Lekker voor hem, kkduitser.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.
Nee, belachelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerstoer van de FIA, serieus, kankerbruut![]()
Waar kan ik dit laten vertalenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.
Het is een zware straf, maar lijkt mij wel terecht. Vergelijk het met dat akkefietje tussen Villeneuve en Fisico, daarbij werden de 3 snelste ronden van Villeneuve afgenomen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef mbn het volgende:
[..]
Gezien de redenering van de stewards had ik het logischer gevonden als ze alleen de tijd van het laatste kwalificatiedeel zouden hebben afgepakt, waardoor hij op plaats 10 terecht zou zijn gekomen. Reële straf en het houdt de race spannender. Maar Michael zal ongetwijfeld nu morgen extra gemotiveerd zijn om naar voren te rijden, dus ik vlak hem voor een plaats in de punten nog niet uit.
Meteen al zijn kwali tijden afpakken slaat nergens op.quote:
Schumi fan?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meteen al zijn kwali tijden afpakken slaat nergens op.
ja, en dan is alle spanning weg omdat alonso toch alleen maar voor de punte gaat rijden dan wat ie nu ook al doetquote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven, misschien kan Schumi nog 1 of 2 puntjes pakken, dan loopt Alonso maar 8 of 9 punten uit. Dat valt mee.
Toevallig wel ja, maar ik vind dit een overdreven straf.quote:
Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, maar ik vind dit een overdreven straf.
Dat heeft hier niets mee te maken. Ik wacht gewoon op het beroep van Ferrari, misschien dat dat nog wat uithaalt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden.
Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden.
Adelaide 1994 crashte ie toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen.
Ja, om vervolgens Hill een beuk te geven waardoor Schumi kampioen werd. Monaco 2004 gaf ie Montoya een flinke schok.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Adelaide 1994 crashte ie toch?
Monaco 2004 reed Trulli hem van de baan geloof ik...
volgens mij nix behalve tegen DC aanrijden die ineens remt op een recht stuk in de stromende regen... (terwijl DC op een ronde wordt gezet)quote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef Borkydude het volgende:
En Spa 1998 was gruwelijkmaar wat deed ie daar fout?
Adelaide 1994: Domme fout van Hillquote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen.
uhm, je gaat niet in de stromende regen (waarbij je door de spray bijna nix ziet) van je gas op de racelijn...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja maar, Coulthard ging toen op een recht stuk van zn gas af. Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken, maar het was niet zijn fout, hij was niet unfair ofzo.
Het wa sook zeker DC fout, zal ik niet ontkennen. Maar om nou in de regen in iemands slipstream te gaan zitten is ook niet helemaal slim. Maar inderdaad, het was Coulthards fout. Dat ie dat zelf toegegeven had heb ik nota bene zelf twee pagina's terug aangegeven.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:32 schreef gbm het volgende:
[..]
uhm, je gaat niet in de stromende regen (waarbij je door de spray bijna nix ziet) van je gas op de racelijn...
DC heeft later ook toegegeven dat 't zijn fout was
Als je de regels nu eens had gelezen die al hier ergens staan; is het duidelijk dat Ferrari niet in beroep kan gaan als de stewards de tijd van Schumi hebben geschrapt. Kan je niet tegen in beroep; staat zo in de regels.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken. Ik wacht gewoon op het beroep van Ferrari, misschien dat dat nog wat uithaalt.
Ik dacht ergens te lezen dat dat wel mogelijk was?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je de regels nu eens had gelezen die al hier ergens staan; is het duidelijk dat Ferrari niet in beroep kan gaan als de stewards de tijd van Schumi hebben geschrapt. Kan je niet tegen in beroep; staat zo in de regels.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja maar, Coulthard ging toen op een recht stuk van zn gas af. Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken, maar het was niet zijn fout, hij was niet unfair ofzo.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het wa sook zeker DC fout, zal ik niet ontkennen. Maar om nou in de regen in iemands slipstream te gaan zitten is ook niet helemaal slim. Maar inderdaad, het was Coulthards fout. Dat ie dat zelf toegegeven had heb ik nota bene zelf twee pagina's terug aangegeven.
Domme fout van Hillquote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Adelaide 1994: Domme fout van Hill
Spa 1998: Domme fout van Coulthard (wat hij later zelf notabene toegaf)
Monza 2000: ????
Monaco 2004: ????
Nah, hij had geen zicht in de spray van Coulthard...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken,
Eeuwenoude discussie, ja als Hill nagedacht had dan had hij niet geprobeerd om Schumacher direct voorbij te gaan, maar Schumacher ramt hem er wel gewoon opzettelijk af natuurlijk.quote:
Ja die eerste quote sloeg op Schumacherquote:
ow valt me weer mee, 't was niet unfair van schumacher om op DC te knallen die van z'n gas ging omdat ie op een ronde werd gezetquote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja die eerste quote sloeg op Schumacher
Nee, Schumacher stuurt een bocht in, op weg naar zn eerste wereldtitel. Hill komt van ver en propt zijn Williams in een gat dat er of niet meer is, of heel spoedig niet meer zal zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nah, hij had geen zicht in de spray van Coulthard...
[..]
Eeuwenoude discussie, ja als Hill nagedacht had dan had hij niet geprobeerd om Schumacher direct voorbij te gaan, maar Schumacher ramt hem er wel gewoon opzettelijk af natuurlijk.
Is dat zo? Ik zie in de uitspraak nergens dat de stewards tot de conclusie komen dat Schumacher vanuit gestrande positie door had kunnen rijden. Vooruit was niet mogelijk, achteruit te gevaarlijk. De stewards concluderen (met zoveel woorden) dat Schumacher de bocht op normale wijze naderde, maar dat hij harder remde dan normaal. Kortom, een remfout. De vraag is of Schumacher die remfout met opzet maakte en met dat opzet de bedoeling had zijn Ferrari in gestrande positie te brengen om op die manier een gele of rode vlagsituatie te creeeren. Ik vind het nogal ver gaan dat de stewards, ondanks Schumachers eigen verklaring, op basis van de telemetriegegevens een remfout kunnen constateren, maar die constatering, zonder enig nader bewijs, doortrekken tot de conclusie dat Schumacher met opzet handelde en dat dat opzet gericht was op het hinderen van andere deelnemers, zodat hij de pole positie veilig kon stellen.quote:En Schumacher wordt niet gestraft voor een remfout. Na die remfout had 'ie gewoon zonder schade door kunnen rijden, maar nee, hij zet z'n bolide stil op de baan. Daar straffen ze hem voor, niet voor een remfout.
Vermeldt er ook even bij dat Schumacher een bocht instuurde, nadat ie zichzelf de wedstrijd had uitgereden en eigenlijk gewoon aan de kant moest.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, Schumacher stuurt een bocht in, op weg naar zn eerste wereldtitel. Hill komt van ver en propt zijn Williams in een gat dat er of niet meer is, of heel spoedig niet meer zal zijn.
een paar meter daarvoor had Schumacher de muur geraakt, maar het was maar zeer de vraag of dat betekende dat hij de race niet kon voortzetten. Als er al een probleem door ontstaan zou zijn, dan zou hij op zijn minst proberen de pits te bereiken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vermeldt er ook even bij dat Schumacher een bocht instuurde, nadat ie zichzelf de wedstrijd had uitgereden en eigenlijk gewoon aan de kant moest.
hahaha ja daar moest ik ook aan denken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:58 schreef BernieEcclestone het volgende:
Schumi op de 22 startplaats![]()
ik voorzie een Coulthard vs Bernoldi probleem voor Ferrari
Hopelijk mooie beelden bij een normaal gesproken dodelijk saaie optocht.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat morgen een heerlijke race worden! Alonso en Kimi vooraan en twee gefrustreerde Ferrari coureurs die helemaal achteraan staan. De Super Aguri en Midlands kom je in Monaco lastig voorbij, ik wens de Ferrari coureurs veel sterkte toe!
Het gaat er mij niet zozeer om in hoeverre Schumacher zijn titel wilde redden, het gaat er mij om hoe fair het is om zoeits te flikken. Nou, als je net met je wiel tegen de muur geknalt bent, is het in mij ogen niet helemaal fair om je tegenstander zo af te snijden, er was ruimte genoeg om met zn tweeen door die bocht te gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
een paar meter daarvoor had Schumacher de muur geraakt, maar het was maar zeer de vraag of dat betekende dat hij de race niet kon voortzetten. Als er al een probleem door ontstaan zou zijn, dan zou hij op zijn minst proberen de pits te bereiken.
Wat denk je nou?
Dat Schumacher de muur raakt en denkt: "Oh jee, dr kan wel wat stuk zijn. Nou Hill, kom er maar langs, en pak de wereldtitel die eigenlijk voor mij is (Schumacher werd in dat jaar voor drie races geschorst en van 1 race gediskwalificeerd), want HET ZOU MOGELIJKERWIJS, EVENTUEEL, zo kunnen zijn dat mijn auto kapot is." Nee he, ik denk het ook niet.
Adelaide 1994: Schumacher maakte een fout en knalde tegen een muur wist dat het einde wedstrijd was, Damon Hill wilde ervoorbij maar schumi gooide op een manier de deur dicht (quote van olav mol : ' Tis en blijft een Duitser') waardoor Damon Hill uitviel met een kapotte wielophanging en schumi daar alsnog wereldkampioen werd.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Adelaide 1994: Domme fout van Hill
Spa 1998: Domme fout van Coulthard (wat hij later zelf notabene toegaf)
Monza 2000: ????
Monaco 2004: ????
Alleen in Jerez 1997 zat Schumacher fout, maar ook toen stond er een wereldtitel direct op het spel. Dan liggen de grenzen verder.
En in dit geval wordt hij gestraft voor een remfout. Te bizar voor woorden, maar goed. Massa maakte ook een remfout waardoor anderen hun ronde moesten afbreken? Het is dat Massa nog geen tijd had staan, want anders was hij die tijd met de redenatie van de stewards ook kwijt geweest.
daar heb ik net nog beelden van gezienquote:Op zondag 28 mei 2006 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Spa 1998 is niet unfair van Schuamcher, slechts een beetje dom.
Oja, aan je lijstje: Canada 1998![]()
Schumacher komt uit de pits en drukt Heinz-Harald Frentzen van de baan. (van hem blijf je af ja)
Quote van Schumacher na de wedstrijd "Als ik hem gehinderd heb, spijt me dat "![]()
Dat Schumacher wist dat het einde wedstrijd was, maak jij ervan. Ik vind het bizar dat Hill denkt dat hij dat kleine gaatje kan benutten voor een geslaagde inhaalmanoeuvre, terwijl hij weet dat de titel direct op het spel staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Adelaide 1994: Schumacher maakte een fout en knalde tegen een muur wist dat het einde wedstrijd was, Damon Hill wilde ervoorbij maar schumi gooide op een manier de deur dicht (quote van olav mol : ' Tis en blijft een Duitser') waardoor Damon Hill uitviel met een kapotte wielophanging en schumi daar alsnog wereldkampioen werd.
Schumacher zat zelfs al een aantal ronden achter DC. DC was druk met het negeren van blauwe vlaggen. Dan nog hoef je natuurlijk niet te verwachten dat DC, zonder welke aankondiging dan ook, OP de racelijn van zijn gas afgaat. Deze discussie is ook behoorlijk academisch geworden, nu DC zijn fout zelf al heeft toegegeven.quote:Spa 1998 schumacher moet beter uit kijken je ziet de spray en je denkt ok daar kan wel eens een rijder zitten.
Dat is dan eerder dom van Button, niet? Of is je remmen opwarmen tegenwoordig ook al valsspelen?quote:Monza 2000 achter de SC schumacher warmt zijn remmen op en doet een ordinaire braketest achter de SC waardoor het hele veld op elkaar klapt en jenson button daarbij het haasje is.
Je remmen opwarmen is niet verboden en de eerste wagen achter SC mocht op dat moment het tempo bepalen. Wie was de eerste wagen? Precies.quote:Monaco 2004 schumacher doet wederom achter de SC een braketest zo genaamd om je remmen op te warmen hij doet dat op een punt waarbij het gevaarlijk is in de tunnel uiteindelijk raakt schumacher zijn wagen zelf inde prut.
Noch jij, noch de stewards, zullen ooit weten of Schumacher dat bewust deed. Dat maakt het zo bizar dat hij daar wel voor gestraft is.quote:en in dit geval is hij gewoon fout en massa niet omdat die onderstuurde en schumi bewust dat deed.
Je hersens gebruiken wanneer een auto een paar meter achter je zit in een onoverzichtelijke smalle tunnel is ook niet verboden..quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef Argento het volgende:
[..]
Je remmen opwarmen is niet verboden en de eerste wagen achter SC mocht op dat moment het tempo bepalen. Wie was de eerste wagen? Precies.
[..]
Heb je poep in je ogenquote:
Damonquote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen![]()
![]()
![]()
Dat was een misselijke streek van Michael om David z'n auto te slopen zodat hij onterecht kampioen werd![]()
![]()
![]()
wat een luizenstreek
ook van de FIA omdat ze michael niet diskwalificeerden
![]()
haha,quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen![]()
![]()
![]()
Dat was een misselijke streek van Michael om Damon z'n auto te slopen zodat hij onterecht kampioen werd![]()
![]()
![]()
wat een luizenstreek
ook van de FIA omdat ze michael niet diskwalificeerden
![]()
Montoya-moet-afstand-bewaren-en-uit-zn-doppen-kijken-er-was-immers-nog-steeds-sprake-van-een-SCsituatie.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef Tee_F1 het volgende:
[..]
Je hersens gebruiken wanneer een auto een paar meter achter je zit in een onoverzichtelijke smalle tunnel is ook niet verboden..
Je kan wel werkelijk alle controversiele Schumacher acties proberen te verdedigen, maar wanneer je op een relatief recht stuk plotseling vol in de remmen gaat is dat niet verstandig.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Montoya-moet-afstand-bewaren-en-uit-zn-doppen-kijken-er-was-immers-nog-steeds-sprake-van-een-SCsituatie.
Zo ingewikkeld is het spelletje niet.
En DC versus MSC op Spaquote:Op zondag 28 mei 2006 02:08 schreef Argento het volgende:
Als je het wil hebben over ordinaire ramacties, verwijs ik je graag naar Silverstone 1995 en Monza 1995.
quote:"Ik hoop dat hij dat met opzet deed, want als dat een fout was, dan had hij nooit zijn superlicentie mogen krijgen. Als je in staat bent om zo'n fout te maken, dan zou je eigenlijk niet in een racewagen mogen rijden. Het is echt onmogelijk dat je zo'n fout maakt. Ik kan met niet voorstellen dat ik ooit zoiets zou doen. Ik weet niet wat er door je heen gaat, als je besluit dit te doen terwijl je weet dat de hele wereld meekijkt. Ik begrijp het niet. Het is belachelijk."
"Het was nergens voor nodig", zo gaat Villeneuve verder. "Michael is een zevenvoudig wereldkampioen en hij had de pole-position in handen. Waarom zou je dan zoiets doen?" De BMW-rijder zou een straf meer dan terecht vinden. "Ze hebben kunnen aantonen dat ik Fisichella in de weg reed op de Nürburgring, terwijl ik dat niet deed. Dit lag er heel dik bovenop. Als je dit met opzet zou doen, dan is dat wel erg extreem. Ook dan zou je eigenlijk niet meer mogen racen. Dit is een beschamende actie voor een wereldkampioen. Zelfs voor Ide zou dit een schande zijn."
En nog even een sneer naar Ide.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:52 schreef Rudy-F1 het volgende:
Helemaal, maar dan ook echt helemaal mee eens Googol.![]()
De reactie van Villeneuve toch ook wel cool hoor. Ook al is het totaal niet het probleem van Jacques, en doet hij dit ongetwijfeld alleen maar om Schumacher weer zwart te maken:
[..]
![]()
Psst; dat is ook de officiële uitslag van de kwalificatie. Daar veranderd niets aan; de grid is alleen een beetje anders dan de uitslag van de kwalificatie.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:10 schreef Arcee het volgende:
Die dumbo's van de FIA-site laten Schumacher gewoon op P1 staan.
De angel van de wedstrijd zit nu juist in de staart van het veld. 2 Ferrari's achteraan, daarvoor beide Super-ram-Alles en daarvoor weer de 2 Midlands. Kan best wel eens leuke situaties gaan opleveren, denk idd aan het Coulthard - Bernoldi verhaal. Daarnaast beide McLarens op de 2e startrij, wie weet kunnen die het tempo van Alonso wel goed volgen. Daarnaast gok ik op heel wat safety-carsituaties, doordat het veld zo competatief is. En natuurlijk omdat we voor het eerst in Monaco die Super-ram-Alles erbij hebben natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef cappp het volgende:
Ik hoef de GP niet eens meer te zien. De FIA heeft de angel uit de wedstrijd gehaald![]()
quote:Following Michael Schumacher’s penalty for blocking the track in qualifying, and Giancarlo Fisichella’s for impeding David Coulthard, the official provisional grid, as released by the FIA on Sunday morning, is as follows. Note - further changes are still possible prior to the race:
1. Alonso 2. Webber
3. Raikkonen 4. Montoya
5. Barrichello 6. Trulli
7. Coulthard 8. Rosberg
9. Fisichella 10. R Schumacher
11. Klien 12. Liuzzi
13. Button 14. Villeneuve
15. Heidfeld 16. Albers
17. Monteiro 18. Speed
19. Sato 20. Montagny
21. Massa 22. M Schumacher
Nee, in Maleisië stond hij 15e.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:03 schreef Kwarkie het volgende:
Albers' beste kwalificatie dit seizoen?
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Alonso gaat uitvallen.
= ik denk dat Sato gaat winnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoop dat schumacher hem eruit bonktquote:Op zondag 28 mei 2006 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Gelijk hebben ze, die super augurken knallen toch op iets, dat scheelt een paar plaatsen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat ferrari heeft besloten schumacher een nieuwe motor te geven , en helemaal vol te tanken en vervolgens te starten vanuit de pitlane.
Misschien kan ie nog een punt pakken.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat ferrari heeft besloten schumacher een nieuwe motor te geven , en helemaal vol te tanken en vervolgens te starten vanuit de pitlane.
Ik dat het enige waar hij op hoopt is dat alonso uitvalt .quote:
alsof ze dat zelf nu niet al hadden kunnen bedenken gisteravondquote:Op zondag 28 mei 2006 11:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Heel slim om dat al zo vroeg bekend te maken; ga ik lachen als alle teams die voor hem staan nu ook over gaan op een 1-stopper.:):)
Inderdaad je, de safety-car kan wel eens wat helpen. Ik reken er sowieso op dat er wel een paar de muur in gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:38 schreef Gitanki het volgende:
Voor hun zit er inderdaad niets anders op, voltanken en hopen op een paar safety car - fases
Haha; goeie grap. In Monaco -> no way!!quote:Op zondag 28 mei 2006 11:40 schreef DjRex89 het volgende:
hmm, ik kan me een race herhinneren dat MS ook achteraan moest starten en alsnog in de top3 terecht kwam, dit was misschien wel in een van zijn topjaren maar onderschat Ferrari niet. Ikzelf ben een Ferrari fan (dus niet specifiek MS of Massa) en dit word alleen maar leuker qua race. Zoveel plekken om in te halen zijn er niet en MS is niet echt iemand die achteraan blijft rijden en geen risico's neemt. Kan dus nog een mooie race worden vanmiddag!
dan hoop ik dat schumacher geschorst wordt tot het einde van het seizoen = einde carriere gelijkquote:
Nieuwe motor + 1 pitstop minder.. We zullen zienquote:Op zondag 28 mei 2006 11:42 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Haha; goeie grap. In Monaco -> no way!!
wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nieuwe motor + 1 pitstop minder.. We zullen zien
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet.
Zegt genoeg?quote:Dat heeft Ferrari vanochtend bevestigd. De zevenvoudig wereldkampioen, bestraft voor zijn ‘Schwalbe’ in La Rascasse in de slotseconden van de kwalificatie, begint de wedstrijd met een nieuwe motor en volle tanks
Tuurlijk wel, hij heeft immers geen tijd neergezet in de kwalificatie.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Daarom start hij vanuit de pits........quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |