Haha, nee maar met een sigaar heb ik dat geniet gevoel nog wel, met sigaretten was dat er nog maar 1 op de 10quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wordt steeds linkser weer
[afbeelding]
gewoon in FF hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met de IE plugin jaOf nu ook in FF 1.5?
[afbeelding]
Mja, het minderen gaat hier best aardig nog...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Haha, nee maar met een sigaar heb ik dat geniet gevoel nog wel, met sigaretten was dat er nog maar 1 op de 10
Maar ik voel me echt beter sinds ik gestopt ben, niet meer benauwd wakker worden enzo
[afbeelding]
Echte mannen hebben een Raboxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik postbank al een hele tijd in FF hoor[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Hugster het volgende:
En Paladijn, ik vind je maar een rare snuiter.
[afbeelding]
moet toch een beetje voorkomen dat alexxxxx weer van die rare bakken in de sc gaat postenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie timing, mooie bak
[afbeelding]
ik heb al een hele reeks mercedesen klaar staan tot 5035 aan toequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet toch een beetje voorkomen dat alexxxxx weer van die rare bakken in de sc gaat posten![]()
Daar heb je gelijk in jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet toch een beetje voorkomen dat alexxxxx weer van die rare bakken in de sc gaat posten![]()
GMTAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En voor mensen met een 190D-pas
[afbeelding]
als ze morgen kunnen opschieten kan ik hem in de namiddag al ophalen en anders woensdagochtendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
Weet je al wat van de Bora?
[afbeelding]
Met nieuwe pruttelpot erin dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ze morgen kunnen opschieten kan ik hem in de namiddag al ophalen en anders woensdagochtend![]()
yupz 0km blok erinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met nieuwe pruttelpot erin dan?
[afbeelding]
Sorry jullie hadden toch gelijk - leeftijdsverschil te grootquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef Dangel het volgende:
Sorry jullie hadden toch gelijk - leeftijdsverschil te groot
lekker sportief inrijden ook zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz 0km blok erin![]()
hij hoeft het gelukkig maar 2 maanden uit te houden![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In z'n vrij, gas vol in, lekker die revlimmiter laten klappen..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker sportief inrijden ook zeker?
[afbeelding]
inrijden is tegenwoordig bullshitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker sportief inrijden ook zeker?
[afbeelding]
In z'n 1, 4000 toeren, koppeling laten klappen, vol wegrijden met die dieselquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In z'n vrij, gas vol in, lekker die revlimmiter laten klappen..
Zo, warmgedraaid
[afbeelding]
Dat zegt m'n pa ook altijd ja, maar ik geloof er geen zak vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inrijden is tegenwoordig bullshit![]()
gewoon netjes warm laten worden voor het trappen en dan moet het helemaal goed komen![]()
Macbook pr0 si teh pwnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, het wordt geen Macbook Pro voor deze jongen, via de TU/e kun je een laptop van 2k aanschaffen voor 1000¤
Specs van die van vorig jaar waren best prima, dus dit jaar worden ze weer beter
Denk wel dat ik eraan ga meedoen, ¤1000 korting is niet misselijk
[afbeelding]
Truequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal, maar in dit geval wel 3 keer zo duur
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, het wordt geen Macbook Pro voor deze jongen, via de TU/e kun je een laptop van 2k aanschaffen voor 1000¤
Specs van die van vorig jaar waren best prima, dus dit jaar worden ze weer beter
Denk wel dat ik eraan ga meedoen, ¤1000 korting is niet misselijk
[afbeelding]
De playerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
True![]()
En Unim0g toch
[afbeelding]
Nee anders had ik het wel gewetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar een MacBook Pro die jij wil hebben is zo'n beetje ¤2600 - ¤2700
Gaat dat ook nog door de helft?
[afbeelding]
Think differentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee anders had ik het wel geweten
Zij selecteren een laptop, en kopen er daar 2000 van in ofzo
[afbeelding]
Helaasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee anders had ik het wel geweten
Zij selecteren een laptop, en kopen er daar 2000 van in ofzo
[afbeelding]
Whehehe, nee dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helaas
Ik schrok eventjes, dacht even dat er stond dat je toch voor een MacBook Pro zou gaan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, nee dusAl kom ik wel een keer op die unit van jou rammelen
![]()
[afbeelding]
motoren zijn tegenwoordig zo fijn afgesteld en het gebruik van materialen is zo veranderd in de tijd dat het inrijden vrijwel niet meer nodig is zelf en het zelf ten koste kan gaan van je vermogen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zegt m'n pa ook altijd ja, maar ik geloof er geen zak vanKomop man, het is allemaal helemaal nieuw, kan toch niet goed zijn...
[afbeelding]
nee, da's een lieve usertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]Eerst maar eentje kopen dan
PowerBook 15 is niet veel bijzonders
[afbeelding]
Hmm... zoiets zei hij ook jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
motoren zijn tegenwoordig zo fijn afgesteld en het gebruik van materialen is zo veranderd in de tijd dat het inrijden vrijwel niet meer nodig is zelf en het zelf ten koste kan gaan van je vermogen!
Het enigste waar het inrijden nut voor heeft zijn de zuiger ringen en het is vaak bewezen dat het beter is om deze hard in te lopen dan zacht!
permanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
Ah, Googol lost me af
Ik ben naar bed
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ELK tijdstip is een mooi tijdstip voor The Doors
4 kleine regels voor een gezonde motor:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... zoiets zei hij ook ja
Naja, dan zal het wel eh
[afbeelding]
amenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
4 kleine regels voor een gezonde motor:
netjes opwarmen voor trappen (turbomotoren ook laten afkoelen na trappen)
korte stukjes vermijden!
niet lange tijd constante snelheden rijden!
olie regelmatig verversen
Dus als jij even naar de supermakrkt gaat, rij je er nog even 100 kilometer achteraan, want ik zie jou niet fietsenquote:
En wat suggereer jij als chillend avondmuziekje danquote:
Bob Marleyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wat suggereer jij als chillend avondmuziekje dan
[afbeelding]
Ik vraag het evenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:00 schreef Jimmeh het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxx kan je dit topic: Ferrari F1 & Others Demo Maastricht (oktober) niet naar PTA hijacken, dan krijgt het nog wat aandacht
Dat heb ik alleen maar op vinyl, en ik heb geen zin om de 5 meter daarheen af te leggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bob Marley
UB40
Doe Maar
en een dikke snaak
Ja ik had de nsb knop toen ook is gebruikt maar gebeurde nix met het topic, luie modsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag het even
Een topic waarGabberhead
post hoort in PTA uiteraard
je TR is als gelezen gemarkeerd inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:03 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ja ik had de nsb knop toen ook is gebruikt maar gebeurde nix met het topic, luie mods![]()
Nu ga ik het geheid vergeten omdat het verdoemd is om vergeten te worden daar in sport
Uit jouw mond is dat werkelijk een regelrechte nominatie waard voor "Friesche Chrap van de Eejw"quote:
Digitale radio werkt ook primaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen maar op vinyl, en ik heb geen zin om de 5 meter daarheen af te leggen
[afbeelding]
Overgangetje:quote:
Give me 37 good reasonsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Googol, je moet echt minder drugs gaan gebruiken man
Daarom deel ik mijn douch met een vrouwquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
cum in het doucheputje
studentenhuizen
huisgenoten
Maak je al progressie in de negotiation fase! Of zijn die mods van sport al in dromenland?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je TR is als gelezen gemarkeerd inderdaad
Ik ben een qtyquote:
ik ook... en mijn bed ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daarom deel ik mijn douch met een vrouw
[afbeelding]
Ik zie het als een vingeroefening voor de jaarlijkse strijd om het Dakar topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:19 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Maak je al progressie in de negotiation fase! Of zijn die mods van sport al in dromenland?
Jij denkt ook echt dat ieder ongemak een slepende kwestie wordt eh.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook... en mijn bed ook
En boven mijn hoofd wonen geen BBQaqqers
ik dnek dat mijn huis superieur is aan op 1 na alle anderequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt dat ieder ongemak een slepende kwestie wordt eh.
[afbeelding]
Dat is vrij makkelijk om over je eigen huis te zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dnek dat mijn huis superieur is aan op 1 na alle andere
In mijn geval wel jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is vrij makkelijk om over je eigen huis te zeggen
[afbeelding]
Je zou mij er met geen stok inkrijgen, maar goed voor ieder wat wilsquote:
Je kunt je haat jegens PeuRac ook overdrijven he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zou mij er met geen stok inkrijgen, maar goed voor ieder wat wils![]()
[afbeelding]
ROFLquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt je haat jegens PeuRac ook overdrijven he?
Niet bij mij thuis willen komen omdat hij je voor is gegaan
Jij hebt voor jou de ultieme prijs-kwaliteit verhouding gevonden, wij voor ons ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ROFLIk wil best op visite komen, maar wat wonen betreft ben ik wel erg gehecht aan m'n stadjiej. En ik weet zeker dat je voor mijn huur het echt niet beter kan treffen
[afbeelding]
Ze is boos (lijkt het). En terechtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:35 schreef Sjoewe het volgende:
Yvonne, what the fuck?
Yvonne wordt gek
[afbeelding]
Sneu gedrag en admin onwaardig lijkt me meerquote:
Ach, ik kan me er iets bij voorstellen, als je na een dag thuis komt, en je mekrt dat er ineens allemaal topics zijn waarin je word beschruldigd van dingen die je niet gedaan KUNT hebben, omdat je er immers niet was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sneu gedrag en admin onwaardig lijkt me meer
[afbeelding]
whehehehe ... 't is geen Voorburg hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dokter?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:52 schreef Googolplexian het volgende:
godver ... m'n nek zit al drie weken vast
Ik stond in de filequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef Fugie het volgende:
hallo
ijsmeis waarom neem jij de tijd om op fok te posten als je te laat bent, dat is echt uberkansloos
wat ik zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stond in de fileDie had ik niet zo lang verwacht
Wat ben je toch ook een pipo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef t0n het volgende:
Moet nieuwe banden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb maar Toyo Proxis T1-R besteld... es kijken wat die doen, schijnen stuk beter te zijn dan de T1-S..
Juist, en ik was dé man..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je had wel aandacht[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef t0n het volgende:
Potentieel Intressant Pijp Object?
Je weet niet hoe je intelligent spelt ehquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef t0n het volgende:
Potentieel Intressant Pijp Object?
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je intelligent spelt eh
[afbeelding]
Intressant is ook niet goedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je intelligent spelt eh
[afbeelding]
Ik zag hetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:33 schreef t0n het volgende:
[..]
Nee
En had geen zin om me best er voor te doen
Perman achterhaalt je welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zag het
Zoals Tjabbo zou zeggen... "Al is de edit nog zo snel...."
[afbeelding]
Ja heur, Poedel!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Boejuh, je weet toch wat ik pedoel"
[afbeelding]
Vervelend he, dat ik niet in je Statler&Waldorf referentiekader valquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Hugster het volgende:
En Paladijn, ik vind je maar een rare snuiter.
[afbeelding]
Goddamn streetracers!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef t0n het volgende:
Moet nieuwe banden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb maar Toyo Proxis T1-R besteld... es kijken wat die doen, schijnen stuk beter te zijn dan de T1-S..
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ELK tijdstip is een mooi tijdstip voor The Doors
Niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
4 kleine regels voor een gezonde motor:
netjes opwarmen voor trappen (turbomotoren ook laten afkoelen na trappen)
korte stukjes vermijden!
niet lange tijd constante snelheden rijden!
olie regelmatig verversen
In Cornjum is dat ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het jullie eigen huis, of huur (gezien je geen werk hebt atm.)?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt voor jou de ultieme prijs-kwaliteit verhouding gevonden, wij voor ons ook
En dan kunnen we nu als blije hipies gaan slapen![]()
Geil dingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:20 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eraf en je hebt een nette bak 14.gifquote:
das lang geledenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
Hoi allemaal
Hoe is het hier?
edit: heb btw laatst een Alfa Romeo Stationwagon gezien. Wist niet dat die dingen bestonden.
Kom jij wel eens buiten danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
Hoi allemaal
Hoe is het hier?
edit: heb btw laatst een Alfa Romeo Stationwagon gezien. Wist niet dat die dingen bestonden.
Hoe wast huisje?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
Hoi allemaal
Hoe is het hier?
als je je Opel maar thuis laat en hier in de omgeving niet gaat rijdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
jaaaa bewareeeee of the fugie![]()
kan ook in amsterdam doen hoor![]()
De enige stations die hier rondrijden zijn bmw, vw en audi heurquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
das lang geledendas wel heer erg dat je dat niet wist hoor Mukie.
![]()
Donderdag he...quote:
niet dus, amsterdam onveilig makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je je Opel maar thuis laat en hier in de omgeving niet gaat rijden![]()
Ik dacht dat je uit je werk ging kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Donderdag he...
kan niet wachten
Heb wel al een optie erop genomen
welke heb je gezien dan ? De 156 Sportwagon?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
De enige stations die hier rondrijden zijn bmw, vw en audi heur
Maar vond hem wel erg
Hendig sjiek vlak langs de 155 Scandinavian flickenquote:
ik ga ff googlenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
welke heb je gezien dan ? De 156 Sportwagon?
[afbeelding]
enne die bestaat al sinds 1998![]()
hihih nee moest eerst een afspraak maken met de aannemer en dat met die optie doornemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit je werk ging kijken:p
[afbeelding]
Scandinavianquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hendig sjiek vlak langs de 155 Scandinavian flicken![]()
[afbeelding]
Ik mag nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga zo maar weer richting huis want ik verveel me de tyfus!
Doeg
fookin retorische opmerkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Hugster het volgende:
Fugie en ik gaan dan zeker een biertje doen!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de nieuwe? 159
Edit, yep de nieuwe: linkje
ik heb het verhaal gelezen, was dat wat je probeerde zondag met je Skyline?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
Bohier zit hij al 2x in, de scandinavian flick
http://media.putfile.com/(...)ukuba-driven-by-Hugo
[afbeelding]
waarom zoek je ruzie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die is nog lelijker dan een 155![]()
[afbeelding]
Ziet er anders zwaar ok uit als ie links langs je flitstquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die is nog lelijker dan een 155![]()
[afbeelding]
http://video.google.com/videoplay?docid=-8175005139725624103&q=scandinavian+flickquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb het verhaal gelezen, was dat wat je probeerde zondag met je Skyline?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ziet er anders zwaar ok uit als ie links langs je flitst
Ruzie heeft nog een stapel voetbalplaatjes van me en die wil ik terugquote:
zit op m'n werk met een trage verbinding...gaat nu ff niet werken helaas.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-8175005139725624103&q=scandinavian+flick
[afbeelding]
voetbalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ruzie heeft nog een stapel voetbalplaatjes van me en die wil ik terug
Zoek je mee?
[afbeelding]
Tis een filmpje van 9 secondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit op m'n werk met een trage verbinding...gaat nu ff niet werken helaas.
Ben je uit op een verbale confrontatie?quote:
panini plaatjesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ruzie heeft nog een stapel voetbalplaatjes van me en die wil ik terug
Zoek je mee?
[afbeelding]
ik heb een speedtest gestart voordat ik dit ging typen, hij is nog steeds bezigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis een filmpje van 9 seconden![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
nee jij wel schijnbaar. Verveel je je? Of ben je weer in 1 van je "ik ben zo zielig en depri en sterf allemaal" buiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben je uit op een verbale confrontatie?
[afbeelding]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij wel schijnbaar. Verveel je je? Of ben je weer in 1 van je "ik ben zo zielig en depri en sterf allemaal" bui
ik ben wel in zo'n bui vandaagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij wel schijnbaar. Verveel je je? Of ben je weer in 1 van je "ik ben zo zielig en depri en sterf allemaal" bui
Je weet dat ik me daar wat van aantrek. Je bent er gewoon op uit om te jennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik vind die auto gewoon lelijker dan een 155
Dat jij je dat nou iedere keer zo aantrekt
Maar ik ben pleitte
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag in de tram tegenover een man van een jaartje of 60 met een scheve bek, ENORME lederen porto in z'n kontzak en een nightwish longsleeve. En toen kwam er een gozer aangelopen die ook wilde uitstappen, type skater en die deed toen naar die gast NIGHWIIISSSHHH!!!!![]()
![]()
met beide handen zo:
En hij keek ook nog eens zo
En die oude kerel zo, YEAH!!![]()
En ik:![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:08 schreef Hugster het volgende:
vlad, een nightwish concert?
[..]
[afbeelding]
Die van mij zijn nu zowat goud waard denk kquote:
Welk concert dan wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
een ouwe gast met nightwish![]()
die geilt gewoon op Tarja![]()
maar nee, was geen nightwish concert, die zijn er niet meer nu nightwish een beetje uit elkaar ligtheb ze nog wel op dynamo gezien
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
Nightwish heb ik ook nog een blauwe maandag geluisterd![]()
[afbeelding]
Ik vind je reactie nog meevallenquote:
Je kan wat grotere/betere persfoto's leechen bij de direct-leasequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de nieuwe? 159
Edit, yep de nieuwe: linkje
Ik heb een grafhekel aan nightwish sinds een ex-huisgenoot het nummer bless the child (oid) zo'n 4 dagen 24/7 achter elkaar draaide.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
een ouwe gast met nightwish![]()
die geilt gewoon op Tarja![]()
maar nee, was geen nightwish concert, die zijn er niet meer nu nightwish een beetje uit elkaar ligtheb ze nog wel op dynamo gezien
![]()
voor de tweede keer binnen een maand naar Katatoniaquote:
Ik de persconferentie van Ayaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
In het kader van de oldskool trip heb ik Sepultura er maar weer eens in getieft
Die zijn wel leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef vlad het volgende:
[..]
voor de tweede keer binnen een maand naar Katatoniamet Novembre in het voorprogramma
(schijnt beide iets van Doom metal te zijn zag ik laatst)
Weg met dat wijfquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik de persconferentie van Ayaan
[afbeelding]
Ik kan er een heleboel meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je er mee kunt wel
zuigen is soms goedquote:
Ik borduurde voort op haar redenatiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg dit
of je bent nooit gezogen
Ik mot iemand hebben die custom templates kan maken in dreamweaver voor Joomla.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Paladijn het volgende:
maaruhm, googol, phperts gebruiken toch vaak dat zend editor geval ipv dreamweaver?
Ik doe alleen aan echt webdevelopmentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik mot iemand hebben die custom templates kan maken in dreamweaver voor Joomla.
Valt dik geld te verdienen
Jammer dat bedrijven als Porsche dat toch anders zienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan echt webdevelopment
wel leuk?quote:
Van bedrijven in de orde van Porsche verwacht ik op zijn minst dat ze voor j2ee of .net gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
Jammer dat bedrijven als Porsche dat toch anders zien
Afhankelijk van het land gaan ze voor ego7 of voor Joomlaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van bedrijven in de orde van Porsche verwacht ik op zijn minst dat ze voor j2ee of .net gaan.
Menu structuur is wat overdone/druk imho, maar ziet er grafisch goed uit (en hij werkt tenminste in operaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
Pala: http://www.mambers.com/showthread.php?t=17343
Ik vind'm heerlijk werken, maar helaas zitten de meeste van onze klanten in IE6.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
Opera schijnt de beste renderer te zijn qua browser.
En Joomla werkt lekker in Firefox en Opera (fuck MSIE)
En daar ligt nu ook mijn probleem... zit een klein foutje in de template van de site waar ik nu aan werk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind'm heerlijk werken, maar helaas zitten de meeste van onze klanten in IE6.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:08 schreef Paladijn het volgende:
Commentaar van een PHPert trouwens:
PK|wOrk yuo=dreamweaver
Paladijn|Work ja, dat zei ik ook al
PK|wOrk dat levert de meest kutte html af die je je kunt voorstellen
PK|wOrk die pagina's die de designer van multiminded aflevert hebben soms tot 6 geneste tables
Daar durf ik zo niets over te zeggen, dat soort dingen laten wij doorgaans extern doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En daar ligt nu ook mijn probleem... zit een klein foutje in de template van de site waar ik nu aan werk.
en hoe zit dat met het kleurveschil in FF en IE?
MSN?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar durf ik zo niets over te zeggen, dat soort dingen laten wij doorgaans extern doen
Gewoon de site/kleuren testen met de browsers, ik heb alle drie hier ook geinstalleerd staan om die reden.
ga d'r op zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:13 schreef Fugie het volgende:
zit me hier toch een geil wijffie in de trein
Donequote:
regel het anders danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:26 schreef Fugie het volgende:
googol![]()
wil ik ff plaatje schieten zodat jullie kunnen mee genieten, werkt die kut camera nietwtf heb ik dan aan deze foon als het niet werkt als het nodig is
Dreamweaver minimalistischquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
regel het anders dan
loop naar d'r toe en vraag of je met d'r op de foto mag maar je camera werkt niet dus of het met haar telefoon kan en of ze jou die foto wil mailen
Ik kan weer veilig door Leeuwarden heen zometeen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:lekker gereden
Moie foto's gemakat op volkomen illegale plekken, terwijl iedereen virendleijk tgen me bleef
Vliegbasis en die nieuwbouwwijk richting hurdegarypquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kan weer veilig door Leeuwarden heen zometeen?
Waar ben je allemaal geweest, dat het zo 'illegaal' was?
Ik dacht dat ze pas volgend jaar met die nieuwbouwwijk begonnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vliegbasis en die nieuwbouwwijk richting hurdegaryp
en achteruit ingeparkeerd op de parking van de groene stervond ik op zich wel toepasselijk
Bij de oldehove waren ze vanmorgen ook nog bezig, ik had even de neiging om foto's te maken, maar was al wat laat voor mijn werkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn net begonnen met het grondwerk, dat is voor mij het interessantst, grof geweld met grote machines
gaat lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de oldehove waren ze vanmorgen ook nog bezig, ik had even de neiging om foto's te maken, maar was al wat laat voor mijn werk
Hoe gaan je rijlessen eigenlijk, moeten we ons al zorgen gaan maken over een Niva op de weg?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaat lekkerzonet even een theroieboek met CDrom bij de ANWB gehaald
Oldehove alleen met auto langs gereden, had alles al op de foto verder
Tandarts mept met hamer in op gebit
huur he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is het jullie eigen huis, of huur (gezien je geen werk hebt atm.)?
quote:Bij de Europese Kampioenschappen wordt er op de drie vaste onderdelen met de volgende kloten geschoten:
Da's in verhouding dan ook duurderquote:
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef Paladijn het volgende:
Was net voor een test ff op zoek naar populaire nld zoektermen, zie ik deze fantastische nummer 1 voorbij komen
tuuk welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker bezig MuukAls wat...?
En Googol, kende je dat niet? Nepnederlander![]()
[afbeelding]
quote:
Als een bandjescontroleerderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker bezig MuukAls wat...?
En Googol, kende je dat niet? Nepnederlander![]()
[afbeelding]
Ik maakte dan ook een garpje, maar soms hap je nog leuker dan Bojoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tuuk wel
Goos ... voor m'n kleur ben ik, denk ik, Nederlandse ABNste inwoner.
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als een bandjescontroleerder
2x 8u werken en voor de rest lekker vrij rondlopen
Jezelf?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Negers met Alfa's
Bootjesvolk
Limbo's
LIwadders
ben ik nog iemand vergetente beledigen?
Googol heeft geen Alfaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Negers met Alfa's
Bootjesvolk
Limbo's
LIwadders
En dat moet beledigend zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Negers met Alfa's
Bootjesvolk
Limbo's
LIwadders
En je kunt aangeven wanneer je niet wilt werken (lees tijden RHCP en Skin)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het betere werk![]()
En tijdens het controleren nog genieten van de muziek ook
[afbeelding]
Whehehe je beweert hier verkapt dat BoJo, Peurac en Alfisti negers zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Googol heeft geen Alfa
Maar ik ben naar huis
Oja, Sterf ranzige graffries met je surrogaatbaard en leugenachtige uiterlijk
[afbeelding]
schuursponsje hebben voor je rug?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dat moet beledigend zijn?
Beetje beter je best doen Alexxxxx je verliest je touch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |