En er woont zo'n Mod!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Center Parcs hoor![]()
![]()
En er was ooit een auto met vier mensen tegen een boom aan geredenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En er woont zo'n Mod!
ShaoliN![]()
En twee scooters op elkaar geklapt op de dijk!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En er was ooit een auto met vier mensen tegen een boom aan gereden![]()
Dramadorp:quote:Op maandag 29 mei 2006 18:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En twee scooters op elkaar geklapt op de dijk!![]()
quote:Motorrijders ernstig gewond bij botsing
29 Mei 2006
Twee motorrijders zijn zondagmiddag ernstig gewond geraakt bij een ongeval op de Knarweg in Zeewolde.
Volgens de politie remde de voorste motor plotseling af bij een zijweg naar de Gooiseweg. De motorrijder achter hem zag dat te laat waardoor ze tegen elkaar aanbotsten.
Eén van de mannen raakte zodanig gewond dat politie-agenten hem moesten reanimeren voordat hij naar het Utrechts Medisch Centrum in Utrecht kon worden gebracht. De andere bestuurder is naar het Sophiaziekenhuis in Zwolle gebracht.
Als dat maar goed gaat komen met de Stokquote:Man overleden na verkeersongeluk
ZEEWOLDE - Een 44-jarige man uit Biddinghuizen is overleden na een eenzijdig ongeval op de Slingerweg. De man reed in zijn bestelauto vanaf de Stichtsebrug richting Nijkerkerweg, toen hij in de linkerberm raakte en tegen een boom reed. Hij was vermoedelijk onwel geworden achter het stuur. Omdat hij bekneld zat in de bestelauto, is hij door de brandweer uit het voertuig bevrijd. Personeel van de traumahelicopter heeft het slachtoffer gestabiliseerd, waarna hij onder politiebegeleiding per GGD-ambulance is overgebracht naar het Sophia ziekenhuis in Zwolle, waar hij enige uren later overleed.
rustig maar,quote:Op maandag 29 mei 2006 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dramadorp:
[..]
[..]
Als dat maar goed gaat komen met de Stok![]()
Beetje meer respect he voor een oranje-plaatsquote:
Ik word echt niet goed van zulk soort reacties, de stok topics staan er vol mee. Ga hem dan HALENquote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef fietsventhiel het volgende:
Het wordt toch echt tijd dat hij weer richting Nijmegen komt. Dat is toch de leukste stad van Nederland? Dus breng hem maar gauw.
Inderdaad. Daarbij lag hij vorige week onder meer in Elst, Berg en Dal en Leuth. Dat is vlakbij Nijmegen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik word echt niet goed van zulk soort reacties, de stok topics staan er vol mee. Ga hem dan HALEN![]()
Jij woont er toch in de buurt?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik word echt niet goed van zulk soort reacties, de stok topics staan er vol mee. Ga hem dan HALEN![]()
edit: Eindhoven dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:14 schreef Rino het volgende:
Hij legt de laatste tijd lekker veel kilometers af!![]()
Laat hem nu maar weer mijn kant uit komen...
Tja, wie heeft er nu wel de drang om naar Zeewolde te gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja maar ik voel niet echt de drang om er nu achteraan te gaan.
Jij!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Tja, wie heeft er nu wel de drang om naar Zeewolde te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |