Dit heet nou stampvoetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ze er geen zin meer in heeft, moet ze gewoon niet meer posten. Wat schiet ze hier mee op?
Oh vent val dood.quote:
Ach misschien als je eens inging op de argumenten zou je het niet als gezeik ervaren he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onverwacht Sai
ONZ is mn kindje en ik gooi het heus wel dicht morgen, wilde heel even mn punt aan alle FB zeikerds maken.
Sorry Shirl, dacht dat je het wel begreep
Thanks sai
Ik kan begrijpen dat je dat gezeik elke keer zat ben. Maar ik begrijp niet wat voor punt je probeert te maken door die andere topics te openen. Maar goed, dat kan mijn naieviteit wezen natuurlijk. Maar als je morgen alles weer op slot gooit, hoor je mij ook niet meer zeuren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onverwacht Sai
ONZ is mn kindje en ik gooi het heus wel dicht morgen, wilde heel even mn punt aan alle FB zeikerds maken.
Sorry Shirl, dacht dat je het wel begreep
Thanks sai
Het gaat op slot, beloofdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je dat gezeik elke keer zat ben. Maar ik begrijp niet wat voor punt je probeert te maken door die andere topics te openen. Maar goed, dat kan mijn naieviteit wezen natuurlijk. Maar als je morgen alles weer op slot gooit, hoor je mij ook niet meer zeuren.
Nog effe en de GPD ook niet meerquote:
onkruid vergaat niet het GPD is per slot van rekening zo ttraag dat mensen niet eens zien dat het er isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog effe en de GPD ook niet meer
* Zwaait de HOMOreeks ook alvast uit... of hebben die een uitzonderingspositie?
Fok! doet natuurlijk niet aan discriminatie
[BeF] Zal wel blijven... is tenslotte gestart door Havoc
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
onkruid vergaat niet het GPD is per slot van rekening zo ttraag dat mensen niet eens zien dat het er is
Zelfs shirley kan met mate tegen het GPDquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:11 schreef Shirley het volgende:
Kan ik toch nog met een gerust hart gaan slapen zo. Stel je voor hé, dat al die kutreeksen weer terug zouden komen.
Ja precies! Maar dan ook af en toe hé, niet te vaak. Dat zou te gek worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zelfs shirley kan met mate tegen het GPD
wij zijn dan ook met mate aanwezig in het wereldbeeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja precies! Maar dan ook af en toe hé, niet te vaak. Dat zou te gek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |