Ik borduurde voort op haar redenatiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg dit
of je bent nooit gezogen
Ik mot iemand hebben die custom templates kan maken in dreamweaver voor Joomla.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Paladijn het volgende:
maaruhm, googol, phperts gebruiken toch vaak dat zend editor geval ipv dreamweaver?
Ik doe alleen aan echt webdevelopmentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik mot iemand hebben die custom templates kan maken in dreamweaver voor Joomla.
Valt dik geld te verdienen
Jammer dat bedrijven als Porsche dat toch anders zienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan echt webdevelopment
wel leuk?quote:
Van bedrijven in de orde van Porsche verwacht ik op zijn minst dat ze voor j2ee of .net gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
Jammer dat bedrijven als Porsche dat toch anders zien
Afhankelijk van het land gaan ze voor ego7 of voor Joomlaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van bedrijven in de orde van Porsche verwacht ik op zijn minst dat ze voor j2ee of .net gaan.
Menu structuur is wat overdone/druk imho, maar ziet er grafisch goed uit (en hij werkt tenminste in operaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
Pala: http://www.mambers.com/showthread.php?t=17343
Ik vind'm heerlijk werken, maar helaas zitten de meeste van onze klanten in IE6.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
Opera schijnt de beste renderer te zijn qua browser.
En Joomla werkt lekker in Firefox en Opera (fuck MSIE)
En daar ligt nu ook mijn probleem... zit een klein foutje in de template van de site waar ik nu aan werk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind'm heerlijk werken, maar helaas zitten de meeste van onze klanten in IE6.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:08 schreef Paladijn het volgende:
Commentaar van een PHPert trouwens:
PK|wOrk yuo=dreamweaver
Paladijn|Work ja, dat zei ik ook al
PK|wOrk dat levert de meest kutte html af die je je kunt voorstellen
PK|wOrk die pagina's die de designer van multiminded aflevert hebben soms tot 6 geneste tables
Daar durf ik zo niets over te zeggen, dat soort dingen laten wij doorgaans extern doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En daar ligt nu ook mijn probleem... zit een klein foutje in de template van de site waar ik nu aan werk.
en hoe zit dat met het kleurveschil in FF en IE?
MSN?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar durf ik zo niets over te zeggen, dat soort dingen laten wij doorgaans extern doen
Gewoon de site/kleuren testen met de browsers, ik heb alle drie hier ook geinstalleerd staan om die reden.
ga d'r op zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:13 schreef Fugie het volgende:
zit me hier toch een geil wijffie in de trein
Donequote:
regel het anders danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:26 schreef Fugie het volgende:
googol![]()
wil ik ff plaatje schieten zodat jullie kunnen mee genieten, werkt die kut camera nietwtf heb ik dan aan deze foon als het niet werkt als het nodig is
Dreamweaver minimalistischquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
regel het anders dan
loop naar d'r toe en vraag of je met d'r op de foto mag maar je camera werkt niet dus of het met haar telefoon kan en of ze jou die foto wil mailen
Ik kan weer veilig door Leeuwarden heen zometeen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:lekker gereden
Moie foto's gemakat op volkomen illegale plekken, terwijl iedereen virendleijk tgen me bleef
Vliegbasis en die nieuwbouwwijk richting hurdegarypquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kan weer veilig door Leeuwarden heen zometeen?
Waar ben je allemaal geweest, dat het zo 'illegaal' was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |