt 't me dat ie em gewoon vol mag gooien?
Zou je denken, ja... aan de andere kant komt er niemand van de laatste 6 uitvallers bij de eerste 10 zodat ze niks mogen veranderen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38287702
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef gbm het volgende:

[..]

mja, hij heeft geen tijden meer in kwalificatie en is dus gewoon 22e geworden in kwali... dan lijkt 't me dat ie em gewoon vol mag gooien?
Weet niet precies hoe dat zit, het F1-regelementen boek is best wel dik.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:43:54 #162
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38287729
FIA
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:45:11 #163
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_38287786
Heb nu al zere vingers va het duimen
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:45:35 #164
862 Arcee
Look closer
pi_38287806
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe dat zit, het F1-regelementen boek is best wel dik.
Retedik.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38287843
Wat een belachelijk zware straf
Mocht het expres zijn is het prima dat Schumacher een straf krijgt, maar dit slaat nergens op.

dag spanning in het Kampioenschap
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:46:47 #166
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_38287866
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:47:30 #167
862 Arcee
Look closer
pi_38287905
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een belachelijk zware straf
Mocht het expres zijn is het prima dat Schumacher een straf krijgt, maar dit slaat nergens op.

dag spanning in het Kampioenschap
Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38287952
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan.
Ik hoop het, want om iemand terug te zetten naar P22 is belachelijk.
Zet hem dan terug naar P10 ofzo, aangezien hij daarvoor aan het rijden was in het laatste deel van de kwalificatie.
pi_38287963
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan.
Ik vraag het me af. In de berichtgeving valt te lezen:
quote:
The action of the stewards in citing the Sporting Regulations, leaves Ferrari no option to appeal.

"Article 112 enables the stewards to delete any number of a driver's qualifying times for a driving infringement, which decision is not susceptible to appeal," they stewards’ statement read.
pi_38287973
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:42 schreef Der_Michael het volgende:
Op de site van de FIA staat ie gelukkig nog op pole....... De officiele uitspraak is pas morgen ochtend. Ferrari heeft nog tijd om in beroep te gaan (dacht ik en hoop ik) Word dus flink duimen vanacht en morgen vroeg haha
Volgens dat bericht van f1racing kan hij dus niet in beroep gaan..

Hier nog een filmpje, van boven:
http://www.youtube.com/watch?v=Kb0tyPCGWKY&search=schumacher%20monaco
pi_38287998
Veel te dik Minstens de helft bij het grof vuil zetten.

Ik ben voor helemaal niemand in F1 die tijd heb ik wel een beetje gehad...
Ik gunde schumacher die pole echt wel, maar dit was echt overduidelijk niet nodig.

1x corrigeren was voldoende waardoor hij weer op juiste spoor zat....
Is dat nou zo moeilijk te zien?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:49:50 #172
862 Arcee
Look closer
pi_38288004
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:48 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. In de berichtgeving valt te lezen:
[..]
Da's duidelijk taal idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50:05 #173
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38288015
En Kimi staat nu aan de betere kant.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50:08 #174
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_38288018
KutFIA altijd tégen Ferrari
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50:28 #175
862 Arcee
Look closer
pi_38288032
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
KutFIA altijd tégen Ferrari
Boehoehoe.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50:50 #176
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38288049
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
KutFIA altijd tégen Ferrari
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:51:40 #177
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_38288090
Wat nou als ie hem in zijn achteruit had gekregen en vol in de neus van Alonso had geboort........was dit dan wel goed geweest?
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_38288122
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een belachelijk zware straf
Mocht het expres zijn is het prima dat Schumacher een straf krijgt, maar dit slaat nergens op.

dag spanning in het Kampioenschap
Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht.
Dat dat z'n kampioenschapskansen verneukt is dan z'n eigen schuld, of moeten ze daar rekening mee houden wil je zeggen?

"Schumacher deed het met opzet, maar we zetten hem niet terug op de grid, want dat is zo jammer voor het kampioenschap..."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:52:46 #179
862 Arcee
Look closer
pi_38288149
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht.
Precies, áls...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38288227
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Precies, áls...
Kom op er is geen als
  FOK!fotograaf zaterdag 27 mei 2006 @ 23:54:49 #181
842 Zorro
Z
pi_38288237
Nog mensen die zeggen dat het per ongeluk gebeurde
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55:09 #182
862 Arcee
Look closer
pi_38288253
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Kom op er is geen als
Hij kon makkelijk ook echt de snelste worden.

Waarom dan zo'n actie?

En hij lag toch al goed...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38288259
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Precies, áls...
En degenen die er over gaan hebben besloten dat 'ie het wel met opzet deed.

Maar kijk eens naar die beelden, had hij die bocht echt niet kunnen halen?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55:29 #184
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_38288267
Zou er net zoveel ophef gemaakt worden als het Alosno was? Of kimi?
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:55:44 #185
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38288280
quote:
612 Teletekst za 27 mei
Michael Schumacher moet zondag bij de
Grand Prix van Monaco vanaf de laatste
startplaats vertrekken.De Duitser had
de snelste trainingstijd gereden,maar
na lang beraad besloot de organisatie
om hem pole-position te ontnemen.

Bij de laatste trainingssessie zette de
Ferrari-coureur bij het uitkomen van de
voorlaatste bocht zijn bolide namelijk
stil,terwijl achter hem Fernando Alonso
(Renault) zijn ronde nog moest afmaken.

Volgens de zevenvoudig wereldkampioen
kon hij na een stuurfout zijn bolide
niet meer achteruit rijden,waarna hij
besloot om hem maar te laten staan.Ook
Giancarlo Fisichella werd bestraft.De
Italiaan werd vijf plaatsen teruggezet.


Eindelijk toont de FIA ruggegraat, hulde!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:56:00 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38288289
Belachelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_38288320
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht.
Dat dat z'n kampioenschapskansen verneukt is dan z'n eigen schuld, of moeten ze daar rekening mee houden wil je zeggen?

"Schumacher deed het met opzet, maar we zetten hem niet terug op de grid, want dat is zo jammer voor het kampioenschap..."
Je hebt gelijk, met het kampioenschap moeten ze inderdaad geen rekening houden. Maar deze straf is echt veel te zwaar, als je hem terug zet naar P10 is het al erg.
P22 is echt overdreven.
pi_38288340
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Der_Michael het volgende:
Zou er net zoveel ophef gemaakt worden als het Alosno was? Of kimi?
Die zouden net zo goed naar achteren gezet worden.

Het zou wel minder aandacht krijgen, maar Michael heeft dan ook een verleden wat dit soort dingen betreft..
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:59:30 #189
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_38288441
Das misschien wel waar, maar zal toch altijd achter hem blijven staan
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_38288456
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij kon makkelijk ook echt de snelste worden.

Waarom dan zo'n actie?

En hij lag toch al goed...
Alonso zat 3 tiende onder zijn tijd in de 2e sectie die was er 110% zeker onderdoor gegaan.
Kijk even voor de gein naar de history van schumacher en zijn acties...

http://www.youtube.com/watch?v=cQG9_bfjd5Q

Hier had hakkinen genoeg aan P2 om kampioen te worden dat jaar, een brake test midden op het rechte stuk....

http://www.youtube.com/watch?v=3NNeDgiANfw
Hier nog een aantal compilatie waar ook wel duidelijk is dat hij niet goed tegen zijn verlies kan.

Nogmaals ik heb niks tegen schumacher, maar ik als outdoorkarter Zeg dat na die 1e correctie hij zijn weg had kunnen vervolgen...
pi_38288516
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
P10 lijkt me al erg genoeg.
Gezien de redenering van de stewards had ik het logischer gevonden als ze alleen de tijd van het laatste kwalificatiedeel zouden hebben afgepakt, waardoor hij op plaats 10 terecht zou zijn gekomen. Reële straf en het houdt de race spannender. Maar Michael zal ongetwijfeld nu morgen extra gemotiveerd zijn om naar voren te rijden, dus ik vlak hem voor een plaats in de punten nog niet uit.
pi_38288593
oke, het is duidelijk dat de FIA wil dat Alonso nog 1 keertje wereldkampioen word..

Deze straf is onterecht, en mocht deze la terecht zijn geweest dan moest deze niet zo zwaar zijn
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 28 mei 2006 @ 00:03:40 #193
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38288595
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Duidelijk.

Beide Ferrari's achteraan.
en dat is nog nooit voorgekomen in de historie van ferrari
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 28 mei 2006 @ 00:05:37 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38288656
Ik wacht maar op het beroep, want het lijkt me niet meer dan redelijk dat Ferrari dat gaat doen. Trouwens, ik neem aan dat Schumacher nu gewoon zijn auto helemaal volgooit en alsnog wat punten gaat proberen te pakken?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_38288704
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wacht maar op het beroep, want het lijkt me niet meer dan redelijk dat Ferrari dat gaat doen. Trouwens, ik neem aan dat Schumacher nu gewoon zijn auto helemaal volgooit en alsnog wat punten gaat proberen te pakken?
ze zijn al een keer eerder succesvol in beroep gegaan dus tja, maar als ie echt achteraan moet starten is het kampioenschap gestreden.

Dank je FIA dan hoef ik de rest van het jaar niet meer thuis te blijven voor de gp
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 28 mei 2006 @ 00:10:07 #196
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38288817
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

ze zijn al een keer eerder succesvol in beroep gegaan dus tja, maar als ie echt achteraan moet starten is het kampioenschap gestreden.
Dat is een beetje overdreven, misschien kan Schumi nog 1 of 2 puntjes pakken, dan loopt Alonso maar 8 of 9 punten uit. Dat valt mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_38288822
Watskeburt? Geen straf?
  zondag 28 mei 2006 @ 00:11:22 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38288863
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Borkydude het volgende:
Watskeburt? Geen straf?
Schumacher terug naar P22.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2006 @ 00:11:56 #199
862 Arcee
Look closer
pi_38288884
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Borkydude het volgende:
Watskeburt?
Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38288911
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Schumacher terug naar P22.
Kankerstoer van de FIA, serieus, kankerbruut
pi_38288925
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.
Lekker voor hem, kkduitser.
  zondag 28 mei 2006 @ 00:13:07 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38288926
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:12 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Kankerstoer van de FIA, serieus, kankerbruut
Nee, belachelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')