Ik snap het ook niet, ze kan best volwassen voor haar leeftijd zijn, maar dan schiet het nog niet op. Je kan haar niet eens mee uitnemen naar een kroeg/club of wat dan ookquote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef Stretto het volgende:
Stop er mee nu het nog kan.
14 en 21 kan niet, punt.
ik hoop op meer serieuze reacties... en wil geen sex iddquote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef CasB het volgende:
Net wilde je helemaal geen sex. en nu post je het in sex...hmmz?
Als wij het niet doen dan doet de rechter het wel...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:28 schreef maniack28 het volgende:
Trieste reacties van mensen hier... als zij wat voor hem voelt en hij wat voor haar dan kan dit prima. Er zijn zat relaties met 7 jaar leeftijdsverschil... hoe kunnen jullie nou in godsnaam over deze situatie oordelen?
En wat was de reactie?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef mij85 het volgende:
haar ouders weten het inmiddels...
de wet oordeelt over sex hebben, niet over relatiesquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef joekeloekes het volgende:
je hoeft er niet over te oordelen, dat heeft de wetgever allang gedaan. Natuurlijk weet jij het veeeeeel beter.
Ik hoop dat haar ouders aangifte doen
niet als er niks gebeurd wat niet hoort te gebeurenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Stretto het volgende:
[..]
Als wij het niet doen dan doet de rechter het wel...
juist! en een relatie is meer dan alleen sex!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
de wet oordeelt over sex hebben, niet over relaties
Alle lichamelijke contacten kunnen worden aangezien voor aanranding/verkrachting. De ouders kunnen uit naam van hun kind aangifte doen tot ze de leeftijd van 16 hebben bereikt. Ook al zegt zij dat ze het goed vond, dat maakt tot de 16e niets uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef mij85 het volgende:
Ik heb sinds kort een minderjarige vriendin van 14, ben zelf 21. Zij is wel volwassener voor haar leeftijd. Maar ik ben een beetje bang voor haar ouders... in hoeverre kunnen zij mij iets maken of mij aangeven? Het was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan... ik weet ook dat een en ander strafbaar is... Maar kan iemand mij vertellen of dit kan? En waar ik voor op moet passen? Veel forums gaan erover dat sex strafbaar is, maar hoe zit het met gewoon een relatie op basis van goede vriendschap met alleen zoenen en knuffelen? Graag alleen serieuze reacties een geen gezeur daar schieten we niets mee op!
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Alle lichamelijke contacten kunnen worden aangezien voor aanranding/verkrachting. De ouders kunnen uit naam van hun kind aangifte doen tot ze de leeftijd van 16 hebben bereikt. Ook al zegt zij dat ze het goed vond, dat maakt tot de 16e niets uit.
Ná de 16e verjaardag heeft de persoon zelf inspraak in het gehele verhaal.
Pas dus op voor je je leuter in een kleuter stopt.
En by the way? 14 jaar, jij bent een pedofiel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |