Ik de persconferentie van Ayaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
In het kader van de oldskool trip heb ik Sepultura er maar weer eens in getieft
Die zijn wel leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef vlad het volgende:
[..]
voor de tweede keer binnen een maand naar Katatoniamet Novembre in het voorprogramma
(schijnt beide iets van Doom metal te zijn zag ik laatst)
Weg met dat wijfquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik de persconferentie van Ayaan
[afbeelding]
Ik kan er een heleboel meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je er mee kunt wel
zuigen is soms goedquote:
Ik borduurde voort op haar redenatiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg dit
of je bent nooit gezogen
Ik mot iemand hebben die custom templates kan maken in dreamweaver voor Joomla.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Paladijn het volgende:
maaruhm, googol, phperts gebruiken toch vaak dat zend editor geval ipv dreamweaver?
Ik doe alleen aan echt webdevelopmentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik mot iemand hebben die custom templates kan maken in dreamweaver voor Joomla.
Valt dik geld te verdienen
Jammer dat bedrijven als Porsche dat toch anders zienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan echt webdevelopment
wel leuk?quote:
Van bedrijven in de orde van Porsche verwacht ik op zijn minst dat ze voor j2ee of .net gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
Jammer dat bedrijven als Porsche dat toch anders zien
Afhankelijk van het land gaan ze voor ego7 of voor Joomlaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van bedrijven in de orde van Porsche verwacht ik op zijn minst dat ze voor j2ee of .net gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |