Ik dat inmiddels ook al aan hem verteldquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef LittleIcequeen het volgende:
[..]
Westerdiepsterdallen is geen Drenthe maar provincie Groningen. Is namelijk gemeente Veendam net als Wildervanksterdallen.
Omdat de plaatsnamen al links staan, kan je in het kaartje zelf toch alleen de corresponderende nummertjes zetten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nieuw kaartje:![]()
Nu helemaal volgens de Wiki. Niet alle plaatsnamen staan erop, Die ga ik ook niet toevoegen met photoshop ofzo omdat het gewoon teveel werk is.
Ja, ik zal er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Omdat de plaatsnamen al links staan, kan je in het kaartje zelf toch alleen de corresponderende nummertjes zetten?
Verschillende kleuren nummertjes? Kleuren die niet veel op elkaar lijken, of dezelfde letterkleur, met een andere achtergrondkleur.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ik zal er eens naar kijkenIk ben bang dat je dan een grote nummertjes rotzooi krijgt
het programma wat ik gebruik voor de kaartjes, Route 66, ondersteund dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:48 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Verschillende kleuren nummertjes? Kleuren die niet veel op elkaar lijken, of dezelfde letterkleur, met een andere achtergrondkleur.
Je hebt hem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ok mensen, hou het sms board in de gaten
[afbeelding]
of in westfrieslandquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Diegene die de stok voor mij in of om Apeldoorn neer kan leggen ben ik eeuwig dankbaar.
in dit topicquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:50 schreef fietsventhiel het volgende:
Waar kan ik de foto's vinden?
ga em halen danquote:
damn, iedereen roept maar dat ie ergens heen moet, ga em gewoon zelf halen, dan weet je zeker dat ie in Zeeland ligtquote:
lekker wachten danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef kaspermols282 het volgende:
maar ik heb geen auto, ik ben 13 gek![]()
dan heb je lekker pechquote:
Dat is simpel. Met die foto van dat kruispunt was ik er zo uit. Er is maar één plek waar de N35 op die manier wordt aangegeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou woon ik fucking dicht bij Raalte...maar heb ik geen idee aan welke kant dit is
Zoek elk bord afquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou woon ik fucking dicht bij Raalte...maar heb ik geen idee aan welke kant dit is
Kan ik der met de fiets komen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is simpel. Met die foto van dat kruispunt was ik er zo uit. Er is maar één plek waar de N35 op die manier wordt aangegeven.
De wiki's zijn weer bijgewerkt. Raalte staat er in
Ah gast, had dat eerder bedacht...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef Vjenne_kloet het volgende:
28km fietsen, als ik er eerder op was gekomen had ik 't gedaan, nu heb ik geen tijd meer, en morgen ook niet, en ik denk dat die maandag al weg is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |