Ben je uit op een verbale confrontatie?quote:
panini plaatjesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ruzie heeft nog een stapel voetbalplaatjes van me en die wil ik terug
Zoek je mee?
[afbeelding]
ik heb een speedtest gestart voordat ik dit ging typen, hij is nog steeds bezigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis een filmpje van 9 seconden![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
nee jij wel schijnbaar. Verveel je je? Of ben je weer in 1 van je "ik ben zo zielig en depri en sterf allemaal" buiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben je uit op een verbale confrontatie?
[afbeelding]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij wel schijnbaar. Verveel je je? Of ben je weer in 1 van je "ik ben zo zielig en depri en sterf allemaal" bui
ik ben wel in zo'n bui vandaagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij wel schijnbaar. Verveel je je? Of ben je weer in 1 van je "ik ben zo zielig en depri en sterf allemaal" bui
Je weet dat ik me daar wat van aantrek. Je bent er gewoon op uit om te jennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik vind die auto gewoon lelijker dan een 155
Dat jij je dat nou iedere keer zo aantrekt
Maar ik ben pleitte
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag in de tram tegenover een man van een jaartje of 60 met een scheve bek, ENORME lederen porto in z'n kontzak en een nightwish longsleeve. En toen kwam er een gozer aangelopen die ook wilde uitstappen, type skater en die deed toen naar die gast NIGHWIIISSSHHH!!!!![]()
![]()
met beide handen zo:
En hij keek ook nog eens zo
En die oude kerel zo, YEAH!!![]()
En ik:![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:08 schreef Hugster het volgende:
vlad, een nightwish concert?
[..]
[afbeelding]
Die van mij zijn nu zowat goud waard denk kquote:
Welk concert dan wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
een ouwe gast met nightwish![]()
die geilt gewoon op Tarja![]()
maar nee, was geen nightwish concert, die zijn er niet meer nu nightwish een beetje uit elkaar ligtheb ze nog wel op dynamo gezien
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
Nightwish heb ik ook nog een blauwe maandag geluisterd![]()
[afbeelding]
Ik vind je reactie nog meevallenquote:
Je kan wat grotere/betere persfoto's leechen bij de direct-leasequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de nieuwe? 159
Edit, yep de nieuwe: linkje
Ik heb een grafhekel aan nightwish sinds een ex-huisgenoot het nummer bless the child (oid) zo'n 4 dagen 24/7 achter elkaar draaide.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
een ouwe gast met nightwish![]()
die geilt gewoon op Tarja![]()
maar nee, was geen nightwish concert, die zijn er niet meer nu nightwish een beetje uit elkaar ligtheb ze nog wel op dynamo gezien
![]()
voor de tweede keer binnen een maand naar Katatoniaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |