nee dat was echt een kut topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je toch bezig bent, Yvonne, gooi dan ook de 1 - 10000000 even terug open
Die staat hier.
quote:
Who fucking cares, als ik bagger sluit hebben we 3 dagen gekloot in FB.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:24 schreef Shirley het volgende:
Doe normaal man! Eindelijk was ONZ een beetje verlicht van alle bagger, ga jij even doodleuk al die kutreeksen weer openen! Ik ben hier faliekant tegen!
Jullie?!!!! Pardon?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Who fucking cares, als ik bagger sluit hebben we 3 dagen gekloot in FB.
Jullie keuze, jullie willen dit.
Nooit meer komen zeiken over bagger
Jij begon met je midlifecrisis uitkotsen op fok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Who fucking cares, als ik bagger sluit hebben we 3 dagen gekloot in FB.
Jullie keuze, jullie willen dit.
Nooit meer komen zeiken over bagger
Inderdaad. Ze lijkt wel een klein kind. Echt ik vond haar al triest, maar nu maakt ze het nog gekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Laton het volgende:
ach, die trut kan haar gelijk niet halen met argumenten dus ze gaat zich maar aanstellen.
Dat heet toch de overgang?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze lijkt wel een klein kind. Echt ik vond haar al triest, maar nu maakt ze het nog gekker.
Wel vermakelijk eigenlijk, hoe iemand van 50 zich kan gedragen als ze haar gelijk niet krijgt.![]()
Grappig dat voor iemand die ruim de 50 al gepasseerd heeft ze zich kan aanstellen als een dikke peuterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jullie?!!!! Pardon?
Zeg, beter gekloot in FB dan dit geouwehoer. Echt, soms snap ik helemaal niks van die 'regeltjes' hier.
Worden alweer de onschuldige users de dupe.
Dat opvliegen is niks. Het is het neerkomen wat zo hard gaat...quote:
Gelukkig gaat het nu niet over mij hé.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:40 schreef Megumi het volgende:
Doe normaal man! Dat zegt al genoeg over de TS.
Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww!quote:
wat klote voor iedereenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Worden alweer de onschuldige users de dupe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |