http://www.youtube.com/watch?v=hsfQScvC5oI&search=coulthard%20schumacherquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Spa ipv Silverstone? Dat zal wel. Ik kan me wel herinneren dat het somber was die dag maar die regen zie ik niet zo voor me (geen sprays in mijn herinnering). Maar het was idd DC die een appeltje had te schillen met MS... Het was in/vlak vóór een leuke chicane, het 'shot' in mijn gedachten.
Dat was de tweede race sinds ik F1 begon te volgen. Ik wist niet wat ik zag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik als Schumi-fan vond het een geniale actie..
Netals toen op Monza.. Safety-car situatie..ik weet niet meer precies, maar hij maakte een brake-test & aangezien je niet mag inhalen onder de Safety Car.. ging iedereen dus op zijn remmen.. Button kon niet ontwijken en reed de vangrail in.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Blegh, word weer pissig als ik dit zie zeg.
Deze is daarentegen prachtig
http://www.youtube.com/watch?v=LIaALb5CRsc&search=coulthard%20schumacher
Heerlijke droge Engelse humorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Blegh, word weer pissig als ik dit zie zeg.
Deze is daarentegen prachtig
http://www.youtube.com/watch?v=LIaALb5CRsc&search=coulthard%20schumacher
"t liefst zie ik Alonso er eens afgaan, Raikkonnen winnen, Schumi tweede. Gewoon voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef D.Rose het volgende:
hopelijk rijdt Alonso Schumi er morgen bij de eerst bocht uit
nou vooruit, dan Alonso mét Schumi eraf, en Kimi mag idd winnenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
"t liefst zie ik Alonso er eens afgaan, Raikkonnen winnen, Schumi tweede. Gewoon voor het kampioenschap.
Nee, Kimi mag en gaat ook niet winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit, dan Alonso mét Schumi eraf, en Kimi mag idd winnen
nee waarbij schumi eraf vliegt en dat de brandweer hem er uit moet knippenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
eentje bij de start waardoor bijde renaults er uit vliegen
Inderdaadquote:
Schumacher gaf al braketests toen Alonso nog in z'n luier rondkroop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef Gitanki het volgende:
En Alonso kent het woord arrogant gelukkig niet eensen braketests geeft hij al helemaal nooit
quote:The 1990 edition was the most dramatic series in recent memory. Finland's Mika Hakkinen, the reigning British F-3 champion, arrived in Macau as the clear favorite. He won the first leg comfortably and only needed to finish second in the 2nd leg to clinch the overall title. Only one man stood in his way. He was a relatively unknown German driver by the name of Michael Schumacher. Yes, that Michael Schumacher.
At the start of the second leg of the 1990 Macau Grand Prix, Michael Schumacher charged into the lead and was followed by Mika Hakkinen in the second place. Throughout the race, Schumacher could not shake off Hakkinen, who only needed to finish second. Hakkinen looked as if he would become the new Macau champion.
However, on the last corner of the last lap, Schumacher deliberately exposed an opening for Hakkinen to pass. But when Hakkinen drove through it to take the lead, Schumacher slammed his car into the Flying Finn and knocked him out of the race. Hakkinen was forced to retire right in front of the finish line. Meanwhile, Schumacher stormed past the checkered flag and became the overall winner of the 1990 Macau Grand Prix. As Michael Schumacher sprayed champagne on the podium, Hakkinen buried his head in great disappointment.
The rivalry between the two drivers would resume many years later in Formula One. Both would become world champions. In recent years, Mika Hakkinen has said publicly that he has forgotten about the incident in Macau, but friends close to him said otherwise. As for Schumacher, the deliberate maneuver on the last corner of the 1990 Macau Grand Prix would became a trademark in his career. It would repeat again and again in Schumacher's career. Just ask Damon Hill and Jacques Villeneuve about it. But we saw it first in Macau.
gun die jongen ook watquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, Kimi mag en gaat ook niet winnen.
Wat lul jij, het is andersom, Schumi heeft Hill ooit ingehaald in de opwarmronde, toen is ie zelf gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
Schumacher is gewoon een kankernazi, hij heeft ook Hill een keer genaaid, ging ie vol op de rem, in opwarmronde, Hill kon niet remmen, ging er voorbij, Hill gediskwalificeert.
quote:Sporten doe je om te winnen, maar de glans van het winnen verdwijnt subiet als je daar een Schwalbe voor nodig meent te hebben. Professioneel? My ass!
De huidige F1 is naar de kloten omdat de rijders steeds minder invloed hebben op het uiteindelijke resultaat en de heer Schumacher is DE exponent van de teloorgang van het kijkspel. De laatste tien jaar heeft hij briljant gereden maar nooit meer briljant gestreden. Hij was slachtoffer van de twee mooiste inhaalacties uit de laatste tien jaar, Coulthard buitenom op Magny Cours en de weergaloze passo doble met Hakkinen en Zonta op Spa. Altijd meerijden zonder te excelleren, de F1 als een tijdrit waarbij strijd wordt vermeden en de rondetijden heilig zijn. Dieptriest als je voor enkele honderden Euro’s een kaartje moet kopen voor het wereldkampioenschap strijdvermijden.
En nu dit, weer die blik die je zag achter de vangrail in Adelaide, stiekum blij met z’n eigen verrotte ik, heimelijk trots op een mentaliteit die overwinningen oplevert maar een sport naar de sodemieter helpt. Ik was even vergeten wat voor een vreselijk mens het is, maar ik ben weer wakker gelukkig….
En terecht, kutduitser.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Wat lul jij, het is andersom, Schumi heeft Hill ooit ingehaald in de opwarmronde, toen is ie zelf gediskwalificeerd
Idd. Ik wil het nog wel x zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef -Evert- het volgende:
Iemand linkje naar het filmpje?
Jij bent echt behoorlijk triest bezig, als je de sport niet snapt moet je je er ook niet mee bemoeien.quote:
Snap ik de sport niet? Mafkees, wat denk je wel niet, alsof je iets weet van mee, ik ken F1 als me handpalm, jij bent zo'n sukkeltje die alle F1 sites afgaat om als eerste te weten voor welk team Christijan Klien in 2013 rijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Jij bent echt behoorlijk triest bezig, als je de sport niet snapt moet je je er ook niet mee bemoeien.
quote:
Heren, heren. Voetbal is oorlog. F1 is leuk. Laten we het zo houden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
...
Wees niet bang, hij komt er wel weer mee weg...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:33 schreef HPoi het volgende:
Nog steeds geen officiele pole voor Schumi. (still under investigation)
Dat vermoed ik ook. Maar zijn argumenten tijdens de persconferentie spraken tegen hem: "Ik kon de achteruit niet vinden (quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Wees niet bang, hij komt er wel weer mee weg...
Jawel, want je moet de stint beginnen met de hoeveelheid brandstof waar je de race mee begint, dus al die sjonnies gaan eerst alle brandstof eruit rijden om dan zo licht mogelijk de laatste ronde te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Je moet het nooit op het laatste rondje laten aankomen. Alonso is toch geen beginneling meer?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef Svensson het volgende:
Schumachers actie onboard:
http://users.pandora.be/g(...)umacher_incar_LQ.avi
Lijkt me vrij duidelijk dat dit opzet is, maar ik vind het wel orgineelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef Svensson het volgende:
Schumachers actie onboard:
http://users.pandora.be/g(...)umacher_incar_LQ.avi
Duidelijk. Hij mist de eerste apex volledig, en besluit hem dan maar aan de kant te zetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef Svensson het volgende:
Schumachers actie onboard:
http://users.pandora.be/g(...)umacher_incar_LQ.avi
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Mijn MSN naam:
Schumacher introduceert Duitse schwalbe in F1.
Die is even vergeten wat schumacher wel doet voor de sport. Verstappen forum he, zie je maar weer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef -Hans- het volgende:
Reactie van een user op het Verstappen forum, die is ook duidelijk niet gecharmeerd van de Schumacher actie.
[..]
Dat kan je ook 4 minuten voor het einde doen, zodat je twee of drie pogingen kan doen. In Monaco lijkt me dat een essentiele strategie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jawel, want je moet de stint beginnen met de hoeveelheid brandstof waar je de race mee begint, dus al die sjonnies gaan eerst alle brandstof eruit rijden om dan zo licht mogelijk de laatste ronde te kunnen rijden.
quote:Fisichella bestraft na kwalificatie Monaco
Giancarlo Fisichella is na afloop van de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco bestraft door de wedstrijdleiding. De coureur van Renault zou David Coulthard in de bolide van Red Bull Racing te lang hebben gehinderd terwijl deze bezig was met een snelle ronde. De drie snelste ronden zullen van de Italiaan af worden genomen, waarmee hij terugvalt van een vijfde naar een tiende startpositie. De nummers zes tot en met tien zullen hiermee één plek omhoog schuiven.
Vlak na afloop van de kwalificatie gaf de wedstrijdleiding al aan twee onderzoeken te starten. Het eerste onderzoek zou gaan over DC en Fisico, de ander betreft Michael Schumacher. Terwijl er eerst van uit werd gegaan dat het onderzoek naar Coulthard en Fisichella kwam omdat de heren te snel zouden hebben gereden onder de gele vlag, kwam Red Bull-teambaas Horner al snel met een andere reden. “Coulthard leek alsof hij in staat was om zich in de top vijf of zes te kwalificeren. Helaas werd hij geblokkeerd door Fisichella tijdens zijn snelle ronde en dat heeft hem enorm veel tijd gekost”, aldus de Brit tegenover Reuters.
Een uitspraak in het onderzoek rond Michael Schumacher is nog niet gedaan.
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14103
Volgens mij wordt hij toch wel gezien als de belichaming van de Formule 1 de laatste jaren, en heeft hij ook al menig prijs gewonnen voor zijn sportprestaties. Dus hou alsjeblieft je bekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef mbn het volgende:
dubieuze situaties zijn precies de reden waarom Schumacher nooit in de rijtjes van grote sportkampioenen zal worden genoemd.
Eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef Rudy-F1 het volgende:
Blijf er echter bij dat deze actie in 1 woord is samen te vatten: Schumi.
Stop ermee, liever nu nog dan aan het einde van het seizoen.![]()
Hij is zieliger.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
wat een problemen maken jullie ervan...hij is gewoon slimmer dan de rest van de coureurs en dat moet toch te accepteren zijn?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:45 schreef Rudy-F1 het volgende:
Super Aguri: "We hadden last van verkeer"![]()
![]()
![]()
Dit is echt de beste grap sinds jaren.![]()
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat kan je ook 4 minuten voor het einde doen, zodat je twee of drie pogingen kan doen. In Monaco lijkt me dat een essentiele strategie.
Wurz heeft het nu over donderdag, kwalificatie is op een zaterdag, circuit heeft al flink wat ronden gezien (ook door andere klassen) maar dat effect hou je altijd nog.quote:Well, the track usually starts off very slippery here in Monaco so actually we are just vacuum-cleaners for the other guys here, so they have fun on the rubbered-in circuit whereas we are sliding around a lot. I remember from last year the first session is really slow and you have to be very aware of this. One is always really tempted to push but the circuit is getting so much quicker. Every time you come into the pits and you wait five minutes the other guys go one or two seconds quicker in the first session so that makes it a bit tricky because all the time you want to go out and be quickest, of course. But you have to be aware that the moment to set the best lap time is always at the end of the Thursday, and then it's going be really hectic out there. I believe everyone is aware that many drivers are a bit afraid of qualifying but in my situation I don't have that problem. I'm afraid of not having enough free track on Thursday afternoon.
Als je niet eens weet hoe Klien met zijn voornaam heet...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Snap ik de sport niet? Mafkees, wat denk je wel niet, alsof je iets weet van mee, ik ken F1 als me handpalm, jij bent zo'n sukkeltje die alle F1 sites afgaat om als eerste te weten voor welk team Christijan Klien in 2013 rijd.
Stil..........................quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Als je niet eens weet hoe Klien met zijn voornaam heet...
Bedoel gewoon dat je geen rare beweringen moet doen als je je feiten niet eens op een rijtje hebt. Ben ook geen fan van bepaalde coureurs maar enigszins respect heb ik nog wel, anders zouden ze niet rondrijden in een F1-wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |