Lekker voor hem, kkduitser.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.
Nee, belachelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerstoer van de FIA, serieus, kankerbruut![]()
Waar kan ik dit laten vertalenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Schumacher heeft een sjembek zonder klauw en nu staat-ie te spacen achteraan de grid. Serieus, gek.
Het is een zware straf, maar lijkt mij wel terecht. Vergelijk het met dat akkefietje tussen Villeneuve en Fisico, daarbij werden de 3 snelste ronden van Villeneuve afgenomen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef mbn het volgende:
[..]
Gezien de redenering van de stewards had ik het logischer gevonden als ze alleen de tijd van het laatste kwalificatiedeel zouden hebben afgepakt, waardoor hij op plaats 10 terecht zou zijn gekomen. Reële straf en het houdt de race spannender. Maar Michael zal ongetwijfeld nu morgen extra gemotiveerd zijn om naar voren te rijden, dus ik vlak hem voor een plaats in de punten nog niet uit.
Meteen al zijn kwali tijden afpakken slaat nergens op.quote:
Schumi fan?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meteen al zijn kwali tijden afpakken slaat nergens op.
ja, en dan is alle spanning weg omdat alonso toch alleen maar voor de punte gaat rijden dan wat ie nu ook al doetquote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven, misschien kan Schumi nog 1 of 2 puntjes pakken, dan loopt Alonso maar 8 of 9 punten uit. Dat valt mee.
Toevallig wel ja, maar ik vind dit een overdreven straf.quote:
Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, maar ik vind dit een overdreven straf.
Dat heeft hier niets mee te maken. Ik wacht gewoon op het beroep van Ferrari, misschien dat dat nog wat uithaalt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden.
Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel terecht, het is niet de eerste keer dat ie sneaky de sport loopt te verneuken, laten we Jerez '97 niet vergeten. Vast nog wel meer voorbeelden.
Adelaide 1994 crashte ie toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen.
Ja, om vervolgens Hill een beuk te geven waardoor Schumi kampioen werd. Monaco 2004 gaf ie Montoya een flinke schok.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Adelaide 1994 crashte ie toch?
Monaco 2004 reed Trulli hem van de baan geloof ik...
volgens mij nix behalve tegen DC aanrijden die ineens remt op een recht stuk in de stromende regen... (terwijl DC op een ronde wordt gezet)quote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef Borkydude het volgende:
En Spa 1998 was gruwelijkmaar wat deed ie daar fout?
Adelaide 1994: Domme fout van Hillquote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Adelaide 1994, Spa 1998 en 2000, monza 2000, monaco 2004 om eens 1 van zijn talrijke unfair acties erbij te halen.
uhm, je gaat niet in de stromende regen (waarbij je door de spray bijna nix ziet) van je gas op de racelijn...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja maar, Coulthard ging toen op een recht stuk van zn gas af. Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken, maar het was niet zijn fout, hij was niet unfair ofzo.
Het wa sook zeker DC fout, zal ik niet ontkennen. Maar om nou in de regen in iemands slipstream te gaan zitten is ook niet helemaal slim. Maar inderdaad, het was Coulthards fout. Dat ie dat zelf toegegeven had heb ik nota bene zelf twee pagina's terug aangegeven.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:32 schreef gbm het volgende:
[..]
uhm, je gaat niet in de stromende regen (waarbij je door de spray bijna nix ziet) van je gas op de racelijn...
DC heeft later ook toegegeven dat 't zijn fout was
Als je de regels nu eens had gelezen die al hier ergens staan; is het duidelijk dat Ferrari niet in beroep kan gaan als de stewards de tijd van Schumi hebben geschrapt. Kan je niet tegen in beroep; staat zo in de regels.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken. Ik wacht gewoon op het beroep van Ferrari, misschien dat dat nog wat uithaalt.
Ik dacht ergens te lezen dat dat wel mogelijk was?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je de regels nu eens had gelezen die al hier ergens staan; is het duidelijk dat Ferrari niet in beroep kan gaan als de stewards de tijd van Schumi hebben geschrapt. Kan je niet tegen in beroep; staat zo in de regels.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja maar, Coulthard ging toen op een recht stuk van zn gas af. Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken, maar het was niet zijn fout, hij was niet unfair ofzo.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het wa sook zeker DC fout, zal ik niet ontkennen. Maar om nou in de regen in iemands slipstream te gaan zitten is ook niet helemaal slim. Maar inderdaad, het was Coulthards fout. Dat ie dat zelf toegegeven had heb ik nota bene zelf twee pagina's terug aangegeven.
Domme fout van Hillquote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Adelaide 1994: Domme fout van Hill
Spa 1998: Domme fout van Coulthard (wat hij later zelf notabene toegaf)
Monza 2000: ????
Monaco 2004: ????
Nah, hij had geen zicht in de spray van Coulthard...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Schumacher had toen gewoon wat beter moeten uitkijken,
Eeuwenoude discussie, ja als Hill nagedacht had dan had hij niet geprobeerd om Schumacher direct voorbij te gaan, maar Schumacher ramt hem er wel gewoon opzettelijk af natuurlijk.quote:
Ja die eerste quote sloeg op Schumacherquote:
ow valt me weer mee, 't was niet unfair van schumacher om op DC te knallen die van z'n gas ging omdat ie op een ronde werd gezetquote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja die eerste quote sloeg op Schumacher
Nee, Schumacher stuurt een bocht in, op weg naar zn eerste wereldtitel. Hill komt van ver en propt zijn Williams in een gat dat er of niet meer is, of heel spoedig niet meer zal zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nah, hij had geen zicht in de spray van Coulthard...
[..]
Eeuwenoude discussie, ja als Hill nagedacht had dan had hij niet geprobeerd om Schumacher direct voorbij te gaan, maar Schumacher ramt hem er wel gewoon opzettelijk af natuurlijk.
Is dat zo? Ik zie in de uitspraak nergens dat de stewards tot de conclusie komen dat Schumacher vanuit gestrande positie door had kunnen rijden. Vooruit was niet mogelijk, achteruit te gevaarlijk. De stewards concluderen (met zoveel woorden) dat Schumacher de bocht op normale wijze naderde, maar dat hij harder remde dan normaal. Kortom, een remfout. De vraag is of Schumacher die remfout met opzet maakte en met dat opzet de bedoeling had zijn Ferrari in gestrande positie te brengen om op die manier een gele of rode vlagsituatie te creeeren. Ik vind het nogal ver gaan dat de stewards, ondanks Schumachers eigen verklaring, op basis van de telemetriegegevens een remfout kunnen constateren, maar die constatering, zonder enig nader bewijs, doortrekken tot de conclusie dat Schumacher met opzet handelde en dat dat opzet gericht was op het hinderen van andere deelnemers, zodat hij de pole positie veilig kon stellen.quote:En Schumacher wordt niet gestraft voor een remfout. Na die remfout had 'ie gewoon zonder schade door kunnen rijden, maar nee, hij zet z'n bolide stil op de baan. Daar straffen ze hem voor, niet voor een remfout.
Vermeldt er ook even bij dat Schumacher een bocht instuurde, nadat ie zichzelf de wedstrijd had uitgereden en eigenlijk gewoon aan de kant moest.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, Schumacher stuurt een bocht in, op weg naar zn eerste wereldtitel. Hill komt van ver en propt zijn Williams in een gat dat er of niet meer is, of heel spoedig niet meer zal zijn.
een paar meter daarvoor had Schumacher de muur geraakt, maar het was maar zeer de vraag of dat betekende dat hij de race niet kon voortzetten. Als er al een probleem door ontstaan zou zijn, dan zou hij op zijn minst proberen de pits te bereiken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vermeldt er ook even bij dat Schumacher een bocht instuurde, nadat ie zichzelf de wedstrijd had uitgereden en eigenlijk gewoon aan de kant moest.
hahaha ja daar moest ik ook aan denken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:58 schreef BernieEcclestone het volgende:
Schumi op de 22 startplaats![]()
ik voorzie een Coulthard vs Bernoldi probleem voor Ferrari
Hopelijk mooie beelden bij een normaal gesproken dodelijk saaie optocht.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat morgen een heerlijke race worden! Alonso en Kimi vooraan en twee gefrustreerde Ferrari coureurs die helemaal achteraan staan. De Super Aguri en Midlands kom je in Monaco lastig voorbij, ik wens de Ferrari coureurs veel sterkte toe!
Het gaat er mij niet zozeer om in hoeverre Schumacher zijn titel wilde redden, het gaat er mij om hoe fair het is om zoeits te flikken. Nou, als je net met je wiel tegen de muur geknalt bent, is het in mij ogen niet helemaal fair om je tegenstander zo af te snijden, er was ruimte genoeg om met zn tweeen door die bocht te gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
een paar meter daarvoor had Schumacher de muur geraakt, maar het was maar zeer de vraag of dat betekende dat hij de race niet kon voortzetten. Als er al een probleem door ontstaan zou zijn, dan zou hij op zijn minst proberen de pits te bereiken.
Wat denk je nou?
Dat Schumacher de muur raakt en denkt: "Oh jee, dr kan wel wat stuk zijn. Nou Hill, kom er maar langs, en pak de wereldtitel die eigenlijk voor mij is (Schumacher werd in dat jaar voor drie races geschorst en van 1 race gediskwalificeerd), want HET ZOU MOGELIJKERWIJS, EVENTUEEL, zo kunnen zijn dat mijn auto kapot is." Nee he, ik denk het ook niet.
Adelaide 1994: Schumacher maakte een fout en knalde tegen een muur wist dat het einde wedstrijd was, Damon Hill wilde ervoorbij maar schumi gooide op een manier de deur dicht (quote van olav mol : ' Tis en blijft een Duitser') waardoor Damon Hill uitviel met een kapotte wielophanging en schumi daar alsnog wereldkampioen werd.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Adelaide 1994: Domme fout van Hill
Spa 1998: Domme fout van Coulthard (wat hij later zelf notabene toegaf)
Monza 2000: ????
Monaco 2004: ????
Alleen in Jerez 1997 zat Schumacher fout, maar ook toen stond er een wereldtitel direct op het spel. Dan liggen de grenzen verder.
En in dit geval wordt hij gestraft voor een remfout. Te bizar voor woorden, maar goed. Massa maakte ook een remfout waardoor anderen hun ronde moesten afbreken? Het is dat Massa nog geen tijd had staan, want anders was hij die tijd met de redenatie van de stewards ook kwijt geweest.
daar heb ik net nog beelden van gezienquote:Op zondag 28 mei 2006 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Spa 1998 is niet unfair van Schuamcher, slechts een beetje dom.
Oja, aan je lijstje: Canada 1998![]()
Schumacher komt uit de pits en drukt Heinz-Harald Frentzen van de baan. (van hem blijf je af ja)
Quote van Schumacher na de wedstrijd "Als ik hem gehinderd heb, spijt me dat "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |