abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38133383

Welkom bij het topic over de beste serie ooit: 24!
In dit topic volgen wij de Amerikaanse uitzendingen van 24, dus als je 24 op de Nederlandse TV bekijkt kan je dit topic beter vermijden!

24, wat is dat?
Hoewel het bijna ongmogelijk is dat je nog nooit van 24 hebt gehoord, hier even een kleine introductie van de serie. 24 is een actieserie met in de hoofdrol Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland*), en vindt real-time plaats. Elke aflevering komt vertoont de gebeurtenissen van één uur gedurende die dag (het seizoen). Het seizoen heeft 24 afleveringen, dus er wordt precies één dag vertoond. De serie staat bekend om het goede acteerwerk, de veelal zeer goede scripts en verhaallijen en natuurlijk het stoerste personage uit de TV-geschiedenis. Bauer's gedrag kenmerkt zich vooral door zijn 'doing the right thing'-houding. Jack schroomt er niet voor het nodige geweld te krijgen om getuigen aan de praat te krijgen, en ook orders van zijn meerderen bij CTU (Counter Terrorist Unit) wil hij weleens negeren als hij het daarmee niet mee eens is. Tot nu toe zijn er vijf seizoenen van 24 verschenen die allemaan van zeer hoge kwaliteit staan. Elke 24-kijker zal het beamen dat elk seizoen weer een enorm spannende thriller is die je aan het beeldscherm gekluisterd houden!
* Sommigen beweren dat Jack Bauer eigenlijk de rol van Kiefer Sutherland vertolkt. Hoewel hier sterke aanwijzingen voor zijn, is er helaas geen feitelijk materiaal die deze bewering ondersteunt.

Seizoen 1 - In dit seizoen is Jack Bauer hoofd van CTU. Er zijn sterke aanwijzingen dat men de presidentskandidaat, de zwarte David Palmer, wil vermoorden. Maar alles gaat niet zoals gewild, als ook zijn familie in gevaar komt. Jack omschrijft het aan het begin van elk seizoen het beste: "Right now, terrorists are planning to assassinate the presidential candidate, my wife and daughter have been kidnappend, and people that I work with may be involved in both. I'm federal angent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."

Seizoen 2 - Jack Bauer wordt weer opgeroepen, want er is nood aan de naam. Terroristen hebben een zogeheten 'dirty bomb' Los Angeles binnen gesmokkeld, en willen deze vandaag laten ontploffen. Miljoenen mensen kunnen sterven. Aan Jack Bauer om Los Angeles te redden. Ondertussen komt ook zijn dochter Kim in gevaar. David Palmer is ondertussen president.

Seizoen 3 - Weer werkzaam bij CTU is Jack Bauer bezig met het opsporen van een zeer dodelijk en besmettelijk virus. Wanneer een terrorist deze in handen krijgt, dreigt er een enorm gevaar voor de bevolking van LA. Ook David Palmer heeft de nodige problemen op zijn kantoor, wat tot de nodige politieke spanningen leidt.

Seizoen 4 - Na een aantal jaar zwaar werk bij CTU is Jack een wat rustiger baantje begonnen. Hij werkt nu bij Department of Defense, met als directe baas Secretary of Defense James Heller. Hij is 'toevallig' ook de vader van zijn vriendin, Audrey Raines. Wanneer James Heller een bezoekje brengt aan Los Angeles loopt alles mis, en moet Jack alsnog stevig aan de bak.

Seizoen 5 - Jack Bauer geniet rustig van zijn anonieme leventje in een afgelegen gebied. Als David Palmer plotseling vermoord wordt en ook zijn oude collega's niet ongedeerd blijven, helpt Jack CTU met het zoeken van de moordenaars. Tijdens zijn onderzoek komt er echter iets veel groters aan het licht...

De cast van seizoen 5

Klik hier voor een grote versie
Van links naar rechts: Tony Almeida, Edgar Stiles, Bill Buchanan, Chloe O'Brian, Jack Bauer, Audrey Raines, Curtus Manning, Martha Logan, president Charles Logan
De personages

Jack Bauer

Audrey Raines

Bill Buchanan

Chloe O'Brian

Curtis Manning

Charles Logan

Martha Logan

Hal Gardner

James Heller

Christopher Henderson

Vladimir Bierko

Aaron Pierce

Mike Novick

Karen Hayes

Miles Papazian

Not Fade Away
Edgar Stiles, Tony Almeida, Michelle Dessler en David Palmer

Vorige topics
24 season 4 (plus napraat s3)
24 season 4 (deel 2)
24 season 4 (deel 3) de spanning is ondraagelijk!
24 Season 4 (deel 4) Bauer, Jack Bauer
24 Season 4 (deel 5)
24 Season 4 (deel 6!)
24 season 4 (deel 6) Nog 3 afleveringen
24 (Amerika) deel 7
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5
24 (USA) deel 9 - "Relax, he's really good at this."
24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"
24 (USA) deel 11 - "That is equivalent to a coup d'etat"
24 (USA) deel 12 - You don't wanna go down this road with me
24 (USA) deel 13 - Just smile and wave...
24 (USA) part 14 in a flank one position, i repeat...
24 (USA) deel 15 - Initiate lockdown...
24 (USA) Deel 16 : She's gone Jack :'(
24 (USA) Deel 17 : Are you alright? - No
24 season 5 (USA) Deel 18 : Our only lead.
24 (VS) deel 19 - "And now I'm... upset."
24 (VS) deel 20 - "Bill, I'm scared."
24 (VS) deel 21 - 'The people of CTU are heroes'
24 (VS) deel 22 - "Do you understand what this means ?!"
24 (VS) deel 23 - "Keep your eyes open and watch your back"
24 (VS) deel 24 - "The truth will cripple this nation"
24 (VS) deel 25 - We've got plenty time!
24 (VS) deel 26 - It's kinda pathetic
24 (VS) deel 27 - 'Just say what needs to be said'
24 (VS) deel 28 - "Full immunity is worthless"

Audio Tracks
Seizoen 3:
Michelle die die ene meneer in het hotel neerschiet die wil vluchten:
S3 Episode 16
En de inval van Chase en Baker:
S3 Episode 18

Seizoen 5:
S5 Episode 08
S5 Episode 10
S5 Episode 12
S5 Episode 13
S5 Episode 14
S5 Episode 15
S5 Episode 17

Links
Officiele 24 site
24LA.net
Previews seizoen 5

BELANGRIJK: SPOILERS!
  • Elke aflevering die in de VS is uitgezonden mag zonder spoilers besproken worden! Dus niet dinsdags in dit topic kijken en dan zeuren dat er geen spoilertags zijn!
  • Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS!

Wallpapers
    Billy Buchanan 1280x1024
    Billy Buchanan 1280x800
    Billy Buchanan 1024x768

Wallpaper 1 - 1024*768
    Wallpaper 1 - 1280*800
    Wallpaper 1 - 1280*1024

Wallpaper 2 - 1024*768
    Wallpaper 2 - 1280*800
    Wallpaper 2 - 1280*1024

Wallpaper 3 - 1024*768
    Wallpaper 3 - 1280*800
    Wallpaper 3 - 1280*1024

Jack is de coolste!
    Natuurlijk! Mocht je dat willen laten zien, gebruik dan de [img]-tags uit het volgende bestandje!
    Jackplaatjes.txt

Voor topicopeners
  • Open topics met de volgende naam (voor de overzichtelijkheid): 24 (VS) deel xx - [leuke subtitel]
  • De openingspost is hier te vinden.
  • pi_38133454
    Wat posts over de finale uit het vorige topic.
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef 0_finch_0 het volgende:
    Degelijk einde, maar niet zo spectaculair als het hele seizoen, vind ik. Weer een open lijntje, naar de volgende serie. Waarschijnlijk gaan ze hem gebruiken om het Logan verhaal te vertellen, zodat de VS een flink gezichtsverlies lijden t.o.v. China.

Serie 6 zal ook wel een beetje in het kader staan van 'the hunt' op de mannen achter Logan. Welke trouwens waarschijnlijk op korte termijn wel dood gaat, want die mannetjes zijn als de dood dat hij zijn mondje open doet.

Ik weet trouwens niet of Henderson echt dood is, waarom lag hij op een brancard zonder doek over zich heen? Waarom kwam hij weer in beeld? Hij wilde op eenzelfde manier als Jack onderduiken, de eerste stap is gezet. Daarnaast kent hij die knakkers achter Logan waarschijnlijk.

Just my few pennies
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Richardfun het volgende:
    Briljant hoe Logan uiteindelijk ontmaskerd werd, zag dat echt niet aankomen met die 'bug' op z'n pen. Ik dacht heel even dat het een happy end ging worden voor Jack toen ze zeiden dat Kim aan de telefoon was, maar toen hij naar binnen moest voor dat telefoontje voelde ik de bui al hangen. Kutchinezen. Arme Jack, het zit hem ook nooit mee. En arme 'ons', wij moeten nu weer 7 maanden wachten op het nieuwe seizoen...
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 13:39 schreef qu63 het volgende:
    OMG!

de gebugde pen zag ik eigenlijk wel aankomen, en ook stom eigenlijk dat Jack de telefoon binnen aan moest nemen, iedereen heeft toch een mobiel? Ook leuk dat degene die het aan Jack kwam vertellen wel een Aziatisch uiterlijk had

en Jack op de boot naar Sjanghai

7 maanden wachten!
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef koudair het volgende:
    heerlijk einde hoor...niet teveel actie maar een lekkere opbouw naar het slot toe
    we zaten een beetje op de chinezen te wachten.

oh ja een kleine promo dat seizoen 6 eraan komt http://rapidshare.de/file(...)romo_ea186_.avi.html
    ben nu al benieuwd hoe ze hem terug gaan brengen
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef Aurelium het volgende:
    Pff, wel een beetje onzin dat jack bauer om 5 voor 7 ofzo ontvoerd werd en om 7 uur volledig afgetuigd was en op de boot naar china zat.
    Maar goed, al met al een zeer toffe season Hoewel ik toen logan zn vrouw zo begon te mishandelen wel wist dat het opgenomen werd
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 17:23 schreef Bellator het volgende:
    Net gezien, OMFG. Het einde!!!

Mijn opmerkingen.
    - Begin met die onderzeeër, wauw! Super! Zo spannend. "Cut him deep, and cut him fast". Aiight!
    - Die ene derde agent, je wist dat ie dood ging. Ik iig wel.
    - Superexecutie van Henderson door Jack. Het had haast niet mooier/beter gekund.
    - Mooie Toyota.
    - Goed acteerwerk van Mike Novick!
    - Morris is echt het achterlijkste personage uit ooit 24.
    - "He's selling women shoes in Beverly Hills"
    - "Will he hurt him?" - "Jack Bauer does will do whatever it takes to compel blabla."
    - Waar is Wayne Palmer? Hij werd wel genoemd.
    - Morris is echt met afstand het stomste personage ooit, niet te geloven.
    - Beetje low-budget om dezelfde foto van Jack Bauer te gebruiken als in seizoen 3.
    - Supergoede muziek aan het begin van de tweede aflevering, waar blijft die OST!
    - "Mr. President, I have a message from the White House" omfg, nieuwe TT!
    - Geweldige monoloog van Jack, nóg beter dan diegene tegen Nina uit s3.
    - Uitvaart van Palmer was wel mooi, met die muziek en Logan die afgevoerd wordt.
    - Die foto van Edgar + Chloe...
    - De Chinezen, wát een twist op zo'n goed moment. Ik vond het het meest schokkende moment van 24. Op dit moment, mijn god. Ik zag het echt niet aankomen alhoewel je het kon weten omdat een Chinees mannetje het tegen Jack zei.
    - Seizoen 6 in Shanghai.

Erg goede season finale, met een beter eind dan seizoen 4! Soms ook hele ssaie stukken maar ook ENORM goede stukken. Het was de laatste paar afleveringen best mager qua verhaallijn, maar deze finale was gewoon goed met een enorme klapper op het eind.

24

NIET de TT veranderen aub. Wacht lekker tot het volgende topic.
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 17:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk ook .

Caps . Gewoon lekker high-res, hier zitten toch geen modemmers:

Henderson :
    [afbeelding]

Mooie auto :
    [afbeelding]

Oh jee, Jack Bauert tegenover mij !
    [afbeelding]

Jack = .
    [afbeelding]

R.I.P. Palmert.
    [afbeelding]

Logan wordt afgevoerd .
    [afbeelding]

Palmert gaat weg :
    [afbeelding]

Chloe + Edgar :
    [afbeelding]

Jack toegetakeld .
    [afbeelding]

Het zijn de Chinezen !
    [afbeelding]

Jack op de boot naar Shanghai .
    [afbeelding]

En nu is 't wachten .
    [afbeelding]
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Hulkio het volgende:
    Toe Jack telefoon kreeg van kim en een chinees kwam dat vertellen toen had ik wel een vaag idee wat ging gebeuren (eindelijk is een keer geen "Happy End"). Net als het gesprek tussen Logan en zijn vrouw, had al zo'n gek idee dat het gesprek werd opgenomen. Verder heb ik ook mijn twijfels over de dood van Henderson. Jack had hem zijn "woord" gegeven dat hij hem zou laten verdwijnen net zoals hij was verdwenen en we weten allemaal nog wel hoe dat ging. Al met al een goede afluiting van een heel goed seizoen.
      dinsdag 23 mei 2006 @ 19:27:17 #3
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_38133474
    Net gekeken, erg gaaf hoor! En iedereen die na 3 afleveringen riep "waar blijven de chinezen nou" heeft dus eindelijk z'n zin

Wel ongeloofwaardig dat ie in een paar minuten op die boot zat en volkomen was mishandeld, maar ok. Ik ben benieuwd
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef truStie het volgende:
    Weer pas in Januari? Jeez dat duurt echt te lang.. waarom kan 24 niet gewoon vroeger beginnen
    Ze reclameren niet voor niks met "the non stop season of 24", dat vind ik echt geweldig. Als ze in september beginnen moeten ze ook tot mei, en dat betekent af en toe een pauze van een paar week of een recap-aflevering. En dan zijn op dit forum over t algemeen de rapen ook gaar...
    Seriously!?
      dinsdag 23 mei 2006 @ 19:28:07 #4
    134697 Bergie88
    Plan Do Check Act
    pi_38133516
    Ik wil niks lezen ik ga de finale vanavond kijken Dag allemaal
    pi_38133587
    Hier de monoloog van Jack nog een keer.
    pi_38133627
    En idd. Jack zat in vier minuten op een schip. Op IMDB: "Hahrow Mista Bowah. Do you weally think China foget about you?"
      dinsdag 23 mei 2006 @ 19:31:26 #7
    140580 Charizma
    El Cohones Grande
    pi_38133666
    Heb vandaag de laatste twee aflveringen gekeken.... Beetje een raar einde maar hopelijk word het volgende season beter dan deze.. het was leuk maar het kon beter.. volgend jaar gaat jack wat nieuwe chinese torture technique's leren !

Altijd handig.
    Be water my friend
      dinsdag 23 mei 2006 @ 19:31:54 #8
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_38133685
    pi_38134019
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef Radjesh het volgende:
    [afbeelding]
    Is dat die pipo wiens 100% uitgewerkte plan op basis van 80 toevalligheden aan elkaar hangt? Wat een vakman.
      dinsdag 23 mei 2006 @ 19:52:53 #10
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_38134586
    Goed topic. Volgende TVP zal wel pas in januari moeten .
    2000 light years from home
      dinsdag 23 mei 2006 @ 19:54:53 #11
    140580 Charizma
    El Cohones Grande
    pi_38134666
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef Bellator het volgende:

[..]

Is dat die pipo wiens 100% uitgewerkte plan op basis van 80 toevalligheden aan elkaar hangt? Wat een vakman.
    haha
    Be water my friend
    pi_38135204
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef ImPrEzA het volgende:
    Wel ongeloofwaardig dat ie in een paar minuten op die boot zat en volkomen was mishandeld, maar ok. Ik ben benieuwd
    Idd dat vind ik ook zo ongeloofwaardig aan 24. Het is wel een goede serie maar alles gaat zo snel dat het niet realistisch meer lijkt.
    pi_38135601
    Dat vluggertje tussen Miss Logan en Logan zelf ging ook snel
    pi_38135644
    WAAAAAAAAAUWWWW
    eindelijk toch de chinezen, dacht het al wel al twijfelde ik heeeeeel stiekum nog dat het de mannen van Logan zouden zijn.

Maar dus niet!
    Is het al Januari?
    The following takes place between....
    Michael Scofield
    pi_38135831
    TT moet anders. 'Do you really think that we would forget?' of 'You're far to valuable to kill, Mr. Bauer.'
    pi_38135839
    I can't wait...
    pi_38135954
    W-T-F... toch was ik wel shocked hoor! En wat een cliffhanger weer, kan nú al niet meer wachten op de volgende afleveringen \o/
      dinsdag 23 mei 2006 @ 20:36:53 #18
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38136300
    Prachtig hoe ze Logan uiteindelijk te pakken kregen . Ik had het niet meer verwacht.

Wel zonde dat Henderson dood is, ik vond het misschien wel de schokkendste dood van het hele seizoen .

En die chinezen... tsja, ik heb ze nooit interessant gevonden .
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 20:39:59 #19
    42184 crew  DaMart
    pi_38136418
    Geweldig einde! Ik wist gewoon dat die Chinezen nog terug zouden komen! Ik ben allene benieuwd hoe ze Jack terug gaan laten komen. Politiek spelletje misschien?

In de onderzeeër was wel tof! Net als hoe Jack Henderson neerschoot trouwens. En ik zag het wel een beetje aankomen dat Logan door Martha verraden zou worden.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot seizoen 6 begint. Hopelijk zijn Bill en Chloe dan ook weer van de partij!
      dinsdag 23 mei 2006 @ 20:42:00 #20
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38136501
    Zou seizoen 6 zich in China afspelen? Zou wel verfrissend zijn, maar dan is er eigenlijk geen plaats voor CTU.
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 20:43:06 #21
    42184 crew  DaMart
    pi_38136552
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
    Zou seizoen 6 zich in China afspelen? Zou wel verfrissend zijn, maar dan is er eigenlijk geen plaats voor CTU.
    Ik denk het niet. China zal wel in het begin spelen, of in de prequel. Maar 24 kennende komt Jack gewoon terug naar Amerika om terroristen te dwarsbomen.
      dinsdag 23 mei 2006 @ 20:43:22 #22
    58507 koudair
    Only god can judge me
    pi_38136558
    audio track S5 Episode 12 uit de TVP bezorgt me nog steeds koude rillingen zeg
      dinsdag 23 mei 2006 @ 20:45:11 #23
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38136645
    Er komt een terroristische dreiging op China en Jack is de enige die ze kan helpen omdat hij de daders kent uit zijn verleden.

Of is dat te afgezaagd? .
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 20:52:07 #24
    42184 crew  DaMart
    pi_38136961
    Ik vond het trouwens wel mooi dat ze op het vliegveld bij de kist van Palmer het enige echte Palmer muziekje hadden!
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 21:00:00 #25
    42184 crew  DaMart
    pi_38137289
    Ik vond het trouwens wel weer tijd voor een nieuwe avatar
      dinsdag 23 mei 2006 @ 21:01:49 #26
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38137354
    Ja, een avatar waarin Jack Henderson dood schiet lijkt me een goed idee voor de mensen die seizoen 5 nog moeten zien .
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 21:09:10 #27
    42184 crew  DaMart
    pi_38137666
    Zo herkenbaar is Henderson toch niet in beeld
    pi_38137754
    en je ziet henderson ook niet echt goed, dus kan wel vind ik (A)
    Michael Scofield
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 21:11:55 #29
    42184 crew  DaMart
    pi_38137783
    Precies, voor mensen die S5 niet kennen, is het gewoon Jack die een terrorist afknalt

En het is minder spoilergevoelig dan Jack op de boot, wat ik eerst wilde doen
    pi_38138112
    Ik vond het trouwens wel vreemd dat die Chinees zei "Kill you. No, you're far too valuable Mr. Bauer". Wat zullen ze met hem willen doen dan? Neem aan dat ze hem niet laten wegrotten in een goelag ergens, want daar hebben ze zelf niet echt veel baat bij, behalve dan wraak.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_38138182
    Kan idd niet wachten....
    Wanneer begint het met uitzenden weer van seizoen 6?
    ** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
      dinsdag 23 mei 2006 @ 21:40:52 #32
    92771 Un4
    War....
    pi_38139152
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Richardfun het volgende:
    Ik vond het trouwens wel vreemd dat die Chinees zei "Kill you. No, you're far too valuable Mr. Bauer". Wat zullen ze met hem willen doen dan? Neem aan dat ze hem niet laten wegrotten in een goelag ergens, want daar hebben ze zelf niet echt veel baat bij, behalve dan wraak.
    Of ze hebben een plannetje met hem of ze proberen zoveel mogelijk inside information over de US en de regering te krijgen natuurlijk.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
      dinsdag 23 mei 2006 @ 21:42:23 #33
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38139209
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Richardfun het volgende:
    Amerika's meest gezochte man die je live op tv alles kan laten zeggen? toe kan geven dat de VS China heeft aangevallen?
    It's Time To Shine
    [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
      dinsdag 23 mei 2006 @ 21:42:37 #34
    128069 RenzoBrad
    Niet meer actief
    pi_38139214
    Zo hehe eindelijk het einde gezien. Mooie afleveringen!
    Wel jammer dat we weer zolang moeten wachten en dat Jack zijn tas nu niet meer bij zich heeft
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 21:45:11 #35
    42184 crew  DaMart
    pi_38139320
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef RenzoBrad het volgende:
    Zo hehe eindelijk het einde gezien. Mooie afleveringen!
    Wel jammer dat we weer zolang moeten wachten en dat Jack zijn tas nu niet meer bij zich heeft
    Ja, die had hij bij Aaron laten liggen he
    pi_38139822

Oftewel: wat een cool einde!
    The only reason that you're conscious right now is because I don't want to carry you.
      dinsdag 23 mei 2006 @ 21:58:19 #37
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38139948
    Ik was even bang dat Jack echt doodgeschoten ging worden. Hoewel dat eigenlijk niet had gekund omdat Kiefer nog voor een aantal seizoenen getekend heeft.

Had wel een enorme schok geweest.
      dinsdag 23 mei 2006 @ 22:02:31 #38
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38140055
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
    Ik was even bang dat Jack echt doodgeschoten ging worden. Hoewel dat eigenlijk niet had gekund omdat Kiefer nog voor een aantal seizoenen getekend heeft.

Had wel een enorme schok geweest.
    of Kiefer zégt dat ie getekend heeft om het einde nog beter te maken
    It's Time To Shine
      dinsdag 23 mei 2006 @ 22:03:30 #39
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38140093
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:

[..]

of Kiefer zégt dat ie getekend heeft om het einde nog beter te maken
    Daar heb ik in die split-second dat Jack daar lag wel even aan gedacht .
    pi_38140101
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef qu63 het volgende:

[..]

Amerika's meest gezochte man die je live op tv alles kan laten zeggen? toe kan geven dat de VS China heeft aangevallen?
    jack wordt eerder dood gemartelt dan dat hij ook maar 1 woord zegt
      dinsdag 23 mei 2006 @ 22:08:50 #41
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38140302
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef burpicane het volgende:

[..]

jack wordt eerder dood gemartelt dan dat hij ook maar 1 woord zegt
    nou...

Die Chinezen hebben echt alle tijd

Gewoon Jack weer even wat rust geven enzo

Of op de Jack manier
    It's Time To Shine
    pi_38140850
    Damn, als een aflevering zo eindigt ok, maar een seizoen ...
    Gewoon een half jaar wachten nu
    Vond het verder wel 2 vette afleveringen weer, zaten idd paar mooie muziekstukken in (toen sjek de chopper in ging was ook wel vet meen ik me te herinneren).
    Was wel te verwachten idd dat ie gebugged was, vooral toen ie tegen martha begon te bekennen, dat had anders vrij zinloos geweest omdat ze toch al wist dat ie alles gedaan had
    Vond het alleen iets minder verwacht dat het sjek niet lukte toen ie 1-on-1 met de pres. was, aangezien het m bijna altijd wel lukt
    pi_38141039
    bah.. geen sterk einde Die chinezen -> !! Zoooooo voorspelbaar.. en toen Logan met Martha praatte in die hal, je rook gewoon dat het werd opgenomen.. Heel toevallig zei die man alles wat ie had moeten zeggen En hij werd rustig meegevraagd aan het einde van zn speech, verder niks..

Nee, ik vind dat ze na al die langdradige shit met een spectaculairder einde hadden moeten komen.. Alleen het hoofdstuk Henderson was wel netjes afgesloten
    pi_38141363
    Deze wil ik jullie niet onthouden!

S5 Episode 24 SEASON FINALE

Edit:

S5 Episode 24b Helikopter sequence

[ Bericht 34% gewijzigd door jdiezrequejo op 23-05-2006 22:41:36 ]
    Michael Scofield
      dinsdag 23 mei 2006 @ 22:31:11 #45
    134697 Bergie88
    Plan Do Check Act
    pi_38141388
    Een happy end met Kim aan de telefoon mocht gewoon niet kunnen. Geen zoetsappig seizoen 6 maar die chinezen. OMG wat een einde. Nu gaan ze verder in china, daar zullen ze wel nieuwe mooie shots kunnen maken.

CTU zal ook wel mensen in china rond hebben wandelen. Daar gaan we met ze alluh heeeeel lang op wachten.
    Als iemand de scheurkalender van FOX ff snel gaat bewerken dan gaat de tijd wat sneller
    pi_38141508
    Ik zat te wachten tot Wayne Palmer, Pres. Logan neer zou knallen op dat vliegveld. zou wel een leuker einde zijn van Pres. Logan

Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.
    -AJAX AMSTERDAM-
      dinsdag 23 mei 2006 @ 22:34:08 #47
    134697 Bergie88
    Plan Do Check Act
    pi_38141566
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef MakaveliTheDon het volgende:
    Ik zat te wachten tot Wayne Palmer, Pres. Logan neer zou knallen op dat vliegveld. zou wel een leuker einde zijn van Pres. Logan

Ah jammer nou gaan de amerikan nog steeds geen cultuur proeven
    pi_38142437
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef MakaveliTheDon het volgende:

waar is die man eigenlijk gebleven (wayne)? Hij leeft nog wel toch?
    pi_38142578
    wat een geweldige finale!

met de real-time was het allemaal niet zo nauw genomen dit seizoen maar ok, ik vond em veel beter dan ik van tevoren had gedacht
    misschien dat het volgende seizoen voor een groot deel bestaat uit het terughalen van Jack door de VS ipv dat Jack in actie komt?
      dinsdag 23 mei 2006 @ 22:59:34 #50
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_38142875
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

Of op de Jack manier
    Seizoen 2? Dit was seizoen 1 in de limo
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      dinsdag 23 mei 2006 @ 23:11:47 #51
    62215 qu63