De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de FOK!stok in de derde ronde op weg gebracht?quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Warga (Wergea) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
quote:1: ID-Tweak en Dafar (Starters Deel3)
2: Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
3: zwartedoos en scrub_nurse
4: Dafar
5: Allan24
6: _Xbox_Master_
7: bolletje_25
8: erikkll
9: Rocksteen
10: mien-moeke
11: KiwiTjuHh
12: gelly
13: Rocksteen
14: MrBean
15: Alieda1984
16: Duckman
17: Renesite
18: nikky
19: P8
20: RedFever007
21: Duckman
22: D-MIXXX
23: erkel
24: XLerate
25: Faceoff
26: Repeat
27: MissHobje
28: mp3neo en tijnnl
29: MeneerMuis
30: MissHobje
31: Trebweb
32: qu63
33: ikwilookwatzeggen
34: SuperRembo
35: qu63
36: webspider
37: qu63
38: snellejelle
39: webspider
40: SuperRembo
41: F4T4L_3RR0R
42: hollander172
43: worldpimber
44: hicham
45: stinkie
46: stinkie
47: Five_Horizons
48: Worldbeater
49: druide10
50: JapyDooge
51: webspider
52: _Xbox_Master_
53: VASND en kalibr
54: sanke_pizza en Predatorrr
55: victorinox
56: fendt
57: Helmjosti en blackbully
58: WithMe
59: Klea
60: frync
61: TARAraboemdijee en freecell
62: nietzman en Nientje
63: Mereltje
64: Peterselieman
65: roediej
66: Freeflyer
67: Duckman
68: TARAraboemdijee
69: Freeflyer
70: SpeedyGJ
71: Faceoff
72: stil
73: nexcro
74: Renesite
75: boebiedoe
Oh, wat kan jij zeuren zeg. Dat de stok anderhalve dag bij iemand thuis is geweest... Boeiend!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tvp
welke snelle verplaatsing YggY? Hij heeft er 2 dagen over gedaan om in Elst te komen, en wordt morgen pas weer op een nieuwe locatie gelegd. Hij is alleen erg snel opgehaald.
Huhquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Oh, wat kan jij zeuren zeg. Dat de stok anderhalve dag bij iemand thuis is geweest... Boeiend!
Ik vond het wel humoristisch dat de stok alweer opgehaald werd in Elst (niet bij Arnhem, maar ergens in Drenthe, btw) voordat goed en wel de foto's op Fok! stonden.
En nu, op naar Overijssel!
Huhquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh
Ik zeur toch niet. Het was in ieder geval niet mijn intentie om te zeuren.
Overigens is de stok wel naar Elst bij Arnhem gebracht. In Drenthe is geen Elst.
Kijk maar naar de foto's in het vorige topic. Gemeente Overbetuwe. De stok is opgehaald uit Nieuw Roden (Drenthe), maar naar Gelderland verplaatst. Daarom onder meer dat het iets langer duurde.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:33 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Huh
Echt, Elst bij Arnhem, dat heb ik niet door gehad!? Da's dichtbij! (Dacht gelezen te hebben dat het in Drenthe was)
sorry voor de verkeerde interpretatie van je eerdere post, ik dacht dat je een beetje geobsedeerd door de stok was.
70ct per berichtquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef MissHobje het volgende:
Hee wat goed weer van die verplaatsing..
Trouwens.. van dat sms gedoe wist ik nietswat lachen .. maar wat kost dat
![]()
Overigens is de kleinste plaats van Nederland Westerdiepsterdallen. Daar is de stok in najaar 2004 al geweestquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef hooibaal het volgende:
Nou leek het me wel leuk om de Stok in het kleinste dorpje van Nederland neer te leggen, maar Rijkswaterstaat vond het kennelijk niet de moeite waard om daar plaatsnaamborden neer te zetten. Er zijn wel wegwijzers naartoe overigens.
Werk wiki nog maar even bij. Dat gat van jou is een gehucht en geen dorp:quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke verplaatsing![]()
![]()
[..]
Overigens is de kleinste plaats van Nederland Westerdiepsterdallen. Daar is de stok in najaar 2004 al geweest
[afbeelding]
Anyway, de wiki's zijn bijgewerkt
Site doet het niet. Overigens had ik het over de kleinste plaats. Maar het is inderdaad het kleinste gehucht (buurtschappen met plaatsnaambord). Het ligt overigens in Groningen (gemeente Veendam) en niet in Drenthe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef hose het volgende:
[..]
Werk wiki nog maar even bij. Dat gat van jou is een gehucht en geen dorp:
Kleinste Gehucht:
Is Westerdiepsterdallen in Drenthe, het werd in 1910 gesticht door anarchisten, volledig afgesloten van de buitenwereld waren ze geheel selfsupporting, na een ruzie werden er 3 van de 5 huizen door een brand verwoest.
Kleinste Dorp:
Is Persingen (Ooypolder) met een kerk en een paar boerderijen was het in 1799 door overstroming bijna verdwenen.
Bron: http://www.nzhwtc.nl/kleintje%20fiets/05-07/uitersten.htm
inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die stok moet naar twente dan zal ik 'm eens meenemen
Als 'ie in Twente komt, breng ik 'm naar 't Westen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef SpyEye het volgende:
De FOK!-stok wordt nu verplaatst, meer berichten volgen!
![]()
nu snap ik em jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:54 schreef SpyEye het volgende:
oops, ik bedoelde het niet-parkeren bord sorry
ik heb het bericht aangepast
i dare youquote:
dat zou mn 3e keer zijn danquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:34 schreef Aarde het volgende:
[..]
i dare youhaal die stok (weer
)
de hoeveelste keer zou het zijn?
stok on![]()
4e hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zou mn 3e keer zijn dan
misschien ga ik em wel met Hobje halen
huhquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
4e hoor
Kijk maar in de wiki
Westerdiepsterdallen is geen Drenthe maar provincie Groningen. Is namelijk gemeente Veendam net als Wildervanksterdallen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef hose het volgende:
[..]
Werk wiki nog maar even bij. Dat gat van jou is een gehucht en geen dorp:
Kleinste Gehucht:
Is Westerdiepsterdallen in Drenthe, het werd in 1910 gesticht door anarchisten, volledig afgesloten van de buitenwereld waren ze geheel selfsupporting, na een ruzie werden er 3 van de 5 huizen door een brand verwoest.
Kleinste Dorp:
Is Persingen (Ooypolder) met een kerk en een paar boerderijen was het in 1799 door overstroming bijna verdwenen.
Bron: http://www.nzhwtc.nl/kleintje%20fiets/05-07/uitersten.htm
Ik dat inmiddels ook al aan hem verteldquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef LittleIcequeen het volgende:
[..]
Westerdiepsterdallen is geen Drenthe maar provincie Groningen. Is namelijk gemeente Veendam net als Wildervanksterdallen.
Omdat de plaatsnamen al links staan, kan je in het kaartje zelf toch alleen de corresponderende nummertjes zetten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nieuw kaartje:![]()
Nu helemaal volgens de Wiki. Niet alle plaatsnamen staan erop, Die ga ik ook niet toevoegen met photoshop ofzo omdat het gewoon teveel werk is.
Ja, ik zal er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Omdat de plaatsnamen al links staan, kan je in het kaartje zelf toch alleen de corresponderende nummertjes zetten?
Verschillende kleuren nummertjes? Kleuren die niet veel op elkaar lijken, of dezelfde letterkleur, met een andere achtergrondkleur.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ik zal er eens naar kijkenIk ben bang dat je dan een grote nummertjes rotzooi krijgt
het programma wat ik gebruik voor de kaartjes, Route 66, ondersteund dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:48 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Verschillende kleuren nummertjes? Kleuren die niet veel op elkaar lijken, of dezelfde letterkleur, met een andere achtergrondkleur.
Je hebt hem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ok mensen, hou het sms board in de gaten
[afbeelding]
of in westfrieslandquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Diegene die de stok voor mij in of om Apeldoorn neer kan leggen ben ik eeuwig dankbaar.
in dit topicquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:50 schreef fietsventhiel het volgende:
Waar kan ik de foto's vinden?
ga em halen danquote:
damn, iedereen roept maar dat ie ergens heen moet, ga em gewoon zelf halen, dan weet je zeker dat ie in Zeeland ligtquote:
lekker wachten danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef kaspermols282 het volgende:
maar ik heb geen auto, ik ben 13 gek![]()
dan heb je lekker pechquote:
Dat is simpel. Met die foto van dat kruispunt was ik er zo uit. Er is maar één plek waar de N35 op die manier wordt aangegeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou woon ik fucking dicht bij Raalte...maar heb ik geen idee aan welke kant dit is
Zoek elk bord afquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou woon ik fucking dicht bij Raalte...maar heb ik geen idee aan welke kant dit is
Kan ik der met de fiets komen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is simpel. Met die foto van dat kruispunt was ik er zo uit. Er is maar één plek waar de N35 op die manier wordt aangegeven.
De wiki's zijn weer bijgewerkt. Raalte staat er in
Ah gast, had dat eerder bedacht...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef Vjenne_kloet het volgende:
28km fietsen, als ik er eerder op was gekomen had ik 't gedaan, nu heb ik geen tijd meer, en morgen ook niet, en ik denk dat die maandag al weg is.![]()
Het is vlak naast een fietspadquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 05:08 schreef rudedeltadude het volgende:
ok ik kijk zo wel ff, ik gok als je vanaf de stoplichten komt het eerste bord aan de weidelaan
captain obviousquote:Op zondag 28 mei 2006 05:08 schreef rudedeltadude het volgende:
ok ik kijk zo wel ff, ik gok als je vanaf de stoplichten komt het eerste bord aan de weidelaan
ik heb hem opgehaald vannacht.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft rudedeltadude hem nu opgehaald?
nee, dat gaat wel goed, en anders is er een extra opgave om de sleutel onder het bord te zoeken.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef spenky het volgende:
waait die sleutel daar niet weg ?
gelukkig.. kan ik weer slapenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, dat gaat wel goed, en anders is er een extra opgave om de sleutel onder het bord te zoeken.
goed bezigquote:
Dat is wel een erg trage verplaatsing hoor. kan dat niet vanavond of morgen overdag? Ik dacht namelijk dat er iets in de OP stond over zo snel mogelijk verplaatsen en anders maar laten liggen om anderen een kans te geven.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef Flurrie het volgende:
en hij is weer onderweg
Mijn werk is namelijk 500 verder op het industrieterrein van Nijkerk, had geen zin om tot morgenochtend te wachten.
Stok overnacht bij mij en X-naut thuis en wordt morgenavond weer verplaatst
Yep. Foto's + info volgenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef Flurrie het volgende:
en hij is weer onderweg
Mijn werk is namelijk 500 verder op het industrieterrein van Nijkerk, had geen zin om tot morgenochtend te wachten.
Stok overnacht bij mij en X-naut thuis en wordt morgenavond weer verplaatst
Een beetje geduld mag je ook wel hebben hoor. Uiterlijk morgenmiddag is de stok verplaatst. En daar komt nog bij dat er lieden tussen zijn die er langer overgedaan hebben...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is wel een erg trage verplaatsing hoor. kan dat niet vanavond of morgen overdag? Ik dacht namelijk dat er iets in de OP stond over zo snel mogelijk verplaatsen en anders maar laten liggen om anderen een kans te geven.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het maximum voor een verplaatsing is ongeveer 24 uurDan is het toch goed
Hij gaat nu in een lekker tempo
wat was in elst?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef -skippybal- het volgende:
Kut, was die in Elst!!Dat is maar 5 minuten fietsen van m'n huis
![]()
1: Nijkerk heeft een station en een busverbindingquote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ok mensen, nu nog iets naar het oosten, richting Apeldoorn. Moet kunnen. Ik heb helaas geen auto, noch een rijbewijs, dus ik kan m niet ophalen in Nijkerk.
Uhm, de stok misschien??quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Nijkerk heeft een station en een busverbinding
2: Hij ligt al niet meer in Nijkerk
dat was nijkerkquote:
In de OP staat Elst als laatste genoemd. Nu is dat al 4 verplaatsingen terug ofzo, maar tochquote:
Oh ja, zie het al in de Wiki staanquote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In de OP staat Elst als laatste genoemd. Nu is dat al 4 verplaatsingen terug ofzo, maar toch
hij heeft net een heleboel verplaatsingen in friesland (voor de zeurders: fryslân) achter de rugquote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Tichelaar het volgende:
Wanneer is ie in Leeuwarden Zuid of Goutum ofzo, daar ben ik vaak
jongeuh, hiest even oplette matten nou! Hie het al een heel tiid lien in liwwadden lein!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Tichelaar het volgende:
Wanneer is ie in Leeuwarden Zuid of Goutum ofzo, daar ben ik vaak
waquote:Op maandag 29 mei 2006 00:51 schreef Faceoff het volgende:
[..]
jongeuh, hiest even oplette matten nou! Hie het al een heel tiid lien in liwwadden lein!
toe hew ik um nog ophelle!
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:51 schreef Faceoff het volgende:
[..]
jongeuh, hiest even oplette matten nou! Hie het al een heel tiid lien in liwwadden lein!
toe hew ik um nog ophelle!
Het bericht is er in deels fries, deels stadsfries neergezet. Wel geinig. Waarom zeuren die groningers ook telkens zoquote:
Hoiquote:Op maandag 29 mei 2006 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bericht is er in stadsfries neergezet. Wel geinig. Waarom zeuren die groningers ook telkens zo![]()
wat een kutplaats is dat zegquote:Op maandag 29 mei 2006 18:01 schreef Flurrie het volgende:
hij ligt weer ergens in Nederland, en wel in het mooie polderplaatsje Zeewolde,
X-naut plaatst z.s.m de foto's
Happy Hunt
Ze hebben wel een Center Parcs hoorquote:
En er woont zo'n Mod!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Center Parcs hoor![]()
![]()
En er was ooit een auto met vier mensen tegen een boom aan geredenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En er woont zo'n Mod!
ShaoliN![]()
En twee scooters op elkaar geklapt op de dijk!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En er was ooit een auto met vier mensen tegen een boom aan gereden![]()
Dramadorp:quote:Op maandag 29 mei 2006 18:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En twee scooters op elkaar geklapt op de dijk!![]()
quote:Motorrijders ernstig gewond bij botsing
29 Mei 2006
Twee motorrijders zijn zondagmiddag ernstig gewond geraakt bij een ongeval op de Knarweg in Zeewolde.
Volgens de politie remde de voorste motor plotseling af bij een zijweg naar de Gooiseweg. De motorrijder achter hem zag dat te laat waardoor ze tegen elkaar aanbotsten.
Eén van de mannen raakte zodanig gewond dat politie-agenten hem moesten reanimeren voordat hij naar het Utrechts Medisch Centrum in Utrecht kon worden gebracht. De andere bestuurder is naar het Sophiaziekenhuis in Zwolle gebracht.
Als dat maar goed gaat komen met de Stokquote:Man overleden na verkeersongeluk
ZEEWOLDE - Een 44-jarige man uit Biddinghuizen is overleden na een eenzijdig ongeval op de Slingerweg. De man reed in zijn bestelauto vanaf de Stichtsebrug richting Nijkerkerweg, toen hij in de linkerberm raakte en tegen een boom reed. Hij was vermoedelijk onwel geworden achter het stuur. Omdat hij bekneld zat in de bestelauto, is hij door de brandweer uit het voertuig bevrijd. Personeel van de traumahelicopter heeft het slachtoffer gestabiliseerd, waarna hij onder politiebegeleiding per GGD-ambulance is overgebracht naar het Sophia ziekenhuis in Zwolle, waar hij enige uren later overleed.
rustig maar,quote:Op maandag 29 mei 2006 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dramadorp:
[..]
[..]
Als dat maar goed gaat komen met de Stok![]()
Beetje meer respect he voor een oranje-plaatsquote:
Ik word echt niet goed van zulk soort reacties, de stok topics staan er vol mee. Ga hem dan HALENquote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef fietsventhiel het volgende:
Het wordt toch echt tijd dat hij weer richting Nijmegen komt. Dat is toch de leukste stad van Nederland? Dus breng hem maar gauw.
Inderdaad. Daarbij lag hij vorige week onder meer in Elst, Berg en Dal en Leuth. Dat is vlakbij Nijmegen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik word echt niet goed van zulk soort reacties, de stok topics staan er vol mee. Ga hem dan HALEN![]()
Jij woont er toch in de buurt?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik word echt niet goed van zulk soort reacties, de stok topics staan er vol mee. Ga hem dan HALEN![]()
edit: Eindhoven dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:14 schreef Rino het volgende:
Hij legt de laatste tijd lekker veel kilometers af!![]()
Laat hem nu maar weer mijn kant uit komen...
Tja, wie heeft er nu wel de drang om naar Zeewolde te gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja maar ik voel niet echt de drang om er nu achteraan te gaan.
Jij!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Tja, wie heeft er nu wel de drang om naar Zeewolde te gaan![]()
Nee, X-naut en ik wonen in hetzelfde mooie dorpje als jijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij!![]()
Je woont er toch niet hè?!
en dat allemaal dankzij mijn stoere verhaal over mijn fokstok avontuurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef kikoooooo het volgende:
wat een geweldig topic
Had dit nog nooit gezien
Jazekerquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij mijn stoere verhaal over mijn fokstok avontuur
ik ga me wel weer de tering zoeken in Hilversumquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef SuperRembo het volgende:
De stok is weer onderweg, morgen een nieuwe plek en nieuwe foto's,
[afbeelding]
daar lag ie de vorige keerquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef fietsventhiel het volgende:
o ja in Hilversum. Hoe weet je dat?
En waar ga je hem droppen ?? heb je al een previeuw ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef SuperRembo het volgende:
Hij ligt nu wel in Hilversum, maar niet bij een plaatsnaambord
[afbeelding]
Beterquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef SuperRembo het volgende:
De stok is weer onderweg, morgen een nieuwe plek en nieuwe foto's,
[afbeelding]
DIRK !quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef SuperRembo het volgende:
Hij ligt nu wel in Hilversum, maar niet bij een plaatsnaambord
[afbeelding]
ik kan net niet lezen op welk bedrijventerrein het ligt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef SuperRembo het volgende:
En de nieuwe locatie is...
Hoevelaken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pas op voor de brandnetels
De sleutel zit bovenop de paal aan de overkant van de weg geplakt
Bedrijventerreinen en Winkelcentrumquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef qu63 het volgende:
ik kan net niet lezen op welk bedrijventerrein het ligt!
ah!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:59 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Bedrijventerreinen en Winkelcentrum
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:22 schreef Tichelaar het volgende:
HoevelakenIk heb daar nog eens seks gehad
Doe er iets aan, zou ik zeggen.quote:
Het stond er niet, maar hij had zijn microfoon zachtjes aan en ik hoorde het volgende:quote:Wij hebben hem nu
quote:MOEWHAHAHAHAHA
Dunno. Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
Dus de Stok is nu gekaapt door tweakers die hem vermoedelijk in de fik zullen steken ?
quote:[02:30] <hoevelaken_kaper> xtravical kan je ff helpen?
[02:30] <hoevelaken_kaper> of een andere fokker
[02:32] <ExtraWaskracht> waarom?
[02:32] <hoevelaken_kaper> hmm vrij rustig hiero dus :S
[02:32] <hoevelaken_kaper> ey waskracht
[02:32] <ExtraWaskracht> hoi
[02:32] <hoevelaken_kaper> ik zit hiero op de telefoon maar kan wel ircen en kan niet posten op fok.
[02:32] <ExtraWaskracht> so?
[02:32] <hoevelaken_kaper> en ik moet ff wat posten dus vroeg me af of jij het ff in mijn naam wilde doen.
[02:33] <ExtraWaskracht> hangt af van de post
[02:33] <hoevelaken_kaper> "wij hebben em nu![]()
[02:33] <hoevelaken_kaper> thats all
[02:33] <hoevelaken_kaper> in dit topic FOK!stok door Nederland-spel deel 54! Hoevelaken
[02:33] <ExtraWaskracht> en .. waar?
[02:34] <ExtraWaskracht> ah
[02:34] <ExtraWaskracht> welke nick?
[02:34] <hoevelaken_kaper> doe deze maar
[02:35] <hoevelaken_kaper> toppie waskracht als je dat ff kan doen
[02:36] <ExtraWaskracht> het staat er
[02:36] <ExtraWaskracht> FOK!stok door Nederland-spel deel 54! Hoevelaken
[02:38] * hoevelaken_kaper (TweakIRC@84.241.xxx.xxx) Quit (Ping timeout
quote:[03:15] * hoevelaken_kaper (TweakIRC@84.241.xxx.xxx) has joined #FOK
[03:15] <hoevelaken_kaper> waskracht![]()
[03:16] <ExtraWaskracht> hoi
[03:16] <ExtraWaskracht> als mod nota bene
[03:16] <hoevelaken_kaper> senks voor het postenkan je er ff bij zeggen dat er niks met de stok gebeurd maar hij op een leuke manier wordt verdiend
[03:16] <hoevelaken_kaper> +terug
[03:16] <hoevelaken_kaper> ja idd, dat een modje hieraan mee doet D:
[03:17] <ExtraWaskracht> da's sportief
[03:17] <ExtraWaskracht> joh, wist ik veel
[03:17] <hoevelaken_kaper> wij verbazen ons trouwens over de kwaliteit
[03:17] <hoevelaken_kaper> zit erg goed vast D:
[03:17] <rocker> cheers
[03:17] <ExtraWaskracht> maareh, verzinnen jullie zelf wat of moet ik weer wat posten?
[03:17] <hoevelaken_kaper> en wat is de BG wat op de andere kant staat?
[03:17] <hoevelaken_kaper> als jij ff zou willen posten
[03:18] <hoevelaken_kaper> ik van af hier niet posten
[03:18] <ExtraWaskracht> ik wil best wat posten
[03:18] <hoevelaken_kaper> toppie
[03:18] <ExtraWaskracht> slechter dan nu kan het toch niet worden
[03:18] <ExtraWaskracht>
[03:18] <hoevelaken_kaper> hehe
[03:19] <ExtraWaskracht> ik verwacht nu wel dat een spelletje aankomt hoor
[03:19] <hoevelaken_kaper> staan trouwens rare dingen allemaal op...
[03:19] <rocker> nederland goed en sociale zaken goed hier
[03:19] <hoevelaken_kaper> mooidas precies de bedoeling..
[03:19] <ExtraWaskracht> een leuk raadsel of iig iets moeilijkers dan wat de zoektocht eigenlijk is
[03:19] <ExtraWaskracht> wel goed te doen he?
[03:19] <hoevelaken_kaper> heel misschien wordt het een nationaal ietsmaar dat is nog onder voorbehoud
[03:20] <hoevelaken_kaper> uiteraard
[03:20] <ExtraWaskracht> ok, bring it on
[03:20] <hoevelaken_kaper> zet er maar als advies bij dat ze goed moet en luisteren naar radio538
[03:20] <hoevelaken_kaper> moeten *
[03:20] <ExtraWaskracht> prima als ik deze hele chat post?
[03:20] <hoevelaken_kaper> uiteaard geen probleem.
[03:20] <ExtraWaskracht> k
[03:20] <hoevelaken_kaper> waarschijnlijk is ie binnen een week weer terug te vinden
[03:21] <ExtraWaskracht> zullen ze vast waarderen
[03:21] <hoevelaken_kaper> waarschijnlijk bij jeroen nieuwehuizenmaar jullie horen het nog wel
[03:22] <ExtraWaskracht> hahaha
[03:22] <hoevelaken_kaper> was trouwens lastig te vinden als je niet op tom tom het adres in kan typen
[03:22] <ExtraWaskracht> that's it
[03:22] <ExtraWaskracht> ?
[03:22] <hoevelaken_kaper> jep
[03:22] <hoevelaken_kaper> nu nog ewoon wat gechat ) verveel me in de auto
[03:22] <ExtraWaskracht> mijn god, dat het via radio moet
[03:22] <hoevelaken_kaper> zit via een laptop en gprs op internet
[03:22] <ExtraWaskracht> maar ok, ik ga het doorgeven
[03:22] <hoevelaken_kaper> ach joh, jullie meer bekendheid 538 weer wat zieltjes erbij
[03:23] <ExtraWaskracht> alsof ik daarop zit te wachten
[03:23] <hoevelaken_kaper> jij niet P
[03:23] <hoevelaken_kaper> maar iig fijne nacht nog verder wij gaan ff filmpie kijken
[03:23] <ExtraWaskracht> uh, wanneer is Nieuwenhuizen weer bezig?
[03:24] <hoevelaken_kaper> hoor je nog wel )
[03:24] <hoevelaken_kaper>
[03:24] <ExtraWaskracht>
[03:24] <ExtraWaskracht> naja, film kijk ze
[03:24] <hoevelaken_kaper> fijne nacht allemaal nog!!!
[03:24] <hoevelaken_kaper> senk
[03:24] <hoevelaken_kaper> s
[03:24] * hoevelaken_kaper (TweakIRC@84.241.xxx.xxx) Quit (Quit: Leaving)
quote:[03:20] <hoevelaken_kaper> waarschijnlijk is ie binnen een week weer terug te vinden
[03:21] <ExtraWaskracht> zullen ze vast waarderen
[03:21] <hoevelaken_kaper> waarschijnlijk bij jeroen nieuwehuizenmaar jullie horen het nog wel
Geen idee, misschien dat je vrienden in ONZ het weten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef Sebasser het volgende:
Hmm, Jeroentje wil een stunt uithalen of zo ?
SMS nu Jeroen spatie blabla naar 5380 en win de Fok! stok?
Het wordt niets commercieels, en het is nog niet eens zeker!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Als het een commerciele stunt wordt met 538, waardoor je je eigen scheelt moet bellen naar 09093000538 of moet smsen naar 5380, is de grap cq het spelelement er natuurlijk snel vanaf.
Ik heb sowieso hekel aan 538.Commerciale bagger.
(alleen midden in de nacht rick is leuk)
dat is op 3fmquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:44 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Het wordt niets commercieels, en het is nog niet eens zeker!
Maar áls het doorgaat met 538, is het wel in je favoriete programma
Hmm jah.. wie weetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:00 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
...en het wordt nog veel leuker...
quote:
Neen .. je moet ff diep pullekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:25 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat er geen briefje meer in zit? Dop zat er nog wel gewoon op, maar zit niks meer in
ff wachten op superrembo, die had em als laatstequote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Neen .. je moet ff diep pullekenofzo..
Anders houden we jou als verantwoordelijke ofzoaangezien je die stok hebt gekaaptdinges
![]()
Komt vast goed * haalt diep adem*
Stokkiesterkte.. houd vol!
![]()
Ik heb het briefje er gewoon ingedaan, inclusief het ingenieuze systeem om het plastic zakje er uit te halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:25 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat er geen briefje meer in zit? Dop zat er nog wel gewoon op, maar zit niks meer in
Dat duurt wel heel erg lang hè?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:12 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
volgens de laatste berichtgeving in de nacht van maandag op dinsdag..
Dan is dat er in de tussentijd uitgehaald...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ik heb het briefje er gewoon ingedaan, inclusief het ingenieuze systeem om het plastic zakje er uit te halen.
volgens mij ben je je er niet bewust van dat we niet je medespelers zijn...quote:
waar woon jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:52 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
- dubbelpost, quote ipv edit :x -
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef qu63 het volgende:
Spelregels
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Als je niet van plan bent om mee te doen met het spel moet je die stok gewoon laten liggen. Wat voor lol is hier nou aan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
GOZER! LEES!
Jullie fokstok is GEKAAPT! Wij doen niet mee met dit spel. Je zal er nog het één en ander voor moeten doen voordat ie terug komt! Dus ga nou niet lopen zeuren dat het zo lang duurt, daar zijn je mede-fokkers niet blij mee, want dan zie je 'm nooit meer terug!
het zijn fucking tweakers die het zo nodig cool willen overkomen op de radio...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent om mee te doen met het spel moet je die stok gewoon laten liggen. Wat voor lol is hier nou aan?
zijn jullie van het 538 campagne teamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:32 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
sommige mensen zijn hardleers.... wacht nou maar af..
en ik weet niet wie het in z'n bol heeft gehaald, maar we zijn geen tweakers...
je bent een pauper van een pauperorganisatie die commercieel wil meeliften op een leuk initiatief...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:35 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
meer ga je echt niet van ons loskrijgen.....
De lol is dat iedereen hier over de zeik gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef WithMe het volgende:
Wat voor lol is hier nou aan?
Den welbekende spijker op den kop...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:42 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
De lol is dat iedereen hier over de zeik gaat.
je bent een vieze profiteur. rot op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
je raad maar raak... antwoorden krijg je toch pas in de uitzending
en er in de tussen tijd meerdere malen op masturbeerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef Volvoman het volgende:
-Je bent een nerd die de stok een aantal dagen wil vasthouden, en dan ergens dumpen.
Ha... ha.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:42 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
De lol is dat iedereen hier over de zeik gaat.
krijg toch lekker de tyfus, grafnerdsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
GOZER! LEES!
Jullie fokstok is GEKAAPT! Wij doen niet mee met dit spel. Je zal er nog het één en ander voor moeten doen voordat ie terug komt! Dus ga nou niet lopen zeuren dat het zo lang duurt, daar zijn je mede-fokkers niet blij mee, want dan zie je 'm nooit meer terug!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
krijg toch lekker de tyfus, grafnerds
Met hun laptopje en gprs dat ding zoekenWas zeker nog wel moeilijk met je brilletje op in het donker
![]()
doe nie zo zuuurquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja, want wij moeten allemaal juichen om het leuke grapje van die apen.
verraderquote:
Joh, hij word in de nacht van maandag op dinsdag weggelegd..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef Aarde het volgende:
[..]
verraderof is het toch een publiciteitsstunt van fok
![]()
weet je wat vervelende tweaker, gooi die stok maar in het vuurquote:
ANDERS MAAK JE FF EEN SCREENSHOT VAN EEN TEKSTVERWERKER.quote:
Ga nou niet zo blêren, dat ís geen tweaker..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:33 schreef Aarde het volgende:
[..]
weet je wat vervelende tweaker, gooi die stok maar in het vuur![]()
![]()
![]()
wat weet jij er allemaal van danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga nou niet zo blêren, dat ís geen tweaker..
Dank je Renéquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga nou niet zo blêren, dat ís geen tweaker..
Hij kent mij. Hij heeft in mijn profiel gekeken en gezien dat ik een betrekkelijk actieve FOK!ker ben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:37 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat weet jij er allemaal van danspeak, trader, or die!
![]()
www.gimp.orgquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hij kent mij. Hij heeft in mijn profiel gekeken en gezien dat ik een betrekkelijk actieve FOK!ker ben.
En ja, dat plaatje is like so totally n00b ja, maar zeur niet, faberic. Het gaat om de inhoud. En ik heb die rode kringelstreep over het hoofd gezien. Dom ja.
Eens. Het spel is tof zoals het is, we hebben geen oververdienende radiopatsers nodig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef Repeat het volgende:
Sowieso, als die nerds van die radio komen met die stok, dat iemand em daar moet halen ofzo, dan gewoon niet doen. Gun ze die "lol" niet...
Hoi Alex, ik kijk ook maar weer eens meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga het maar weer eens volgen geloof ik
Dat we moeite moeten doen om de stok terug te krijgen. Doorgaans eist een "kaper" iets tegenover het gekaapte. Zo'n persoon ligt dan natuurlijk in een deuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als hij terugkomt, wat is dan precies het probleem?
Je moet er maar tijd voor hebben zoiets te verzinnen zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb zelfs al een constructie bedacht, waardoor het briefje er alleen uitgehaald kan worden, wanneer het slot is geopend.![]()
wat veel modjes opeens die de kant van de schemiel kiezen ... * Aarde smells conspiracyquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als hij terugkomt, wat is dan precies het probleem?
Achja, een beetje logisch denkwerk doet soms wonderen. (overigens schoot het idee me onverwacht te binnen, veel moeite heb ik er niet voor hoeven te doen)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet er maar tijd voor hebben zoiets te verzinnen zeg
Gekaapt door FOK!Radio?quote:
Dat ik de humor er van in kan zien hoe enorm fanatiek jullie wel niet zijn zegt niet meteen dat ik "een van hun" ben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:54 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat veel modjes opeens die de kant van de schemiel kiezen ... * Aarde smells conspiracy![]()
Ondanks dat de stok me gestolen zou kunnen worden heb ik er niks mee te maken, afgezien van de chatlogs van afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:54 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat veel modjes opeens die de kant van de schemiel kiezen ... * Aarde smells conspiracy![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ondanks dat de stok me gestolen zou kunnen worden
ik vind het feit dat jij uberhaupt mod wil zijn ook supergrappig. beetje respect graagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik de humor er van in kan zien hoe enorm fanatiek jullie wel niet zijn zegt niet meteen dat ik "een van hun" ben.
he weetje, laat het dan allemaal maar zitten...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:58 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik vind het feit dat jij uberhaupt mod wil zijn ook supergrappig. beetje respect graag![]()
6 packquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef SuperGrovert het volgende:
waarom krijg ik het woord 6pack! door ?
is trouwens wel een pauper onderdeel van 6 pack ;pquote:
Nee, zo eentje waar je elke kilobyte binnestebuiten moet keren om erachter te komenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef maartena het volgende:
Inderdaad! Ik vind dit juist wel weer leuk..... Eigenlijk zou Tweakers.net een speurtocht moeten uitzetten om em weer terug te krijgen, en dan geen simpele.
Stoere gozer ben je, dat je je speciaal geregistreerd hebt hiervoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
GOZER! LEES!
GOZER! LEES!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef maartena het volgende:
Inderdaad! Ik vind dit juist wel weer leuk..... Eigenlijk zou Tweakers.net een speurtocht moeten uitzetten om em weer terug te krijgen, en dan geen simpele.
Elke keer als er iemand aan hun dierbare stok zit is plotseling de hele wereld tegen ze denken zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik de humor er van in kan zien hoe enorm fanatiek jullie wel niet zijn zegt niet meteen dat ik "een van hun" ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |