Dat was ik nou net van plan, afstand nemen... maar dat wil ze niet begrijpen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Blijf toch weg bij dat kind.
Dat scheelt maar 7 jaar........ik neuk er 1 dat scheelt 10 jaar (maar heb haar wel duidelijk gemaakt dat een relatie er echt niet in zitquote:duidelijkheid vriendin was 14 en ik 21
Nee geen sexquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het relaxed dat je door dit topic je beter voelt enzo.en ook zeer netjes van je dat je aangeeft dat je zelf fout zat. Respect.
Veder is het inderdaad wel slim van j om contact te vermijden want dat maakt het echt moeilijker.. Ik hoop niet voor je dat je sex hebt gehad, want dan kun je minderjarige meisjes beter niet kwaad maken enzo.
en toen ging ze weer verder spelen met der barbie'squote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat scheelt maar 7 jaar........ik neuk er 1 dat scheelt 10 jaar (maar heb haar wel duidelijk gemaakt dat een relatie er echt niet in zit)
Nee, ik ben 29, zij is net 19.......dus zegmaar nét van de barbies af.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en toen ging ze weer verder spelen met der barbie's
Mja... zoiets als liefde? aandacht misschien? Maar dat doet er nu niet meer toequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Wat zocht je eigenlijk bij haar?
Relatie zonder sex = vriendschap?
Dan ist in ieder geval legaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik ben 29, zij is net 19.......dus zegmaar nét van de barbies af.
Ofzo
Laat je een paar keer dumpen door iemand van je eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef mij85 het volgende:
[..]
Mja... zoiets als liefde? aandacht misschien? Maar dat doet er nu niet meer toeHet is uit en dat is ook beter zo denk ik. Al heb ik moeite om uit die dip te komen, maar dat heeft met nog meer dingen te maken, maar dit was wel de druppel die de emmer deed overlopen...
Ja wie weet, maar voor ik gedumd kan worden moet ik wel eerst iemand aan de haak slaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Laat je een paar keer dumpen door iemand van je eigen leeftijd.
Wordt je hard van.
Gewoon volgend weekend even een nieuwe vinden, dat is de beste remediequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef mij85 het volgende:
[..]
Ja wie weet, maar voor ik gedumd kan worden moet ik wel eerst iemand aan de haak slaan![]()
Och, meiden zat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:27 schreef mij85 het volgende:
[..]
Ja wie weet, maar voor ik gedumd kan worden moet ik wel eerst iemand aan de haak slaan![]()
Als er wat voor me bijlooptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gewoon volgend weekend even een nieuwe vinden, dat is de beste remedie
die neuken ook beterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:32 schreef mij85 het volgende:
[..]
Als er wat voor me bijloopt![]()
Maar dan wel meerderjarig, anders geeft het alleen maar problemen![]()
Maak ik hieruit op dat je het verschil onderzocht hebt tussen neuken met een minder en meerderjarige?quote:
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef mij85 het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat je het verschil onderzocht hebt tussen neuken met een minder en meerderjarige?
Ja ok zou wel eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar het lijkt me een veilige gok.
Nou meer te tekenen en verkleedpartij te spelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:38 schreef Unimog het volgende:
Ze zat nadat het uitwas dezelfe middag alweer tevreden te knikkeren of niet?
Niet doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:42 schreef mij85 het volgende:
[..]
Nou meer te tekenen en verkleedpartij te spelen![]()
Maar ze voelt zich super schuldig... Ook nu dat ik ff rust nodig heb en haar dus ff niet wil spreken.. Ze zegt dat ze een stukje uit haar hart mist. Ze heeft nu dus al nieuwe relatie, maar wil het desnoods uitmaken als ze daarmee het contact met mij terug kan krijgen (vriendschappelijk dan he)
Ja ik heb mijn lesje geleerd. Wordt zeker ouder spulquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet doen.
Gewoon een cleane break.
En je voortaan op ouder spul richten![]()
Over een jaar of tien weer, nietwaar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:02 schreef mij85 het volgende:
[..]
Nee ff geen 14 jarige meisjes meer![]()
Liever iets tussen de 18 en 30![]()
Oeps... sorry dan ben ik 31... nee 31 - 14 gaat echt te ver vind ik. Al schijnt het wel voor te komenquote:
Dan is zij toch 24 neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:05 schreef mij85 het volgende:
[..]
Oeps... sorry dan ben ik 31... nee 31 - 14 gaat echt te ver vind ik. Al schijnt het wel voor te komen![]()
Ja met haar zou ik het dan nog wel een keer willen proberenquote:
Het was een grapje want je formuleerde jezelf zo grappig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:16 schreef mij85 het volgende:
[..]
Ja met haar zou ik het dan nog wel een keer willen proberen![]()
Maar ik kreeg ff idee dat er werd bedoeld dat ik dan wel weer aan een 14 jarig meisje zou beginnen.
Anders had je haar waarschijnlijk aangehouden als vriendin zeker. Ik vind dat je met je 21 jaar veel te oud bent voor een kind van 14. Zij zit way in een andere levensfase dan jij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef mij85 het volgende:
Zij heeft het uiteindelijk uitgemaakt. Vond ik heel jammer, maar nu ben ik erachter dat het toch beter zo is.
Ja daar ben ik nu ook achterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Anders had je haar waarschijnlijk aangehouden als vriendin zeker. Ik vind dat je met je 21 jaar veel te oud bent voor een kind van 14. Zij zit way in een andere levensfase dan jij.
Dat was hier en hier al besprokenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Anders had je haar waarschijnlijk aangehouden als vriendin zeker. Ik vind dat je met je 21 jaar veel te oud bent voor een kind van 14. Zij zit way in een andere levensfase dan jij.
Oja? was jij erbij? Stiekem toegekeken?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef fponderdelinden het volgende:
Volgens mij heeft de TS zich dus wel schuldig gemaakt aan een zedendelict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |