Haha, nee maar met een sigaar heb ik dat geniet gevoel nog wel, met sigaretten was dat er nog maar 1 op de 10quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wordt steeds linkser weer
[afbeelding]
gewoon in FF hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met de IE plugin jaOf nu ook in FF 1.5?
[afbeelding]
Mja, het minderen gaat hier best aardig nog...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Haha, nee maar met een sigaar heb ik dat geniet gevoel nog wel, met sigaretten was dat er nog maar 1 op de 10
Maar ik voel me echt beter sinds ik gestopt ben, niet meer benauwd wakker worden enzo
[afbeelding]
Echte mannen hebben een Raboxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik postbank al een hele tijd in FF hoor[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Hugster het volgende:
En Paladijn, ik vind je maar een rare snuiter.
[afbeelding]
moet toch een beetje voorkomen dat alexxxxx weer van die rare bakken in de sc gaat postenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie timing, mooie bak
[afbeelding]
ik heb al een hele reeks mercedesen klaar staan tot 5035 aan toequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet toch een beetje voorkomen dat alexxxxx weer van die rare bakken in de sc gaat posten![]()
Daar heb je gelijk in jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet toch een beetje voorkomen dat alexxxxx weer van die rare bakken in de sc gaat posten![]()
GMTAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En voor mensen met een 190D-pas
[afbeelding]
als ze morgen kunnen opschieten kan ik hem in de namiddag al ophalen en anders woensdagochtendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
Weet je al wat van de Bora?
[afbeelding]
Met nieuwe pruttelpot erin dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ze morgen kunnen opschieten kan ik hem in de namiddag al ophalen en anders woensdagochtend![]()
yupz 0km blok erinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met nieuwe pruttelpot erin dan?
[afbeelding]
Sorry jullie hadden toch gelijk - leeftijdsverschil te grootquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef Dangel het volgende:
Sorry jullie hadden toch gelijk - leeftijdsverschil te groot
lekker sportief inrijden ook zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz 0km blok erin![]()
hij hoeft het gelukkig maar 2 maanden uit te houden![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In z'n vrij, gas vol in, lekker die revlimmiter laten klappen..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker sportief inrijden ook zeker?
[afbeelding]
inrijden is tegenwoordig bullshitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker sportief inrijden ook zeker?
[afbeelding]
In z'n 1, 4000 toeren, koppeling laten klappen, vol wegrijden met die dieselquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In z'n vrij, gas vol in, lekker die revlimmiter laten klappen..
Zo, warmgedraaid
[afbeelding]
Dat zegt m'n pa ook altijd ja, maar ik geloof er geen zak vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inrijden is tegenwoordig bullshit![]()
gewoon netjes warm laten worden voor het trappen en dan moet het helemaal goed komen![]()
Macbook pr0 si teh pwnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, het wordt geen Macbook Pro voor deze jongen, via de TU/e kun je een laptop van 2k aanschaffen voor 1000¤
Specs van die van vorig jaar waren best prima, dus dit jaar worden ze weer beter
Denk wel dat ik eraan ga meedoen, ¤1000 korting is niet misselijk
[afbeelding]
Truequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal, maar in dit geval wel 3 keer zo duur
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, het wordt geen Macbook Pro voor deze jongen, via de TU/e kun je een laptop van 2k aanschaffen voor 1000¤
Specs van die van vorig jaar waren best prima, dus dit jaar worden ze weer beter
Denk wel dat ik eraan ga meedoen, ¤1000 korting is niet misselijk
[afbeelding]
De playerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
True![]()
En Unim0g toch
[afbeelding]
Nee anders had ik het wel gewetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar een MacBook Pro die jij wil hebben is zo'n beetje ¤2600 - ¤2700
Gaat dat ook nog door de helft?
[afbeelding]
Think differentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee anders had ik het wel geweten
Zij selecteren een laptop, en kopen er daar 2000 van in ofzo
[afbeelding]
Helaasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee anders had ik het wel geweten
Zij selecteren een laptop, en kopen er daar 2000 van in ofzo
[afbeelding]
Whehehe, nee dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helaas
Ik schrok eventjes, dacht even dat er stond dat je toch voor een MacBook Pro zou gaan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, nee dusAl kom ik wel een keer op die unit van jou rammelen
![]()
[afbeelding]
motoren zijn tegenwoordig zo fijn afgesteld en het gebruik van materialen is zo veranderd in de tijd dat het inrijden vrijwel niet meer nodig is zelf en het zelf ten koste kan gaan van je vermogen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zegt m'n pa ook altijd ja, maar ik geloof er geen zak vanKomop man, het is allemaal helemaal nieuw, kan toch niet goed zijn...
[afbeelding]
nee, da's een lieve usertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]Eerst maar eentje kopen dan
PowerBook 15 is niet veel bijzonders
[afbeelding]
Hmm... zoiets zei hij ook jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
motoren zijn tegenwoordig zo fijn afgesteld en het gebruik van materialen is zo veranderd in de tijd dat het inrijden vrijwel niet meer nodig is zelf en het zelf ten koste kan gaan van je vermogen!
Het enigste waar het inrijden nut voor heeft zijn de zuiger ringen en het is vaak bewezen dat het beter is om deze hard in te lopen dan zacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |