In mijn geval wel jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is vrij makkelijk om over je eigen huis te zeggen
[afbeelding]
Je zou mij er met geen stok inkrijgen, maar goed voor ieder wat wilsquote:
Je kunt je haat jegens PeuRac ook overdrijven he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zou mij er met geen stok inkrijgen, maar goed voor ieder wat wils![]()
[afbeelding]
ROFLquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt je haat jegens PeuRac ook overdrijven he?
Niet bij mij thuis willen komen omdat hij je voor is gegaan
Jij hebt voor jou de ultieme prijs-kwaliteit verhouding gevonden, wij voor ons ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ROFLIk wil best op visite komen, maar wat wonen betreft ben ik wel erg gehecht aan m'n stadjiej. En ik weet zeker dat je voor mijn huur het echt niet beter kan treffen
[afbeelding]
Ze is boos (lijkt het). En terechtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:35 schreef Sjoewe het volgende:
Yvonne, what the fuck?
Yvonne wordt gek
[afbeelding]
Sneu gedrag en admin onwaardig lijkt me meerquote:
Ach, ik kan me er iets bij voorstellen, als je na een dag thuis komt, en je mekrt dat er ineens allemaal topics zijn waarin je word beschruldigd van dingen die je niet gedaan KUNT hebben, omdat je er immers niet was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sneu gedrag en admin onwaardig lijkt me meer
[afbeelding]
whehehehe ... 't is geen Voorburg hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dnek dat mijn huis superieur is aan op 1 na alle andere
Dokter?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:52 schreef Googolplexian het volgende:
godver ... m'n nek zit al drie weken vast
Ik stond in de filequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef Fugie het volgende:
hallo
ijsmeis waarom neem jij de tijd om op fok te posten als je te laat bent, dat is echt uberkansloos
wat ik zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stond in de fileDie had ik niet zo lang verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |