damn, iedereen roept maar dat ie ergens heen moet, ga em gewoon zelf halen, dan weet je zeker dat ie in Zeeland ligtquote:
lekker wachten danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef kaspermols282 het volgende:
maar ik heb geen auto, ik ben 13 gek![]()
dan heb je lekker pechquote:
Dat is simpel. Met die foto van dat kruispunt was ik er zo uit. Er is maar één plek waar de N35 op die manier wordt aangegeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou woon ik fucking dicht bij Raalte...maar heb ik geen idee aan welke kant dit is
Zoek elk bord afquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou woon ik fucking dicht bij Raalte...maar heb ik geen idee aan welke kant dit is
Kan ik der met de fiets komen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is simpel. Met die foto van dat kruispunt was ik er zo uit. Er is maar één plek waar de N35 op die manier wordt aangegeven.
De wiki's zijn weer bijgewerkt. Raalte staat er in
Ah gast, had dat eerder bedacht...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef Vjenne_kloet het volgende:
28km fietsen, als ik er eerder op was gekomen had ik 't gedaan, nu heb ik geen tijd meer, en morgen ook niet, en ik denk dat die maandag al weg is.![]()
Het is vlak naast een fietspadquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 05:08 schreef rudedeltadude het volgende:
ok ik kijk zo wel ff, ik gok als je vanaf de stoplichten komt het eerste bord aan de weidelaan
captain obviousquote:Op zondag 28 mei 2006 05:08 schreef rudedeltadude het volgende:
ok ik kijk zo wel ff, ik gok als je vanaf de stoplichten komt het eerste bord aan de weidelaan
ik heb hem opgehaald vannacht.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft rudedeltadude hem nu opgehaald?
nee, dat gaat wel goed, en anders is er een extra opgave om de sleutel onder het bord te zoeken.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef spenky het volgende:
waait die sleutel daar niet weg ?
gelukkig.. kan ik weer slapenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, dat gaat wel goed, en anders is er een extra opgave om de sleutel onder het bord te zoeken.
goed bezigquote:
Dat is wel een erg trage verplaatsing hoor. kan dat niet vanavond of morgen overdag? Ik dacht namelijk dat er iets in de OP stond over zo snel mogelijk verplaatsen en anders maar laten liggen om anderen een kans te geven.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef Flurrie het volgende:
en hij is weer onderweg
Mijn werk is namelijk 500 verder op het industrieterrein van Nijkerk, had geen zin om tot morgenochtend te wachten.
Stok overnacht bij mij en X-naut thuis en wordt morgenavond weer verplaatst
Yep. Foto's + info volgenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef Flurrie het volgende:
en hij is weer onderweg
Mijn werk is namelijk 500 verder op het industrieterrein van Nijkerk, had geen zin om tot morgenochtend te wachten.
Stok overnacht bij mij en X-naut thuis en wordt morgenavond weer verplaatst
Een beetje geduld mag je ook wel hebben hoor. Uiterlijk morgenmiddag is de stok verplaatst. En daar komt nog bij dat er lieden tussen zijn die er langer overgedaan hebben...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is wel een erg trage verplaatsing hoor. kan dat niet vanavond of morgen overdag? Ik dacht namelijk dat er iets in de OP stond over zo snel mogelijk verplaatsen en anders maar laten liggen om anderen een kans te geven.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het maximum voor een verplaatsing is ongeveer 24 uurDan is het toch goed
Hij gaat nu in een lekker tempo
wat was in elst?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef -skippybal- het volgende:
Kut, was die in Elst!!Dat is maar 5 minuten fietsen van m'n huis
![]()
1: Nijkerk heeft een station en een busverbindingquote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ok mensen, nu nog iets naar het oosten, richting Apeldoorn. Moet kunnen. Ik heb helaas geen auto, noch een rijbewijs, dus ik kan m niet ophalen in Nijkerk.
Uhm, de stok misschien??quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Nijkerk heeft een station en een busverbinding
2: Hij ligt al niet meer in Nijkerk
dat was nijkerkquote:
In de OP staat Elst als laatste genoemd. Nu is dat al 4 verplaatsingen terug ofzo, maar tochquote:
Oh ja, zie het al in de Wiki staanquote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In de OP staat Elst als laatste genoemd. Nu is dat al 4 verplaatsingen terug ofzo, maar toch
hij heeft net een heleboel verplaatsingen in friesland (voor de zeurders: fryslân) achter de rugquote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Tichelaar het volgende:
Wanneer is ie in Leeuwarden Zuid of Goutum ofzo, daar ben ik vaak
jongeuh, hiest even oplette matten nou! Hie het al een heel tiid lien in liwwadden lein!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Tichelaar het volgende:
Wanneer is ie in Leeuwarden Zuid of Goutum ofzo, daar ben ik vaak
waquote:Op maandag 29 mei 2006 00:51 schreef Faceoff het volgende:
[..]
jongeuh, hiest even oplette matten nou! Hie het al een heel tiid lien in liwwadden lein!
toe hew ik um nog ophelle!
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:51 schreef Faceoff het volgende:
[..]
jongeuh, hiest even oplette matten nou! Hie het al een heel tiid lien in liwwadden lein!
toe hew ik um nog ophelle!
Het bericht is er in deels fries, deels stadsfries neergezet. Wel geinig. Waarom zeuren die groningers ook telkens zoquote:
Hoiquote:Op maandag 29 mei 2006 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bericht is er in stadsfries neergezet. Wel geinig. Waarom zeuren die groningers ook telkens zo![]()
wat een kutplaats is dat zegquote:Op maandag 29 mei 2006 18:01 schreef Flurrie het volgende:
hij ligt weer ergens in Nederland, en wel in het mooie polderplaatsje Zeewolde,
X-naut plaatst z.s.m de foto's
Happy Hunt
Ze hebben wel een Center Parcs hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |