permanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
Ah, Googol lost me af
Ik ben naar bed
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ELK tijdstip is een mooi tijdstip voor The Doors
4 kleine regels voor een gezonde motor:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... zoiets zei hij ook ja
Naja, dan zal het wel eh
[afbeelding]
amenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
4 kleine regels voor een gezonde motor:
netjes opwarmen voor trappen (turbomotoren ook laten afkoelen na trappen)
korte stukjes vermijden!
niet lange tijd constante snelheden rijden!
olie regelmatig verversen
Dus als jij even naar de supermakrkt gaat, rij je er nog even 100 kilometer achteraan, want ik zie jou niet fietsenquote:
En wat suggereer jij als chillend avondmuziekje danquote:
Bob Marleyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wat suggereer jij als chillend avondmuziekje dan
[afbeelding]
Ik vraag het evenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:00 schreef Jimmeh het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxx kan je dit topic: Ferrari F1 & Others Demo Maastricht (oktober) niet naar PTA hijacken, dan krijgt het nog wat aandacht
Dat heb ik alleen maar op vinyl, en ik heb geen zin om de 5 meter daarheen af te leggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bob Marley
UB40
Doe Maar
en een dikke snaak
Ja ik had de nsb knop toen ook is gebruikt maar gebeurde nix met het topic, luie modsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag het even
Een topic waarGabberhead
post hoort in PTA uiteraard
je TR is als gelezen gemarkeerd inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:03 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ja ik had de nsb knop toen ook is gebruikt maar gebeurde nix met het topic, luie mods![]()
Nu ga ik het geheid vergeten omdat het verdoemd is om vergeten te worden daar in sport
Uit jouw mond is dat werkelijk een regelrechte nominatie waard voor "Friesche Chrap van de Eejw"quote:
Digitale radio werkt ook primaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen maar op vinyl, en ik heb geen zin om de 5 meter daarheen af te leggen
[afbeelding]
Overgangetje:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |