Of doel je op Spa, met dat ontzettende noodweer toen? Eerder in de race, bij de start, die megacrash en later in de race geeft DC Schumi een braketest midden op een recht stuk...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, ook Alonso is geen heilige hoor.
Tuurlijk zal die wel eens wat uitvreten, net als DC die een paar jaar geleden MS een brake test gaf op (?)Silverstone(?)... Of wat te denken van die schuiver langs de wand die MS maakte in de tunnel van Monaco, volgens mij ook weer een paar jaar geleden. Ik weet niet meer wie daar de aanstichter van was, maar laat ik zeggen dat ik er niet rouwig om was....
Klopt, dat was een vies trucje van 'mquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
Kan me nog een moment herinneren op Europa toen Alonso, Coulthard even de wedstrijd uitreed, dmv een leuke brake test.
Pas het afgelopen jaar heeft DC toegegeven dat het zijn fout wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of doel je op Spa, met dat ontzettende noodweer toen? Eerder in de race, bij de start, die megacrash en later in de race geeft DC Schumi een braketest midden op een recht stuk...
Zie je Schumi nog door die pits heen richting DC gaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Pas het afgelopen jaar heeft DC toegegeven dat het zijn fout was![]()
haha stukjes van olav, legendarisch. Ik haalde altijd het geluid uit de jaarfilmpjes om die vervolgens op mn mp3 te zetten. Kon ik vaak die hele stukken van hem meezeggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Klopt, dat was een vies trucje van 'm
Ik heb daar nog zo'n stukje van waar je Olav hoort:
"Kimi raikkonen loopt door de pits, z'n teamgenoot is nog bezig, OWowowowowow David Culthard die daar echt een enorme brake test krijgt van Fernando Alonso!
Trust me, da's een echte brake test, wauw! "
Was zijn fout, dat hij niet op tijd aan de kant ging?, want ik kan me niet voorstellen dat hij echt daar ging remmen, dan zou Schumi's "ARE YOU TRYING TO FUCKING KILL ME???" wel kloppen jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Pas het afgelopen jaar heeft DC toegegeven dat het zijn fout was![]()
Om eerlijk te zijn was 2 jaar voor dat ik F1 ging volgen gebeurd. Maar uiteraard heb ik het daarna velen malen gezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie je Schumi nog door die pits heen richting DC gaan?![]()
ja dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:08 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Was zijn fout, dat hij niet op tijd aan de kant ging?, want ik kan me niet voorstellen dat hij echt daar ging remmen, dan zou Schumi's "ARE YOU TRYING TO FUCKING KILL ME???" wel kloppen ja![]()
Spa ipv Silverstone? Dat zal wel. Ik kan me wel herinneren dat het somber was die dag maar die regen zie ik niet zo voor me (geen sprays in mijn herinnering). Maar het was idd DC die een appeltje had te schillen met MS... Het was in/vlak vóór een leuke chicane, het 'shot' in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of doel je op Spa, met dat ontzettende noodweer toen? Eerder in de race, bij de start, die megacrash en later in de race geeft DC Schumi een braketest midden op een recht stuk...
http://www.youtube.com/watch?v=hsfQScvC5oI&search=coulthard%20schumacherquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Spa ipv Silverstone? Dat zal wel. Ik kan me wel herinneren dat het somber was die dag maar die regen zie ik niet zo voor me (geen sprays in mijn herinnering). Maar het was idd DC die een appeltje had te schillen met MS... Het was in/vlak vóór een leuke chicane, het 'shot' in mijn gedachten.
Dat was de tweede race sinds ik F1 begon te volgen. Ik wist niet wat ik zag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik als Schumi-fan vond het een geniale actie..
Netals toen op Monza.. Safety-car situatie..ik weet niet meer precies, maar hij maakte een brake-test & aangezien je niet mag inhalen onder de Safety Car.. ging iedereen dus op zijn remmen.. Button kon niet ontwijken en reed de vangrail in.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Blegh, word weer pissig als ik dit zie zeg.
Deze is daarentegen prachtig
http://www.youtube.com/watch?v=LIaALb5CRsc&search=coulthard%20schumacher
Heerlijke droge Engelse humorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Blegh, word weer pissig als ik dit zie zeg.
Deze is daarentegen prachtig
http://www.youtube.com/watch?v=LIaALb5CRsc&search=coulthard%20schumacher
"t liefst zie ik Alonso er eens afgaan, Raikkonnen winnen, Schumi tweede. Gewoon voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef D.Rose het volgende:
hopelijk rijdt Alonso Schumi er morgen bij de eerst bocht uit
nou vooruit, dan Alonso mét Schumi eraf, en Kimi mag idd winnenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
"t liefst zie ik Alonso er eens afgaan, Raikkonnen winnen, Schumi tweede. Gewoon voor het kampioenschap.
Nee, Kimi mag en gaat ook niet winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit, dan Alonso mét Schumi eraf, en Kimi mag idd winnen
nee waarbij schumi eraf vliegt en dat de brandweer hem er uit moet knippenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
eentje bij de start waardoor bijde renaults er uit vliegen
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |