Dat Schumacher wist dat het einde wedstrijd was, maak jij ervan. Ik vind het bizar dat Hill denkt dat hij dat kleine gaatje kan benutten voor een geslaagde inhaalmanoeuvre, terwijl hij weet dat de titel direct op het spel staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Adelaide 1994: Schumacher maakte een fout en knalde tegen een muur wist dat het einde wedstrijd was, Damon Hill wilde ervoorbij maar schumi gooide op een manier de deur dicht (quote van olav mol : ' Tis en blijft een Duitser') waardoor Damon Hill uitviel met een kapotte wielophanging en schumi daar alsnog wereldkampioen werd.
Schumacher zat zelfs al een aantal ronden achter DC. DC was druk met het negeren van blauwe vlaggen. Dan nog hoef je natuurlijk niet te verwachten dat DC, zonder welke aankondiging dan ook, OP de racelijn van zijn gas afgaat. Deze discussie is ook behoorlijk academisch geworden, nu DC zijn fout zelf al heeft toegegeven.quote:Spa 1998 schumacher moet beter uit kijken je ziet de spray en je denkt ok daar kan wel eens een rijder zitten.
Dat is dan eerder dom van Button, niet? Of is je remmen opwarmen tegenwoordig ook al valsspelen?quote:Monza 2000 achter de SC schumacher warmt zijn remmen op en doet een ordinaire braketest achter de SC waardoor het hele veld op elkaar klapt en jenson button daarbij het haasje is.
Je remmen opwarmen is niet verboden en de eerste wagen achter SC mocht op dat moment het tempo bepalen. Wie was de eerste wagen? Precies.quote:Monaco 2004 schumacher doet wederom achter de SC een braketest zo genaamd om je remmen op te warmen hij doet dat op een punt waarbij het gevaarlijk is in de tunnel uiteindelijk raakt schumacher zijn wagen zelf inde prut.
Noch jij, noch de stewards, zullen ooit weten of Schumacher dat bewust deed. Dat maakt het zo bizar dat hij daar wel voor gestraft is.quote:en in dit geval is hij gewoon fout en massa niet omdat die onderstuurde en schumi bewust dat deed.
Je hersens gebruiken wanneer een auto een paar meter achter je zit in een onoverzichtelijke smalle tunnel is ook niet verboden..quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef Argento het volgende:
[..]
Je remmen opwarmen is niet verboden en de eerste wagen achter SC mocht op dat moment het tempo bepalen. Wie was de eerste wagen? Precies.
[..]
Heb je poep in je ogenquote:
Damonquote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen![]()
![]()
![]()
Dat was een misselijke streek van Michael om David z'n auto te slopen zodat hij onterecht kampioen werd![]()
![]()
![]()
wat een luizenstreek
ook van de FIA omdat ze michael niet diskwalificeerden
![]()
haha,quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen![]()
![]()
![]()
Dat was een misselijke streek van Michael om Damon z'n auto te slopen zodat hij onterecht kampioen werd![]()
![]()
![]()
wat een luizenstreek
ook van de FIA omdat ze michael niet diskwalificeerden
![]()
Montoya-moet-afstand-bewaren-en-uit-zn-doppen-kijken-er-was-immers-nog-steeds-sprake-van-een-SCsituatie.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef Tee_F1 het volgende:
[..]
Je hersens gebruiken wanneer een auto een paar meter achter je zit in een onoverzichtelijke smalle tunnel is ook niet verboden..
Je kan wel werkelijk alle controversiele Schumacher acties proberen te verdedigen, maar wanneer je op een relatief recht stuk plotseling vol in de remmen gaat is dat niet verstandig.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Montoya-moet-afstand-bewaren-en-uit-zn-doppen-kijken-er-was-immers-nog-steeds-sprake-van-een-SCsituatie.
Zo ingewikkeld is het spelletje niet.
En DC versus MSC op Spaquote:Op zondag 28 mei 2006 02:08 schreef Argento het volgende:
Als je het wil hebben over ordinaire ramacties, verwijs ik je graag naar Silverstone 1995 en Monza 1995.
quote:"Ik hoop dat hij dat met opzet deed, want als dat een fout was, dan had hij nooit zijn superlicentie mogen krijgen. Als je in staat bent om zo'n fout te maken, dan zou je eigenlijk niet in een racewagen mogen rijden. Het is echt onmogelijk dat je zo'n fout maakt. Ik kan met niet voorstellen dat ik ooit zoiets zou doen. Ik weet niet wat er door je heen gaat, als je besluit dit te doen terwijl je weet dat de hele wereld meekijkt. Ik begrijp het niet. Het is belachelijk."
"Het was nergens voor nodig", zo gaat Villeneuve verder. "Michael is een zevenvoudig wereldkampioen en hij had de pole-position in handen. Waarom zou je dan zoiets doen?" De BMW-rijder zou een straf meer dan terecht vinden. "Ze hebben kunnen aantonen dat ik Fisichella in de weg reed op de Nürburgring, terwijl ik dat niet deed. Dit lag er heel dik bovenop. Als je dit met opzet zou doen, dan is dat wel erg extreem. Ook dan zou je eigenlijk niet meer mogen racen. Dit is een beschamende actie voor een wereldkampioen. Zelfs voor Ide zou dit een schande zijn."
En nog even een sneer naar Ide.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:52 schreef Rudy-F1 het volgende:
Helemaal, maar dan ook echt helemaal mee eens Googol.![]()
De reactie van Villeneuve toch ook wel cool hoor. Ook al is het totaal niet het probleem van Jacques, en doet hij dit ongetwijfeld alleen maar om Schumacher weer zwart te maken:
[..]
![]()
Psst; dat is ook de officiële uitslag van de kwalificatie. Daar veranderd niets aan; de grid is alleen een beetje anders dan de uitslag van de kwalificatie.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:10 schreef Arcee het volgende:
Die dumbo's van de FIA-site laten Schumacher gewoon op P1 staan.
De angel van de wedstrijd zit nu juist in de staart van het veld. 2 Ferrari's achteraan, daarvoor beide Super-ram-Alles en daarvoor weer de 2 Midlands. Kan best wel eens leuke situaties gaan opleveren, denk idd aan het Coulthard - Bernoldi verhaal. Daarnaast beide McLarens op de 2e startrij, wie weet kunnen die het tempo van Alonso wel goed volgen. Daarnaast gok ik op heel wat safety-carsituaties, doordat het veld zo competatief is. En natuurlijk omdat we voor het eerst in Monaco die Super-ram-Alles erbij hebben natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef cappp het volgende:
Ik hoef de GP niet eens meer te zien. De FIA heeft de angel uit de wedstrijd gehaald![]()
quote:Following Michael Schumacher’s penalty for blocking the track in qualifying, and Giancarlo Fisichella’s for impeding David Coulthard, the official provisional grid, as released by the FIA on Sunday morning, is as follows. Note - further changes are still possible prior to the race:
1. Alonso 2. Webber
3. Raikkonen 4. Montoya
5. Barrichello 6. Trulli
7. Coulthard 8. Rosberg
9. Fisichella 10. R Schumacher
11. Klien 12. Liuzzi
13. Button 14. Villeneuve
15. Heidfeld 16. Albers
17. Monteiro 18. Speed
19. Sato 20. Montagny
21. Massa 22. M Schumacher
Nee, in Maleisië stond hij 15e.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:03 schreef Kwarkie het volgende:
Albers' beste kwalificatie dit seizoen?
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Alonso gaat uitvallen.
= ik denk dat Sato gaat winnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Alonso gaat uitvallen.
Ik hoop dat schumacher hem eruit bonktquote:Op zondag 28 mei 2006 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Alonso gaat uitvallen.
Gelijk hebben ze, die super augurken knallen toch op iets, dat scheelt een paar plaatsen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat ferrari heeft besloten schumacher een nieuwe motor te geven , en helemaal vol te tanken en vervolgens te starten vanuit de pitlane.
Misschien kan ie nog een punt pakken.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat ferrari heeft besloten schumacher een nieuwe motor te geven , en helemaal vol te tanken en vervolgens te starten vanuit de pitlane.
Ik dat het enige waar hij op hoopt is dat alonso uitvalt .quote:
alsof ze dat zelf nu niet al hadden kunnen bedenken gisteravondquote:Op zondag 28 mei 2006 11:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Heel slim om dat al zo vroeg bekend te maken; ga ik lachen als alle teams die voor hem staan nu ook over gaan op een 1-stopper.:):)
Inderdaad je, de safety-car kan wel eens wat helpen. Ik reken er sowieso op dat er wel een paar de muur in gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:38 schreef Gitanki het volgende:
Voor hun zit er inderdaad niets anders op, voltanken en hopen op een paar safety car - fases
Haha; goeie grap. In Monaco -> no way!!quote:Op zondag 28 mei 2006 11:40 schreef DjRex89 het volgende:
hmm, ik kan me een race herhinneren dat MS ook achteraan moest starten en alsnog in de top3 terecht kwam, dit was misschien wel in een van zijn topjaren maar onderschat Ferrari niet. Ikzelf ben een Ferrari fan (dus niet specifiek MS of Massa) en dit word alleen maar leuker qua race. Zoveel plekken om in te halen zijn er niet en MS is niet echt iemand die achteraan blijft rijden en geen risico's neemt. Kan dus nog een mooie race worden vanmiddag!
dan hoop ik dat schumacher geschorst wordt tot het einde van het seizoen = einde carriere gelijkquote:
Nieuwe motor + 1 pitstop minder.. We zullen zienquote:Op zondag 28 mei 2006 11:42 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Haha; goeie grap. In Monaco -> no way!!
wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nieuwe motor + 1 pitstop minder.. We zullen zien
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet.
Zegt genoeg?quote:Dat heeft Ferrari vanochtend bevestigd. De zevenvoudig wereldkampioen, bestraft voor zijn ‘Schwalbe’ in La Rascasse in de slotseconden van de kwalificatie, begint de wedstrijd met een nieuwe motor en volle tanks
Tuurlijk wel, hij heeft immers geen tijd neergezet in de kwalificatie.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet.
Daarom start hij vanuit de pits........quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
wie zegt dat schumi nu de boel mag voltanken? dat mag die niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |