nee dat was echt een kut topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je toch bezig bent, Yvonne, gooi dan ook de 1 - 10000000 even terug open
Die staat hier.
quote:
Who fucking cares, als ik bagger sluit hebben we 3 dagen gekloot in FB.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:24 schreef Shirley het volgende:
Doe normaal man! Eindelijk was ONZ een beetje verlicht van alle bagger, ga jij even doodleuk al die kutreeksen weer openen! Ik ben hier faliekant tegen!
Jullie?!!!! Pardon?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Who fucking cares, als ik bagger sluit hebben we 3 dagen gekloot in FB.
Jullie keuze, jullie willen dit.
Nooit meer komen zeiken over bagger
Jij begon met je midlifecrisis uitkotsen op fok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze lijkt wel een klein kind. Echt ik vond haar al triest, maar nu maakt ze het nog gekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Laton het volgende:
ach, die trut kan haar gelijk niet halen met argumenten dus ze gaat zich maar aanstellen.
Dat heet toch de overgang?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze lijkt wel een klein kind. Echt ik vond haar al triest, maar nu maakt ze het nog gekker.
Wel vermakelijk eigenlijk, hoe iemand van 50 zich kan gedragen als ze haar gelijk niet krijgt.![]()
Grappig dat voor iemand die ruim de 50 al gepasseerd heeft ze zich kan aanstellen als een dikke peuterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jullie?!!!! Pardon?
Zeg, beter gekloot in FB dan dit geouwehoer. Echt, soms snap ik helemaal niks van die 'regeltjes' hier.
Worden alweer de onschuldige users de dupe.
Dat opvliegen is niks. Het is het neerkomen wat zo hard gaat...quote:
Gelukkig gaat het nu niet over mij hé.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:40 schreef Megumi het volgende:
Doe normaal man! Dat zegt al genoeg over de TS.
Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww!quote:
wat klote voor iedereenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Worden alweer de onschuldige users de dupe.
Over de WC-bril.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef Sai het volgende:
Waarover werd er drie dagen gezeken in FB trouwens?
En wat is 3 dagen zeiken nou op een heel fok leven?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef Sai het volgende:
Over dat er een reeks in MUZ gesloten werd. ''Wat luister je nu'' ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef Sai het volgende:
Lees ff lekker bij Shirl,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Over dat er een reeks in MUZ gesloten werd. ''Wat luister je nu'' ofzo.
En daar werd over geklaagd en daarom opent Yvonne nu maar alle baggerreeksen opnieuw in ONZ.
Logica is ver te zoeken.
Wat was het nu, blind? doof? stom?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees ff lekker bij Shirl,
dit is wat users willen, prima.
Er zijn natuurlijk subtielere manieren om een statement te maken...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef yvonne het volgende:
Zo was het toch? Tenminste, dat is wat ik ervan meekreeg. Voor de rest boeit die hele MUZ reeks me niks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet als je geen sociale vaardigheden hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk subtielere manieren om een statement te maken...
Logisch. Er zijn er nu toch tigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[usuals] doe hier usual
mijn reeks loopt niet
nieuw erm oud icoon jane ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:38 schreef Jane het volgende:
zo zo... er is heel wat loos, geloof ik... En ik heb het allemaal gemist![]()
maar ik dacht als yvonne toch weer bagger wil waarom dan geen forumhoeren op het forumquote:
Op zich zaten daar wel leuke users bij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar ik dacht als yvonne toch weer bagger wil waarom dan geen forumhoeren op het forum
Zonnig en zomers, toch?quote:
Dit is echt regelrechte onzin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
GPD geen crew .. wel kliek .. nooit dicht geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dit is echt regelrechte onzin.
Na aanleiding van het sluiten van WljN open je nu opeens gesloten reeksen?
(niet eens met de goede OP, maar okay)
Wat opvalt is dat reeksen waar crew in post of heeft gestart openblijft en dat reeksen waarin volgens de crew "kliekjes" posten een slotje hebben gekregen.
De crew is geen kliekje zeker?
Omgekeerde psychologiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo was het toch? Tenminste, dat is wat ik ervan meekreeg. Voor de rest boeit die hele MUZ reeks me niks.
En lekker kort door de bocht met je ''dit is wat users willen''
Ik vind dat je jezelf nu wel erg laat kennen door op een kinderachtige manier al die topics maar te openen. Je schiet er niks mee op, en straks ben je weer uren bezig met slotjes zetten.
Sta er toch boven zeg...
Lieverd, ik ben het helemaal met je eens dat Wat Luister Je Nu een oninteressante teringreeks is, en dat alle users in die FB-topics irritante kutusers zijn. Dat zij je emotioneel dwingen díe reeks weer open te gooien betekent niet automatisch dat heel Fok! zit te springen om een revival van @@@ en consorten. Gooi al die ONZ-slowchat topics weer lekker dicht en neem nog een peuk.quote:
Als ze er geen zin meer in heeft, moet ze gewoon niet meer posten. Wat schiet ze hier mee op?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie![]()
Of ze heeft gewoon geen zin meer in fok
Juich maar niet te hard... in dat FB topic van MUZ werden jullie en de Gijsjes ook genoemdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
GPD geen crew .. wel kliek .. nooit dicht geweest
Gijsjes zijn niet meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Juich maar niet te hard... in dat FB topic van MUZ werden jullie en de Gijsjes ook genoemd
Onverwacht Saiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef Sai het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben het helemaal met je eens dat Wat Luister Je Nu een oninteressante teringreeks is, en dat alle users in die FB-topics irritante kutusers zijn. Dat zij je emotioneel dwingen díe reeks weer open te gooien betekent niet automatisch dat heel Fok! zit te springen om een revival van @@@ en consorten. Gooi al die ONZ-slowchat topics weer lekker dicht en neem nog een peuk..
Dit heet nou stampvoetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ze er geen zin meer in heeft, moet ze gewoon niet meer posten. Wat schiet ze hier mee op?
Oh vent val dood.quote:
Ach misschien als je eens inging op de argumenten zou je het niet als gezeik ervaren he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onverwacht Sai
ONZ is mn kindje en ik gooi het heus wel dicht morgen, wilde heel even mn punt aan alle FB zeikerds maken.
Sorry Shirl, dacht dat je het wel begreep
Thanks sai
Ik kan begrijpen dat je dat gezeik elke keer zat ben. Maar ik begrijp niet wat voor punt je probeert te maken door die andere topics te openen. Maar goed, dat kan mijn naieviteit wezen natuurlijk. Maar als je morgen alles weer op slot gooit, hoor je mij ook niet meer zeuren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onverwacht Sai
ONZ is mn kindje en ik gooi het heus wel dicht morgen, wilde heel even mn punt aan alle FB zeikerds maken.
Sorry Shirl, dacht dat je het wel begreep
Thanks sai
Het gaat op slot, beloofdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je dat gezeik elke keer zat ben. Maar ik begrijp niet wat voor punt je probeert te maken door die andere topics te openen. Maar goed, dat kan mijn naieviteit wezen natuurlijk. Maar als je morgen alles weer op slot gooit, hoor je mij ook niet meer zeuren.
Nog effe en de GPD ook niet meerquote:
onkruid vergaat niet het GPD is per slot van rekening zo ttraag dat mensen niet eens zien dat het er isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog effe en de GPD ook niet meer
* Zwaait de HOMOreeks ook alvast uit... of hebben die een uitzonderingspositie?
Fok! doet natuurlijk niet aan discriminatie
[BeF] Zal wel blijven... is tenslotte gestart door Havoc
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
onkruid vergaat niet het GPD is per slot van rekening zo ttraag dat mensen niet eens zien dat het er is
Zelfs shirley kan met mate tegen het GPDquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:11 schreef Shirley het volgende:
Kan ik toch nog met een gerust hart gaan slapen zo. Stel je voor hé, dat al die kutreeksen weer terug zouden komen.
Ja precies! Maar dan ook af en toe hé, niet te vaak. Dat zou te gek worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zelfs shirley kan met mate tegen het GPD
wij zijn dan ook met mate aanwezig in het wereldbeeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja precies! Maar dan ook af en toe hé, niet te vaak. Dat zou te gek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |