Weet niet precies hoe dat zit, het F1-regelementen boek is best wel dik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, hij heeft geen tijden meer in kwalificatie en is dus gewoon 22e geworden in kwali... dan lijkt 't me dat ie em gewoon vol mag gooien?
Retedik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe dat zit, het F1-regelementen boek is best wel dik.
Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een belachelijk zware straf
Mocht het expres zijn is het prima dat Schumacher een straf krijgt, maar dit slaat nergens op.
dag spanning in het Kampioenschap
Ik hoop het, want om iemand terug te zetten naar P22 is belachelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan.
Ik vraag het me af. In de berichtgeving valt te lezen:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zie Ferrari nog wel succesvol in beroep gaan.
quote:The action of the stewards in citing the Sporting Regulations, leaves Ferrari no option to appeal.
"Article 112 enables the stewards to delete any number of a driver's qualifying times for a driving infringement, which decision is not susceptible to appeal," they stewards’ statement read.
Volgens dat bericht van f1racing kan hij dus niet in beroep gaan..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:42 schreef Der_Michael het volgende:
Op de site van de FIA staat ie gelukkig nog op pole....... De officiele uitspraak is pas morgen ochtend. Ferrari heeft nog tijd om in beroep te gaan (dacht ik en hoop ik) Word dus flink duimen vanacht en morgen vroeg haha![]()
Da's duidelijk taal idd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:48 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. In de berichtgeving valt te lezen:
[..]
Boehoehoe.quote:
Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een belachelijk zware straf
Mocht het expres zijn is het prima dat Schumacher een straf krijgt, maar dit slaat nergens op.
dag spanning in het Kampioenschap
Precies, áls...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht.
Hij kon makkelijk ook echt de snelste worden.quote:
En degenen die er over gaan hebben besloten dat 'ie het wel met opzet deed.quote:
quote:612 Teletekst za 27 mei
Michael Schumacher moet zondag bij de
Grand Prix van Monaco vanaf de laatste
startplaats vertrekken.De Duitser had
de snelste trainingstijd gereden,maar
na lang beraad besloot de organisatie
om hem pole-position te ontnemen.
Bij de laatste trainingssessie zette de
Ferrari-coureur bij het uitkomen van de
voorlaatste bocht zijn bolide namelijk
stil,terwijl achter hem Fernando Alonso
(Renault) zijn ronde nog moest afmaken.
Volgens de zevenvoudig wereldkampioen
kon hij na een stuurfout zijn bolide
niet meer achteruit rijden,waarna hij
besloot om hem maar te laten staan.Ook
Giancarlo Fisichella werd bestraft.De
Italiaan werd vijf plaatsen teruggezet.
Je hebt gelijk, met het kampioenschap moeten ze inderdaad geen rekening houden. Maar deze straf is echt veel te zwaar, als je hem terug zet naar P10 is het al erg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Als hij het met opzet deed dan lijkt mij die straf niet meer dan terecht.
Dat dat z'n kampioenschapskansen verneukt is dan z'n eigen schuld, of moeten ze daar rekening mee houden wil je zeggen?
"Schumacher deed het met opzet, maar we zetten hem niet terug op de grid, want dat is zo jammer voor het kampioenschap..."![]()
Die zouden net zo goed naar achteren gezet worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Der_Michael het volgende:
Zou er net zoveel ophef gemaakt worden als het Alosno was? Of kimi?
Alonso zat 3 tiende onder zijn tijd in de 2e sectie die was er 110% zeker onderdoor gegaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij kon makkelijk ook echt de snelste worden.
Waarom dan zo'n actie?
En hij lag toch al goed...
Gezien de redenering van de stewards had ik het logischer gevonden als ze alleen de tijd van het laatste kwalificatiedeel zouden hebben afgepakt, waardoor hij op plaats 10 terecht zou zijn gekomen. Reële straf en het houdt de race spannender. Maar Michael zal ongetwijfeld nu morgen extra gemotiveerd zijn om naar voren te rijden, dus ik vlak hem voor een plaats in de punten nog niet uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
P10 lijkt me al erg genoeg.
en dat is nog nooit voorgekomen in de historie van ferrariquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Duidelijk.
Beide Ferrari's achteraan.
ze zijn al een keer eerder succesvol in beroep gegaan dus tja, maar als ie echt achteraan moet starten is het kampioenschap gestreden.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wacht maar op het beroep, want het lijkt me niet meer dan redelijk dat Ferrari dat gaat doen. Trouwens, ik neem aan dat Schumacher nu gewoon zijn auto helemaal volgooit en alsnog wat punten gaat proberen te pakken?
Dat is een beetje overdreven, misschien kan Schumi nog 1 of 2 puntjes pakken, dan loopt Alonso maar 8 of 9 punten uit. Dat valt mee.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ze zijn al een keer eerder succesvol in beroep gegaan dus tja, maar als ie echt achteraan moet starten is het kampioenschap gestreden.
Schumacher terug naar P22.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Borkydude het volgende:
Watskeburt? Geen straf?
Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Borkydude het volgende:
Watskeburt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |