Bahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:23 schreef Smoked het volgende:
Kut huisgenoten!
ik stap de douche in en sta mezelf lekker in te soppen waarna ik vervolgens bijna wegglij met mijn voet. Ik werp een blik naar beneden en zie een soort wittige slijmerige drap op het doucheputje liggen. Nu is er met doucherukkers natuurlijk niet veel mis maar SPOEL GOFFERDOMME JE CUM DOOR! IK STOND ER MET MIJN FUCKING VOET RECHT IN! CUM TUSSEN MIJN TENEN!
Haha, die is leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:31 schreef Molluck het volgende:
Damn dat is wel echt nasty, wie heeft er voor jou gedouched, een mannelijk of een vrouwelijke huisgenoot?
beidequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:31 schreef Molluck het volgende:
Damn dat is wel echt nasty, wie heeft er voor jou gedouched, een mannelijk of een vrouwelijke huisgenoot?
Met een datum stickertje erop hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:50 schreef nightfall het volgende:
[afbeelding]
rob zegt: "Daar word ik niet vrolijk van,. zo'n cummetje moet je altijd afdekken en in de koelkast zetten,. anders wordt ie slijmerig en vies"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:50 schreef nightfall het volgende:
[afbeelding]
rob zegt: "Daar word ik niet vrolijk van,. zo'n cummetje moet je altijd afdekken en in de koelkast zetten,. anders wordt ie slijmerig en vies"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:50 schreef nightfall het volgende:
[afbeelding]
Nee! ik heb er aan geroken en ik betwijfel of ze zulke ranzige douchegel verkopen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:39 schreef Lucille het volgende:
Was het niet gewoon douche gel?
Aan gerokenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:10 schreef Smoked het volgende:
[..]
Nee! ik heb er aan geroken en ik betwijfel of ze zulke ranzige douchegel verkopen!
of het was natuurlijk kamille douchegel..
Dat was zonder het sperma in doucheput-verhaal ook wel gebeurd, denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
*kots broodje pindakaas met jam er weer uit*
Ik ben getrouwd met een cum afzuigsysteem, dus daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:23 schreef Smoked het volgende:
Kut huisgenoten!
ik stap de douche in en sta mezelf lekker in te soppen waarna ik vervolgens bijna wegglij met mijn voet. Ik werp een blik naar beneden en zie een soort wittige slijmerige drap op het doucheputje liggen. Nu is er met doucherukkers natuurlijk niet veel mis maar SPOEL GOFFERDOMME JE CUM DOOR! IK STOND ER MET MIJN FUCKING VOET RECHT IN! CUM TUSSEN MIJN TENEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |